Auteur |
Bericht |
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 12:41 |
|
Hippogriefje schreef: |
House: "You've had sex with her."
Wilson: "Yes."
House: "Are you serious?"
Wilson. "No."
House: "You're kidding me."
Wilson: "Yes."
House: "So you DO had sex with her."
Wilson: "No."
|
Dat was zeker een goed stuk. Ik vind House echt een fantastische serie. Ik volg en niet intensief, maar zodra ik er langs zap blijf ik altijd kijken. De personages zijn zo goed en inderdaad hele leuke dialogen. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
miss marlies radcliffe
6e jaars
Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 22, 2007 8:35 |
|
Eindelijk een serie die ik geweldig vindt (vindt ik bijna allemaal) en die ik mag zien! House is zo grappig en hij kan zijn personeel zo afzijken terwijl hij ze eigelijk heel dankbaar is echt heel maf! Ja die aflevering was idd heel grappig @ hippogriefje! Die met die hormonen en toen was die meid met die vent onder dat bed van dat meisje en toen zat er achter dat rooster een bebloed hempje |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 22, 2007 13:46 |
|
In het begin vond ik deze serie maar stom. Ik vind House te nonchalant over zijn pacienten en ik vond de humor maar droog.
Nu vind ik het geweldig. IK heb dubbel gelachen om zijn opmerkingen en ik vind het nu leuk om te kijken. Nog steeds vind ik hem soms te nonchalant, maar het stoort me niet meer.
Bij Hugh Laurie(zo heet House toch int echt?) denk ik alleen niet aan house, maar aan Sense and sensibilty. Daar speelt hij ook in. Aleen dan met zijn leuke Engelse accent^^ |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 23, 2007 13:51 |
|
Haha, ja dat hele 'Seriously?' was echt geweldig
Ik heb trouwens zulke grappige H/W filmpjes gevonden op YouTube. =D
The Hug (Spoilers voor de aflevering Half-Wit, maar die is al in NL op tv geweest, toch?
Wilson aangevallen door een fangirl Deze is echt grappig xD Niet echt spoilers.
Wilson Superman/flirting pose! xD Geen spoilers
H/WKleine spoilers voor de eerste aflevering van het vierde seizoen
En de laatste 97 Seconds GROTE SPOILERS voor de laatste aflevering van Amerika. Gaat natuurlijk over die ene scene
En jaa, morgen weer een nieuwe House =D |
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 07, 2007 21:09 |
|
Er wordt hier toch een beetje te weinig gepost.. Maar ik heb net aflevering 3x06 gezien..
Eigenlijk maar één ding te zeggen... Bleeeh niet nog één!
SPOILERS! | [selecteer] En dan ook nog wel zo'n vaaage actrice, ik vind haar echt heel slecht en ze komt totaal niet overtuigend over. En je gaat sowieso toch niet je baan opzeggen op een aanbod dat House heeft gedaan? En hebben we niet al genoeg mensen in deze show? Moet er echt nog iemand bij? En dan nog wel zo'n stomme CIA vrouw. Ik was blij dat er eindelijk een einde zou komen aan dit gedoe met die newbies, maar als ze er zo nog meer mensen bij gaan halen, houdt het nooit op.
En Foreman is ook wel erg irritant. Vooral toen House hem de leiding gaf en hij al gelijk was van "Yeah, I know". Hmm
Ik zie dat ik steeds meer uitkijk naar scenes met Chase. We weten nu nog steeds niet zeker of Cameron en Chase nu verloofd zijn, we zien echt veel te weinig, terwijl eigenlijk alle scenes die ze wel laten zien, juist erg leuk zijn. Ik wil Cameron en Chase ook weer terug in het team. Of in ieder geval meer screentime samen met House.[/zeurpost]
Volgende aflevering ziet er wel weer grappig uit ^^ House zit naast Chase. Woei! =D [/selecteer] |
|
|
|
|
Yori87
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 18:20 |
|
Ik vind House wel een leuke serie. En Hugh Laurie, geweldig! Zo'n leuke vent. En dan te bedenken dat hij Brits is, hij had zo'n goed accent, ook bij de audities, dat niemand in de gaten had dat hij Brits is.
De afleveringen vind ik allemaal wel leuk, vooral de opmerkingen van House en zijn personeel, erg grappig. Ik kijk er graag naar. Ga er niet iedere week voor zitten, maar als ik er langs zap dan bekijk ik hem wel. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 28, 2007 21:19 |
|
Het is erg passend dat dit pagina 13 is...
En aaah, pas in Januari weer nieuwe afleveringen... En die stomme 13.
Spoilers voor 4x09...
SPOILERS! | [selecteer] Waarom toch 13? Ik heb veeeel liever CTB! En arme CTB ging huilen 13 is echt het saaiste personage ooit. En het vervelendste. Ik vind het ook zo stom dat ze House telkens maar probeert te psychoanalyzen, terwijl ze hem net kent en ik vind haar totaal niet overtuigend overkomen. En wanneer komt toch eindelijk weer het oude team terug. Met meer speeltijd.
Ik vond Chase en Foreman vandaag wel schattig samen op dat bankje ^^
Verder kan ik op zich wel leven met Taub en K utner, maar Thirteen had echt wel weg gemogen.. Cuddy moet gewoon eens bij haar standpunt blijven. Meer mannen is toch ook leuk. En anders neem je Cameron maar aan als iets dat Foreman ook is ofzo. Cameron was tenminste interessant.
Thirteen met haar ikweetnietofikHuntingtonsdiseasehebenikwilhetooknietwetenenikhebzoveelmysteriesinmijnlevendatikzointeressantben is bleeeeh.
Het is ook al hoe ze beschreven wordt: an enigma wrapped in a riddle. Het is allemaal zo cliche.
House is nog steeds mijn favoriete serie, maar 13 moet gewoon echt weg. [/selecteer] |
|
|
|
|
Autumn Symphony
1e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 17:44 |
|
House. is. my. life. ♥
Of eigenlijk, Lisa Edelstein (dr. Cuddy) is my life. Ik bewonder haar tot in de oneindigheid.. S4 is helemaal geweldig, ik ben zo blij dat er weer nieuwe afleveringen zijn! Helaas nog niet op de Nederlandse televisie, maar gelukkig is het Engels geen probleem voor mij |
|
|
|
|
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 08, 2008 10:42 |
|
|
|
|
Remvon
4e jaars
Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 8:05 |
|
Ik weet niet of mijn post past in dit forum, want ik ben echt anti-House.
Af en toe zag ik een stukje en bleef ik erin hangen, maar ongeveer 1,5 maand geleden heb ik een hele aflevering gekeken en kreeg zo'n afknapper aan het eind: ik wist nog steeds niet of hetgeen gebeurde nu echt was of dat hij het droomde. Ik zat dus een uur te kijken en aan het einde wist ik nog steeds niet wat waar was, ik had echt de pest erin. Toen ben ik dus definitief afgehaakt. |
_________________ Friends are the family we choose for ourselves. |
|
|
|
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 11:06 |
|
Remvon schreef: | Ik weet niet of mijn post past in dit forum, want ik ben echt anti-House.
Af en toe zag ik een stukje en bleef ik erin hangen, maar ongeveer 1,5 maand geleden heb ik een hele aflevering gekeken en kreeg zo'n afknapper aan het eind: ik wist nog steeds niet of hetgeen gebeurde nu echt was of dat hij het droomde. Ik zat dus een uur te kijken en aan het einde wist ik nog steeds niet wat waar was, ik had echt de pest erin. Toen ben ik dus definitief afgehaakt. |
Welke aflevering was dat dan? |
|
|
|
|
Joy©e
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 17:35 |
|
MeLoveSnape schreef: | Remvon schreef: | Ik weet niet of mijn post past in dit forum, want ik ben echt anti-House.
Ik denk dat dat de aflevering was waarin House neergeschoten werd en aan het halucineren was. Tenminste, als ik dat zo lees over dat dromen. Mijn collega snapte die aflevering ook niet, ik heb het hem uit moeten leggen. |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 18:07 |
|
Joy©e schreef: | MeLoveSnape schreef: | Remvon schreef: | Ik weet niet of mijn post past in dit forum, want ik ben echt anti-House.
Ik denk dat dat de aflevering was waarin House neergeschoten werd en aan het halucineren was. Tenminste, als ik dat zo lees over dat dromen. Mijn collega snapte die aflevering ook niet, ik heb het hem uit moeten leggen. |
Dat vond ik ook een moeilijke aflevering en niet mijn favoriet, maar ik vind House toch wel erg leuk. Hugh Laurie kan echt goed acteren en dat filmpje van MLS is echt grappig x'D
En persoonlijk vind ik dat je een serie niet kan afkeuren als je maar een aflevering gezien heft, omdat het altijd een mindere afdeling kan zijn of dat je hem niet snapt omdat je het plot niet snapt.
Ik vond House namelijk eerst ook heel stom en nu vind ik het heel leuk en dat komt omdat ik er echt naar ben gaan kijken. En als je er eenmaal aan gewend bent is de humor van House ook echt om keihard bij te lachen :') |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Radijsje
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 23, 2008 10:28 |
|
Yay! HOUSE! I love House! Hugh Lauri is zo gaaf, lekker sarcastisch! Ik volg House zo veel mogelijk, maar soms kan ik niet kijken, maar ik doe mijn best om zoveel mogelijk afleveringen te zien... Ik ben een addict... |
_________________ ♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫
Where Ever The Wind Blows... |
|
|
|
Reflex
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 20:09 |
|
Die aflevering waarin House neergeschoten wordt is inderdaad ook niet mijn favoriete ep, hij's vrij lastig en eigelijk (naar mijn mening) best wel saai. Vind 't een van de mindere eps van de hele serie, eigelijk.
Anyway..
SPOILERS 4x13
SPOILERS! | [selecteer] Oooh, ik vond het echt weer een leuke ep. Ik heb weer hardop zitten lachen. House an CTB die strijden om quality time met Wilson xD Geweldig gewoon. En dan vragen ze Cuddy om te bepalen en uiteraard doet die wat Amber wil xD
En die werkresultaat dingen, ik vond het wel zo grappig dat House voor niemand wat schrijft, behalve voor Cuddy. En hij was niet aardig, maar uit heel veel dingen die erin stonden blijkt wel dat hij haar wel heel goed kent en.. <3 Huddy! ^^
Verder de case, mwaaa, die was niet super. Ik vind het nieuwe team nog steeds niet geweldig. Ik vond het wel goed dat toen minderprettigheid de oplossing gaf, House toe gaf dat iemand anders beter was geweest in dit geval. Nja, hij zei het niet in zoveel woorden, maar hij zei wel dat hij de oplossing had moeten geven. Hij bedacht niet een of ander iets waardoor het van hem leek te komen. Vond ik lief.
Leuke episode. (and ik hou nog steeds van Lisa's kleding <333 [/selecteer] |
|
_________________ 'Once you let your grief become anger, it will never go away' Benjamin Linus
"Destiny is a fickle bitch"
"Que sera, sera." |
|
|
|
|