Auteur |
Bericht |
LeafyBlade
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 19, 2007 19:50 |
 |
Charlie schreef: | Hello,
Omdat het vorige topic enkel uit spamberichten bestond, open ik hierbij een nieuw topic waarin je je mening kan loslaten over geposte filmpjes die gerelateerd kunnen worden aan Harry Potter. Het is niet de bedoeling om posts als 'whahaha, funny!' en 'hier een filmpje:...' te plaatsen. Hou het nuttig, reageer op vorige filmpjes etc. Spamberichten zullen alsnog verwijdert worden.
Have fun! |
=)
Rudy says: Dit noemen we dus het toppunt van spam... |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 11:23 |
 |
Die Harry Potter rap is echt heel goed gedaan. De tekst is super!
Ticking noise van PPP blijft super. Vooral dat 'Dumbledoooore' ertussen door. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 0:30 |
 |
missme98 schreef: | Sophie Wemel schreef: |
Wauw, die jongen heeft het echt wel voor Hermione.xD En volgens mij is hij verlieft op Emma Watson, en niet op Hermione. Maarja, die moet echt wel verlieft zijn!^^ Dit moet ik echt eens aan mijn zus doorsturen, die ligt plat van het lachen... en ik vind die clip ook erg grappig.^^ |
nope echt hermione, hij zingt over quidditch en studying. Dus hij is een beetje de weg kwijt tussen fantasie en realiteit. |
ik denk dat hij tussen wel meer dingen de weg kwijt is
Ik geloof niet dat deze er al op staat. Hij is wel grappig.
HP in Simpson-vorm: http://www.youtube.com/watch?v=Y40DvAkKAD0&mode=related&search=
xxx |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 14:14 |
 |
Hermion Granger schreef: | missme98 schreef: | Sophie Wemel schreef: |
Wauw, die jongen heeft het echt wel voor Hermione.xD En volgens mij is hij verlieft op Emma Watson, en niet op Hermione. Maarja, die moet echt wel verlieft zijn!^^ Dit moet ik echt eens aan mijn zus doorsturen, die ligt plat van het lachen... en ik vind die clip ook erg grappig.^^ |
nope echt hermione, hij zingt over quidditch en studying. Dus hij is een beetje de weg kwijt tussen fantasie en realiteit. |
ik denk dat hij tussen wel meer dingen de weg kwijt is
Ik geloof niet dat deze er al op staat. Hij is wel grappig.
HP in Simpson-vorm: http://www.youtube.com/watch?v=Y40DvAkKAD0&mode=related&search=
xxx |
Ooh ja, ik heb die aflevering wel een sgezien en die vond ik echt geweldig. Ik vind the simpsons leuk en hp natuurlijk, dus deze vond ik zo leuk. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 18:54 |
 |
Potter puppet pals still rocks! ^^
Ik weet wel niet of deze hier al staan [vergeef me mijn luiheid], maar ik post ze toch...
Songs
Deze versta je de helft van de tijd niet, maar wel grappig!
Wizard Angst
Echt super.
Neils broomsticks!
En deze soundtracks zijn geweldig! Ik krijg er nooit genoeg van! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 19:19 |
 |
Ik heb ook filmpjes ^^
2 live gefilmde met zelfgetekende HP-figuren samen met mn nichtje, en 1tje met Ron en Hermelien-plaatjes.
1. If You Were Gay - Harry en Draco
Harry zingt een liedje voor Draco, en die vindt dat niet zo leuk xD
2. The Mysterious Ticking Noise
Die kennen we natuurlijk al van the Potter Puppet Pals, maar mijn nichtje en ik maakten een eigen versie.
3. Ron and Hermione - Daydream
Ik heb over de jaren veel Hermione en Ron plaatjes bij elkaar gespaart, en ik heb er een aantal bij elkaar in een filmpje gezet. Dit is mijn allereerst filmpje met Moviemaker ooit, hij's niet uberspeciaal ofzo, maar ik vind hem nog wel gaan. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 12:01 |
 |
De Potter puppet pals hebben een nieuw filmpje. Wizard Swears. Het gaat over Harry,Ron en Hermione die nieuwe tovenaarsvloekwoorden leren. Neville zit er deze keer ook bij. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 12:17 |
 |
Wauw. Obsessed, ofzo. XD En hij kan nog eens niet zingen. Hij zingt het monotoon en het is gewoon grappig. Ben benieuwd of hij Emma Watson begerig mailt of lekker bandjes opstuurt. xD
Witch_Eva schreef: | De Potter puppet pals hebben een nieuw filmpje. Wizard Swears. Het gaat over Harry,Ron en Hermione die nieuwe tovenaarsvloekwoorden leren. Neville zit er deze keer ook bij. xD |
Heel nieuw is het niet, als het een jaar geleden gepost is (staat erboven). Maar ik had die ook nog niet gezien. Haha, die is eigenlijk wel goed. Neville is kei- aardappelachtig & zielig. XD
@Eva hieronder: Oh. Kijk ik altijd al verkeerd. xD Als ik bv. liedjes zoek van een bepaalde artiest kijk ik ook altijd daar. Wist ik dus niet. *fluit onschuldig* Nouja, weeral wat bijgeleerd vandaag. |
Laatst aangepast door Rayatje op Ma Dec 03, 2007 12:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 12:20 |
 |
@Rayatje je leest niet goed. Hij is een jaar geleden lid geworden. Hij is gisteren past gepost. Ik vond hem namelijk omdat dit filmpje een van de meest bekeken filmpjes van vandaag was. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
-Ginny
Dreuzel

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 14:15 |
 |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 07, 2007 23:18 |
 |
Ik vond deze echt zo leuk xD
Een dirigent-Voldemort. Te leuk gewoon, met dat muziekje en dan die kop xD
Of het ligt aan mijn humor..Maar ik lag ook dubbel toen ik deze zag. xD Omg, wat erg. |
 |
Animagus-
Dreuzel

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 08, 2007 22:44 |
 |
Hippogriefje schreef: |
|
Omg ! Geweldig. Inderdaad, dát gezicht. Wel jammer dat het éen en dezelfde beweging is. Een beetje variatie zou leuker zijn. |
_________________ This boy will be famous, there won't be a child in our world who doesn't know his name. |
|
  |
 |
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 16:26 |
 |
|
  |
 |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 19:04 |
 |
Hippogriefje schreef: | Ik vond deze echt zo leuk xD
Of het ligt aan mijn humor..Maar ik lag ook dubbel toen ik deze zag. xD Omg, wat erg. |
groot gelijk! echt grappig, voldemort z'n grote droom
en dan die kop! gigglegiggle!!!  |
_________________ 'Waar mijn schat is, zal ook mijn hart zijn...' |
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 20:02 |
 |
Die PotC / HP crossover vond ik wel erg leuk gedaan xD Vooral Harry als Jack Sparrow xD En inderdaad Dumbledore die zegt 'Welcome to Singapore'
Zelf hou ik heel erg van dit liedje en toevallig kwam ik hier een music video van tegen over Snape.
Snape - High School Never Ends
Vooral dat begin met 'Hey wait! This is the same as where I just came from, I thought that was over, oh that's just great." En dat Snape dan die Marauders Map van Lupin probeert te pakken en zielig wegloopt Ik vind het echt geweldig in elkaar gezet. ^^
En ook bij het stukje van 'Nothing changes but the faces, the names and the trends' dat dan dat I am Lord Voldemort in beeld komt.  |
|
  |
 |
|