Poll :: Wie is jouw favoriete personage ? |
Morgan Rowland |
|
28% |
[ 10 ] |
Hunter Niall |
|
28% |
[ 10 ] |
Sky Eventide |
|
5% |
[ 2 ] |
Cal Blaire |
|
5% |
[ 2 ] |
Iemand van de cirkels |
|
5% |
[ 2 ] |
Andere |
|
8% |
[ 3 ] |
Meerdere personage's |
|
17% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 35 |
|
Auteur |
Bericht |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 14:22 |
 |
Narcissa schreef: | Ja er zijn 15 delen, ben nu bezig met het laatste deel. Is een stuk anders dan alle andere delen. Maar dat lees je vanzelf wel. Dat wil ik gewoon niet verklappen. Maar ik had ook twee delen dat ik misschien iets minder leuk vond om te lezen. Maar heb je deel 1 niet gelezen? Dat zal ik toch wel doen. Daar lees je hoe ze bij Wicca terecht is gekomen. |
Ik had alleen de eerste paar hoofdstukken gelezen en toen ging ik het laatste hoofdstuk lezen, of zo, of de laatste paar blz's. Is het belangrijk om eerst dat boek te lezen voor het laatste deel? Ik weet wel dat Cal haar voor het eerst met Wicca had geconfronteerd en in de andere boeken lees je telkens voor een deel weer over wat er al was gebeurt.
Ik vind Alisa trouwens een heel leuk persoon in de boeken en het boek dat dus over haar ging heb ik in rap tempo uitgelezen^^. Het boek waar ik een stuk langer over deed was dat ene boek der schaduwen van de over over over over groot moeder van Morgan, geloof ik. Die voor het eerst de zwarte golf had gecreërd en nog een paar, maar dat weet ik niet meer^^. |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 21:42 |
 |
Ik heb dna gisteren het laatste deel uit gelezen. Het heeft een mooi sterk einde gekregen. Laat ik het zeggen, ik ben blij dat het een goed einde heeft gekregen..
@ Mira ik denk wel dat er bepaalde stukken in alle delen wel voor gaat komen dat je denkt van 'Huh waar hebben ze het over' Als je niet alle delen gaat leze, mis je gewoon veel stukjes , en dat is zonde. Je zult het misschien dan als nog kunnen snappen. Maar misschien ook niet. Dat ligt bij iedereen anders. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|
| |