Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Two Week Freak | Hall of Fame Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 27, 2007 18:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

THE TWO WEEK FREAK

Een nieuwe start, nieuwe leden, nieuwe Freakz. Bij deze heropenen we de vroeger-erg-positief-beoordeelde-rubriek: Freak van de Week. Er zijn enkele wijzigingen, nieuwe elementen en het concept is verandert, dat lees je hieronder.

Hoe gaat alles in z'n werk?
Er zijn enkele wijzigingen, maar de basis van dit idee blijft hetzelfde. De Crew van HPF beslist objectief wie ze als 'Freak' willen zien. Dit gebeurd om de twee weken. We gaan niet verder op 'freakz.com', maar op het forum zelf.

Nadat de nieuwe Two Week Freak bekend gemaakt is, is het aan de leden om vragen te stellen. Zo kunnen we deze rubriek actief houden en komen we ook méér dan alleen de standaardvragen/antwoorden van de nieuwe Freak te weten. Een Freak zal dus m.a.w. twee weken in de 'kijker' staan. Daarna wordt het tweewekelijkse topic verwijdert en zal er - door ons - een nieuwe Freak bekend gemaakt worden die op zijn/haar beurt weer met vragen bestookt kan worden.

Ten eerste is er dus dit Uitlegtopic waarin ook de Hall of Fame zal worden bewaard. Als je als nieuwe Freak wordt gekozen, heb je de toestemming om onderstaande vragenlijst te beantwoorden en hier te plaatsen. Per twee weken wordt er ook een nieuw topic geopend waarin jullie dus vragen kunnen stellen.

Wat is er dan allemaal verandert?
  • Alle oude Freakz vallen weg. Heel wat mensen zijn hier al jaren niet meer geweest en daarom is de lijst oud en vervallen, tijd voor een nieuwe dus!
  • Leden kunnen vragen stellen aan de Freak
  • Deze rubriek gaat op het forum verder en niet langer op 'freakz.com'

Het lijstje:

Citaat:
NAAM VAN DE FREAK
Fan/Freak sinds ...

Naam:
Leeftijd:
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn:

Wat is je favoriete ondereel op het forum:
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum:

Wat is je favoriete HP-boek:
Wie is je favoriete personage uit de boeken:
Wat is je favoriete film:
Wie is je favoriete acteur:
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein:
Wat is jouw Boeman:
Wat is jouw Patronus:

Vragen kunnen naar Shirley. of Smalofski gePB't worden

Laatst aangepast door Charlie op Za Okt 13, 2007 14:28; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Daniël
Oude Forumnaam: Daniël. Schoolkampioen
Schoolkampioen

Daniël is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 18:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daniël
HPF'er sinds 11 oktober 2002

Naam: Daniël
Leeftijd: 16
Vertel wat meer over jezelf: Nou, ik ben Daniel, en al héél lang lid van HPF. Ik hou ervan om mensen te helpen, en doe dit hier dus ook wel eens. Voor de rest ben ik niet echt interessant, ga braaf naar school etc.
Mijn hobby's zijn MSN'en, HPF'en, tennis, LOST, Friends en Harry Potter. Dat was het wel denk ik.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Een eer! Vooral om de eerste te zijn!

Wat is je favoriete onderdeel op het forum: *schaam* Non-HP boards.
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: De Grote Zaal. Met de KO's zijn we bezig het veel actiever te maken. En dit moet lukken, dus kom eens kijken!

Wat is je favoriete HP-boek: HP en de Orde van de Feniks
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Sirius Zwarts
Wat is je favoriete film: HP en de Gevangene van Azkaban
Wie is je favoriete acteur: Alan Rickman, hij acteert erg goed!
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Ik denk Toverdranken. En hier op HPForum Zweinsteinkunde. Helaas heb ik geen tijd om hier lessen te volgen.
Wat is jouw Boeman: Ik kan niet tegen piercings/bloederige dingen. Dus wss zoiets.
Wat is jouw Patronus: Kat, dit zijn mijn favoriete dieren.

[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal

Laatst aangepast door Daniël op Do Aug 14, 2008 11:01; in totaal 2 keer bewerkt
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 16, 2007 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lupos-freak
Fan/Freak sinds september 2002

Naam: Sander
Leeftijd: 15
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben Sander, ik zit een jaar en drie maanden op dit forum, waar ik niet weg te slaan ben. Ik ben erg geïnteresseerd in de leefwereld en culturen van mensen, en dankzij het forum heb ik de kans gekregen om daar grondig over te kunnen praten. Ik zie graag films, ik hou van schrijven en van filmmuziek. Verder ben ik gek van de Harry Potter-wereld en zo kan ik me hier ook eens uiten. Mijn grootste obsessies zijn: HPF, Harry Potter, Lord of the Rings, Darren Shan, Pirates of the Carribean en goeie misdaadromans.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Een bijzonder grote eer! Zeker om het zo vroeg te mogen zijn.

Wat is je favoriete onderdeel op het forum: de HP-zone, de non-HP-zone én de Freakzone
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Ik vind het jammer dat de database soms irritant doen, maar daar valt weinig aan te veranderen. Dus ik zou het verder niet echt weten…

Wat is je favoriete HP-boek: Harry Potter and the Deathly Hallows
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Remus Lupos/Lupin
Wat is je favoriete film: Harry Potter and the order of the Phoenix
Wie is je favoriete acteur: Kenneth Branagh [Gladianus Smalhart]
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Verweer tegen de Zwart Kunsten
Wat is jouw Boeman: Dat al mijn HP-boeken verscheurd zijn en/of dat HPF niet langer bestaat.
Wat is jouw Patronus: Een Wolf, ik ben er al jaren gefascineerd door en mijn Lupos-obsessie heeft dat alleen maar erger gemaakt^^

Laatst aangepast door Lupos-freak op Ma Aug 06, 2007 16:03; in totaal 2 keer bewerkt
Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 12:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jim
Fan/Freak sinds de eerste film

Naam: Jim Fels
Leeftijd: 14
Vertel wat meer over jezelf: Nou.. ik ben Jim Fels en ik zit al een tijdje op dit forum. Ik doe nu havo 3 en mijn grootste obsessies/hobbies zijn computeren, HPF'en, Harry Potter en LOST.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Een grote eer! Very Happy Had het niet verwacht.

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Overige-Serieus
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Kan niks bedenken. Razz

Wat is je favoriete HP-boek: Harry Potter en de Orde van de Feniks
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Harry Potter
Wat is je favoriete film: Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Wie is je favoriete acteur: Alan Rickman speelt zijn rol het best in de films ^^
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Verweer Tegen de Zwarte Kunsten
Wat is jouw Boeman: Een spin. Enge beesten.^^''
Wat is jouw Patronus: Mijn kat (thnx Daan Razz)

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva
Fan sinds film 1

Naam: Eva
Leeftijd: 18
Vertel wat meer over jezelf: Nou ik ben Eva en ik besteed al mijn vrije tijd aan dit forum. Daarom kom ik hier ook wel regelmatig langs. Ik heb namelijk geen andere hobby’s.^^ Daarbij ga ik ook naar school ik doe een Lerarenopleiding Geschiedenis op het HBO Windesheim in Zwolle. Ik ben nog eerstejaars en ik hoop dat ik naar het tweede jaar ga. En ik heb natuurlijk een Luna Lovegood obsessie en een thee verslaving.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Ik vind het ook een hele eer. Voornamelijk om de eerste vrouwelijke TWF te zijn, en daarbij ben ik de eerste Ravi ^^

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Harry Potter , Non-HP en Zweinstein.
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Niet veel, ik vind dat alles er heel goed uitziet. En de crew is al druk bezig met veranderingen en daar ben ik blij mee.

Wat is je favoriete HP-boek: Harry Potter en de Orde van de Feniks
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Luna Lovegood
Wat is je favoriete film: Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Wie is je favoriete acteur: Dan Radcliffe en Evanna Lynch
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Potions en Charms
Wat is jouw Boeman: Dat zou denk ik een hele grote spin zijn.
Wat is jouw Patronus: Ik denk en hoop een kat. Ik vind dat hele lieve dieren, ik vind ook wel dat ik op katten lijk. Ik ben ook lui en hou van eten en slapen. ^^ Ik heb daarbij ook een sterke band met mijn eigen kat(ten).

The Rockin' Dude
The Rockin' Dude

Verdiend: 596 Sikkels

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 17:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vuurbeker
Freak sinds de eerste film.

Naam: Dario
Leeftijd: 15
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben Dario, ben DeelMod op HPF, en doe dat met plezier. Ik ben ook gefreakd door Lost en Prison Break. Heroes mag er ook wel zijn. Verder doe ik graag wetenschappen in school, etc. Je kunt het volledige lijstje bekijken in het Crewtopic ^^
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Leuk, behalve de irritante gewoonte dat mensen je 10001 vragen stellen die hun zelf niet eens intereseren. Ohja ^^'

Wat is je favoriete ondereel op het forum: PC Crea
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Alles wat ik op het forum wil, is er. En als er nog iets moet zijn, dan roep ik Rudy wel ^^

Wat is je favoriete HP-boek: De Vuurbeker
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Dumbledore
Wat is je favoriete film: GoF
Wie is je favoriete acteur: Diegene die T-Bag speelt in PB, kan even niet op zijn naam komen.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Spreuken en Bezweringen
Wat is jouw Boeman: Verdrinken
Wat is jouw Patronus: Een Feniks

I LOVE HPF

Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 22:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry, Ron & Hermione
Fan/Freak sinds dat Harry Potter en de Steen der Wijzen in de bibliotheek te verkrijgen was

Naam: Joost
Leeftijd: 20
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben Joost en ga momenteel door het leven als student. En dat leventje bevalt me tot dusver wel. Naast mijn studie hou ik me graag bezig met allerlei dingen op ICT gebied. Ik game graag, ben graag bezig met Flash. Daarnaast drum ik al 11 jaar lang & schrijven doe ik ook graag.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Erg leuk, het kwam onverwachts.

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Hmm.. eigenlijk alles wel, ik volg de discussies over de boeken, films, merchandise. Post zo nu en dan in het overig-serieus board. Hou me momenteel bezig met het volgen van lessen en het geven van lessen, dus het Zweinstein gedeelte bezoek ik nu ook vaak. Een beetje van alles wat dus
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Zoals het nu is vind ik het wel prima. Ik vond de invoering van de sikkels een briljant idee, bevalt me uitermate prima!

Wat is je favoriete HP-boek: Harry Potter and the HalfBlood Prince c.q. en de Half Bloed Prins met stip boven aan! Het is mijn favoriet, na deel 4 omdat hij het spannendste van allemaal is, het meest volwassen geschreven & het verhaal vind ik gewoon geweldig. Lekker mysterieus, volwassen, het is dit keer echt menens. Het eerste echte volwassen HP boek.
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Arthur Weasley, vanwege zijn heerlijke Muggle obsessie. Lily Evans, in haar jeugd tenminste. Tijdens "Sneep's naarste herinnering", waar ze zo heerlijk uithaalde richting James Verder Ginny Weasley, omdat ze doet wat ze zelf wil, de tweeling achterna gaat wat karakter betreft. Verder kan ze als enige Harry met beide benen weer op aarde brengen als hij weer eens boos geworden is of anders.
Wat is je favoriete film: Harry Potter and the Chamber of Secrets. Houdt zich het beste aan het boek in tegenstelling tot de 3de en 4de film. Maar die gaat verstoten worden zodra ik de vijfde film gezien heb. Aangezien het vijfde boek mijn minst favoriete HP boek is, maar de trailers voor de film mij helemaal lyrisch hebben laten worden over de film.
Wie is je favoriete acteur: Alan Rickman zeker weten. Schitterend hoe hij Sneep/Snape vertolkt.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Geschiedenis van de Toverkunst? Ik vind Geschiedenis iig als vak enorm interessant, maarja.. als Kist zo slaapverwekkend is zou ik het ook niet uithouden. Doe dan maar Toverdranken & Spreuken/Bezweringen. Toverdranken, omdat die mij gewoon enorm interesseren & Spreuken/Bezweringen om dezelfde reden. Is toch hartstikke handig als je je eigen drankjes kan brouwen en zelf goed overweg kan met talloze spreuken?
Wat is jouw Boeman: een dood iemand die ik zelf enorm koester. Kan dus een vriend/vriendin of familie lid zijn.
Wat is jouw Patronus: Ik denk dat dat de kat zal zijn. Katten zijn geweldige huisdieren, vind een kat ook leuker dan een hond.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dennis Krauwel
Freak sinds de release van Goblet of Fire(boek)

Naam: Dennis
Leeftijd: 17
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben dus Dennis, woon in Amsterdam. Nu nog even vakantie, maar over een week beginnen aan 6 gymnasium. Examen dus dit jaar. Ben nu al bloednerveus... Doe het profiel N&T met als keuzevak Biologie en natuurlijk Latijn. Maar genoeg over school. Eigenlijk heb ik niet echt hobby's. Ik zit wel te veel achter m'n computer, tot ongenoegen van mijn ouders. En dan zit ik natuurlijk vooral op deze site.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Ik ben blij verrast! Ik voel me vereerd. En ik ben bovendien zeer verbaasd. Ik ben al jaren lid van dit forum, nog voor de grote forumcrash was ik lid. Maar nooit ben ik heel actief geweest. Ik kom wel dagelijks op de site en lees veel, maar ik post nooit heel veel. Daarom ben ik verbaasd dat de crew voor mij heeft gekozen, maar ik voel me vereerd!

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Ehm, ik denk toh wel de boards Algemeen, de Boeken en Boek 7. Vroeger deed ik ook actief mee aan enkele RPG's, maar dat is nu een beetje weggezakt. Moet ik eigenlijk maar weer eens aan gaan beginnen...
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Pfoe, moeilijke vraag. Ik denk niets.

Wat is je favoriete HP-boek: ik vind het echt heel moeilijk om te kiezen. Ik denk dat ik maar ga voor Goblet of Fire. Maar dan heb ik Deathly Hallows nog niet meegerekend, die moet eerst nog even bezinken.
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Ik heb niet echt een favoriet. Er zijn zo veel leuke personages.
Wat is je favoriete film: Ook weer zo moeilijk. Ik heb laatst OotP gezien, en die vond ik wel erg mooi, dus.
Wie is je favoriete acteur: Ik heb geen favoriet, alhoewel Rupert Grint wel humor heeft.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Transfiguration.
Wat is jouw Boeman: Ik denk toch wel dezelfde als Molly Weasley. Maar eigenlijk denk ik dat je er pas echt achterkomt wat je grootste angst is, als je voor het eerst oog in oog staat met een Boeman.
Wat is jouw Patronus: Een Giraffe? Razz

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 16:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen
Fan/Freak sinds ... Jan 2005. Toen had ik het laatste boek (deel 5) uitgelezen en was verkocht

Naam: Helen
Leeftijd: 30 (nog net )
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben dus Helen en wat je leest ben ik.
Ik doe me niet andes voor dan ik ben. (nergens voor nodig want er zijn al anderen genoeg).
Ik werk bij mijn moeder in een kunstenaarsbenodigdheden zaak (verf, klei, speksteen, enz.)
Ik ben nog net 30, heb geen kinderen en ben niet getrouwd.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: raar maar wel een eer

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Eigenlijk alles wel
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: zo op het eerste gezicht kan ik niks bedenken dat ik wil veranderen

Wat is je favoriete HP-boek: The Goblet of Fire en The Order of the Phoenix
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Ron en Umbridge zijn geweldig
Wat is je favoriete film: Tot nu toe deel 1. Dat is het begin en ze zijn daar nog zo klein en lief
Wie is je favoriete acteur: Van HP is dat toch wel Rupert
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Spreuken en bezweringen en kruidenkunde
Wat is jouw Boeman: Een dood familielid en anders een grote spin. Trouwens, een kleintje is net zo eng
Wat is jouw Patronus: Vast iets zeer aggressiefs dat veel blaft

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Neville
Oude Forumnaam: Volbloed Prins Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Neville is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 20:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Neville
Fan/Freak sinds Harry Potter & The Prisoner of Azkaban

Naam: Pim
Vertel wat meer over jezelf: Mijn naam is dus Pim, geboren en getogen in het pittoreske Hoeven, in het gezellige Brabant. Naast rondhangen HPF besteed ik ook heel veel tijd aan muziek maken - gitaar & piano spelen plus zingen - in mijn band en aan sport: korfbal. Ja, inderdaad, die meisjessport. Ook zit ik veel achter de PC: websites maken en aanmodderen in PS.
Natuurlijk ga ik ook nog braaf naar school: ik ga het laatste jaar in van mijn middelbare schoolopleiding, 6VWO. Heb ik al verteld dat ik veel lees? Totaal onverwacht is Harry Potter mijn favoriet.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Cool natuurlijk. Ik heb al die tijd al gewacht om 'een paar' vragen te mogen beantwoorden van verlegen HPF'ers.

Wat is je favoriete ondereel op het forum: RPG
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Nada

Wat is je favoriete HP-boek: Deathly Hallows
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Neville
Wat is je favoriete film: Order of the Phoenix
Wie is je favoriete acteur: Rupert Grint
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Charms
Wat is jouw Boeman: Ritueel verbande Harry Potterboeken
Wat is jouw Patronus: Een uil

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nevodeon
Fan/Freak sinds ... het zien van de eerste film, vlak na het uitkomen van de 2e.

Naam: Daniël
Leeftijd: 14, bijna 15
Vertel wat meer over jezelf: Nou, tja.. Ik ben dus Daniël. Sommigen zullen mij herinneren als D@niël, maar sinds mijn naamsverandering van een paar dagen geleden heet ik dus Nevodeon Wink Op de 15e van oktober word ik 15, en cadeautjes zijn toegestaan.
Ik zit nu in de derde klas van het Atheneum. Na veel spanning heb ik dan voor de vakantie toch mijn goede rapport gekregen, en mocht ik voortzetten naar het volgende jaar.
Mijn hobby's zijn eigenlijk niet zo heel erg uitgebreid, aangezien ik niet veel tijd heb wegens huiswerk en dergelijke. Toch zit ik voor de helft van mijn vrije tijd achter de computer, op hpf natuurlijk, en dat zal de eerste jaren ook nog wel blijven gebeuren.
Oh, en dan natuurlijk het belangrijkste. Ik zit op volleybal en ik besteed daar 5 uur in de week aan. Zelf geef ik training aan de lagere nivo's, zit ik in Jeugd B en train ik mee met Heren 1, waar ik enorme spierpijn aan overhou.
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Ik voel me ontzettend vereerd, en ik had het zeker niet verwacht. Als ik kijk naar de vorige TWFs, ken ik ze toch allemaal, maar zo beroemd ben ik toch zelf niet?

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Tja, alles eigenlijk wel.. Hoewel ik nog maar in 1 RPG speel, is dat mijn meest bezochte forum, en sinds het Eliminatiespel zit ik ook heel vaak bij de Webspelletjes. Maar ook het Overige-Serieus board vind ik zeer leuk om te komen. Ik kan eigenlijk niet goed kiezen.
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Eerlijk? Een beetje minder regels. En verder natuurlijk nog meer gezelligheid Wink

Wat is je favoriete HP-boek: Deathly Hallows, maar daar mag ik nog niks over zeggen Wink
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Fenrir Greyback. Zijn sarcasme is zo hilarisch en ik vind het echt een geweldige, vreselijke man.
Wat is je favoriete film: Order of the Phoenix, tot nu toe. Heel veel spanning en goede graphics enzo.
Wie is je favoriete acteur: Jason Isaacs, ik vind namelijk dat hij zijn rol het beste neerzet. Hij is gewoon Lucius, and that's that. Buiten de Harry Potter films is mijn favoriet Leslie Nielsen. Hij is gewoon made of awesome.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Charms en Defense Against the Dark Arts. Het meeste interessante magie Wink
Wat is jouw Boeman: Ik zeg altijd dat het dood is, maar eerlijk gezegd ben ik daar nog niet uit. Ik heb geen idee wat mijn boeman zou zijn. Dat merk ik vroeg of laat nog wel, ben ik bang.
Wat is jouw Patronus: Een wolf, omdat ik zooo verslaafd ben aan Greyback angel

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sofie
Fan/Freak sinds het lezen van HP & PS/SS, zo'n 7 jaar geleden!

Naam: Sofie
Leeftijd: 14, bijna 15 (allemaal cadeautjes sturen 9 november [a])
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben raar en er trots op ^^ Aan de andere kant kan het me veel schelen wat anderen van me zeggen, maar toch blijf ik gewoon mijn ding doen. Jezelf zijn is zó belangrijk! Verder is mijn grootste passie muziek (luisteren, zingen & dansen), ik hou ook van lezen, tv, computer, fotografie, shoppen, socializen, acteren, de Engelse taal & schrijven. Ik zit nu in mijn vierde jaar ASO, studeer Latijn (: De beste serie aller tijden blijft FRIENDS. Ik hou heel erg veel van lachen en sta bekend om mijn vreemde lach *lol*.. En verder ben ik gewoon heel ingewikkeld en oninteressant, dus hou ik het hierbij (;
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Eigenlijk hilarisch *giggle* Het idee dat mensen dingen van me willen weten.. Oh LOL. Gewoon vreemd. Maar ik vind 't wel heel fijn ^^ Ook ben ik de 12de TWF, en mijn lievelings-/geluksgetal is 21, dusss... [a] Meant to be!

Wat is je favoriete ondereel op het forum: RPG & Overig. Ook de Chat vind ik very leuk, en in Ravi kom ik ook wel eens mij bemoeien ^^ De rest van het forum, buiten de HP boards & Zweinstein, lees ik ook dagelijks. (:
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Ooh, dat zit wel snor ^^ Heb niet echt op- of aanmerkingen tot nu toe. Al hadden jullie me natuurlijk wel eerder als TWF moeten kiezen *snorts* -- Kidding (;

Wat is je favoriete HP-boek: Ooh die vraag haat ik echt! Allemaal buiten 1 & 2, is dat ook goed? [a] Maar het laatste boek heeft wel een speciale betekenis, natuurlijk ^^
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Nog zo één, geez xD. Ik vind er echt heel fijn, maar volgens mij zijn dit de hoofdzakelijke (niet op volgorde): Hermione, Neville, McGonagall, Snape, Ron, Dumbledore, Luna.. En volgens mij vergeet ik nog iemand ^^' Maargoed, dit zijn dan maar mijn magical 7.
Wat is je favoriete film: HP-Film? Ik vind alle HP-films even stom. Tspijt me ^^' Buiten HP hou ik van dansfilms, romantiek, komedies, en af en toe een thriller of drama ertussen mag ook wel.
Wie is je favoriete acteur: HP: Niet echt iemand. Non-HP: Hugh Grant, Ben Stiller, Wentworth Miller, Sarah Wayne Callies, Dominic Purcell, enz.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Spreuken & Bezweringen, Gedaanteverwisselingen, VTZK, Toverdranken & Verzorging voor Fabeldieren (oki, lol, bijna allemaal).
Wat is jouw Boeman: Nooit de ware liefde vinden & een ongelukkig leven leiden. Iemand waarvan ik houd verliezen. (en minder dramatische dinge: onweer, injectie-naalden en warme elektrische voorwerpen -- ik zei toch dat ik raar was)
Wat is jouw Patronus: Geen idee, nog nooit uitgetest ('; Maar als ik mocht kiezen, een stoere tijger/leeuwing/panter ^^ J'aime van die grote katachtigen: ze zien er zo dominant en sterk uit..

Overig: (dit stond er niet, maar ik voel me graag speciaal dus zet ik het er lekker bij, lol) Ik hou van lappen tekst schrijven waar je ook gewoon twee woorden kon zetten. Have fun met vragen stellen.. Je mag álles vragen B) & thanks om dit te lezen =D

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Manouk
Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 22, 2007 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Noukju
Fan/Freak sinds ongeveer een jaar voor boek vier uitkwam.

Naam: Manouk
Leeftijd: 16 jaar
Woonplaats: Loenen aan de Vecht, dat ligt tussen Utrecht en Amsterdam.
Vertel wat meer over jezelf: Ik ben dus Manouk, ik heb een hekel aan mijn nick en spaar voor naamsverandering, ik ben Griffoendor Klassenoudste en dat vind ik very leuk, ik regel ook de toelatingen tot de gebruikersgroep. En ik organiseer de Quiz samen met onze Pimla (Neville).
Ik doe 5VWO, profiel Economie & Maatschappij met Frans en Duits. Even kijken, ik heb ook nog hobby's. Ik hockey een heleboel, ik zit in de A2 op het moment. En ik speel dwarsfluit. En daarnaast houd ik van lezen, schrijven, heel veel films kijken, een beetje nutteloos zijn en lachen met friends en natuurlijk HPF'en en MSN.
Ik ben ook gefreak'd van Prison Break, John Doe en Heroes, en van Joe Flynn, Kirsten Dunst, Keira Knightley en ook wel van Wentworth Miller en Dominic Purcell. En ik denk dat ik nu het belangrijkste wel heb gehad...
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Ik had het niet verwacht :') Maar ik ben wel vereerd natuurlijk.

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Hm, Griffoendor natuurlijk en RPG, denk ik.
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Op het moment niet zo veel, het sikkelsysteem is leuk en loopt goed en eigenlijk alles is wel goed op het moment, geloof ik.

Wat is je favoriete HP-boek: Prisoner of Azkaban & Deathly Hallows
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Sirius Black, maar George Weasley is ook gaaf.
Wat is je favoriete film: Van de HPfilms is dat Order of the Phoenix, van alle films in totaal heb ik niet echt een favoriet. Ik ben nogal een filmfreak.
Wie is je favoriete acteur: Ik vind Gary Oldman heel leuk, maar er zijn beter acteurs in de films. Van de nietHPfilms vind ik er meerdere leuk, maar die had ik al genoemd.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Hm, ik denk Gedaanteverwisselingen of Bezweringen. Het klinkt cool moet ik zeggen.
Wat is jouw Boeman: De Molly-boeman denk ik, hoewel een zilvermeeuw ook erg goed zou kunnen, die vind ik doodeng.
Wat is jouw Patronus: Een dolfijn, hoewel ik een Feniks ook gaaf vind.

Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 10:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Catie
Fan/Freak sinds ... 1999, sinds mijn juffrouw HP1 voorlas (;

Naam: Om een of andere reden vergeet ik die altijd XD
Vertel wat meer over jezelf: Het ligt eraan wat jullie willen weten... Momenteel ben ik met een HBO opleiding begonnen waar ik waarschijnlijk (kans van 90%) mee ga stoppen en ik ga op zoek naar een opleiding met Fotografie. Ik fotografeer, ik schrijf, ik dicht, ik teken heel soms, ik werk met photoshop, ik design layouts en ik verveel me nog steeds te vaak XD
Ik heb twee oudere broers, mijn ouders zijn sinds mijn vijfde gescheiden en ik woon bij mijn moeder. Heb twee katten, sinds kort een stomme hond (nee ik hou niet van houden) en volgens mijn vrienden ben ik gestoord, raar en hoor ik stemmetjes XD Wat best kan kloppen ^^
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Zegt raar iets? Ik geloof niet dat ik dit uberhaupt had verwacht...

Wat is je favoriete ondereel op het forum: RPG, zeker weten
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Nog iets meer vrijheid bij RPG’s? Angel

Wat is je favoriete HP-boek: Half-Blood Prince denk ik, ben slecht in kiezen...
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Luna Lovegood, is het enige waar ik niet over twijfel
Wat is je favoriete film: Thirteen, Van Helsing, Underworld, Pride&Prejudice en qua HP film... Weet ik nog niet, wil de laatste twee afwachten.
Wie is je favoriete acteur: Kate Beckinsale, Evan Rachel Wood, Keira Knightley, Johnny Depp en nog een bunch.
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Defence Against the Dark Arts, alhoewel Dark Arts me ook wel leuk lijkt Angel
Wat is jouw Boeman: De dood van mensen die ik lief heb, mijn vrienden, mijn familie, mijn moeder... Ik denk niet dat ik iets meer vrees dan de dood van geliefden.
Wat is jouw Patronus: Een katachtige en dan denk ik of een Tijger of gewoon een Kat. Katten trekken mij het meest aan en ik heb wat trekjes van ze ^^''

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 22:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa
Fan/Freak sinds ... nu al ruim 5 jaar.

Naam: Narcissa
Leeftijd: 19 jaar
Vertel wat meer over jezelf: Oh leuk iets over me zelf hé?, Goed waar zal ik beginnen? Ik doe een horeca opleiding, en als het goed is ben ik over 19 maanden klaar met me opleiding. En ik denk dat ik dan wel een sprong in de lucht kan springen. Ik beschouw het Harry Potter Forum als een van me hobby's. Ook ben ik niet te lui om eens te gaan schrijven op papier. Dan heb ik het over brieven, heb al jaren lang verschillende penvrienden gehad en heb er nog altijd 2 vaste penvrienden Very Happy. Even denken wat kan ik nog meer over mij vertellen. Och weet je wat..Ik laat het hier bij zitten Wink
Hoe vind je het om Two Week Freak te zijn: Leuk dat ze mij hebben gekozen. En ik neem deze uitdaging graag aan

Wat is je favoriete ondereel op het forum: Zwadderich
Wat zou je graag beter zien of willen veranderen aan het forum: Eigenlijk geen idee. Er valt me op het moment niks te binnen

Wat is je favoriete HP-boek: Harry Potter en de halfbloed prins
Wie is je favoriete personage uit de boeken: Marten Vilijn/Tom Riddle ( Voldemort ) en Severus Sneep/Severus Snape.
Wat is je favoriete film: Van Harry Potter? Ik heb 3 films op 1 staan, deel 1 , deel 2 en deel 3, Zo vind ik de films van Lord of The Rings ook erg mooi om te zien.
Wie is je favoriete acteur: Okè , geloof me dat heb ik dus echt niet, er zijn zoveel mensen die ik leuk vind
Wat vind jij het leukste vak op Zweinstein: Verzorging van fabeldieren en Toverdranken.
Wat is jouw Boeman: Dit is best wel een moeilijke vraag, ik denk zelf me moeder kwijt raken ( Geloof me niemand komt een mijn moeder Twisted Evil)
Wat is jouw Patronus: Vleermuis of een adelaar.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp