Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Seizoenen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Squeaking Dobby
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Squeaking Dobby is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2007 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is absoluut de lente. De dagen worden weer langer, en al die bloemen komen dan weer, de zomervakantie nadert, het is niet te heet om dingen te doen, en omdat de bomen dan zo mooi groen zijn in hun net nieuwe blad! Dat is echt het allermooiste.

'There's no need to call me professor, sir.'
- HP&HBP -
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jackie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Jackie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 21:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

lente : lente vind ik fijn omdat het dan warmer wordt en omdat alles dan ook groen wordt. het lijkt een beetje op een nieuw begin.

zomer : nja, zomer is fantastsich he, als het lekker weer is tenminste ... dat is niet zo vanzelfsprekend in onze gebieden. nu ja tegenwoordig weer wel met die klimaatverandering ... maar goed ik wijk af. zomer is dus heel fijn omdat het dan vakantie is ! en omdat je dan allerlei leuke dingen buiten met vrienden ofzo kunt gaan doen.

herfst : ik vind dat de herfst zo zijn mooie en zijn lelijke kanten heeft. ik vind herfst heel mooi omdat alle blaadjes dan leuke kleurtjes hebben <cliche> herfst heeft iets gezellig. herfst is minder mooi omdat het weer dan gek kan doen .. zo van die hagelbuien in combinatie met regen, en dat terwijl je net op je fietsje van school komt en je regenpak vergeten bent,

winter : Ik vind winter alleen fijn als er sneeuw ligt. als er geen sneeuw ligt hoeft het niet voor mij, dan is er alleen die koude en die korte dagen.
natuurlijk heeft dat ook weer zijn charmes ...

Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 20, 2007 8:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete seizoen is de lente, omdat zoals Jackie als zegt alles word groen. En het weer wisseld ook af, de zomer is ook leuk maar de winter ook. En de lente zit er een beetje tussenin, dus ik ga voor de lente. De herfst vind ik trouwens ook leuk, met al die bladeren en het weer zelf is ook afwisselend. Ik kan niet echt kiezen. Ik vind het allemaal wel leuk, alleen de zomer hoeft niet te warm voor mij!

Hermione
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 298 Sikkels

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 21, 2007 18:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lente.

Lente is mijn lievelingsseizoen omdat het je zo'n leuk gevoel geef. Bij de lente laad je je energie weer helemaal op, da's echt waar hoor! Net als de natuur begin je je weer op te laden en te "herstellen" na de koude, vieze winter. Winters vind ik niet echt fijn omdat je altijd met dikke jassen en zo moet rondlopen. Koude handen ofzo vind ik ook niet leuk én het is vroeg donker. Net voor Kerstmis is het om vijf uur gedaan met het licht. *__*

Maar met lente bloeien de bloemknoppen weer open, het zonnetje schijnt en- het begint te regenen. De aprilgrillen etc. vind ik niet leuk. Altijd koud/warm, op den duur ben je totaal uit evenwicht. Dan worden er ook veel mensen ziek. Maar mei, wanneer de zomer er aankomt, dan is het goed en warm en zalig.
De zomer is té warm. Tussenseizoenen vind ik dan net iets leuker. Very Happy

3e jaars
3e jaars

Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer

Tom-20 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 24, 2007 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lente: goede temperatuur maar wel last
van hooikoorts toxic
zomer: lekker warm maar soms ook weer
te warm voor mij... Wink
herfst: guur en koud... veel wind pet
winter: lekker sneeuw maar soms wel heel
koud en ook veel wind Confused

1e jaars
1e jaars

Robin-0 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 25, 2007 12:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik HAAT de winter. Zo ongelooflijk koud en die rot regen en wind. In de zomer (Very Happy) heb je dat veel minder.. Ik hou van de zomer en heb een hekel aan de winter. Ik wil gewoon eenl ekkere temperatuur!

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2007 13:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm...alle seizoenen hebben hun mooie dingen.

De zomer vind ik geweldig. Daar zit ik me echt op te verheugen, ik kan niet wachten tot het zover is. Natuurlijk vanwege de temperatuur maar ik kan ook niet wachten tot ik weer met mensen in het park kan gaan zitten, of met mensen het bos in en onder weg lekker bramen eten die weer aan de struiken groeien. Hmmm. Lekker wandelen onder een lekker zonnetje - lekker in je t-shirt rondlopen, weg met die jas! Heerlijk!

De herfst heeft de mooie kleuren en de geur als je door de bossen wandelt. Helemaal als het net geregent heeft. Lekker wegkruipen in de kraag van je winterjas in onguur weer, terwijl de bladen naar beneden dwarrelen. De eerste paddestoelen komen weer naar boven, en er zijn weer beukenootjes! Ik vind het heerlijk. Very Happy

Winter.. ik vind sneeuw echt supermooi, misschien is een besneeuwd landschap zelfs wel een van de mooiste landschappen. Ik heb een ontiegelijke hekel aan ijzel, omdat ik dan altijd bang ben om te vallen (is me als kind es gebeurt en ik heb nog steeds een litteken, vandaar dus). Daarbij kan ik niet zo goed tegen te koud weer en kapotte lippen, daar wordt ik ook niet blij van Razz Maarja, een bekende, een kaartspel, een kop warme choq en een beetje sneeuw buiten en de winter is geweldig (helaas gebeurt dat niet zo vaak). Wink En laten we alle gezellige feestdagen niet vergeten!

Lente.. Dit jaar zijn eigenlijk de lentebloemetjes al vroeg begonnen te bloeien, ze waren de lente gewoon voor! Maar dat vind ik absoluut niet erg, ik ben namelijk dol op krokusjes en sneeuwklokjes. Wink
Daarbij gaat in de lente alles weer leven... knopjes barsten open, diertjes worden geboren. Heerlijk. Helaas komen hier ook de muggen weer naar boven, maarja.

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"
Caleb
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jippie het is nu buiten echt heerlijk lenteweer! En ja, ik zit nu binnen, maar dat komt omdat ik gisteravond een beetje te veel gefeest heb en dus nogal moe ben. Dit soort weer is echt fantastisch vind ik. Je word er zo lekker actief en vrolijk van! Ik kan mijn dag niet vol genoeg krijgen met leuke buitendingen om te doen. Ja, de lente is echt helemaal mijn seizoen. Smile

Felix Fortana
Oude Forumnaam: ginny_in_love 2e jaars
2e jaars

Verdiend: 43 Sikkels

Felix Fortana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 21:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn lievelings seizoen mm.
De lente!!! Het is prachtig om de vogeltjes te horen fluiten, Gewoon zalig!
Ook is het veel langer dag en geniet je meer van het leven.
En buiten ja het is echt zalig weer!

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 12:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn lievelingsseizoen is de zomer. Ik ben ook in de zomer geboren dus misschien dat dat er dan iets mee te maken heeft, maar dat weet ik niet ^^" Ik weet wel dat ik gewoon hou van het feit dat je die twee maanden gewoon lekker kan doen wat je zelf wilt en dat het (meestal) mooi weer is en je kan zonnen of watergevechten houden (: Het maakt niet uit of je dan groot of klein bent, het blijft gewoon leuk om zomerdingen te doen. Ik vind het vooral leuk om van tijd tot tijd dan met de kinderen mee te doen aan waterspelletjes of wat dan ook, dat vinden de kinderen leuk en het is altijd een goede manier om verfrissing te krijgen ^^

De lente krijgt bij mij een tweede plaats. Das de aanloop naar de zomer en dan krijg ik echt zo'n leuk gevoel altijd (: Tis ook zo'n seizoen van verliefdheid enzo - niet dat ik dat ben - maar dan krijg ik nog meer zin om iemand te zoeken xD Ik krijg nu ook echt zin om elke keer uit te gaan en dingen te gaan doen enzo.
Herfst en winter komen bij mij toch laatst. Winter op 3 en dan de herfst. De herfst is gewoon koud en nat en stom, terwijl het dan langs de andere kant wel mooie kleuren heeft. En de winter, tjah. Als je sneeuw hebt is het leuk, want dan heb je pas echt winter.

Beginnend Tovenaar

Verdiend: 24 Sikkels

riccmaster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn lievelingsseizoen is de zomer want ik ben in de zomer geboren.(5 september angel )de zomer is mijn lievelingsseizoen omdat je daar het minste ziek bent en ook altijd mooi weer had.altijd ??foutje bijna altijd!ik ben dit jaar ziek geworden+we hebben zelden nu mooi weer altijd slecht weer regebn omweer of koudheid!!lente valt ook mee maar de zomer is mijn lievelingsseizoen ls het mooi weer is

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

riccmaster schreef:
mijn lievelingsseizoen is de zomer want ik ben in de zomer geboren.(5 september angel )de zomer is mijn lievelingsseizoen omdat je daar het minste ziek bent en ook altijd mooi weer had.altijd ??foutje bijna altijd!ik ben dit jaar ziek geworden+we hebben zelden nu mooi weer altijd slecht weer regebn omweer of koudheid!!lente valt ook mee maar de zomer is mijn lievelingsseizoen ls het mooi weer is

Maar 5 september. Dat is in de herfst Confused September, oktober, november dat zijn de herfstmaanden. Mijn lievelingsmaand is ook de zomer. Dan is het lekker warm en vakantie!

Mijn mega spoiler fanfic!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
riccmaster schreef:

Maar 5 september. Dat is in de herfst Confused September, oktober, november dat zijn de herfstmaanden. Mijn lievelingsmaand is ook de zomer. Dan is het lekker warm en vakantie!

Het wordt pas herfst op 23 september. Dus 5 september dat is zeker weten nog de zomer.

Ik ben in ieder geval blij dat we geen warm zomer hebben gehad en dat de herfst er weer aan komt. Ik haat dus de zomer, en de winter kan voor mij niet snel genoeg beginnen. ^^ Ik vind het fijn dat het buiten lekker koud is en het sneeuwt en regent. Ik hou absoluut niet van warmte buiten en ik ook bijna geen pluspunten verzinnen voor de zomer. Het is warm, benauwd, ik verbrand, je hebt muggen en je kan dus 's nachts niet slapen. Nou yay wat geweldig... Geef mij dan maar de winter waar het dus lekker koud is en ik lekker binnen kan zitten met een dikke tui (Ik hou van winterkleding) en een kopje thee terwijl ik naar buiten naar het mooie sneeuwlandschap kijk...

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lol, wat zeg je nu Eva ? De zomer is gewoon 't beste seizoen. Je gaat naar het strand, je eet een ijsje en je gaat in de zee gaan zwemmen. Ik vind de zomer altijd reuze gezellig, puur omdat ik en m'n familie enorm veel barbecueen. Het is niet zo snel donker in de zomer, wat in de winter wel is. De dagen zijn korter dan in de zomer. Ik vind dat de sneeuw leuk is, maar niet constant. Want na een tijdje in de sneeuw te spelen ga je naar binnen en is alles nat. Je broek, je jas etc en dan nog eens die verdomde verwarming aansteken... Nee geef mij dan maar de zomer, dat is gewoon puur genieten en socializen ^^ Ik word gwn al down van 't woordje winter xD'' Daarom dat 'k waarschijnlijk later in een warme streek wil gaan wonen ^^ Zelfs waar er zelf muggen zijn 's nachts, het boeit mij niet Very Happy Bij mij is het gewoon om te genieten van 't weer ^^

It's PANDATIMEEE !
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Owh ok, dan is het zomer. Maar ik vind de winter aan de ene kant wel gezellig met de feestdagen, maar ik kan dus absoluut niet tegen ijzel, en dan plat onderuit gaan op weg nar school.

Mijn mega spoiler fanfic!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp