Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Binnen of Buiten? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Vind jij dat kinderen veel te veel binnen zijn?

Nee
16%
 16%  [ 12 ]
Ja
58%
 58%  [ 43 ]
Geen mening
24%
 24%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 73

Auteur Bericht
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 17:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind wel dat kinderen tegenwoordig (te) veel binnen zitten.
Ik was vroeger altijd buiten, echt serieus altijd! Razz Ik had nooit wat te doen binnen enzo. Maar nu zit ik wel vaker binnen, maar ik ben ook nog steeds wel redelijk vaak buiten enzo

Profiel bekijkenStuur privébericht
Darren
Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik klein was speelde ik niet veel buiten op straat. Dat komt waarschijnlijk omdat wij een gevaarlijke buurt hadden met mensen die nogal snel in hun auto's reden en trams en zo. Toen we gingen verhuizen kwam ik wel wat meer buiten, maar tegenwoordig zit ik te veel binnen. Ik zit vooral veel achter de computer of maak mijn huiswerk, kijk tv of doe iets anders. Het is niet zo dat ik helemaal niet meer buiten kom, maar zeker wel veel minder dan eerst.
In weekenden ben gaan we, mijn familie, wel eens ergens heen en ik ga meestal met de fiets naar school. Ook in de schoolpauzes sta ik liever buiten dan dat ik binnen in de drukte zit, maar over het algemeen heb ik met beide niet echt een probleem. ^^ Ik zit veel binnen, maar buiten is het ook hip en verschillende plekken ook heel mooi. Persoonlijk ga ik ook liever naar een hele mooie plek dan dat ik binnen achter de computer zit of iets dergelijks.

The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 11:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat dat heel erg verschilt per kind en per buurt. Zelf woon ik in een boerengat, en je ziet kinderen hier de hele dag buiten spelen. Ik zal niet zeggen dat ze nooit thuis achter de computer zitten, maar het meeste zijn ze toch buiten.

Zelf was ik als kind ook echt een buitenkind. Ik speelde hele dagen op straat met mijn vriendjes/vriendinnetjes, en ik zat echt alleen binnen als het móest. Zo tot mijn tiende zat ik gewoon nooit binnen. Nou weet ik niet of dat in de stad anders is ofzo, maar hier spelen kinderen echt nog wel buiten. Misschien ook omdat het hier rustig is, en er meer ruimte is om iets te kunnen doen.

Nu ben ik dus 21 en ik ben nu totaal geen buitenmens meer. Ik zit ook niet graag buiten, ik heb zelfs al een hekel aan buiten eten, door alle beestjes die dan in je eten komen. ^^" Maar vroeger was ik echt een buitenmens.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 16:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Geen mening, sowieso vind ik wel dat kinderen het zelf moeten bepalen. Vele vinden het binnen ook veiliger als buiten, en andere vinden het weer veiliger als ze buiten zijn. Het is, als je bang bent voor buiten altijd moeilijk om dan meteen alleen naar buiten te gaan. Dat zal je dan eerst rustig moeten opbouwen, en als je binnen zit vind ik dat je je niet de hele tijd met je ouders moet bemoeien. Zo blijf je altijd binnen zitten, maar een beetje afstand nemen is altijd goed : )

harrietje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 23 Sikkels

harrietje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 10:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor mij is buiten veel beter en veel gezonder dan elke dag binnen te blijven. Mijn mening is ook dat kinderen meer naar buiten zouden moeten gaan.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik klein was zat ik altijd binnen. Af en toe speelde ik wel eens buiten met de kinderen uit de buurt, maar meestal zat ik gewoon op mijn kamertje met mijn barbies te spelen. Ik vind wel dat kinderen van tegenwoordig steeds minder bewegen en buiten spelen. Dat is wel jammer want zo worden ze veel sneller stevig en het is slecht voor hun gezondheid. Maar het ligt ook aan je karakter of je een binnen of een buitenmens bent.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp