Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 23, 2007 21:26 |
|
Ik ben het helemaal met je eens Rogue. Ik vond het baluwe team ook erg onsportief, het zijn ook meer individuen bij elkaar geplaatst, en het rode team is echt een team. Heel jammer dat ze de proeven hadden verloren, want dat verdienden ze echt niet. Ik vind het wel leuk dat ze zo een mooi eiland hadden. Ik vond Tim ook zwaar irri, en ik zou hem niet als psycholoog willen hebben. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 22:43 |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 18:36 |
|
poeh wat een aflevering zeg! vol spanning en emotie. Eindelijk na 5 afleveringen een spannende en leuke erbij. Alsnog baal ik ervan dat Bruno naar huis moet en nog wat sterke mensen uit kamp zuid. Ik vind het niet terecht om zo naar huis te moeten, als 1 team. Ik mis nog steeds het oude robinson, dat vond ik veel boeiender, er zijn geen eilandraden, je kent amper mensen echt goed, er is minder discussie en er is minder spanning. Ach ja ik vind het wel leuk dat Bruno zichzelf en Rudi als Asterix en Obelix kroonde, dat was wel komisch. Jammer dat Bruno en Lou niet door Ingeborg gekozen waren, persoonlijk had ik Tim niet in mijn kamp gehoeven, en als ze weten dat hij niks doet snap ik niet dat ze hem gehaald hebben. Tim wou wel komen, want het rode team kon lekkere koekjes maken dat was zijn reden waarom hij naar rood wou haha.
Verder heeft Bart grote indruk op me gemaakt, met een stalen game gezicht heeft hij met zijn zieke lijf toch 8(!) kampleden van zuid van de balk afgewerkt ( inclusief een verontwaardigde kenny en bruno ). Ik vond Bart al eerder wel een leuke man maar nu heeft hij zich wel bewezen. Wel jammer dat er volgende week nog maar 10 overblijven, ik baal echt van deze manier van robinson voeren, het is naar mijn gevoel erg oneerlijk en de nummers worden zo snel kleiner. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 20:36 |
|
Man die aflevering, ik was zo verbaasd. Eerst die proef, ik vind het echt vet dat Bart zo goed was. Hij was nog ziek ook en nu heeft hij weer een zelfvertrouwen boost. Ingeborg is ook een ontzettend goede leider en ik was blij dat het rode team gewonnen had. Maar ik was echt verbaasd, met die 2e proef. Opeens moest een heel team naar huis
Ik was wel blij dat Rood had gewonnen, maar ik vond het toch een beetje desastreus. Toch een heel spannende aflevering. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 18:49 |
|
Ik baal er nog steeds van dat Bruno naar huis moest ik had het wel leuk gevonden als hij gekozen was door ingeborg, vond het wel een leuk persoon. Ik hou van mensen met een beetje karakter.
Al vind ik wel dat de expeditie nu pas een beetje spannend word, het heeft 6 afleveringen geduurd maar nu begint het eigenlijk pas. Tot nu toe vind ik het de minst leuke editie ooit, ik mis het oude vertrouwde, wegstem systeem, immuniteitsproeven enz. |
Sawyer |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 21:08 |
|
De tiende editie ‘Expeditie Robinson’ gaat back to basic. De eerste aflevering van het avontuurlijke RTL 5-programma gaat zondag 31 augustus meteen heftig van start. De kandidaten van de twee teams zijn met hun linkerenkel aan elkaar vastgeketend, waardoor ze alles, maar dan ook alles, samen en in aanwezigheid van elkaar moeten doen. Privacy is totaal niet aan de orde. De vraag is hoe lang ze deze onhandige situatie zonder problemen volhouden. Presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen zijn terug met dertien splinternieuwe afleveringen van ‘Expeditie Robinson’. Het gevestigde thema bij deze afvalrace staat ook dit keer als een huis: Wat gebeurt er met zestien doodgewone mensen als zij uit hun vertrouwde omgeving gehaald worden en met elkaar op een onbewoond eiland verblijven?
Twee teams van acht kandidaten nemen het tegen elkaar op, zonder de mensen van het andere team te kennen. Door hun innige verbondenheid met de enkels leren ze elkaar in elk geval sneller en beter kennen dan ooit. Niemand kan zich de eerste dagen anders voordoen dan hij of zij is en dat zorgt gelijk voor een enorme teamspirit. Maar voor hoe lang heerst deze spirit en kun je daarmee bergen verzetten? Zodra de kettingen eraf zijn en de magen gewend raken aan het weinige voedsel, volgen de intriges en leugens elkaar al snel op. Afspraken worden geschonden, vrienden bedrogen en vijanden gemanipuleerd. De overwinning wordt aan niemand gegund. Hoe verder de expeditie vordert hoe verrassender de eilandraden. Niets is wat het lijkt. Voor de hand liggende underdogs blijven langer in het spel dan iedereen vermoedt, typische winnaars vliegen er onverwacht uit.
Hieronder volgen enige spoilers over de omstandigheden over dit seizoen:
SPOILERS! | [selecteer] Het nieuwe seizoen biedt echter meer dan intriges alleen. Voor het eerst lukt het de kandidaten om met een zelfgemaakte val een varaan te vangen. En de kandidaten moeten zelfs van eiland verhuizen omdat de idyllische archipel in Maleisië wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid ruwe olie, waardoor er geen voedsel meer uit zee gehaald kan worden.
Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over een flinke dosis wilskracht, uithoudingsvermogen en teamspirit. [/selecteer] |
Vanaf zondag 31 augustus om half 9 bij RTL 5 kun je gaan kijken naar het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson. |
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 17:51 |
|
Joepie weer een nieuw seizoen van Expeditie Robinson. Gelukkig wel weer met 16 deelnemers i.p.v 100 want dat was een enorme flop als je het mij vraagt. Dat was ook te zien aan de kijkcijfers dus ik ben blij dat het nu weer normaal is. Dan leer je de kandidaten ook beter kennen. Heb er in elk geval weer lekker zin in, ben benieuwd of we nu wat meer spraakmakende kandidaten krijgen. Had mezelf ook opgegeven maar ben voor de 2e keer afgewezen helaas. |
Sawyer |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 20:37 |
|
Ernst-Paul Hasselbach verongelukt
RTL-presentator Ernst-Paul Hasselbach is verongelukt in Noorwegen.
Opnames
Hasselbach was daar voor opnames van het tv-programma 71 Graden Noord, waarin tien deelnemers de Noordkaap proberen te bereiken. Bij het ongeluk is ook een productie-assistente overleden.
Loopbaan
In 1992 begon Hasselbach in de media als freelance journalist. Landelijke bekendheid kreeg hij als presentator van Expeditie Robinson. Hasselbach blonk uit in sport en is onder andere basketbalcoach en tennisleraar geweest.
De 42-jarige presentator woonde in Haarlem samen met zijn vriendin. Hij laat een dochter en twee zoons achter.
Bron: RTL |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 22:03 |
|
Jeetje zeg daar schrik ik toch wel even goed van. hoe kan zoiets nou gebeuren! Echt zo erg gewoon. Veel sterkte toegewenst aan zijn familie. RIP ernst paul. |
Sawyer |
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 22:35 |
|
het is zo ongelovelijk...
Hij maakte het programma
veel te jong, zijn kinderen verschrikkelijk.
Was geschokt toen ik het hoorde op het nieuws...
Een gemis voor zijn familie en een gemis voor de televisie. |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 15, 2008 18:18 |
|
Ik hoorde het ook ineens eergisteren ofzo. Echt heel erg. Hij was nog heel jong. Hoe zoiets toch kan gebeuren.
Sterkte voor de familie! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
|