Auteur |
Bericht |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 19, 2006 21:08 |
 |
he
nu snap ik het niet meer...
ze zenden nu om 19.00uur herhalingen van anubis uit maar het verhaal was toch nog niet gedaan? of is het een open eind? of is het gewoon een stop omdat ze het volgende deel aan het opnemen zijn?
ik vond het trouwens wel luek om de herhaling te zien want ik volgde het niet helemaal van het begin  |
|
|
  |
 |
xpiratehooker
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 27, 2006 16:13 |
 |
ik vind het huis anubis zoo leuk xD haha ik keek het eerst elke avond maar nu ontvang ik nickelodeon niet meer. Maar toch het acteren is slecht maar ik vind het verhaal leuk  |
_________________ Together we can trash the planet !! |
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 27, 2006 16:57 |
 |
karinpotter schreef: | he
nu snap ik het niet meer...
ze zenden nu om 19.00uur herhalingen van anubis uit maar het verhaal was toch nog niet gedaan? of is het een open eind? of is het gewoon een stop omdat ze het volgende deel aan het opnemen zijn?
ik vond het trouwens wel luek om de herhaling te zien want ik volgde het niet helemaal van het begin  |
Hoi,
Volgens mij gaan ze na de kerstvakantie verder met uitzenden waar we gebleven waren. Maar ja, dat weet ik niet zeker . In ieder geval: Het is geen open einde, want er verschijnen ook twee boekjes. De ene is al verschenen, de andere komt uit in 2007 als het verhaal is afgelopen.
Groetjes, Judith |
|
|
  |
 |
Liennuh
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 2:14 |
 |
Ik heb ooit eens één aflevering gekeken en als trouwe zoop fan (ook al was dat ook bagger geacteerd) ging ik kijken.. Ik vond het wel leuk, maar soms zo nep. De opmerkingen en hoe ze zich soms gedroegen. Echt fake!
Maar goed ik heb heel veel gemist, eigenlijk maar een paar afleveringen gezien en ik baalde zo erg want ik wilde al die antwoorden weten op die mysteries. Ik snapte er niks meer van!! Dus ik was happy dat de herhalingen kwamen, maar toen miste ik weer van alles en toch wilde ik het zien, het weten. Nu zit ik alles te kijken op het internet.
http://mastercorp.eigenstart.nl/#Het%20Huis%20Anubis%20afleveringen
aflevering 1 tot 53 staat hier online . Even goed zoeken tussen al die blokken..
Maar goed ik ergerde me eerst dood aan Patricia.. Dat hele geschreeuw en dat hysterische gedoe. Maar nu begrijp ik haar wel ergens en erger ik me er minder aan.
Fabian en Nienke moeten een stelletje worden..
Maar goed Amber acteert niet altijd geweldig maar in de laatste afleveringen is ze zoveel beter dan in de eersten.. Eigenlijk probeer ik gewoon door het slechte acteren heen te prikken want de verhaallijn is wel spannend. Je moet het gewoon zien! ..
Nienke acteert op zich wel goed. Ik vind haar de beste samen met Fabian, alleen heeft Fabian hier en daar ook wel dingen die minder zijn. Dat hij dingen zegt, die tieners nooit zouden zeggen enzo.. Maar dat is daar wel vaker zo XD..
Appie vind ik wel grappig maar die shockdinges van hem Ik lag in een deuk XD.. Dat was zoo NEP! Zo acteer je toch niet!! Dat is wel heel erg!!
Mara acteert ook wat minder. Ze heeft wel goede momenten maar vaak is alles hetzelfde. De rare uitglijder en hijgachtig iets in haar stem blijft.. .. En ik erger me daar aan.
Patricia vond ik eerst ook slecht, maar nu niet meer. Ze kan het wel goed, beter dan eerst. Dat geschreeuw en geschel was zo nep maar nu is het overtuigend genoeg. Ik vind het knap van haar ik zou allang schor zijn als ik haar rol moest spelen..
En dan die vrouw van het bejaardentehuis. Die is raar, vind ik helemaal niet eng maar juist grappig.. In het nederlands klink dat gewoon zo..
En owja mijn vader kijkt het ook XD.. Die keek ook altijd naar Zoop whaha XD.. Lol
Als ik beneden kom zapt hij het snel weg..  |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 14:46 |
 |
xpiratehooker schreef: | ik vind het huis anubis zoo leuk xD haha ik keek het eerst elke avond maar nu ontvang ik nickelodeon niet meer. Maar toch het acteren is slecht maar ik vind het verhaal leuk  |
Nickelodeon is tegenwoordig op The Box, bij ons thuis is dat op net 28, maar het kan natuurlijk ook anders zijn.
En weet iemand hoe het nu evrder gaat met Het Huis Anubis. Eerst stopte het en is het nu weer verdergegaan of gaat het weer verder? Ik volg het niet meer. |
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 8:06 |
 |
Het gaat in Februari weer verder. Er moesten volgens mij nieuwe opnames gemaakt worden. Wel raar eigenlijk. Ik keek de laatste aflevering ik dacht, NU kom ik erachter! En floeps: in eens was er wat anders! Ik vet kwaad weggestampt, dacht dat het een foutje was maar nee. Het hoort dus zo -.-' |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
Wicked Rose
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 8:15 |
 |
ik vind het niet stom ofzo, maar ook weer neit mijn smaak.. ik ben meer van de films over dit soort dingen.. dit is zo langdradig! |
_________________ ¤Blessed Be!¤
If you can see into the Future.. You have no Future..
«Huffelpuf» |
|
  |
 |
marieke-x-
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 03, 2007 22:44 |
 |
ik vind het huis anubis echt SUPER!!
er is ook een forum daarvan : ******
echt super cool!!!
xxx
Edit by BeeGee: geen reclame voor andere sites! |
_________________ xxx Marieke xxx |
|
  |
 |
Jensus Perkamentus
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 04, 2007 16:04 |
 |
echt heel slecht!!!
srry maar het is verschrikkelijk slecht geacteerd
en nu ja nogal kinderachtig niet??? |
_________________ Wat is de overeenkost tussen een helikopter en een broek ?
Bij hoge nood moeten ze allebei naar beneden.
GA OOK EENS NAAR: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=11434 |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 16:03 |
 |
Okay, in mijn vorige bericht legde ik uit dat ik het programma ongelofelijk slecht vond. Vond inderdaad, dit wordt goed gelezen, want sinds kort kijk ik er naar en ben ik er een beetje verslaafd aan geraakt. Ik had eerst alleen stukjes gezien die erg slecht geacteerd en ik keek het eigenlijk nooit meer. Totdat ik het laatst weer voorbij zag komen en ik merkte dat het acteerwerk redelijk verbeterd was. Ook was de verhaalijn erg pakkend en ik kon niet meer stoppen met kijken.
Het klinkt misschien best vreemd dat je eerst een programma ongelofelijk stom vindt en nu opeens super leuk, maar dat kan ik verder ook niet helpen xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 16:30 |
 |
Ik vind het niet goed geacteerd, maar toch vind ik het eigenlijk wel leuk. Ik kijk er zo nu en dan naar, en dan kan ik niet stoppen xD
Het verhaal is leuk en de personages zijn leuk. Tha, soms een beetje fake overkomend, maar soms vind ik het juist wel erg goed  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 16:35 |
 |
Nieuwtje over het Huis Anubis:
Citaat: | Het Huis Anubis wint ’De Gouden Stuiver’ in Nederland! 26/10/2007
Na weken van spanning was het vanavond dan eindelijk zo ver. De Gouden Televizier-Ring, al ruim veertig jaar lang de belangrijkste televisieprijs van Nederland, werd uitgereikt. De Gouden Stuiver, onderdeel van de Televizier-Ring, wordt toegekend aan het beste Nederlandse jeugdprogramma van het televisieseizoen 2006/2007.
Dit jaar kwam 'Het Huis Anubis' als grote winnaar op dit onderdeel uit de bus. De populaire jongerenserie van Studio100 die te zien is op Nickelodeon, laat genomineerden 'Club van Sinterklaas' en 'Het Klokhuis' hiermee achter zich.
Populariteit
De mysterieuze serie 'Het Huis Anubis' is, met kijkcijfers rond 300.000 en een marktaandeel van 6.2 %, erg populair onder jongeren.
Vanavond kwam de razendpopulaire jongerenserie van Studio 100 in Nederland als winnaar van De Gouden Stuiver uit de bus!
Eerder dit jaar won de serie in de Kids Choice Awards 2007 ook al 2 awards: één voor beste TV ster en één voor beste TV serie.
'Het Huis Anubis' werd enkele maanden geleden ook genomineerd voor de Gouden Roos, en vorige week sleepte de serie de Cinekid Kinderkast Prijs in Nederland in de wacht.
Het bordspel 'Het Huis Anubis', waarvan al meer dan 80.000 exemplaren verkocht werden, is genomineerd voor Speelgoed van het jaar. Verder zijn er van de drie boeken die tot op heden uitgebracht zijn al 150.000 exemplaren verkocht en heeft de game van 'Het Huis Anubis' 118.000 unieke gamers.
Het Huis Anubis
'Het Huis Anubis' vertelt de belevenissen van acht jongeren die samenwonen op een oud internaat, onder leiding van de concierge Victor. Centraal staat het huis waarin de jongeren wonen, een huis met een geheime geschiedenis, een groot mysterie waar niemand iets vanaf weet. Terwijl de acht jongeren elk op hun eigen manier bezig zijn met school, vrienden, liefde & volwassen worden gaan ze op zoek naar de verborgen geschiedenis van het huis. Een geschiedenis die ze misschien beter met rust hadden kunnen laten...
Het Huis Anubis: elke weekdag om 18.50 uur en elke zaterdag om 16.15 uur op Nickelodeon
|
|
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 16:43 |
 |
Ik kijk het soms.
Maar eerst hadden we Nickelodeon nog op tv... Toen het naar een nieuwe zender is verhuisd, hebben we niet meer op de tv gezet. Nu heeft alleen m'n broertje Nickelodeon op tv, maar ik ben nogal afgekickt . Ik heb wel de boeken van het huis Anubis die ik met plezier lees.
Hoewel ik het leuker vind om te kijken, ondanks de af en toe wat matige acteerprestaties... Ik vind het echt een heel boeiend onderwerp! |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 7:31 |
 |
@Harry Potter Rocks: Ik heb het gezien, maar een klein stukje op TV. Later op youtube opgezocht, echt leuk dat ze gewonnen hadden. Maar ook terrecht, tegen de Club van Sinterklaas en Het Klokhuis. Alhoewel ik De club van Sinterklaas ook wel leuk vind, alleen ik weet nou wel dat het altijd mis gaat dat is irritant. En Het Klokhuis is boeiend, maar Het huis Anubis is boeiend, grappig & spannend.
Oeeeh, ik zie dat er wat meer mensen zijn die het volgen. Eindelijk! Neehoor. Speelt hier iemand de Game ook nog? ^^' |
|
|
  |
 |
*Tessie*
4e jaars

Verdiend:
196 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 19:46 |
 |
Ik heb het een keer gezien, maar pfff wat een overdreven gedoe! -sorry voor de fans-
Vooral die Amber irriteert me mateloos met haar onnozele en hysterische gedoe. Ook vind ik dat de anderen niet goed acteren, ik bedoel; waarom moet alles zo overdreven en ongeloofwaardig?
xx |
_________________ Live your life and like your life!^^ |
|
  |
 |
|