Auteur |
Bericht |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 18:20 |
 |
wel skaten is een hobby toch ???
en bij gothic ben je eeh jah eeh....
skaten is een hobby net als voetbal
moet je tona hawk zien die is ver geraakt door te skaten
en zidine zidane (of zoiets) is toch ook ver geraakt
maar niets is fijner dan op hpf te zitten |
_________________ weg met de regelsµ
Laatst aangepast door riccmaster op Zo Aug 19, 2007 15:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 18:52 |
 |
riccmaster schreef: | als ik eerlijk mag zijn
wat bereikt je met skaten voetballen doe je veel meer me
en gothics zijn diegene die aandacht willen hebben
dus mensen doe normaal met gothic ben je zo naief en pessimistisch
ik ken gothics en op 2 uur waren ze mijn aarts vijanden |
Je mag best eerlijk zijn maar dit is wel een beetje oppervlakkig, vind je niet?
Iedereen moet toch lekker zelf weten hoe hij zich kleed? Hoe kom je erbij dat gothics degene zijn die aandacht willen? Waarom zijn ze naïef en pessimistisch?
Je mag best je mening geven maar onderbouw die dan ook... Met jouw post kan je mensen kwetsen. |
Laatst aangepast door Pottergirl op Vr Aug 17, 2007 19:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 18:57 |
 |
Ik vraag me af hoe je daar bij komt? Ik ken meer dan genoeg gothics en die zijn echt heel lief en aardig en totaal niet naïef, pessimistisch en aandacht-trekkerig. Misschien dat jij al van te voren vooroordeelt was, als je zegt dat je na 2 uren al 'aarts vijanden' met ze was, want hoe goed kun je iemand werkelijk leren kennen in twee uren? Dat je een minder goede eerste indruk van iemand krijgt in twee uren kan ik me voorstellen, maar om meteen de stempel van 'aarts vijand' erop te drukken vind ik voor 2 uren toch wel heel erg snel. Misschien dat als je ze op een andere manier had benadert, niet meteen bevooroordeelt was geweest en ze een eerlijke kans had gegeven, dat je had gezien dat het net zoals iedereen gewone, lieve en aardige mensen zijn. Iedereen mag toch lekker zelf weten hoe hij of zij zich kleed? Het is toch wel erg oppervlakkig om iemand alleen te beoordelen op grond van hun kleding/uiterlijk. Ik heb zo'n idee dat jij nog wat verder moet kijken dan naar uiterlijk alleen. |
Laatst aangepast door Ailey op Zo Okt 21, 2007 12:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 19:07 |
 |
Ik ben het eens met de mensen hierboven mij. Ik snap gewoon niet hoe je zoiets kunt bepalen van iemand die je nog niet eens kent. O.o Als je, na iemand even gezien te hebben, gelijk besluit om 'aartsvijanden' te zijn, en dat dan ook nog alleen gebasseerd op uiterlijk, dan vind ik dat een beetje oppervlakkig.
Ik denk echt dat je iets beter moet gaan nadenken over zulke dingen. Behalve dat je mensen kwetst en zonder reden afkraakt, kun je zelf ook nog eens geweldige vriendschappen mislopen, gewoon omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is. |
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 19:30 |
 |
@ Rocco;- Aartsvijanden is een groot woord, weet je zeker dat je dat van toepassing wilt laten zijn op mensen die je nog geen twee uur kent?
- Wat bereik je dan wel met voetballen dat je niet met skaten berijkt? Waarom is voetballen beter? Volgens mij is het niet beter voor je conditie, of minder gevaarlijk ofzo. Wat bedoel je er dan mee dat je er meer mee berijkt?
- Gothics willen aandacht. Wil niet iedereen aandacht en liefde? Volgens mij wil jij ook wel aandacht.
- Ik vind het veel naiefer om Gothics meteen zo te bevooroordelen.
- Bovendien vind ik het zo snel beoordelen van Gothics ook zeer pessimistisch.
- Denk je dat je die Gothics (zoals jij ze noemt, ik zeg niet eens dat ze ook Gothic zijn) echt kent? Na twee uur?
|
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Vr Aug 17, 2007 19:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 19:30 |
 |
Wat bereik je met skaten .. conditie kweken.
Wat doe je nou meer met voelballen dan? je rent achter een bal aan en zodra je die eindelijk hebt trap je ´m weer weg.
Goths willen aandacht? waarom alleen die mensen? Sommige mensen die die kleding aanhebben doen het idd alleen maar om erbij te horen en aandacht te trekken maar ook veel voelen zich gewoon zo.
En Goths zijn normaal. Waarom zouden die nou juist naïef zijn?
Als ik heel eerlijk ben vind ik jou een beetje oppervlakkig. Omdat iemand zijn eigen ding doet en niet met de kudde meegaat zijn ze je aardsvijand. |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 19:52 |
 |
Agh, rot toch op! Kijk eens naar Tony Hawk, wereldberoemd door skateboarden. Iedereen kent hem en nee, ik ken niet alle namen van de voetbalspelertjes. Skaten is een grotere prestatie dan voetballen. Iedereen kan wel een beetje idioot achter een balletje aanrennen.
Niet alleen goths willen aandacht, IEDEREEN wil aandacht. Het lijkt er meer op dat jij aandacht wilt dan de so called goths. En iedereen heeft een andere persoonlijkheid. Er zijn vrolijke goths en uiterst depressieve. Maar dat heb je in alle bevolkingsgroepen.
Wat ben jij toch oppervlakkig. Dat merk ik aan AL je posts. Je irriteert me. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Zwart^Duiveltje
3e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 20:13 |
 |
Ook ik ben het eens met de personen hier boven mij. Ik vind het prima dat dit jou mening is, dat moet je helemaal zelf weten. Ik denk ook niet dat je er iets aan kunt doen of zo. Maar ten eerste, zoals ook al gezegd is; onderbouw je mening dan. Waarom vind je dat goths aandacht vragen? Omdat ze zulke kleding dragen? Er zijn veel mensen die iemand gothic noemen omdat ze zwart dragen. Mensen die zwart dragen zijn geen gothic. Dat zijn gewoon mensen die zwart dragen. Gothic-meisjes hebben vaak van die rokken en mooie truitjes met wijde mouwen aan en zo, maar er zijn verschillende soorten kledingstijlen in de gothic-scene. Dus zelfs die wijde rokken is geen echt kenmerk van een goth. Het is wel zo dat goths vaak donkere kleuren dragen, maar een cybergoth die draagt juist hele felle kleuren.
Ik moet zelf ook eerlijk toegeven; soms zijn er goths die mij erg irriteren maar dat komt niet door hun kledingstijl. Dat komt door hun persoonlijkheid. Ze zitten me dan gewoon in de weg en ik kan het niet goed met ze vinden. Maar daar tegenover staan ook een heleboel goths met wie ik het wél goed kan vinden. Oh en btw: Ik merk geen verschil qua persoonlijkheid bij goths en 'normale' mensen.
En wat je zegt over die sporten klopt ook niet. Ik hou niet van skaten en ook niet van voetbal. Ik ken een paar skaters en een paar voetballers. Kijk inderdaad eens naar Tony Hawk en Bam Margera. Die zijn zó ontzettend rijk. Ze hebben misschien wel minder geld als beroemde voetballers, maar ik durf te wedden dat ze meer met hun leven kunnen doen als die voetballers. Die voetballers moeten de hele dag bezig zijn met voetbal. Skaters doen ook nog eens andere dingen. Kijk maar naar Viva La Bam. Je ziet hem gewoon genieten van het leven en bij een Real-life soap van een voetballer (die er volgens mij niet eens is) zie je denk ik niet de dingen die je bij Viva La Bam ziet.
Wat jij zegt is echt precies het beeld wat mensen van goths hebben. Ze kijken niet verder. Je zegt dat je in twee uur ruzie met ze had, maar dat hoeft er niet aan te liggen dat ze goths zijn. Dat kan net zo goed liggen aan de manier waarop jullie met elkaar praatten of aan anderen die misschien een hekel aan ze hadden. |
_________________ Happy Together Forever
Geschiedenis van de Toverkunst |
|
  |
 |
Remus
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 11:41 |
 |
Zoals anderen al hebben gezegd, kom je op deze manier heel erg oppervlakkig over. Hoe goed kan je mensen nou leren kennen in 2 uur? En om ze dan meteen aardsvijanden te noemen? En waarom zouden alleen gothics aandacht willen hebben? Daarnaast ben je nu zeer bevooroordeeld, want lang niet alle gothics zijn 'naief' of 'pessimistisch'.
Mijn zus is een gothic, en ze is ontzettend aardig, je zou verbaasd staan met hoe abnormaal hyper ze af en toe is, en ze is allesbehalve naief. Eerder het tegenovergestelde. En wat pessimistisch betreft... van ons tweeen ben ik de pessimist. :')
Daarnaast heb ik zat gothics in mijn vriendenkring zitten, en dat zijn ook allemaal lieve, aardige mensen, en ik vind het hartstikke leuk om met ze om te gaan.
Natuurlijk zijn niet alle gothics aardig, maar je bevooroordeeld die mensen gewoon als je zegt 'Ja, alle gothics zijn depressief en aandachttrekkers en naief en...' etc. Ik vind dat je andere mensen gewoon per persoon op hun karakter moet beoordelen, en niet op hun uiterlijk of of ze gothic, skater of normaal zijn. |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 12:22 |
 |
Ik haat niemand, en ik zet niemand openlijk voor schut hoe die gene eruit ziet of wat.
Vaak moet ik er ook niet echt om lachen als een groep waarbij ik sta zit te lachen om iemand met veelste hoge voetzolen aan. Ik snap daar de humor niet van in.
Maar zelf snap ik het ook weer niet waarom mensen het dragen. Tzelfde geld soms ook voor gothic kleding. Theeft vooral te maken met smaak enzo, maar soms hebben mensen ook kleren aan die lijken op gemeente kleding enzo, en als die personen het gek vinden dat ze worden aangestaard vind ik een beetje raar.
Want je kunt er toch wel een beetj evan uit gaan dat dat gaat gebeuren?
Natuurlijk moet je ook denken van het kan me niks schelen, maar is het echt zo dat je je prettig in voeld? Terwijl andere mensen je uitlachen? Dat lijkt mij geen prettig gevoel.
EDIT:
FF voor de duidelijkheid, ik ben nergens op tegen, en kan zelfs met iedereen omgaan! Dus niet meteen beoordelen dat ik oppervlakkig ben! Er zijn mensen die zich kapot zijn geschrokken dat ik helemaal niet een oppervlakkig ben (terwijl ik opschool heeeel rustig ben)
Op mij oude school was dan iemand met opvallende kleren iemand die aandacht zocht, ik kende sommige er van (niet ontzettend goed maar heb wle eens met ze gesproken). Ik ben absoluut geen meeloper, maar soms kun je zien dat ze onbewust aandacht wilde hebben. Is niet erg, een mens heeft ook aandacht nodig, alleen de een laat het meer zien dan een ander. |
|
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 12:31 |
 |
Het hoeft niet dat gothics alleen maar aandacht willen, hoor. Ik wil soms ook best eens aandacht, in een zekere zin. Hoe kom je nou weer aan die onzin? Met skaten bereik je dat je een goede conditie krijgt, net zoals met voetballen. Mensen skaten voor hun plezier en dat vind ik fijn voor ze. Iedereen mag doen wat hij zelf graag wil en waar diegene goed in is. Punt.
Het is jouw probleem als jij problemen hebt met gothics, want sommige zijn waarschijnlijk anders dan dat jij ze kent. Die gothics die jij kent hoeven niet exact hetzelfde te zijn als alle anderen. Let de volgende keer alsjeblieft wat meer op je woorden. Als er toevallig een gothic op deze site zit kun je die behoorlijk met je woorden kwetsen.
Ik heb ooit eens een gothic in Frankrijk aangesproken omdat ik met mam en pap de weg kwijt was (ze was een Nederlandse) en ze was echt onwijs aardig. Let de volgende keer iets meer op je woorden, okay? Gothics zien er misschien een beetje donker uit met zwarte of donkerpaarse kleuren of de andere kleuren die ze dragen, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze net zo "donker" zijn als ze eruitzien. En ik wil hiermee niemand kwetsen.
riccmaster schreef: | wel skaten is een hobby toch ???
moet je tona hawk zien die is ver geraakt door te skaten
Oh en nu opeens over het HPF beginnen? Jeez, ik snap jou echt niet hoor. Waar praat jij echt over?! Eerst zeuren over goths en daarna over het HPF zeuren ... |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 19, 2007 17:23 |
 |
Addiie schreef: | riccmaster schreef: | als ik eerlijk mag zijn
Het hoeft niet dat gothics alleen maar aandacht willen, hoor. Ik wil soms ook best eens aandacht, in een zekere zin. Hoe kom je nou weer aan die onzin? Met skaten bereik je dat je een goede conditie krijgt, net zoals met voetballen. Mensen skaten voor hun plezier en dat vind ik fijn voor ze. Iedereen mag doen wat hij zelf graag wil en waar diegene goed in is. Punt.
Het is jouw probleem als jij problemen hebt met gothics, want sommige zijn waarschijnlijk anders dan dat jij ze kent. Die gothics die jij kent hoeven niet exact hetzelfde te zijn als alle anderen. Let de volgende keer alsjeblieft wat meer op je woorden. Als er toevallig een gothic op deze site zit kun je die behoorlijk met je woorden kwetsen.
Ik heb ooit eens een gothic in Frankrijk aangesproken omdat ik met mam en pap de weg kwijt was (ze was een Nederlandse) en ze was echt onwijs aardig. Let de volgende keer iets meer op je woorden, okay? Gothics zien er misschien een beetje donker uit met zwarte of donkerpaarse kleuren of de andere kleuren die ze dragen, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze net zo "donker" zijn als ze eruitzien. En ik wil hiermee niemand kwetsen.
riccmaster schreef: | wel skaten is een hobby toch ???
moet je tony hawk zien die is ver geraakt door te skaten
Oh en nu opeens over het HPF beginnen? Jeez, ik snap jou echt niet hoor. Waar praat jij echt over?! Eerst zeuren over goths en daarna over het HPF zeuren ... |
en hou jij een op met mij telkens te af te zeuren
ik ben een harry potter freak
jij zo te zien niet  |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 19, 2007 17:35 |
 |
en hou jij een op met mij telkens te af te zeuren
ik ben een harry potter freak
jij zo te zien niet
Uhm Rocco, is dit niet een beetje over? Dit gaat niet over Harry Potter Freak zijn, en het is ook geen voorwaarde om lid te mogen zijn van dit forum. Het is aan te raden, maar goed. xD
En je zegt, Skaten is een hobby. Voetbal niet? En wat bedoel je met en bij gothic ben je eej jah eej...? Beetje niet-interesant, vind je zelf ook niet? Volgens mij heet Zidane trouwens Zinedine... Pin me er niet op vast.
Maar al je post roepen bij mij ongeveer dezelfde vraag op, wát is je punt?
@ Helen hieronder; dat is dus ongeveer mijn punt. xD Zinloosheid van afkraken van anderen. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Zo Aug 19, 2007 17:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 19, 2007 17:36 |
 |
Guys ... don´t feed the forumtroll. (niet de forumtroll voeren)
Skaters enzo afkraken is gewoon dom.
Het zijn vooroordelen die helemaal niet kloppen.
1 heeft een keer een misstap gemaakt en nu is iedereen de bok.
Zo zinloos. |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 19, 2007 17:54 |
 |
Mensen worden zo vaak in hokjes geplaatst. Skaters is ook weer zo een term, wat is dan precies een skater? Iemand die skate, maar wat als ik skate en tuttige kleding draag, ben ik dan nog steeds een skater? Iedereen is gewoon zichzelf voor mij, en niet een gothic of skater of emo. Want niet iedereen is hetzelfde, dus hoe kun je ze dan in dezelfde groep plaatsen?
(ik probeer hier niemand mee af te kraken, dit is gewoon mijn mening, het was geen reactie op iemand) |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|