Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 11:56 |
|
In dit topic kan je een fanfiction op het forum beoordelen. Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele regels en is er een klein lijstje waar je je aan moet houden.
Regels:
(Als een post één van deze regels niet naleeft, wordt die post verwijdert)
- Geen reclame voor je eigen Fan Fic
- Geen grof taalgebruik
- Niet beledigen
- Negatieve feedback mag, maar breng het op een nette manier
- Geef argumenten
Lijstje
(Gelieve je aan dit lijstje te houden, zo blijft alles overzichtelijk)
De titel:
De auteur:
Reactie:
Veel plezier! |
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 14:31 |
|
Yeuy, een vers topic om onder te spammen! xD Nee hoor, geintje. [a]
Verhaal: Make Me Feel Like I'm Worth You Taking The Risks.
Geschreven door: Josse
Reactie: Je leeft! Ik wist het wel. Maar je hebt dus weer een nieuw stukje. ^^ Goed geschreven weer.
Ik ben alleen toch wel erg benieuwd wat er is besproken op deze bijeenkomst, en al helemaal wat Emma gaat zeggen van James' vakantie avontuurtjes. Als hij het al zegt...
Nou schrijf snel verder dus, ik ben wel benieuwd naar James' weerzien met Ron/Emma. |
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 17:08 |
|
Verhaal: Broken Heartbeat
Auteur: GreenxEyed
Reactie:
Waauw, leuk stukje. Ben benieuwd wat er nu weer komt! Leuk dat je snel achter elkaar stukjes plaatst. Misschien vind je het zelf niet, maar ik wel. Ik vind het ook hartstikke leuk om te lezen.
Ik vind het knap hoe je een nieuw personage toch goed in een oorspronkelijk verhaal hebt kunnen plaatsen.
xMartine!! |
|
|
HermelienGriffel
1e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 17:58 |
|
auteur: Duffie
verhaal: Perfect Match???L&J
reactie:
eejj.. sorry dat ik nou pas reageer maar ik was een paar dagjes weg...
maar ik wil ff zeggen dat ik je verhaal helemaal top vind en dat je zo dor moet gaan,, ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat... post aub snel weer een stuk!!!!
groetjes HermelienGriffel |
_________________ Ron en Hermelien samen??? |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 23:56 |
|
Verhaal; Perfect Match??? L&J
Auteur; duffie
Reactie; Ik vind het een heel leuk verhaal Ik heb het in een paar dagen helemaal gelezen Er zitten erg leuke/grappige stukjes in en ik ben benieuwd naar het volgende stuk!
Xx Miss_Slytherin |
|
|
|
|
*!Lara
Dreuzel
Verdiend:
520 Sikkels
Woonplaats: Onder Het Bed Van Orlando Bloom Het 5de Pluisje Links [A]
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 8:33 |
|
De titel: Sanalatia.
De auteur: Addiie.
Reactie: Ik geef niet snel een reactie op een verhaal (eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit eerder gedaan) maar dit verhaal is anders. Ik ben zoiezo al dol op fantasieverhalen, vandaar ook dat ik veel op dit forum lees, maar dit verhaal verdient een mooie reactie. Alles is goed beschreven en goed te begrijpen. Het verhaal heeft ook iets mysterieus in het begin, wat me ook heel erg aansprak. Het is echt een goed verhaal. Ga zo door ='D.
Reactie: Als ik dan aan het reageren sla, dan ook meteen goed. Dit is het tweede verhaal van het forum dat me heel erg aanspreekt. Het is goed geschreven en ook weer goed beschreven. Hermelien vind ik zoiezo een goed personage, en voldemort is gewoon kix ='). Ga vooral zo door jullie twee ;').
Dat waren mijn reactie's,
Beide verhalen zijn echt aan te raden.
xx Lara ^.^ |
_________________ You make me feel so perfect
But I aint that perfect..
Love is something you need to understand and feel!! |
|
|
|
Celia
Dreuzel
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 9:50 |
|
Titel: Perfect match? L&J
Auteur: Duffie
Gewoon te gek!!
Ga snel verder!!!
Titel: Hermelien Griffel: Groostste Liefde of Grootste Vijand?
Auteur: Miss Lousse [zoiets!]
Zo Super!!
Ga direct verder!!! |
_________________ Speak to the hand,
becease the face don't listen. |
|
|
|
slytherin89
Dreuzel
Verdiend:
125 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:00 |
|
The Story Of Mara Bouvier.
Bernou.
TOen ik het begon te lezen had ik direct van Mara en PErcy zijn gemaakt voor elkaar.
En nu zijn ze bij elkaar. dankje dankje dankje dankje Benrou.
Je hebt toch ng even geluisterd.
Te gek Verhaal.
XXXamanda. |
_________________ Remember, i will still be here,
as long as you hold me,
in your memory( |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:24 |
|
Verhaal: Shattered Heart
Geschreven door: Smalofski
Reactie: Yay, ik ben hier helemaal blij, één van de weinige stukjes die ik nog niet heb gelezen. xD En een heel mooi stukje ook.
Ik vind echt dat je een hele goede reden hebt gegeven waarom Petunia nooit meer iets met Lily te maken wil hebben. Je omschrijft heel goed hoe het voor Petunia overkomt, die ene keer dat magie van pas kan komen, heeft ze er nog niets aan ook. Dat moet frustrerend zijn.
Heel mooi stukje, en een beetje zielig. ='( Nou nog even, en dan is het gewoon écht af! |
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:51 |
|
Titel: Shattered Heart
Auteur: Smalofski
Alweer een uitmuntend stukje erbij. Ik heb het net gelezen en vind het echt geweldig.
De spanning die Lily voelt als iemand aan de deur is, de emoties... Het stukje in het ziekenhuis, inclusief de dialoog, is echt levensecht omschreven. Ik zou het je niet kunnen nadoen. Triest dat hun vader net tijdens een ruzie moest sterven. Die reactie van Petunia is zo IC, echt goed gedaan. Dat laatste stukje is echt schattig. Ik kan nauwelijks wachten tot je volgende stukje.
Groetjes,
meligmijsje. |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 18:17 |
|
Josse
Make me feel…
*wordt door Shir in het topic geduwd* Oke, oke, ik reageer al!
Oke, eerst en vooral, moet ik je iets opbiechten, Josse… Ik heb je verhaal een tijdje niet zo aandachtig meer gevolgd. Ergens in die wierwar van 20 000 meisjes waarmee James flirtte, ben ik de draad kwijt geraakt.
Maar goed, ik heb heb ondertussen terug opgeraapt en heb de achterstallige hoofdstukken toch maar gelezen.
Tja, die hoofdstukken waar James de Casanova uithangt vond ik dus zoals ik al zei een beetje saai… Het was gewoon de een na de andere, en het had zo bitter weinig met het verhaal te maken. Ook dat stukje waar je al die vage ideëen over het schoolsysteem vermeld… Ik vond het gewoon niet zo goed in het verhaal passen, en het leek eerder alsof jij je mening/visie over zo’n dingen wou vertellen en je verhaal als medium gebruikte.
Maar goed, over het stukje van Keira en de grot en zo… Dat was best goed ^^ En het paste weer wat beter in het verhaal. Het was spannend en ik zag het mooi voor mij. Wel vond ik het nogal heel erg toevallig dat Keira de M&M’s kent… Ik dacht dat dat een clubje op school was… En opeens kent Keira hen en schrijft ze met Tom? o.O
Je schrijft goed, en vlot, maar je moet oppassen met je plot. Persoonlijk snap ik er steeds minder en minder van. Je blijft maar nieuwe vragen oproepen zonder de antwoorden erop te geven… En dat wordt om den duur een beetje vermoeiend.
En dan *yay* mijn naam Kathleen Lynch *Yeah* Je draagt er goed zorg voor Ze is grappig xD
Bekentenissen van een vergeten Heks
Fairy_princess
Omg *ligt nog steeds plat* xD Een half opgegeten boterham xD xD xD Voor het geval dat je lezers vergeten waren dat het nog steeds Bekentenissen is dat ze aan het lezen zijn of zo? XD
*stelt zich voor:*
Peter: Yummy! Een boterham!
Voldy: Peter! Stop eating my soul!
Dit hoofdstukje was dus – duidelijk – weer hilarisch. Jammer dat het bijna gedaan is
Die cliffhanger is GEMEEN *Woei* Ons zo in spanning houden, hoe durf je
*Gaat jou op msn een beetje porren zodat je sneller schrijft*
Memories of a Malfoy
Sabrè
Mooi stukje weer Arme Lucius… helemaal alleen gelaten op zijn eerste dag. Maar hij heeft nu toch vrienden
Ook de schrijfstijl vond ik mooi, Sab Je steekt er echt veel beschrijvingen en bijvoegelijke naamwoorden in, en het draagt echt bij tot de kwaliteit van je verhaal. Je krijgt als lezer een mooi beeld in je hoofd van wat er gebeurd en dat is leuk.
Let er alleen op dat het verhaal nog vlot genoeg vooruit gaat. (Nu is er nog geen probleem, maar het begint er wel naar te neigen…) Je moet een mooi evenwicht vinden in die twee
Een heel mooi stukje dus, en een echte aanrader voor mensen die graag een goed, origineel verhaal lezen! |
|
Kirstenxx
4e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 22:55 |
|
Bekentenissen van een vergeten Heks
Fairy_princess
*ligt op de grond*
Echt een geweldig verhaal, ik ben vanavond begonnen heb het helemaal doorgelezen.
Zóó hilarisch. Hoe kom je op die ninja-sokken |
|
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 9:30 |
|
Auteur: Smalofski
Titel: Shattered Heart
Ow, dit was zó'n leuk stukje! Een beetje triest, dat wel, maar Harry's allereerste woordje! Wat schattig! Ik hou van baby'tjes die hun eerste woordjes zeggen. Go girl, write on! ^^ |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 14:18 |
|
Titel: Hermelien Griffel: Grootste vijand of grootste liefde?
Auteur: miss louise
Geweldig dat je eindelijk een nieuw stukje gepost hebt! Ik heb hem direct gelezen, heel leuk. Super ga zo door!
Titel: Hermelien & Ron,,Een stelletje???
Auteur: Celia
Het wordt al steeds beter. Ga zo door
Titel: Memories of a Malfoy
Auteur: Sabrè
Heel mooi verhaal, je schrijft heel goed vind ik! Dit verhaal blijf ik zeker volgen Post snel het volgende stukje
Xx Miss_Slytherin |
|
|
|
|
Justmenofear
4e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 16:48 |
|
Lily_Flower
It was Destiny
Mooi beginnetje en vooral mooie banner. Echt een heel mooi dingetje. ^^ Het stukje zelf is ook leuk, maar ik zou geen zwart kiezen als letterkleur en ook zou ik een béta-reader inhuren. Ik blijf het wel volgen. |
_________________ Every song ends, but is that a reason to not enjoy the music? |
|
|
|
|