Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Skaters/alto's/gothics enz afkraken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Dragongirl Leenz
Oude Forumnaam: dragongirl 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 213 Sikkels

Dragongirl Leenz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 22, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Miss Raddy: In Satan geloven? Ok, domme opmerking van diegene, want lang niet alle Gothics geloven in Satan Confused

Ik ben zelf een mengeling van Gothic en Metal, en ik ben er trots op. Ik draag meestal een wijde zwarte of paarse broek en een zwart shirt. Ik heb drie bandshirts, een van Dimmu Borgir, een van Evanescence en een van Graveworm. Mijn andere shirts zijn zwart met een andere kleur, meestal rood, paars of zilver. En ik heb zo'n lange zwarte jas. Ik krijg gemiddeld drie keer per dag op school 'vuile vieze #-Gothic' naar mijn hoofd, maar dat negeer ik.

Ik schijn ook depressief zijn en mezelf te snijden, omdat ik handschoenen draag. Tuurlijk. Ok, ik ben niet de aller-vrolijkste persoon op aarde, maar depressief? Nee, wel hyperactief Rolling Eyes

Respect aan iedereen die niet zomaar de massa volgt

Just for a minute,
Just for a minute more...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 23, 2007 7:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Dragongirl Leenz: Krijg je dat elke dag te horen? Ik vind het knap van je dat je het kan negeren. Ik zou het tenminste ook negeren maar dat je dat echt elke dag naar je hoofd krijgt. Maar dat zegt meer over hun dan over jou.

Je moet gewoon jezelf zijn, zelf word/werd ik ook vaak nagekeken. Ik had namelijk altijd jongensbroeken, en dat viel vond ik zelf nog best mee. De jeugd van tegenwoordig is echt zò afschuwlijk. Je mag niet eens jezelf zijn of je hoort er niet bij, eigenlijk zou het andersom moeten zijn. Mar aik hoef er ook niet bij te horen ofzo. Ik was ook meisjesbroeken gaan kopen en wat denk je, nagekeken word je niet. Maar als je je er prettig in voelt, moet je het gewoon lekker doen. En derest negeren, dat heb ik zelf nu ook ondervonden. Maar daar moet je wel wat sterker in je schoenen voor staan.

Bij ons op school zijn en ook gothics enzo, maar gòh erg? Nee! Ik hoor ook vaak dat ze gewoon gek zijn en dit en dat. Walgelijk, waar slaat het op? Het zijn ook gewoon mensen net als jij, maar goed. Zoals ik al zei het zegt meer over hun dan over jou.

sartoootje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 23, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is belachelijk dat mensen elkaar in hokjes plaatsen. Je bent wie je bent, en een bepaalde kledingstijl brengt daar echt geen verandering in.

Ik ken zo veel verschillende soorten mensen, die allemaal 'apart' zijn door hun uiterlijk of kledingstijl. Maar hun kleding maakt ze niet minder aardig. Ik had een vriendin in de vierde en die werd elke dag uitgescholden voor alles en nog wat (misschien ook omdat haar rivaal op school nogal wat invloed had en haar toevallig van vroeger kende) en ik ook zo nu en dan omdat ik met haar omging. We negeerden dat vaak en ik vind nog steeds dat ze niet goed bij hun hoofd zijn.

Mensen willen te graag bij een bepaald groepje horen om populairder te zijn en omdat mensen je dan aardiger vinden. Dat slaat dus hélemaal nergens op. Een vriendin van mij toen wilde dat ook graag terwijl ze haar al jaren pestten, achter haar rug om zaten ze de lelijkste verhalen over haar te vertellen waar ze volgens mij nooit achtergekomen is.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp