Auteur |
Bericht |
Gwendolyn
4e jaars

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 13:10 |
 |
Shatterd heart
Smalofski
oehh.. goed stukje.. .. Dirk en Harry.. die zullen het nog moeilijk krijgen saampjes..
idd ook sorry dat k al een tijdje niet heb gereageert.. maar ik had er steeds geen tijd voor.. omdat ik er dan weer eens door mijn 'geliefde' broertje af getrapt werd..
schrijf heel snel verder..!! |
_________________ But when they will meet everything will change
The everlasting battle between good and evil will reaches one of it’s high levels
But nothing is what it seems..
Read our story: Niets is wat het lijkt.. |
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 15:22 |
 |
Hermlien Griffel: Grootste vijand of grootste liefde?
miss louise
Heb net alweer twee nieuwe super stukjes gelezen! Ik had er zelf ook aangedacht om als ik hem was zelfmoord te plegen, maar na hoe raar Draco zich had gedragen, dacht ik eerder dat hij toch zou gaan proberen om haar te vermoorden, wat dus niet was. Echt lief van hem dat hij zichzelf opoffert, maar dan natuurlijk wel weer hopen dat hij nog blijft leven [A] Kan niet wachten tot het volgende stukje! |
going, going, gone. |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 16:37 |
 |
Broken Heartbeat
GreenxEyed
Ik dacht: Laat ik je verhaal maar eens lezen^^.
Tot nu toe vind ik het leuk om te lezen. Ik ben wel benieuwd wie die Lucy percies is. Er zitten geloof ik geen spelfouten in, dus dat is erg fijn om te lezen. Ik weet niet waar je je verhaal in typt? Met Word kan je kijken hoeveel woorden je hebt gebruikt. Als je wilt weten hoe, pb me maar even^^.
Ik wacht op je volgende deel!
Groetjes, mira |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 0:10 |
 |
Titel: Harry Potter en de Tocht naar het Duister
Auteur: JJGeers
Reactie: Ik ben gister begonnen aan je verhaal, en er vandaag mee gestopt.
Het heeft heel lang geduurt voor ik eraan wilde beginnen, omdat het zo enorm is. Het is groter dan Shattered Heart, en dat is al enorm!
De reden dat ik niet verder ga lezen is niet dat het niet boeiend is, maar dat het heel vermoeiend leest.
Een voorbeeld:
JJGeers schreef: | 'Laten we nog even kijken bij Hagrid' zei Harry, en loodste Ron mee naar buiten. Heb jij eigenlijk een idee waar Hermelien uithangt? Ik bedoel, wat zou ze bij Hagrid te zoeken hebben? 'En dat vraag je aan mij?' zei Ron halflachend. 'Volgens mij begrijp jij nog net iets meer van haar dan ik, en om te zeggen dat ik haar altijd heb kunnen volgen? Nee'.. |
Het leest al veel makkelijker als je dat zo doet:
'Laten we nog even kijken bij Hagrid,' zei Harry, en loodste Ron mee naar buiten. 'Heb jij eigenlijk een idee waar Hermelien uithangt? Ik bedoel, wat zou ze bij Hagrid te zoeken hebben?' vroeg Harry aan Ron.
'En dat vraag je aan mij?' zei Ron halflachend. 'Volgens mij begrijp jij nog net iets meer van haar dan ik, en om te zeggen dat ik haar altijd heb kunnen volgen? Nee...' Ook lopen je zinnen niet helemaal goed, zoals in dit stukje de zin van Ron. Punten en komma's staan niet helemaal op de goede plaats, en sommige woorden passen echt niet bij elkaar.
JJGeers schreef: | Harry had er niet meer dan een bliksemvormig litteken aan overgehouden, maar daarmee stond het raadsel van weleer als een trofee op zijn voorhoofd geplant, en was Harry zonder dat ie het ooit geweten had de beroemdste tovenaar van de tovergemeenschap. |
Dit zou al veel beter klinken met meer punten en andere woorden. Als een trofee op zijn voorhoofd geplant?
Dan staan er nog heel wat typfoutjes in je verhaal, die het allemaal nog wat lastiger maken.
Het verhaal verder is echt heel leuk, en je maakt mooie vergelijkingen (die soms alleen niet kloppen).
Ik zal je aanraden om een beta-reader of -readster te zoeken, zodat deze de typfoutjes eruit kan halen en kan letten op te lange zinnen, bladspiegeling en het gebruik van verschillende vergelijkingen.
Veel succes! |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
slytherin89
Dreuzel

Verdiend:
125 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 8:41 |
 |
Heey, mensen ik heb geen zin meer om mijn verhaal verder te schrijfen. Omdat er niemand reageert en zelf daardoor het gevoel krijg dat mijn verhaal neit goed is.
Dus tenzij er iemand komt die mijn evrhaal wil overnemen. lijkt het me leuk als je mij dan even een email stuurt. Dan kan ik zeggen wat mijn bedoeling was van het verhaal.
bdankt.
kus kus amanda |
_________________ Remember, i will still be here,
as long as you hold me,
in your memory( |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 9:00 |
 |
slytherin89 schreef: | Heey, mensen ik heb geen zin meer om mijn verhaal verder te schrijfen. Omdat er niemand reageert en zelf daardoor het gevoel krijg dat mijn verhaal neit goed is.
Dus tenzij er iemand komt die mijn evrhaal wil overnemen. lijkt het me leuk als je mij dan even een email stuurt. Dan kan ik zeggen wat mijn bedoeling was van het verhaal.
bdankt.
kus kus amanda |
Dit is een topic om reacties te posten op verhalen, niet om te melden dat je stopt met je verhaal. Het is slimmer als je dat in je verhaal zélf doet.
Anyway, hier mijn reactie op Sophie's verhaal!^^
The Story about Ginny Weasley
Sophie Wemel
Weer een geweldig stuk, Soof! Ik geniet er elke keer van, je beschrijft alles heel leuk, je schrijfstijl is top en je beschrijft Ginny's gevoelens heel mooi, maar dat romantische moment tussen Harry en Ginny moet er nu wel écht van komen, hé? Anders ga ik gillen!^^ |
|
  |
 |
Star
3e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 19:35 |
 |
Shatterd Heart
Smafoski
Het heeft even geduurt maar ik heb nu alles gelezen tot het laatst geposte hoofdstuk. Ik vind het echt súper leuk! Je beschrijft alles heel mooi en het is soms ook wel erg zielig maar dat hoort erby
Ik hoop dat je snel weer post, ik kan niet wachten tt ik weet hoe het verder gaat ^^ |
|
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 20:44 |
 |
Hermelien Griffel: Grootste vijand of grootste liefde?
miss louise
Ik heb alweer genoten van de laatste stukken die je hebt geschreven. Het lag natuurlijk wel voor de hand dat hij niet dood zou gaan (gelukkig), en ben benieuwd hoe het verder zal gaan, nu ze weer samen zijn. Schrijf snel weer verder, kan niet wachten!
Shattered Heart
Smalofski
Ik ben gisteravond begonnen met de eerste 4 hoofdstukken, en heb vandaag tot hoofdstuk 62 gelezen (like; ik heb vandaag niks anders gedaan dan dit verhaal te lezen). Ik vind het echt een heel mooi verhaal waarin alles echt heel goed verteld wordt, alle emotie's en gebeurtenissen enzo. En ik kan er nog lekker lang mee door ^^ |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 21:04 |
 |
miss louise
Ik heb net het laatst stukje gelezen Echt heel leuk en spannend, nu ben ik heel benieuwd naar het volgende stuk!
Xx Miss_Slytherin |
|
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 21:05 |
 |
miss louise
Aargh!!! Hoe kun je ons dit aandoen?! *gilt van frustratie* Cliffhangers zouden wettelijk verboden moeten worden. Denk ik dat ik nu er een nieuwe post is rustig kan gaan slapen, doe je zo iets.
Maar nu even to the point: zoals gewoonlijk is je schrijfstijl weer goed, is de verhaallijn lekker spannend en zijn de characters helemaal zoals ik ze uit de boeken ken. Ik heb genoten van je nieuwe stukje en wens je nog veel inspiratie en reacties toe. Iedereen moet het dus lezen.
------------------------------------------------------------------------------
Can it be Love...?
_HP-gek_
Ik heb jouw fanfic inmiddels gelezen en vind hem best aardig. Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel met Tops-fanfictions en meestal blader ik dan binnen 1 post door naar andere fics. Deze was wel beter, ondanks een paar foutjes Ik hoop dat je nog veel reacties zal krijgen en dat je genoeg inspiratie hebt om door te schrijven. Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar het verdere verloop van het verhaal.
Groetjes,
Meligmijsje. |
|
  |
 |
_hp-gek_
1e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 21:25 |
 |
@Meligmijsje: Dank je wel. Je was me voor ik wou net iets over jouw verhaal posten.
-Andere Wegen [SPOILERS]
-Meligmijsje
SPOILERS! | [selecteer] Ik had dus al een pb gestuurd over hoe leuk ik jouw verhaal vind.
Het is inderdaad een échte aanrader. Ik heb vaker verhalen langs zien komen over wat er gebeurt na die 19 years later. Bovenal vind ik deze de beste. Het spreekt me écht aan en het word mooi verteld. Meligmijsje, schrijf vooral verder. Kan niet wachten tot je het volgende stukje post !! [/selecteer] |
|
_________________ baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
.... |
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 8:33 |
 |
miss louise
Hermelien Griffel: Grootste vijand of Grootste liefde.
Jeeee weer een nieuw stukje. Ik vind het echt leuk om te lezen. En wat doet Lucius daar? Spannend. Ik vind het wel een beetje sneu voor Ron, maar tja. Jij bent de baas over het verhaal.
Sterkte met je familie.  |
  |
 |
Cool_Girl
Dreuzel

Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 9:59 |
 |
meligmijsje, andere wegen
ga zo door! en ik hoop dat er ook nog een paar anderen jou verhaal lezen, want hij is echt te gek!
kuzzies |
_________________ He's perfect, he's fine, but don't forget: He's mine! |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 10:34 |
 |
Titel: Andere Wegen
Auteur: Meligmijsje
Reactie:
SPOILERS! | [selecteer] Ik heb gister je verhaal gelezen. En eerst vond ik het een boven Verwachting. Al kan dat ook komen omdat ik veel spelfouten, waarschijnlijk door je forumnaam Meligmijsje.
Het werd alleen steeds slechter. Het werd heel OOC en waarom vertel je van die fouten? Het was me helemaal niet opgevallen, en zo komt het heel zwak over.
En vind je niet dat Rose, Scorpius en Albus Serverus heel slim, verstandig en redelijk zijn voor hun leeftijd? Ze komen meer als veertien dan als elf over.
En waarom al die namen gerecycled? Wat is er mis met gewoon James?
En zeiden ze met de Sorteerceremonie niet Harry James Potter? Waarom dan niet Albus Serverus Potter? o.O
En waarom vertel je niets over de sortering van Rose? Dat komt over alsof je die gewoon vergeten bent. ^^
Bovendien, ik vind het niets voor Harry James om James en Albus Serverus (en Lily) niets te vertellen. Is dit niet precies hetzelfde als wat hem overkomen is? Waarom zou hij ze niets zeggen?
En waarom bemoeid heel Zweinstein zich met de opvoeding van James en Albus Serverus? o.O En is het niet wat te gemakkelijk met die pratende portretten?
Trouwen, volgens mij zij Rowling dat het hoofd van Zweinstein niet Anderling, maar een volledig nieuw personage was. ^^
Ik heb trouwens over Acceptabel gestemd, ik zat te twijfelen tussen Acceptabel en Slecht. [/selecteer] |
|
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Cool_Girl
Dreuzel

Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 18:05 |
 |
Meligmijsje
Andere Wegen
SPOILERS! | [selecteer] Ik vind het superknap bedacht, maar waarom vind James het eigenlijk niet leuk om de geschiedenis van zijn vader te horen?
En waarom vind Albus dat juist wel interessant?
Enneh, wanneer komt er weer een nieuw hoofdstuk?
En kan ik jou Beta/reader worden?
En... dat stuur ik je wel per PB.
KuzzieS [/selecteer] |
|
_________________ He's perfect, he's fine, but don't forget: He's mine! |
|
  |
 |
|