Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Liegen. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
PrincessLies
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 66 Sikkels

PrincessLies is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 9:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik probeer niet zoveel te liegen, doe ik ook niet echt vaak.. Wel dik ik wel eens verhalen aan, bijvoorbeeld dat ik heel goed kan drummen, terwijl dat best wel meevalt Razz.

Profiel bekijkenStuur privébericht
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 10:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uuum.. Mijn laatste leugen.. .. Mmm..
Volgens mij dat ik tegen mijn moder zei dat ik huiswerk ging maken maar dat ik ondertussen hier op het forum zat ofzo? Wink

---------
Debby

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 0:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kom op..ik geef toe dat ik vaak een leugen uit best wil zeg. Al is het om een uur eerder weg te mogen gaan op het werk. Ik heb nog wel eens een smoesje dat ik kan zeggen dat ik de bus moet halen anders kom ik niet meer thuis ( dan spreek ik als niet met de fiets ben naar het werk ). En dan kan ik nog wel een paar voorbeelden geven. Maar dan is het gewoon dat ik het nodig heb Razz Cool

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 10:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Cis: Ach daar mag je over liegen, jij werkt zoveel, ik snap dat je af en toe een uurtje er vanaf probeert te krijgen. xD Zou ik waarschijnlijk ook doen in jouw plaats. ^^"

Liegen, tja natuurlijk lieg ik wel eens. Ik denk dat iedereen wel eens liegt, dat doen mensen nu eenmaal. Al probeer ik wel vaak zo eerlijk mogelijk te blijven. Tegen mijn ouders lieg ik eigenlijk bijna nooit, het komt toch altijd wel uit als ik tegen ze lieg. xD Op school heb ik vast wel eens gelogen over huiswerk, maar verder heb ik daar ook geen enorme leugens verteld.

Sowieso heb ik denk ik nooit een leugen verteld die zo groot was dat ik er mee zat. Dus af en toe een leugentje om bestwil, maar verder ben ik geen beroepsleugenaar. xD Ik ben er ook heel slecht in. ^^"

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 22:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
@Cis: Ach daar mag je over liegen, jij werkt zoveel, ik snap dat je af en toe een uurtje er vanaf probeert te krijgen. xD Zou ik waarschijnlijk ook doen in jouw plaats. ^^"

Ha jip!, het is me vandaag ook wel een beetje geluk...( al hadden we geluk dat we na 8 uur geen mensen kregen )
Ik was vandaag best wel duf ( Jemig geen idee als je maar 4 uurtjes heb geslapen ).
En ja iedereen liegt wel eens, als iemand zeg ik lieg nooit, dan lieg de persoon ook al gaat het om een super klein dingentje. Tegen me moeder zeg ik het wel zowat altijd eerlijk. Volgens mij heb ik wel ooit eens gelogen dat ik na moest blijven van wege me huiswerk niet ingeleverd te hebben. Om zo de stad in te kunnen gaan Wink Ochja toen was ik 13 ofzo geen idee.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Geertjuhh
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Geertjuhh is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 16:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Liegen Surprised Ik lieg nooiiitttt (grapje iedereen liegt weleens)..
Van de week had ik nog gelogen tegen goede vriend van mij Embarassed We waren in een boekenwinkel.. Ik had harry potter and the deatly hallows toch maar gekocht toen (me handen jeukten) maar mijn vriend wist, dat ik de nederlandse versie al had besteld.. Dus hij vond het maar onzin dat ik ook de Engelse versie op dat moment had gekocht. Dus bij de kassa, een hoop gekibbel, en toen zei ik op het laats, ja die bestelling ging helemaal niet door, want de boeken zijn allemaal al gereserveerd..

Ik voel me niet schuldig ofzo hoor, maar daar bij de kassa, de mensen keken me al raar aan Confused

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 16:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger deed ik dat heel veel. Nu heb ik het gelukkig afgeleerd.
Maar ik deed het denk ik om aandacht te krijgen. Ik weet het zelf al niet goed meer. Rolling Eyes

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 16:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik lieg echt supervaak... bijna altijd. Ik doe vaak dingen mis en die ontken ik dan, of ik dik verhalen wat aan en zo... ^^'
Ik ben ondertussen ook heel bedreven in liegen, en ik doe het zo vaak, dat ik niet meer weet hoe ik moet reageren als ik de waarheid spreek...
Ik ben een echte drama queen...

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 16:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dark_angel schreef:
Ik lieg echt supervaak... bijna altijd. Ik doe vaak dingen mis en die ontken ik dan, of ik dik verhalen wat aan en zo... ^^'
Ik ben ondertussen ook heel bedreven in liegen, en ik doe het zo vaak, dat ik niet meer weet hoe ik moet reageren als ik de waarheid spreek...
Ik ben een echte drama queen...

Vroeger loog ik ook echt vaak maar ik ben blij dat ik gestopt ben. Dit kan echt uit de hand lopen. Ik zou er iets aan doen. Je kan je vrienden etc erdoor verliezen hoor.
Niet verkeerd opvatten hé. Het is maar een tip. Wink

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp