Auteur |
Bericht |
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 03, 2007 19:59 |
|
Inzending 7: Deze vind ik het mooist uitgevoerd, het grappigst en het origineelst. Bij 'baasjes en huisdieren' in HP trant zou niemand denk ik meteen aan Marge & Ripper denken, terwijl die 2 toch wel een hele sterke baasje/huisdier-band hebben.
Inzending 4: De main reason waarom ik ook op deze stem is omdat hij niet alleen analoog is ingekleurd, maar het ziet er ook nog goed uit. Meestal krijg je met digitaal inkleuren pas een echt goed resultaat, maar petje af voor deze met kleurpotloden. |
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 03, 2007 20:35 |
|
Ik stem op:
Inzending 3: ik vind deze erg mooi ingekleurd en ook een apparte stijl, ook het kleurgebruik vind ik goed gekozen. En de gezichts uitdrukking is echt voldie. Een erg mooie art.
Inzending 7:
Toen ik hem opende moest ik meteen lachen, echt een geweldig idee.
En ook het kleurgebruik spreekt me erg aan en dan vooral dat de lijntjes grijs zijn en niet zwart dat vind ik erg leuk.
En spagheti (ben ik dol op) en de hond is zo schattig getekend. |
|
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 20:30 |
|
Inzending 7; De tekenstijl is geweldig, en bovendien is het idee hilarisch. De zuster van Vernon Dursley die zoiets doet met haar hond, briljant. Bovendien is spaghetti lekker
Inzending 6; Het is een grappige tekenstijl, hoewel het er makkelijk uit ziet. Toch vind ik hem grappig, en verdient hij/zij een stem van mij. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 06, 2007 19:52 |
|
En we hebben een winnaar!
1. Mrs Jessica Black - Inzending 7 - 8 Stemmen (60 Sikkels)
2. Stephanie_ - Inzending 4 - 5 Stemmen (40 Sikkels)
3. Hermione - Inzending 1 - 2 Stemmen / Hermione - Inzending 6 - 2 Stemmen (30 Sikkels) |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
|
| |