Auteur |
Bericht |
princess__
3e jaars
Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 15:27 |
|
Wie heeft er ooit eens de biografie van J.K. Rowling gelezen en wat vonden jullie ervan?
ik vond het wel heel goed gedaan zeker het feit dat alles wel duidelijk word hoe het echt zit |
|
|
|
|
hp_eliza_ kameleon
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 19:32 |
|
ik ging naar de bibliotheek toe (een nieuwe in hetzelfde dorp als waar mijn school staat) stonden daar 6 boeken over J.K rowling met de biografie enzo erin nou ik heb ze allemaal meegenmomen Op zich vind ik dat ze een ingewikkeld leven heeft (gehad) in vergelijking met de meeste mensen maar nu minder volgens mij |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
|
|
Maanling
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 14:20 |
|
ja die heb ik gelezen. ik ben zelfs met een naslagwerk van harry potter bezig die ik zelf schrijf. daar zit ook een biografie bij dus ik heb zelfs onderzoek gedaan. ik heb hem nog niet af dus als hij af is kunnen mensen hem lezen bij Fanfictions. maar de biografie vond ik inderdaad erg goed. |
|
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 17:26 |
|
Mrs. Watson schreef: | Oow, heeft ze dan een biografie? Nooit geweten, laat ik dat dan maar eens even gaan lezen! Is het ook in het Nederlands? Of alleen Engels? |
Ik heb in de bib een Nederlandstalige biografie van Rowling gezien. Maar volgens mij is die niet in het Engels beschikbaar. Het boek bevat ook enkele foto's van Rowling en haar man enzo. Ik heb hem eens meegenomen naar huis en ik was erin begonnen. Maar ik vond hem nogal saai en toen ben ik maar gestopt... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Aug 17, 2006 11:57 |
|
Ik heb er wel eens van gehoort. Maar zelf heb ik daar nooit in gelzen. Het is toch zo ver ik weet Engels..En dat is Helaas niks voor mij. Ook al lees ik een berichtje dat het ok in het Nederlands is. Maar bovendien gaat het volgens mij alleen maar over haar...En dat lijkt nogal saai, om haar hele leven te lezen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Sabine
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 11:22 |
|
Ik heb een paar maanden geleden wel een biografie van haar gelezen in het Nederlands. Het was wel interesant
Oké, ik heb hem opgezocht: J. K. Rowling : een biografie geschreven door Sean Smith (vertaald uit het Engels) Ik heb geen idee of er meerdere zijn (vast wel) maar deze heb ik iig gelezen |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 0:44 |
|
Sabine schreef: | Ik heb een paar maanden geleden wel een biografie van haar gelezen in het Nederlands. Het was wel interesant
Oké, ik heb hem opgezocht: J. K. Rowling : een biografie geschreven door Sean Smith (vertaald uit het Engels) Ik heb geen idee of er meerdere zijn (vast wel) maar deze heb ik iig gelezen |
Ow, heb je dat boek gelezen? Ik had hem eens mee van de bib, maar ik heb hem terug gelegd. Ik had hier en daar een stukje gelezen, maar ik vond hem veel te saai. Absoluut niet goed geschreven.
|
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 11:35 |
|
Ik vind biografie best leuk en interresant alleen niet een heel boek Ö dat zou ik echt nooit uit kunnen lezen denk ik.
En anders kun je natuurlijk gewoon overal op internet lezen hoe haar leven er tot nu toe heeft uit gezeien alleen dan niet in alle details,
Wist wel dat ie bestond, en ja het kon ook haast niet anders , tenminste ik had het wel verwacht.
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 19, 2007 23:12 |
|
Ik vind de boeken van Harry Potter erg leuk hoor maar ik zit niet echt op een biografie van haar te wachten. Ik heb ooit eens een docu over haar gezien en dat vond ik wel weer genoeg. Zo ontzettend interesant vind ik haar niet |
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 9:43 |
|
Ik ben het eigenlijk wel met Helen eens. Ik hoef dat boek eigenlijk ook niet te hebben. Rowling schrijft gewoon geweldige boeken, maar over haar levensgeschiedenis hoef ik eigenlijk echt niet alles te weten.
Inderdaad leuk als daar toevallig eens iets over op tv is, maar echt niet dat ik daar een heel boek over ga lezen. |
|
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 10:18 |
|
Lupos-freak schreef: | Sabine schreef: | Ik heb een paar maanden geleden wel een biografie van haar gelezen in het Nederlands. Het was wel interesant
Ow, heb je dat boek gelezen? Ik had hem eens mee van de bib, maar ik heb hem terug gelegd. Ik had hier en daar een stukje gelezen, maar ik vond hem veel te saai. Absoluut niet goed geschreven.
|
Dat boek heb ik van de bibliotheek gelezen. Ik vond hem ook niet super boeiend. Ook heb ik thuis een aantal achtergrondboeken over Harry Potter en in twee daarvan staat ook een korte biografie. Dit waren: Een intervieuw met JK Rowling en Het dossier van Harry Potter en Jk Rowling door Martine Letterie. |
|
|
|
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 15:48 |
|
Ik wist niet dat er een bio van JK Rowling was. Ik vind het wel leuk dat zij zo belangrijk is voor een boek maar als het best wel slecht is (zo te horen^^) vind ik het ook weer een beetje sneu. Ik denk ook niet dat ik het wil lezen. Die zelfde info vind je ook op internet en op haar eingen site. Om nou een boek over haar te kopen vind ik wat overdreven. JK Rowling schrijft geweldige boeken en dat vinden meerdere mensen dus dat vind ik compliment genoeg. |
|
|
|
|
RIDICULUS2
1e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 14:36 |
|
Ik heb 'm weleens zien liggen in de Bieb,
Maar ik weet wel in grote lijnen,
Hoe het allemaal zit met Rowling,
Neee... De Boeken Zijn Leuk maar een Bio...?
Nee niet echt.. |
_________________ Ron & Hermione «33
True Love |
|
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 13:59 |
|
Helen schreef: | Ik vind de boeken van Harry Potter erg leuk hoor maar ik zit niet echt op een biografie van haar te wachten. Ik heb ooit eens een docu over haar gezien en dat vond ik wel weer genoeg. Zo ontzettend interesant vind ik haar niet |
Hier ben ik het mee eens. Bovendien wil ik eerst nog eens zien of ze na HP überhaupt nog met zoiets geweldigs op de proppen kan komen... Ze moet echt iets geniaals evenaren. Als dat 'r lukt, misschien dat ik dan eens een kijkje neem, want dat zou ik wel ontzéttend knap vinden. |
|
|
|
|
Nurgle
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 23:22 |
|
Hm ik voel niet echt de behoefte om het boek te kopen of zo.
Ik vind HP natuurlijk heel leuk, maar daar houd het voor mij wel een beetje op hoor Ik hoef niet alle achtergrondinformatie van de schrijfster.
Misschien als ik het boek ooit eens in de bieb zie liggen, dat ik het uit nieuwsgierigheid meeneem, maar anders ook niet. |
|
|
|
|
|