Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

mogen de acteurs blijven tot film 7? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Mogen Daniel, Rupert, Emma en Tom blijven tot film 7?

ja, als er opeens andere acteurs komen ga ik niet meer kijken
87%
 87%  [ 400 ]
nee, daar worden ze echt te oud voor, veel te ongeloofwaardig!
2%
 2%  [ 10 ]
ja, maar niet alle vier, alleen....
2%
 2%  [ 11 ]
Het maakt mij niets uit, het gaat om het verhaal en niet om de acteurs
7%
 7%  [ 36 ]
Totaal aantal stemmen : 457

Auteur Bericht
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Blijven natuurlijk! Waarvoor zouden er ineens andere acteurs moeten komen? En in het boek worden ze toch ook ouder... dus waarvoor zouden ze te oud worden voor hun rol? Valt mee lijkt me Wink

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van mij mogen alle acteurs blijven. Het liefst móeten. Ik wil er niet aan denken dat er bv. een andere Snape komt of Lucius. Niemand kan die twee spelen zoals zij Razz Of zie je al een nieuwe Hagrid lopen?

Het klopt niet als ze van acteurs gaan verwisselen. Deze personen zijn gewoon de HP personen.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 121 Sikkels

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 8:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nja, ik zou het willen dat ze door gaan, eigenlijk alle acteurs, dat vind ik veel meer ongeloofwaardig (voor zo'n groot project) dan dat ie te oud is.

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 11:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk nu dat de meeste ook wel blijven. Eerst was er nog wat vrees dat ze misschien het trio zouden vervangen voor de leeftijden, maar nu die meedoen denk ik dat de rest ook wel goed zit. De meeste mensen zullen wel doorgaan denk ik. Tenzij iemand door omstandigheden niet meer mee kan doen, maar ze gaan vast niet meer zomaar mensen vervangen voor de laatste twee films.

En dat vind ik wel prima. Ook al is dan niet iedereen zoals ik me had voorgesteld, als ze mensen vervangen irriteer ik me daar denk best wel aan. xD Dus ze mogen van mij allemaal blijven. ^^

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Shirley
The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 12:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Shirley. schreef:
Ik denk nu dat de meeste ook wel blijven. Eerst was er nog wat vrees dat ze misschien het trio zouden vervangen voor de leeftijden, maar nu die meedoen denk ik dat de rest ook wel goed zit. De meeste mensen zullen wel doorgaan denk ik. Tenzij iemand door omstandigheden niet meer mee kan doen, maar ze gaan vast niet meer zomaar mensen vervangen voor de laatste twee films.

En dat vind ik wel prima. Ook al is dan niet iedereen zoals ik me had voorgesteld, als ze mensen vervangen irriteer ik me daar denk best wel aan. xD Dus ze mogen van mij allemaal blijven. ^^

De volwassen acteurs veranderen ook niet meer zoveel van uiterlijk, als het om een paar jaar gaat. Ik zou echt dood gaan als ze Alan rickman vervangen.

Nee maar bij de volwassenen maakt de leeftijd ook niet zoveel uit. Bij jongere mensen is dat wel iets anders. Omdat je zo tussen de 10 en 20 jaar zo erg verandert, moeten ze daarmee oppassen. Maarja zoals ik al zei, het trio blijft meedoen, dus de rest van de jongere mensen vast ook wel.

Ik denk trouwens echt niet dat ze iemand als Alan Rickman zomaar vervangen, tenzij hij natuurlijk door omstandigheden niet meer mee kan doen. En dat geld zo voor alle acteurs denk ik.

Sabrè
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabrè is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 13:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoop ook wel dat iedereen blijft, aangezien het gewoon een goeie cast is die ze nu hebben. Al zouden ze wat mij betreft de Dumbledore wel mogen veranderen, want die is dus echt niet geschikt voor die rol.
Ik hoorde trouwens vage geruchten dat Emma Watson ging stoppen? (hoopt van niet) Al overact ze af en toe een beetje, ze is echt wel goed en ik hoop dat ze gewoon tot het eind blijft, want als er nou weer een andere Hermione moet komen, dan is dat gewoon niet leuk.

Shirley
The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sabrè schreef:
Ik hoop ook wel dat iedereen blijft, aangezien het gewoon een goeie cast is die ze nu hebben. Al zouden ze wat mij betreft de Dumbledore wel mogen veranderen, want die is dus echt niet geschikt voor die rol.
Ik hoorde trouwens vage geruchten dat Emma Watson ging stoppen? (hoopt van niet) Al overact ze af en toe een beetje, ze is echt wel goed en ik hoop dat ze gewoon tot het eind blijft, want als er nou weer een andere Hermione moet komen, dan is dat gewoon niet leuk.

Nee Emma blijft gewoon hoor. Er gingen inderdaad een tijdje allerlei vage geruchten over dat ze zou stoppen. Of dat ze meer geld zou willen omdat ze anders niet door wilde gaan. Maarja blijkbaar was dat dus allemaal niet waar, want nu doet ze dus wel gewoon mee in de andere films. ^^ Volgens mij had ze al getekend.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sabrè schreef:

Dat van Emma Watson dat zijn al hele oude geruchten, en het is nu ook al een tijdje bekend dat ze mee gaat spelen in film 6. Iedereen heeft tot nu toe nog Ja gezegt, dus iedereen gaat ook ja zeggen voor film 7.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 88 Sikkels

lizzyke is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 22:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik denk/hoop dat iedereen blijft tot enmet film 7. al lijkt het me nogal onlogisch als ze de laatste film ineens niet meer meedoen, Shocked , das dan ook weer zo afgeraffelt Razz. nieuwe actreurs er bij is natuurlijk geen probleem, zolang als het vaste groepje maar orgineel blijft ben ik tevrede:p, al vind ik perkamentus nou ook niet echt geweldig Wink

Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoop ook dat iedereen mee blijft doen tot de laatste film. Maar er zijn nog niet zo veel acteurs die hebben toegezegd voor de komende film. Tenminste, ik zag maar een kort lijstje staan van iedereen die zowieso mee zou doen. Het zou zonde zijn als er bijvoorbeeld andere leraren zijn in de laatste films. Maar ik wacht rustig af...

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 03, 2007 19:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat ze moeten blijven tot de laatste film, anders is het gewoon niet logisch meer, dat zie je nu bij Perkamentus. Gambon speelt hem toch anders als Harris, en het klikt gewoon dan niet, de film zijn voor je gevoel niet meer van dezelfde reeks.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Whitelighter
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 2 Sikkels

Whitelighter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 21:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Correctie
De acteurs moeten blijven van mij! Dan is dat toch helemaal anders! Dan zijn het niet meer dezelfde mensen! Kan het mij schelen dat ze te oud zijn voor het personnage dat ze spelen, ik heb liever dan ze ouder zijn dan dat ze anders acteurs nemen.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Harry Lover is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2007 16:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind dat deze Perkamentus niet echt Perkamentus lijkt voor mij. De vorige was ik net gewend, en dan krijg je een nieuwe!
natuurlijk t is overmacht, maar toch...

christientje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

christientje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 31, 2007 17:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan er persoonlijk echt niet tegen als er bij welke film of welk programma dan ook opeens een andere acteur voor in de plaats komt, héél erg irritant. Bovendien, we kunnen dan wel denken: wauw wat zijn die acteurs gegroeid, maar dat heb ik ook in het boek: wauw, ze worden nu toch echt wel volwassen. Ze groeien gewoon met hun rol mee.

Laatst aangepast door christientje op Zo Mrt 16, 2008 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Crissy77
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 08, 2007 12:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze moeten echt de originele cast houden tot het eind, anders is het niet geloofwaardig meer. En een andere cast kan noooooit zo leuk zijn als de originele.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp