Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: evanescence Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Hermione_love
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 110 Sikkels

Hermione_love is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 12:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Going Under een fantastisch nummer en My imortal gaat ook wel, maar verder vind ik het niet zo fantastisch...

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 66 Sikkels

Frog Choir is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Snow White Queen schreef:
Ik heb al tijden geleden gelezen dat ze "Good Enough" speciaal voor haar man geschreven heeft. Nja, man... Ze is er in ieder geval toch al een tijdje mee verloofd, ik weet niet of ze al getrouwd zijn. Het is ook het enige vrolijke liedje dat Evanescence ooit heeft uitgebracht.

Dus ik denk, dat áls die foto haar verloofde/man moet representeren, dat ze die begraaft, omdat ze de foto voorstelt als een zaad of zo en dat daaruit al het goede uit haar leven voortvloeit... Vandaar die bloemen. Denk ik. En die groeien pas na het vuur (het negatieve uit haar leven dus).

Iets logischer kan ik niet bedenken. Ik vind het trouwens wel een erg mooie videoclip. Leuk om naar te kijken ^^

Amy Lee is in januari getrouwd;)

Good Enough.. schitterend. Een iets afwijkender verhaal heb ik erover gelezen. Dat ze de foto van haar liefde achterlaat, maar ze hem niet kan vergeten.. Ze waarschuwt haar liefde om voorzichtig met haar te zijn (ze kan immers geen 'no' zeggen:P). Het vuur scheen symbool te staan voor haar liefde.. Maar ergens vind ik dit verhaal dus niet kloppen.
Ik sluit me bij het verhaal op de pagina hiervoor aan;)

Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Is Amy Lee getrouwd? Surprised Ik had net gehoord dat het gedaan was met haar vriend... What the hell, domme boekjes xD

Ik vind de clip supermooi. Vooral het moment dat haar oog die traan afscheidt, en dat het vervolgens begint te regenen. Volgens mij wilt dat zeggen dat ze er zelf mee begonnen is, met haar slechte periode af te sluiten. Het is uit haarzelf voortgekomen.

hezter
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

hezter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 17:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind evanescence echt een heel goede band. Ik vind het album Fallen wel wat beter dan The Open Door maar ik vind ze allebei wel heel goed. Ik heb ze nog nooit live gezien maar dat ben ik wel van plan ooit..

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 20:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amy Lee is toch getrouwd met Josh? Die gast waar ze vroeger stapel op was maar die ze niet kon krijgen?

Anyway, ik heb onlangs "Anywhere" en "October" herontdekt, en nu ben ik weer al die liedjes van voor Fallen aan het grijsdraaien. Ze waren echt zoveel beter ervoor! Ik heb ze ook al live gezien, eenmaal, maar al met allemaal nieuwe bandleden.

Is het trouwens niet wat verdacht xD Ok, David was het niet eens met de richting die de muziek uitging, Ben zat aan de drank en had wat aandacht te kort... maar dan kickt ze John dr uit en gaat Rocky weg uit protest, en heeft Amy Lee een heel nieuwe band... altijd haar bedoeling geweest of niet?

'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Magisch-Eendje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 133 Sikkels

Magisch-Eendje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 13:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga deze vakantie onderandere naar Barcelona... waar de clip van My Immortal is opgenomen. Stiekem hoop ik echt heel erg dat ik langs die fontein kom waar ze toen op rondliep... Als dat zou gebeuren... denk ik niet dat ik de verleiding kan weerstaan er zelf op te gaan lopen XD

Amy Lee heeft trouwens een harp voor haar verjaardag gekregen en zit nu op harples. Ze zei al eens dat ze bij het volgende album weer iets anders wilde doen, eventueel iets met harp... dus, ik hoop dat ze er echt iets mee gaat doen! Duurt alleen nog wel een paar jaar waarschijnlijk, voordat dat nieuwe album er is T^T

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp