Auteur |
Bericht |
miss marlies radcliffe
6e jaars
Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 10:44 |
|
eh.. ik heb 5 delen gevolgt maar toen waren ze al niet meer in ons stadje te koop en ze waren toen nog wel te koop in heerenveen bij de bruna. Maar daar zou ik dan elke week ofzo heen moeten.... toen ben ik er ook maar mee gekapt ik vindt het ook veel te duur en bij het idee dat er nu al 81 delen zijn |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
|
|
hermione1000
1e jaars
Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 04, 2007 19:01 |
|
ik een mijn broertje hebben voor onze verjaardag een abbo gekregen op de magischeschaakset
we hebben hem inmiddels helemaal compleet |
|
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 19:14 |
|
Wow. Ik moet toegeven die schaakset is ook erg pretteh, maar de vorige vond ik mooier. Die had meer weg van de film. Deze is zo laten-we-nog-wat-veel-geld-binnen-halen. *fluit* Maar ik vind ze wel mooi.
Vandaag heb ik dus uiteindelijk het laatste stuk. Yay. Thank you, mom. :'D En we hadden ook al die brol voor het schaakbord in elkaar te vijzen besteld en het is me op mijn eentje gelukt. Ha. Ik vind het een mooi eindresultaat al vallen mijn pionnen altijd uit elkaar. xD Anyway, ik vind het erg mooi en leuk. Spijtig dat niemand hier kan schaken en ik het dus iedereen ga dwingen het te leren.
|
|
|
|
|
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 18:14 |
|
1)ik had het gekocht maar ik ben gestopt omdat de schaakstukken slechte kwaliteit was en alles afwijkt van originele
2)ik was er mee eens maar toch is het redelijk duur voor (sorry dat ik het zeg)stukjes plasti
3)het was cool en mooi maar het ging kapot en de kwaliteit was erg laag dus ik vind het redelijk
ik was ermee begonnen maar ik gestopt |
_________________ weg met de regelsµ |
|
|
|
Bradhadair
6e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 18:31 |
|
ik heb het hele schaakspel;)
het was het geld echt waard:)
je kon nog verder sparen voor een ander schaakspel...
maardat heb ik niet gedaan
want ik heb geen plek voor 2 schaakspellen, en heb genoeg informatie over schaken in die boekjes:)
(K) |
_________________ Een traan gleed vanuit haar oog over haar wang en viel op de grond.
Ook deel 2!
|
|
|
|
[HP]roy[HP]
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 7:54 |
|
mijn neeft heeft mij een zo'n pakketje voor mijn verjaardag geven sommige stukken breken zo. hij heeft alle delen die tot nu toe uitgegeven zijn maar ik vindt dat dus geldverspilling
dus
1) ik koop het niet
2) het is te duur voor mij is het drie weken sparen dus ik ben zo een paar delen gemist.
3) het is gewoon een stom stukje plasrick van slechte kwaliteit
|
_________________ alles is mogelijk
ook een 8ste deel van Harry Potter |
|
|
|
Arn0
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 18, 2007 21:32 |
|
Ik heb hem nu helemaal compleet en hij ziet er gaaf uit, alleen was het wel onzettend duur als je naar de kwaliteit er van kijkt.
Ook midner is dat ik een van de weinigen in me omgeving die kan schaken, en en mensen die het kunnen zijn vaak een niet al te grote uitdaging, of ze zijn juist veel te goed |
|
|
|
|
|