Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat vond je van... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 0:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hummol schreef:
Ja, idd. Ik dacht ook aan de Nazgul. Maar, heb je de foto's van OotP al gekeken? Want daarin zie je weer twee verschillende maskers en ook deze zijn weer heel apart. Ik zal er verder niet op door gaan, maar de DE waren niet helemaal zoals ik me het had voorgesteld. Hun gedrag en rest van hun kleding trouwens wel, maar de maskers niet echt. Maakt voor de rest ook niet echt uit, maargoed.

Ja, ik heb die maskers gezien. En er zijn trouwens vier verschillende, ipv twee... Tot nu toe zijn er toch vier bekend, kijk maar eens in het fototopic.

Ik vind ze wel vreemd, en ze zijn ook totaal anders dan die in mijn verwachtingen en dan die in de vierde film. Maar ik vind ze wel heel erg positief! Ze lijken wat spannender en door ze allemaal verschillender te maken maak je het niet alleen persoonlijker. [Dan weet Bella dat die met een wolvenkop Lucius is^^] En zo is het ook makkelijker om de scenes in het ministerie te filmen en dan weet de kijken ook duidelijk wie wie is...

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 23, 2006 15:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dooddoeners : Ze zagen er enger uit dan ik me ze voorstelde. Twisted Evil
- Scheurbek : Raar Rolling Eyes
- Weerwolf : Heb niet kunnen slapen. Mad
- Dobby : Lijkt op mijn hond. (Sorry Pluchke) Wink
- Basilisk : Heb ik de eerste keer doorgezapt met het tvbakje, nu kijk er er al naar. Laughing
- Galagewaden : Ron het meisje Confused , de andere waren mooi. Smile
- Andere fabeldieren : Mooi en raar. Razz
- Uiterlijk Tops/Tonks : speciaal en mooi. Very Happy

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Ailene
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Ailene is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 25, 2006 11:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over het algemeen ben ik wel heel erg tevreden over de dingen die ze in de film laten zien. Alleen in Goblet of Fire vindt ik het stuk dat Dumbeldore Harry vastgrijpt een beetje raar en zeg maar gerust eng. Dat gezicht van Dumbeldore, is net alsof hij Harry iets aan wilt doen, dat vindt ik wel jammer. Verder had ik ook niet echt verwacht dat de dooddoeners er zo uit zouden zien. Ik had hele andere 'mutsen' verwacht. Meer van die kappen en dan wel zoiets als die maskers. Die vond ik dan weer wel uitstekend. Verder vond ik de bal-kleding ook erg prachtig gemaakt. En de Grote Zaal met Kerst was helemaal geweldig.

Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nog een paar..

- Scheurbek: Ik had hem iets groter vorogesteld
- Weerwolf: Te dun
- Basilisk: Heel erg mooi, goed en eng opzich.
- Dooddoenersmaskers: Mwah, matig. Niet echt anstaanjagend, eerder grappig ofzo

Miesje
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Miesje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2007 16:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dooddoeners
Ik vond ze eigenlijk niet zo eng ofzo... ze mochten er wel wat angstaanjagender uitzien.
- Scheurbek
Heel mooi! Dat stukje dat Harry op scheurbek vliegt is zo mooi!
- Weerwolf
Scary:|.
- Dobby
Ghehe, echt grappig. Jammer dat Dobby er in de vierde film niet was.
- Basilisk
Ziet er goed uit.
- Galagewaden
Die van Ron is natuurlijk mijn favoriet Razz Wink
- Uiterlijk Tops/Tonks
Ik had haar me heel anders voorgesteld... iets liever, maar ze ziet er wel stoer uit Wink

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 98 Sikkels

doxy_angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 13:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Iedereen vind die jurk van Hermelien zo mooi, maar ik vind hem echt WALGELIJK Confused
Ik hou al zowiezo niet van roze, al vind ik het bij Omber helemaal fantastisch maar okee, en die ruches onder aan die jurk, nee bah bah.
Verder vind ik Tonks ook vreselijk, haar gezicht is veel te hard, te mannelijk. Ik had eerder een zacht, vriendeljk, jong en moederlijk gezicht verwacht. Ik zal verder ma niet door gaan over het haar Mad
Bah bah. Dat zijn echt de meest vreselijke minpunten tot nu toe.

missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dooddoeners
Ik vond ze wel goed, ze zagen er menselijk en intmiderend uit
- Scheurbek
Ook heel mooi gedaan
- Weerwolf
Was meer een overmaatse aggresieve muis. Had liever een harige weerwolf gezien
- Dobby
Ja, dobby was perfect.
- Basilisk
Goed gedaan
- Galagewaden
Die van Ron was leuk, maar die van Hermelien vond ik minder.
- Uiterlijk Tops/Tonks
Nee totaal niet zoals ik me verwacht had. Ze zag er te stoer uit.

Mijn mega spoiler fanfic!
speedytijgertje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

speedytijgertje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 17:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

hey ik vond dat de dooddoeners er kei tof uitzage,
de weerwolf ook alleen mocht hij er wat angstaanjagender uitzien, dobby is natuurlijk grappig maar ook smerig, scheurbek vond ik heel mooi gedaan, de basilis was super, de galagewaden vond ik eerst raar omdat je gawoon bent dat iedereen rondloopt in schoolgewaden...maar nu vind ik ze zeer mooi (vooral die van ron...grapje Razz )

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 6:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dooddoeners
Ja, oke, ik vond ze wel scary!
Scheurbek
Zo moojjj :')
Weerwolf
Vond ik ook wel oké, alleen iets ruwer kon ook wel
Dobby
Perfect!
Basilisk
Een beetje nep, maar is ook moeilijk om echt te laten lijken xD
Galagewaden
Ron, zó goed, beter dan ik had verwacht
Uiterlijk Tops/Tonks
Ik had wat lievere uitstrailing verwacht, maar vond het nou ook goed.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 10:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Dooddoeners
Ja die vond ik goed! Ook echt zo met die maskers, ik vond ze wel iets engs hebben.
- Scheurbek
Goed gedaan! Ik vind namelijk veel van de geanimeerde dieren/wezens nogal nep lijken, maar bij scheurbek had ik dat helemaal niet.
- Weerwolf
Blegh ik vond hem nogal kaal. xD Ik had het wat anders verwacht eigenlijk. Meer groot en harig ofzo.
- Dobby
Dobby was heel goed gedaan, zoals ik me had voorgesteld, en dat piepstemmetje ook. xD
- Basilisk
Mwa die zag er vrij nep uit, zoals ik hierboven al zei over meerder geanimeerde wezens. Maar op zich was zijn uiterlijk wel zoals ik me had voorgesteld.
- Galagewaden
Helemaal top. xD Die van Ron was zoals ik me had voorgesteld, en zo grappig. Hermeliens jurk was echt mooi. =)
- Uiterlijk Tops/Tonks
Heel anders dan ik had gedacht, ik had haar haar rozer en korter verwacht. Maar toch vond ik dit niet storend, en best leuk.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 22:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van de dooddoeners had ik me de maskers iets anders voorgesteld. Maar ik vind ze niet verkeerd gemaakt.
Scheurbek vind ik er mooi uitzien. Zo had ik me hem wel voorgesteld, knap gemaakt.

De weerwolf in de 3e film vind ik vreselijk! Ik vind het alles behalve een weerwolf lijken. Veel te mager, net een vergrote rat. Nee helemaal niets.

Dobby vind ik lief. Hij ziet er heel aandoenlijk uit!

Het uiterlijk van Tops had ik wel wat wilder verwacht. En korte haren in plaats van lange. Ook had het me leuker geleken als ze steeds een andere haar kleur had, zoals in het boek.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 22:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heb ik hier nog nooit een lijstje achter gelaten wat ik allemaal vind. Ik kan het mij in ieder geval niet meer herinneren. Dus dan hier mijn lijstje.

- Dooddoeners >> Ik vond deze wel goed gedaan. (film 5) Ze zagen er echt leuk uit met die maskers en ik kreeg wel zo'n eng dooddoener idee. Ik zou ook niet weten hoe ze het anders hadden moeten doen.

- Scheurbek >> Ja ik had toen ik boek 3 las echt hetzelfde idee in mijn hoofd als in hoe het in de film geworden is. Ik vind hem echt heel erg mooi, en ze hebben die scenes in de film echt heel mooi verfilmt.

- Weerwolf >> Daarbij had ik gewoon meer een wolf in gedachten die iets groter was met andere "engere" ogen. Niet echt zo'n soort "wezen". Eigenlijk zag ik de weerwolf meer als de hond dat Sirius eigenlijk voor moest stellen. xD

- Dobby en Kreacher >> Dobby en Kreacher zijn echt heel goed gedaan. Nu heb ik de films wel eerst gezien dan dat ik de boeken heb gelezen, dus ik had tijdens boek 2 ook steeds de film Dobby in mijn gedachten. Eigenlijk kan ik dan alleen Kreacher beoordelen en ik vond hem heel erg goed. Echt zo'n oude versleten verbitterde huiself. Ze hebben hier echt wel hun best op gedaan.

- Basilisk >> Tja de basilisk is een grote slang, alleen dan iets gevaarlijker.. xD Ja ik vond hem wel goed lijken eigenlijk. Ik weet niet hoe ik de basilisk ook voor me zag. xD

- Galagewaden >> Ik had het wel anders in mijn gedachten. Dit zag eruit als mugglekleren. Ik had het meer "tovenaarsachtig" in mijn gedachten. Maar toch vind ik het heel goed gedaan. Het contrast dan. Dat Harry een heel mooi pak aan heeft, en Ron dan zo'n lelijk pak. Ik vond de outfit van Ron sowieso heel mooi gedaan. Al had ik wel iets anders in mijn gedachten. Hermione zag er ook wel mooi uit. En het feit dat haar jurk roze was vond ik niet erg. ^^

- Uiterlijk Tops/Tonks >> Tja ze kan haar uiterlijk veranderen dus ze kan eruit zien hoe ze maar wilt. Ik had haar ook roze en korter verwacht maar dat staat ook in het boek. Ik vind hoe ze nu neer is gezet niet storend ofzo. Qua acteerwerk kwam ze wel over als Tonks en dat is uiteindelijk belangrijker. Normaal is uiterlijk ook wel belangrijk, maar bij iemand zoals Tonks vind ik het nog wel meevallen dus..

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 05, 2007 10:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hier nog nooit gereageert denk ik. Dan maar een lijstje maken.

-Dooddoeners: Ik had ze me anders voorgesteld maar ik vind ze in de film ook goed gelukt. De maskers en de gewaden vind ik erg leuk. Als ik de boeken lees stel ik ze me anders voor maar het is niet zo dat ze naar mijn fantasie moeten worden gemaakt.

-Scheurbek: Die is fantastisch goed gelukt! Ik stelde ze me precies zo voor! Die moeten ze niet meer veranderen.

- De Weerwolf: Die had ik me dan weer wel anders voorgesteld. Dan bedoel ik echt een abnormaal grote wolf die je elk moment kan aanvallen en die ook grote tanden heeft. Geen mager wolfje dat op zijn achterpoten kan staan. Maar ik vind de weerwolf in de film nog wel eng, maar ze mocht weer "wolfachtig" zijn.

- Dobby en Kreacher: Die hoeven niet veranderd te worden. Dobby is perfect! Kreacher had ik me anders voorgesteld maar in de film is hij ook fantastisch goed gelukt!

- Basilisk: Die is goed. Ik had me zoiets wel voorgesteld toen ik het tweede boek las.

- Galagewaden: Die zijn goed. Niet echt tovenaarsachtig maar ik zou ze ook niet voor Dreuzels noemen. Dat van Hermione vind ik prachtig. Ze zag eruit als een prinsess. Ron zijn gewaad is echt lelijk, maar ik vind ze goed gemaakt. Dat van Harry is ook mooi.

- Uiterlijk Tops/Tonks: Ik had ze me toch anders voorgesteld. Dat haar wat korter en zuurstokroze. Maar haar kleren zijn fantastisch. Net een rockchick.^^ En de actrice (Nathalie Tena als ik me niet vergis) kan Tonks erg goed naspelen. Goed gecast!

I'll do anything for you.
Harry Lover
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Harry Lover is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 13:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond Knijster zo raar!
Maar Scheurbek was heel erg mooi!!
De weerwolf vond ik echt nergens op lijken!

Tonks was grappig. Dat stukje dat ze haar neus verandert aan tafel bij Sirius is echt grappig!!

Star
3e jaars
3e jaars

Star is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2007 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verveel me, dus ik zal hier eens een lijstje posten ^^

- Dooddoeners
Mijn eerste reactie was: Scary. Ik vond het best wel eng, en het was ook precies hoe ik het me voorstelde. Ik vond het wel grappig dat je bij malfidus dat witte haar er langs zag, Scary ..
- Scheurbek
Ook best goed gelukt, alleen toen Harry op zijn rug vloog zag het er best wel heel erg nep uit. Maar verder rest wel hoe ik het me had voorgesteld
- Weerwolf
Die vond ik níet leuk, ik had het me altyd voorgesteld dat je Lupin nog een beetje herkende. Maar het was echt niet mooi, ik vind ook dat een weerwolf harig moet zijn xD
- Dobby
Oeee, die was schattig. Echt een huiself. Niks over op te merken.
-Kreacher
Ik had hem wel een beetje meer als Dobby voorgesteld, maar later bedacht ik dat hij al heel oud enzo was, hij had rimpels xD
- Basilisk
Een mega grote enge gore slang met enge ogen. Zo stelde ik me hem voor, en zo was hij ook.
- Galagawaden
Geweldig, vooral die van Ron. Met al dat kant en froezeltjes xD Die van Harry was echt Harry-achtig en Hermoine was en prachtig!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp