Auteur |
Bericht |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 15:32 |
 |
Ik woon in een dorpje in Gelderland, Nederland. Iedereen (de mensen die in de stad Arnhem studeren, ik ook, of in een andere stad) klaagt over ons dorp, terwijl ik het nog wel mee vind vallen. Tis gewoon misschien ietsjes té rustig. Maar er valt wel genoeg te beleven als je zelf ervoor open staat. Er zijn wel wat leuke kroegjes enzo, en we hebben geloof ik zelfs een filmhuis (nja stelt niks voor hoor echt niet, 1 keer in de maand een middag met 1 film) |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 15:35 |
 |
Ik woon in Arcen. [/nuweetnogniemandwaarikwoon]
Arcen ligt in noord-Limburg, Nederland dus. ^^
Maar over anderhalve week ga ik verhuizen naar mijn kamertje in De Bilt, Utrecht dus. Daar heb ik echt zin in, ik voel me niet zo op mijn gemak in Limburg, zou blij zijn als ik weg ben. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 26, 2007 19:59 |
 |
Ik woon in Noord Brabant, in Den Bosch. Hier woon ik al vanaf m'n 1, en ik heb het hier nog steeds super naar mijn zin. Het is gewoon een TOP stad. Ik ben hier dus niet geboren. Wel in Brabant, namelijk Goirle bij Tilburg. Daar komen mijn ouders ook vandaan. |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 26, 2007 20:21 |
 |
Ik woon in België, Zuid-West-Vlaanderen, waregem. Later wil ik misschien verhuizen naar Gent, maar ik ben niet zeker. |
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 26, 2007 20:30 |
 |
Ik woon in een van de jongste steden van Nederland. Almere dus! Heel veel mensen zeggen dat het een saaie stad is, dat er niks te doen is, blabla... Nou, we hebben eigenlijk niet echt museums, omdat de stad nog zo jong is. We hebben alleen maar de Paveljoens, een moderne kunstmuseum. Verder zijn er wel een hoop andere dingen te doen. We hebben een enorme bioscoop en de uitgaansmogelijkheden zijn onbeperkt. Bowlen, nachtclubs... Ook het winkelcentrum is héél groot, vooral nu het nieuwe gedeelte open is gesteld. En het fijne is dat het 'grote stadsgevoel' toch nog heel beperkt blijft. Het is heel ruim, dus we hebben eigenlijk geen last van té grote mensenmassa's. Verder is het hier best Amsterdams, aangezien er veel Amsterdammers naar Almere verhuisd zijn vanwege de relatief goedkope huizen. Ik heb het hier in ieder geval heel erg naar mijn zin!  |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Johan
3e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 17:58 |
 |
Ben geboren in Den Haag, toen ik 2 was woonde ik in Voorburg en nu in Noordwijk. Zuid-Holland in Nederland.
Woont iemand vlakbij mij?  |
_________________ Zwadderaar. |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:14 |
 |
Crissy77 schreef: | Ik woon in Noord Brabant, in Den Bosch. Hier woon ik al vanaf m'n 1, en ik heb het hier nog steeds super naar mijn zin. Het is gewoon een TOP stad. Ik ben hier dus niet geboren. Wel in Brabant, namelijk Goirle bij Tilburg. Daar komen mijn ouders ook vandaan. |
Dan ben je volgens mij in de Meiboom geboren als ik het goed heb ..
Ik kom dus zelf uit Goirle..Geboren en getogen.. Nouja geboren niet echt ik ben in het ziekenhuis in tilburg geboren ..maar ik woon al wel heel mijn leven in Goirle. Heb wel 3 jaartjes in riel gewoond een dorpje verderop maar dat reken ik mee tot Goirle .. |
|
|
  |
 |
Johan
3e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:38 |
 |
francaatjuh schreef: | Crissy77 schreef: | Ik woon in Noord Brabant, in Den Bosch. Hier woon ik al vanaf m'n 1, en ik heb het hier nog steeds super naar mijn zin. Het is gewoon een TOP stad. Ik ben hier dus niet geboren. Wel in Brabant, namelijk Goirle bij Tilburg. Daar komen mijn ouders ook vandaan. |
Dan ben je volgens mij in de Meiboom geboren als ik het goed heb ..
Ik kom dus zelf uit Goirle..Geboren en getogen.. Nouja geboren niet echt ik ben in het ziekenhuis in tilburg geboren ..maar ik woon al wel heel mijn leven in Goirle. Heb wel 3 jaartjes in riel gewoond een dorpje verderop maar dat reken ik mee tot Goirle .. |
Nooit van Goirle gehoord..Echt nóóit.  |
_________________ Zwadderaar. |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:42 |
 |
haha nouja misschien ken je ireen wust?.. die komt hier ook vandaag die is is schaatsers..
1 beroemdheid bij ons in het dorp ..
Maar uit tilburg komen er meer namelijk Guus meeuwis, Grad damen, Wwesley, Charlene, enzovoort.
Maar we hebben hier in Goirle 1 vmbo school..partij basisscholen en 1 buiten en binnen zwembad. Tennisvelden en voetbalvelden. 1 bibliotheek, een centrum en nog wel meer vand at ..owh jah 2 kerken  |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:45 |
 |
|
  |
 |
Omingod
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 22:26 |
 |
Ik woon in het kleine België.
In Oost-Vlaanderen in Aalst !  |
Dolleman: "Technically it's a ferret." |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 15:24 |
 |
Ik woon in Nederland, Zuid-Holland, in een dorpje naast Leiden. Opzich heb ik het hier wel naar m'n zin. Ik ging hier vroeger naar de basisschool, maar nu zit ik in Leiden op de middelbare. Ik zou later niet echt in een stad willen wonen. Het liefst zou ik later uit de Randstad vertrekken [a] Je hebt wel alles in de buurt, maar een echt klein dorpje lijkt me leuker ^^ |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 16:22 |
 |
Ik ben geboren in Hengelo, provincie overijssel, Nederland. Ik woon er nu nog en ben er niet echt ontevreden over. Waar ik echt blij mee ben is dat ik vanuit huis maar een half uur hoef te fietsen naar de uni (al neem ik liever de bus ).. Over minder dan een half jaar verhuis ik, maar het blijft wel binnen Hengelo .
O ja, in de bossen bij kasteel Twickel is het heerlijk wandelen xD. Ik was het bijna vergeten omdat ik er nauwelijks nog tijd voor heb. |
|
  |
 |
Robbie-Davids
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 05, 2007 8:39 |
 |
Ik woon in Veere
dat is een dorp met 700 inwoners en stadsrechten
het is echt een leuk dorp.
het ligt vlakbij middelburg (zeeland)
R. |
_________________ waarom lees je dit?
kijk hierboven |
|
  |
 |
superharrypotterfan
4e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 29, 2007 18:55 |
 |
Jeeej xD... Ik ben niet de enige die uit het oosten komt..
Ik kom uitNederland, Overijssel, Twente, Goor.. Ik ben geboren in Henglo in het zieken huis. Mja voor de rest van mijn leven in het mooie kleine goor xD.
Kben er wel tevreden mee. 1 middelbare school .. 6 basisscholen ofzo , 2 kerken. En natuurlijk het school & Volksfeest! Het mooiste feest van het jaar! |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
|