Auteur |
Bericht |
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 18:21 |
|
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die zich druk maken hierom en hopen dat de rage gauw voorbij is. Wat maakt het nu in godsnaam uit niemand heeft er toch last van huh? Er zijn zoveel rages enzo, en het kan zijn dat er veel meedoen om cool te zijn (zoals bij elke rage is) maar de meesten die ik ken doen het gewoon omdat tja, het leuk is?
En ik las ergens dat het doelloos gespring is, maar ik vind de post niet meer dus reageer ik er gewoon zo op xD Sinds wanneer heeft dansen een doel anyway?
Lander schreef: | Ja ik ben ook een jumperke
Die muziek vind ik echt fantastischhh..
Patrick-jumpen zijn zotte gasten! Daar kan je een voorbeeld aan geven
Maar op dat filmpje wat je poste in de topicstart vind ik het toch maar lauwe jump hoor..
Anyway: deze gast van jumpforce kan pas jumpen : http://www.youtube.com/watch?v=PCSEEK6IpyU
Twisty dus!
Oja, als ik tijd heb (zal waarschijnlijk verder in de vakantie zijn) zal ik een jumpfilmpje van me eigen maken en hier op posten |
Wat is dat nu met dat "Patrick Jumpen omg!!", wss omdat hij op tv geweest is ofzo. Ik vind dat hij niet eens zo goed kan jumpen, er zijn zoveel mensen die het veel beter kunnen en dat hoeven nog niet eens van die bekende youtube'ers zijn. Over Twisty, hij is inderdaad wel goed, het filmpje ken ik al een hele tijd, ik denk dat ik hem heb gezien toen ik het net leuk begon te vinden xD
Wie ik ook heel goed vind; JumpingJob, de meesten die youtube afschuimen voor jump kennen hem normaal wel ^^ Echt, over dat appelen, het is niet echt een nieuwe rage denk ik. Hier is het nog niet doorgedrongen en volgens mij word het meer gezien als een soort van jumpen, zoals old skool jump, hard jump of freestyle jump.. Ofja, jumpingjob heeft ook een filmpje waarin hij dat doet en daar wordt het ook gewoon onder jumpen geplaatst xD
http://www.youtube.com/watch?v=ETzItelZdvA B) |
like a lovers song |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 15:12 |
|
Volgens mij is de rage nu wel voorbij...Praise the Lord!
Ik werd gek van dat ge-jump. Ik heb zelfs uit protest een 'F*ck Jump-style' shirt gekocht...en aangedaan op de eerste schooldag...Veel leuke reacties *ahum* Ik vond mezelf erg dapper
|
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3
Laatst aangepast door Hermione_love op Zo Sep 16, 2007 12:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 15:23 |
|
tja, ik vind het ook geen leuke muziek en geen leuke rage.
De muziek is telkens hetzelfde, en ik zie er de lol niet van in om maar wat te staan springen xD |
|
Luna_lovegood_fan
Dreuzel
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 15, 2007 18:32 |
|
Jumpen is het domste ooit, en de muziek al helemaal!!!!
Hiphop |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 16, 2007 11:49 |
|
Luna_lovegood_fan schreef: | Jumpen is het domste ooit, en de muziek al helemaal!!!!
Hiphop |
Je moet je mening wel een beetje onderbouwen, want zo lijkt het toch een beetje spam. Ik vind jumpen ook niet leuk, en volgens mij vind het meerendeel dat hier. Maar ik heb ook het gevoel, dat de rage weer is overgewaaid. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 16, 2007 11:50 |
|
missme98 schreef: | Luna_lovegood_fan schreef: | Jumpen is het domste ooit, en de muziek al helemaal!!!!
Hiphop |
Je moet je mening wel een beetje onderbouwen, want zo lijkt het toch een beetje spam. Ik vind jumpen ook niet leuk, en volgens mij vind het meerendeel dat hier. Maar ik heb ook het gevoel, dat de rage weer is overgewaaid. |
Inderdaad ik hoor er nu heel weinig van. Misschien is het nog wel zo in de uigaanscene maar niet echt meer in het dagelijkse leven. Het is volgens mij geen rage meer geworden omdat nu basisschool leerlingen het ook doen. Dan is het dus meteen niet "hip" meer. Niet dat ik het hele Jumpen ooit gevolgt heb, maar je ziet wel eens wat op tv. *kuch*TMF*kuch* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Emma Roos
7e jaars
Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 16, 2007 18:14 |
|
Ik denk ook wel dat het jumpen nu langzaam wegvaagt.
Maar gisteren keek ik Eurosong, en daar hadden Mijn broer en ik ook jumpmuziek op de achtergrond. Plus dat er jongens aan het jumpen waren op het podium. Dus misschien komt het wel weer terug.
Igg zie ik het op school niet echt meer^^ |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
|
|
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 21:37 |
|
Het is totaal mijn stijl niet. (ik luister eerder naar rock, punk, metal,...) en ik moest vroeger niets van Jump hebben. Later heb ik vrienden leren kennen die daar wel naar luisterden en ben ook beginnen luisteren. Het is niet dat ik het elke dag luister, maar ik vind het wel leuk op fuiven en het Jumpen vind ik wel mooi en leuk om naar te kijken. |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 21:39 |
|
Emma Roos schreef: | Ik denk ook wel dat het jumpen nu langzaam wegvaagt.
Maar gisteren keek ik Eurosong, en daar hadden Mijn broer en ik ook jumpmuziek op de achtergrond. Plus dat er jongens aan het jumpen waren op het podium. Dus misschien komt het wel weer terug.
Igg zie ik het op school niet echt meer^^ |
Ja idd Mijn Broer En Ik jumpen in hun liedje. Vroeger op Ketnet tussen de programma's lieten ze ook jongeren zien die jumpen, maar dat is nu niet meer denk ik |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 30, 2008 13:17 |
|
Ik heb het wel gedaan, met mijn beste vriend. We konden het opzich wel, op schoolfeesten stonden wij ook op het podium met z'n tweeen. Maar het is een rage, en het sterft af, tja, ik zit er niet mee. Ik luister ook geen Jump-muziek meer ofzo, het is nu echt rock en heeel soms wat dance. Daarbij, wordt ik ook ouder, ennn daarbij ben ik nogal veranderd de laatste tijd en vind ik het niet eens leuk meer :') |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
juniper
5e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 19:52 |
|
Ik haat Jumpstyle echt waar! Ik vond het zo dom. Bij mij op school was het helemaal in, nou ik dacht de hele tijd dom, dom en nog eens dom. Hadden we met gym ook nog lessen Jumpstyle, ik verveelde me dood en het was zo'n dom gezicht. Het was echt zo saai. Nou, mijn mening : Ik vind Jumpstyle en drie keer NIKS! |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
|
|
*No Merci*
7e jaars
Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 19:47 |
|
Jumpen is absoluut niet mijn ding.
Ik vind de muziek ongelooflijk lelijk en het jumpen ziet er niet uit, maar ik stoor me er niet aan.
Als andere mensen zich belachelijk willen maken, doen ze dat maar. Niemand uit mijn vriendengroep doet eraan mee, dus ik kom er gelukkig niet echt mee in contact.
De nieuwe rage nu is tectonic. Deze stijl vind ik al wat leuker, maar ik denk niet dat ik het ooit zelf zal dansen. |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 14:41 |
|
Ik heb echt een schijthekel aan jumpen. Je ziet eruit als een mongool als je het doet en de muziek klinkt echt verschrikkelijk -_-. Gelukkig is het nu niet meer 'in', dus doen mensen het nooit meer. |
|
|
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 08, 2008 20:41 |
|
Ik HAAT jumpen eigelijk best hard.
De muziek is irriterend, zeker 's morgends op de bus.. Met hun mp3'tjes en allemaal door elkaar, om gek van te worden o.O
Het "dansen" vind ik al helemaal niets, ronduit belachelijk, doet me denken aan een idioot paardansje dat mannetjes doen om indruk te maken bij de vrouwtjes.. mja mijn fantasie...
en de mensen,... idioten naar mijn mening.
Misschien denk ik er zo gewoon over omdat toevallig de mensen die ik niet mag dit doen. maar ik vind het stom.
techtonik is inderdaad een stuk leuker, daar moet je tenminste talent voor hebben om dat te kunnen.
niet dat ik het zelf kan hoor, maar k wou het wel xD |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
|
|
|