Auteur |
Bericht |
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 05, 2006 18:57 |
|
Gisteren was de finale te zien in Nederland maar deze heb ik gemist, dat krijg je als ze drie dingen tegelijkertijd uitzenden. Hoop dat ik het ergens terug kan kijken.
Ik hoopte zelf op Ignace maar ik lees net dat die der al uit lag. Dan hoop ik dat Lenny wint, hij is toch wel een van de beteren. Al zou ik het ook wel leuk vinden als Bernadette won. |
|
|
|
|
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 06, 2006 15:53 |
|
Olga heeft gewonnen. Dat had ik echt niet verwacht. IK dacht eerder dat Lenny of Bernadette zouden winnen. Nou ja, het is Olga geworden en ik ben blij voor haar.
Ze was ook heel sterk gedurende de expeditie. Zij is fotomodel, hé? Wel, voor een fotomodel is dat niet slecht.
Dus, proficiat Olga! |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 13:40 |
|
Nééééé!
Lenny was de allerbeste en dan wint iemand die meedoet om wat reclame te maken als fotomodel. Da's echt niet fair. Lenny verdiende het gewoon om te winnen. En ik had het Bernadette ook gegund. Maar Olga toch niet...
Olga en Koen zijn zowat de enigen van de hele expeditie die ik niet graag had, al de rest vond ik tof... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 14:07 |
|
Nee he, niet Olga Ze was opzich wel goed en zo maar ik mocht haar niet echt en gunde Lenny of Bernadette de winst meer... |
|
|
|
|
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 12, 2006 21:16 |
|
Volgens het tv-blad zou Olga haar prijsgeld hebben weggegeven.
Ik citeer:
Expeditie Robinson-winnares Olga Urashova heeft al
een bestemming gevonden voor de 50.000 euro die ze in de wacht sleepte.
Een deel van het geld gaat naar de ziekenhuisrekeningen van
haar moeder, een zware astmalijdster. Het andere deel gaat
naar een weeshuis in Wit-Rusland.
"Ik heb 50.000 euro gewonnen maar niet verdiend," aldus de 26-jarige
playmate. "Ik ben Robinson geworden door veel steun en geluk.
Er zijn elders in de wereld zoveel mensen die dat niet hebben.
Dit is mijn manier om hen te helpen."
|
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
|
|
mira
7e jaars
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 21:19 |
|
Ik kijk het ook al sinds een paar jaar.
Dit jaar dus weer en ik vind het echt leuk dat Olga heeft gewonnen! Een echte doorzetster! Wel goed van haar dat ze het geld aan goede doelen heeft gegeven! |
_________________ The legend begins... |
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 30, 2007 22:23 |
|
Expeditie Robinson 2007
Een expeditie met 100...
Expeditie Robinson staat bol van de verrassingen, ook dit jaar, en dit al vanaf de eerste uitzending. Niets is zoals het lijkt...
Wat gaat er door je heen als je helemaal alleen gedropt wordt op een onbewoond eiland, ver weg van alle beschaving? Hoe overleef je honger, ongedierte, isolement en ondraaglijke hitte… in je eentje? Onze eerste kandidaat, de 30-jarige gevangenisbewaker Kenny, zal het aan den lijve ondervinden, maar niet voor lang. De andere expeditieleden zijn onderweg. En dit jaar zijn ze met veel, héél veel : 99 andere deelnemers zetten koers naar het onbewoonde eiland Sribuat.
Expeditie Robinson, elke zondag omstreeks 20.20 uur op KANAALTWEE en RTL 5 !!!
Ik heb zonet gekeken naar de startaflevering van Expeditie Robinson 2007. Ik vond het wel eens iets speciaals, zo met z'n 100. Maar ergens was het vertrouwde weg. Ik kon niet meer zien welke mensen ik leuk vond en welke mensen ik niet leuk vond, door het groot aantal deelnemers. Ik heb er een beetje naar gekeken met gemengde gevoelens. Maar origineel was het in elk geval wel...
|
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 01, 2007 15:00 |
|
Ik vind het juist wel leuk met 100 mensen. Maar ik denk dat er snel heel veel mensen afvallen hoor. Ik vind tot nu toe Sven heel erg leuk. Hij is een goede leider, en hij is rustig. Ik vond de leider van de kookgroep een ***. Maar ik kijk toch weer met veel plezier naar robinson, ik zou zelf ook mee willen doen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 01, 2007 16:46 |
|
Ja, ook ik heb gekeken xD
Ik vind ER altijd heel leuk, maar ik vind dit concept tot nu toe nog niet echt leuk.
De groep is veel te groot, en daardoor leer je de mensen niet kennen.
Ik hoop dat het snel wat minder wordt
Ook ik vind Sven een goede leider. Hij is een natural xD
Die van de kookgroep daarintegen vind ik maar een rare |
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 01, 2007 17:11 |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 12:37 |
|
ik vond het wel raar met zoveel mensen, het was onmogenlijk om overzicht te houden op wie er allemaal mee deden. Op zich was het een grote verrassing en ik moet er nog even aan wennen, maar als ze op de helft zijn zijn er toch nog maar 10 deelnemers over dus dan word het al wat meer zoals altijd. Sven was wel oke, al denk ik dat hij erg uitgekookt en slim is. Bruno is te direct en niet echt flexibel maar ik vond hem wel hilarisch. Verder was er een nederlands koppel dat na 1 dag al aan het jengelen was over zand in de slaapzak, te weinig eten, zonnebrand in het oog enz. Met 100 deelnemers zullen er minstens 20 zijn die vrijwillig op geven lijkt me. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 19:05 |
|
Balen, heb die eerste aflevering gemist omdat zondagavond vroeg naar bed ging.
Weet iemand waar ik de herhaling kan vinden? |
|
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 21:52 |
|
|
|
|
magic@home
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 05, 2007 14:38 |
|
Ik heb de eerste aflevering net afgekeken, en ik kom tot de conclusie dat het eens slechte keuze is geweest van kenny om bruno aan te stellen tot ''leider'' want leiden is wat hij het minste doet, hete enige wat hij doet is commanderen en afblaffen, echt geen groepsleider. Van de andere kant vind ik het een hele goede keus om Sven aan te stellen tot leider want hij is echt een leiders figuur en is de rust zelve wat in deze omstandigheden heel belangrijk is. Ik denk Mathilde het wel redelijke doet, maar Walter is volgens mij zoals een van de expiditie leden al zei meer van de theorie dan van het uitvoeren en dat is niet echt handig. |
|
|
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 05, 2007 17:35 |
|
Ik kijk al jaren en ik ben het eigenlijk met iedereen eens. Het is wel erg veel, maar ook weer heel erg origineel. Jammer dat we nu niet iedereen kunnen leren kennen. Ook vind ik het voor de kandidaten eigenlijk een beetje rot, want ze denken een kans van 1 op 16 te hebben en nu hebben ze een kans van 1 op 100! Het concept lijkt me heel leuk, want nu moeten er echt hele samenlevingen worden gemaakt, maar ik vrees dat het niet zo leuk uit gaat pakken, want ik vond de eerste aflevering niet echt spectatuculair, jammer. Tja de leiders, Bruno is weer zo iemand die het helemaal fout doet (net zoals die maffe belg van een paar jaar geleden met zijn kilt, dat was ook zo'n ramp). Mathilde: goed dat er een vrouw als leider is, ik denk dat ze het goed gaat doen. Sven: heel goede leider (in ieder geval nu nog). Die andere vond ik ook goed, maar ik ben zijn naam even vergeten (en hij wordt jammer genoeg niet genoemd hier in het topic ). |
|
|
|
|
|