Auteur |
Bericht |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 15:49 |
 |
Nope, geen aardrivalen voor mij. Maar wel zo iemand die ik echt niet kan uitstaan. Maar ja, dat heeft iedereen denk ik wel  |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 1:04 |
 |
Jawel voor mij wel, 2-3 jaar van hatelijkheden gehad met hem (gelukkig 3 jaar al niet gezien) als ik em ooit tegenkom en em is bot weeral, ik verdomme schroom er niet voor om zijn schedel in te rammen.
(Niet echt vriendelijk maar die gast kan ik gewoon niet uitstaan) |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 11:02 |
 |
Neen, ik heb geen aartsrivaal.
Ik steek mijn tijd niet in mensen die ik niet moet.
Daar verspil ik mijn energie niet mee.
Als ik trouwens iemand niet moet dan weten anderen dat meestal ook niet, ik laat zoiets niet merken.
Als ik bijvoorbeeld tegen een goede vriendin zeg dat ik een bepaald persoon eigenlijk niet graag heb, verschieten die daar van, ze zeggen dat ze dat helemaal niet merkten. |
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:03 |
 |
aatsrivvaal..
*denk denk denk*
weet het nog niet maar sommige keren soms tegen mij en sommige haten mij ofzo maar zo erg is het ook niet. zoals een moord plegen of dreigbrieven naar mij schrijven. in het echte leven val ik mee.. |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:27 |
 |
Nou ik heb wel een beetje een rivaal/aartsvijand, want ik en een andere jongen kunnen elkaar echt niet uitstaan. Die jongen die ik dus als aartvijand/rivaal beschouw meent dat hij in alles de beste is, en als hij vind dat een ander iemand minder goed als hem is, gaat hij ze maar afzeiken en uitschelden, en dat kan ik niet uitstaan. En niemand uit mijn oude klas, hij zit nu namelijk niet meer bij mij in de klas, durfde iets tegen hem in te zeggen. Maar ik deed dat dus wel, daar uit kwamen steeds ruzies of hevige discussies. Vandaar kan ik hem denk ik wel rivaal of aartvijand noemen, dit omdat we elkaar regelmatige in de haren vliegen bij wijze van spreken. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:44 |
 |
Ik heb geen aartsvijand, maar wel genoeg mensen die ik gewoon niet mag. Daar is geen klik mee, dat zijn gewoon mensen die zover van mijn idee afstaan. Bv. die meisjes die zichzelf zo mooi vinden, die kapsones hebben en altijd overdreven doen. Die mág ik gewoon niet, al ken ik ze misschien niet persoonlijk. De manier waarop ze zich door het leven bewegen, daar kan ik mij niet in vinden.
Maar aartsvijanden heb ik - naar mijn idee - niet. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 13:13 |
 |
ik heb niet echt een aarsrivaal maar ik heb wel een paar personen om me heen nu die ik echt niet uit kan staan, maar ik haat ze niet ofzo.
Een meisje uit mijn klas is echt onuitstaanbaar, wat een irritant kind.
Maar ik verspil mijn energie er niet aan door haar te haten of wat dan ook. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
|