Auteur |
Bericht |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 14:47 |
 |
ik vind ze allemaal geweldig alleen harry potter die is het geweldigst!!
1 harry potter
2 tom felton
3 rubert grint
4 wood olivier wood
5 alan rickman
ze zijn allemaal goed alleen serverus die is slecht die heeftperkamentus gedood
wat eigelijk malfidus taak was
uuh @hierboven er bestaat en poll met beste actrice daar kan je op hermelien griffel stemmen
het is maar dat je het weet!!  |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 26, 2007 17:09 |
 |
Van de volwassenen vind ik Alan zeker de beste. Hij is gewoon een super acteur en ik ben niet voor niets een grote fan ! Hij kan Snape gewoon perfect vertolken en dat vind ik heel knap.
Van de jongere acteurs ga ik voor Daniel, hij is misschien niet de beste acteur, maar ik vind hem wel de leukste. Hij heeft wel iets. Rupert is overgens een goede tweede. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Marvin
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:05 |
 |
Alan Rickman kan gewoon erg goed zo'n "type" van Snape neerzetten, geweldig. Ron kan ook echt goed zijn gezichten trekken.
1. Alan Rickman (hij kan gewoon erg goed zo'n "type" van Snape neerzetten)
2. Rupert Grint (Hij kan zijn gezichten goed "maken")
3. Daniel Radcliffe (hij kan gewoon goed acteren maar is niet goed in droevig zijn)
4. Tom Felton (Ook een goede acteur, hij kan zo goed gemeen acteren)
5. Sean Biggerstaff (Ik vind het wel een erg goede acteur, maar de andere 4 zijn toch net iets beter ) |
_________________ 'I didn't put my name in that cup, I don't want eternal glory, is just want to be...Look, I don't know what happend tonight and I don't know why...It just did..okay?'Gezegd door Harry.
Harry Potter RULES!!! |
|
  |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 16:44 |
 |
Er zijn zo veel goede acteurs/actrices in de Harry Potter films. Je kan ze ook het beste beoordelen aan de hand van de films/toneelstukken waarin ze ook hebben gespeeld. Zo heb ik een aantal jaren Alan Rickman in Londen op het toneel gezien (en het was fantastisch) en gisteren nog een film uit 1978 gezien met Maggie Smith (Death on the Nile)
Van de jonge acteurs verwacht in veel van Rupert Grint (ik bezit de film Dringing lessons, waar in hij de hoofdrol speelt) |
|
|
  |
 |
Kylie Potter
Dreuzel

Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 13:03 |
 |
ik heb gestemd op rupert..
hij si gewoon het beste. Hij weet aan de ene kant dolkomisch over te komen en aan de andere kant kan hij ook nog serieus doen.
bij op nummer twee staat gary oldman.
hij is gewoon een erg goede acteur. Punt.
maar ik moet zeggen dat de andere acteurs ook goed zijn. Dan is natuurlijk fantastisch als harry en alan is ook geweldig maar doe staan gewoon net iets lager in mijn lijstje. |
|
|
  |
 |
Ikkuh-Me
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 17:03 |
 |
Ik heb op 'anders namelijk...' gestemd
dit is namelijk emma watson.. ik vind het raar dat ze haar niet bij hadden gezet... Ze kan zo goed acteren!
Dit is mijn eigen top 4:
Emma Watson
Rupert Grint
Tom Felton
Daniel Radcliff |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 17:10 |
 |
Ikkuh-Me schreef: | Ik heb op 'anders namelijk...' gestemd
dit is namelijk emma watson.. ik vind het raar dat ze haar niet bij hadden gezet... Ze kan zo goed acteren!
Dit is mijn eigen top 4:
Emma Watson
Rupert Grint
Tom Felton
Daniel Radcliff |
Het maar goed dat ze er niet bij staat, aangezien Emma een actrice is en geen acteur...
Ik moet zeggen dat ik Gary oldman wel een heel goede acteur vind!
En verder natuurlijk Daniel( die met elke film beter wordt) en Rupert (die gewoon Ron IS) En Alan Rickman, maar dat is gewoon een geweldige acteur, die ondertussen ook Snape IS (vooral zijn stem is perfect!) |
Laatst aangepast door Potterfreaky op Di Sep 11, 2007 17:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 17:12 |
 |
Ikkuh-Me schreef: | Ik heb op 'anders namelijk...' gestemd
Dit is mijn eigen top 4:
Emma Watson
Rupert Grint
Tom Felton
Daniel Radcliff |
Ja ik vind Emma Watson goed acteren. Maar ikblijf erbij dat ik Rupert helemaal niet eens zo goed vind acteren. Hij kan het misschien wel, maar met Harry Potter heeft hij telkens de gezichtsuitdrukkingen in elke situatie of shot. (in deel 5 valt het mee, en in deel 4 laat hij meer gezichten zien) Dan vind ik opzich ook niet helemaal geweldig, maar de smaak in welke rollen hij kiest vind ik wel gaaf, en dat zijn wel moeilijke rollen om te spelen! |
|
|
  |
 |
Viilea
1e jaars

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 24, 2007 16:02 |
 |
Alan Rickman is echt de beste acteur! Hij is echt de perfecte Snape, de stem, het uiterlijk, de manier van lopen enz. Rupert Grint en Maggie Smith (ook al is zij dan geen 'acteur' maar 'actrice) vind ik trouwens ook super! Samen zijn ze gewoon mijn 3 helden  |
_________________ Clearly it's full of DARK magic |
|
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 18:35 |
 |
Nou, er werd gezegd dat je in dit topic alles kwijt kunt over de acteurs. Ook wie je het knapste vind enzo. Dus dan zet ik dat er ook maar bij.
Dus dan krijgen jullie nu mijn lijstje:
Beste acteurs
Alan Rickman acteert wel het beste. Hij is gewoon Sneep en ik denk dat ze er geen geschiktere voor zouden kunnen vinden.
Van de tieners vind ik Rupert het beste acteren. Hij kan heel aparte gezichten trekken en speelt ook echt overtuigend.
Knapste acteurs
Van de tieners: Daniel Radcliffe. Hij ziet er altijd leuk uit: in een net pak, in alledaagse kleding en zelfs met ontbloot bovenlijf in equus. Hij lacht heel leuk en ondeugend. In de eerste films was hij schattig, in de laatste is hij hot.
Van de volwassenen: Gary Oldman. Ik kan niet echt uitleggen waarom. Hij heeft gewoon iets dat ik leuk vindt. Op de een of andere manier straalt hij wat uit.... David Thewlis is trouwens ook wel cute. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 18:17 |
 |
@Hierboven: En dat is spam.
Ik blijf het raar vinden dat mensen Emma toch nog blijven noemen Echt mannelijk vind ik haar niet.
Nee, ik ben voor Alan en Jason. Die zijn gewoon veruit beter dan de andere. Ik vind Daniel niet heel erg goed, alhoewel hij wel groeit in zijn prestaties. Maar zijn huilscane was erg slecht. Alan brengt Snape precies hoe ik hem zag. En dat vind ik knap. Daarbij heb ik meerdere films van hem gezien en ik vind dat het zeker blijkt dat hij erg goed is, aangezien hij een lief kan zijn en ook gemeen. Dat vind ik erg knap, want hij brengt het gewoon erg geloofwaardig.
Ik ben dus voor Alan  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
missy_m
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 18:52 |
 |
Ik moet toch zeggen Alan Rickman, hij zet Sneep gewoon erg goed neer. Maar ja, hij acteert ook al langer dan Daniel, Rupert, Tom enz. Verder vond ik Daniel vooral in Harry Potter 5 echt uitstekend acteren! En op de 3e plaats, Tom Felton!  |
|
|
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 23:05 |
 |
Daniel vond ik nooit de beste acteur, maar hij groeit wel heel erg. Ik vind hem uitstekend acteren in de vijfde film. Vooral het stukje wanneer hij bezeten wordt door Voldemort op het Ministerie.
Je ziet echt dat hij bij de eerste film nog niet zoveel ervaring had (net als bij de andere tieners). Die huilscene van Daniel was zo slecht, maar bij elke film wordt hij beter.
Van de tiener acteurs staat hij bij mij op de tweede plaats, op de eerste Rupert. |
|
|
  |
 |
Evie Black
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 18:40 |
 |
Ik heb gestemd voor Rupert Grint vind hem echt heel goed acteren. Hij zet Ron echt heel goed neer maar
andere acteurs die ik ook heel goed vind zijn:
-Gary Oldman
-James & Oliver Phelps
& Daniel Radcliffe |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 18:53 |
 |
Ik heb gestemd op Alan Rickman omdat hij zich zo goed inleeft in de rol, z'n hele prestatie is eigenlijk perfect. Hij geeft zelfs een meerwaarde aan de boekenSnape voor mij. Als je de film ziet en je hoort z'n intonatie, dan ga je het later in de boeken zo lezen ook. |
  |
 |
|