Auteur |
Bericht |
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 0:24 |
|
En ook dit topic begint lekker schoon.
Wat draag je? Wat is jouw stijl? Gothic, alto of maakt het je allemaal niet uit?
Vertel!
Zelf loop ik er afwisselend alto en hip bij. Ligt aan m'n dag. De ene dag wil ik eruitzien als rockchick (zie smoelenboek^^), de andere dag is het gewoon jeans + all stars, weer een andere dag wil ik graag m'n paarse skinny jeans en m'n lesbolaarzen aan (die zijn liefde, maar ze zijn nogal lomp met veel gespen en ze maken een soldatenstampgeluid^^). |
|
|
|
|
Kat
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 1:07 |
|
Zo zo, lekker de eerste. ^^
Hmm...Ik heb eigenlijk wel vanalles, van afgetrapte gympen tot laarzen en van hoge hakken tot van die superlelijke Crocks die ik alleen binnenshuis draag omdat ze zo heerlijk zitten. ^^
Ik heb een jurk en een paar korte rokjes, die ik haast nooit draag omdat ik wat steviger ben, maar die ik toenertijd gewoon moest hebben.
Nu draag ik vaak gewoon een spijkerbroek met een ietwat uitlopende pijp, ballarina's en een leuk bloesje of truitje. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 7:11 |
|
Over het algemeen draag ik de laatste tijd vooral een beetje alto-achtige kleding, maar het is lastig om me in een hokje te stoppen denk ik. Ik heb twee hele mooie broeken van Overzeas <3333 En ik heb veel zwart in m'n kast liggen en een bandshirt van Linkin Park (ik moet trouwens nog een hele zooi meer bandshirts zien te bemachtigen : O), maar ik heb ook 'gewone' spijkerbroeken en wat casual truien met vrolijke kleurtjes en dingetjes (:
Qua schoenen draag ik nooit, maar dan ook NOOIT hakken. Ik vind die dingen verschrikkelijk lopen en ze staan me ook niet. Bij anderen kunnen ze heel mooi zijn maar mij zie je er niet mee :') Ik draag wel heel graag gympen en dan het liefst mijn opgepimpte zwarte AllStars <3 Verder ben ik ook fan van mijn lage witte nep-AllStars met plaatjes van Marilyn Monroe op de zijkant <3
En om even een wat compleet beeld te krijgen van mij op een doordeweekse dag: vandaag trek ik mijn wijde spijkerbroek van Overzeas aan met daarop een zwarte longsleaves. Daaroverheen dan weer een appelgroen vestje met doodskopjes in de binnenkant van de capuchon. En verder m'n zwarte AllStars. Zwarte sterretjes-oorbellen en gitaaroorbelletjes in en een ketting om met een hele hippe zwarte robot <3
: D |
Laatst aangepast door Pottergirl op Wo Nov 21, 2007 8:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 8:24 |
|
ik draag gewone kleding, van CenA enzo spijkerbroeken met truitjes. Ik draag geen Cothic kleren of iets anders ik loop er gewoon bij. Ik hou van truitjes met strepen, die heb ik in allerlei kleuren. Verder draag ik wel eens rokjes maar niet zo heel vaak. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 8:41 |
|
Tja ik heb niet echt een stijl. Ik koop mijn kleren gewoon bij de H&M en bij de Only/Vero Moda zulke kleren heb ik aan. Meestal gewoon een spijkerbroek met een shirtje/trui/vest erboven. Gewoon heel casual.
Kleren interesseren mij eigenlijk niet zo, dus ik ga er ook niet heel veel geld aan uit geven.
Qua schoenen heb ik nooit hakken aan. Ik heb meestal gewoon platte simpele schoenen. Ik loop toch liever op blote voeten. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 10:15 |
|
Ook ik heb een casual style.. Ik koop gewoon kleren bij de vero moda, h&m, en dat soort winkels. Ik draag meestal laarsjes, maar heel af en toe hoge hakken, maar aangezien m'n hiel dan altijd kapot gaat, doe ik dat niet zo vaak xD
Ik probeer me wel hip te kleden, maar als ik even zo'n dag heb, wat nogwel eens gebeurt, pak ik gewoon de eerste de beste trui uit m'n kast, en maakt me niet uit wat mensen van me denken xD |
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 11:58 |
|
Ja ik heb ook de gewone, simpele stijl. xD Meestal gewoon een spijkerboek met een shirtje, en in de winter een trui/vest. Mijn meeste kleren koop ik bij Vero Moda/Only/H&M/Esprit. Dus dan kun je zelf wel nagaan dat het meestal niet echt iets heel bijzonders is. xD
Volgens mij ben ik echt heel gemiddeld. xD Ik ben niet zo iemand die zijn kleren koopt bij de Zeeman, maar ook niet iemand die de duurste merken wil. Ik hang er gewoon tussenin. En mijn stijl is dus gewoon standaard, ik draag kleren die honderden andere mensen ook dragen. Gewoon omdat dat makkelijk is, en dat dat is waar ik me goed in voel. =) |
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 16:15 |
|
Mijn kleren haal ik vooral uit H&M en Pimpky of CoolCat. Ik ga geen te dure kleren kopen. Dure kleren hoeven niet altijd mooi te zijn. Mijn kledingstijl is eigelijk gewoon casual. Ik draag altijd in de winter een jeans met mijn oftewel mijn sportschoenen of mijn botten. En daarboven een T-shirt en mijn vestje erbovenop. Assiores draag ik bijna niet. Ik draag wel een riem en nog een vriendschapsketting. En soms een armband of mijn ring, maar dat gebeurd niet zoveel. In mijn haar draag ik ook nooit iets, het hangt gewoon los.
En qua schoenen zijn het gewoon platte schoenen, geen hakjes. Van die laarzen zie ik wel graag, ik heb er 2-paar en ik draag ze regelmatig, maar ik draag nu vooral mijn sportschoenen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
*Tessie*
4e jaars
Verdiend:
196 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 16:44 |
|
Leuk topic!
Maar eigenlijk voegt mijn post er niet zo veel aan toe, ik ben namelijk redelijk stijlloos. Ik zie er altijd hetzelfde uit; spijkerbroek en een zwart shirtje [coltruitje in de winter en in de zomer een hemdje]
En dan altijd met sneakers en mijn haren altijd los en altijd mijn twee ringetjes om en dezelfde oorbellen en armbandjes.
Oehh, wat ben ik saai hé?
Ik draag soms ook wel andere kleur shirtjes, maar meestal blijft alles donker [zwart/ bruin] En heel af en toe heb ik iets roods aan, maar meer niet.
Oh, en bijna al mijn kleren zijn van Edc by Esprit, dat zit gewoon lekker en het is wel het soort kleding waar ik van hou.
En ik vind niet dat andere winkels echt leuke kleren [althans, het soort wat ik zoek] in mijn maat hebben.
Af en toe heb ik ook kleding van Veromoda/Only maar dat is heel weinig.
Oh, en ik heb het altijd koud! En dan draag ik dus twee hemdjes over elkaar heen en dan een coltruitje erop en daaroverheen een vest, en dan zie ik in de vrieskou van die meisjes op straat lopen in een hemdje, een kort rokje en een panty met pumps eronder, dan heb ik echt zoiets van; "Hoe kunnen ze dat aan? Als ik zoiets doe dan val ik echt flauw "
XXX Tessieee |
_________________ Live your life and like your life!^^ |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 17:54 |
|
Mijn stijl is gewoon simpel. Spijkerbroek en een truitje.
Wel ben ik wat onzeker erover.
Ik wil wat andere dingen dragen. Meer mode enzo, maar dan ben ik weer bang dat het niet staat.
Maar ik draag dus gewoon casual dingen. Geen skater, alto, gothic kleding. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Mainoumi
1e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 8:21 |
|
Een mix van casual en klassiek. Hou van mode, maar niet van overdreven mode.
Zo vind ik een klassieke pull of hemd mooi op een jeans etc. ^^ |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 21:12 |
|
Ik doe eigenlijk gewoon aan waar ik me goed in voel.
Ik zal bijvoorbeeld nooit wat aandoen als mijn moeder dat zegt.
Zwart komt veel voor in mijn kledingkast, tot grote ergernis van mijn vriendinnen. Ze vinden dat ik te veel zwart aandoe, maar ik voel me er gewoon prettig bij. Ik heb All-Stars en Vans, maar als je bij ons op school even naar alle voeten kijkt, zie je bijna niets anders rondlopen.
Ik ben van plan om in de kerstvakantie mijn eerste paar laarsjes met hakjes te proberen. ik weet niet of ik er mee sta, maar ik wil het wel proberen. Omdat All-Stars nogal veel water doorlaten, ben ik dringend toe aan nieuwe schoenen.
H&m truitjes met bolletjes en sterretjes en drukke printjes is eerlijk gezegt niet m'n ding. Ik denk dat de helft van mijn school in het bezit is van de befaamde bolletjes trui. ^^
Ik gelukkig niet.
Vaak ga ik ook bij Pimkie, C&a, Vera Moda, Only, Esprit enzo winkelen.
Een mooie trui of broek hoeft voor mij geen naamkaartje te hebben.
Mijn lievelingsbroek kostte immers maar €9, dus voor mij hoeft het niet van Tommy Hilfiger te zijn, om mooi te zijn.
Ik denk dat ik net als Eva, niet echt veel belang aan kledij hecht.
Als ik hetmooi vind, is dat goed.
Wat een ander ervan denk, maak me niet echt veel uit.
Edit: ik las vanboven zo van 'wat is jouw stijl? Goth, alto, ..'
Nu ja, ik wil mezelf niet in een hokje plaatsen, want er zijn al zoveel mensen die dat wel doen.
Ik vind het al erg genoeg dat vriendinnen me steeds "emo" noemen.
Ik dacht dat emo rond muziek draaide?
Als je dan vraagt of ik zo'n emo ben, dan zou ik moeten 'ja' antwoorden of wat?
Jezelf zijn siert je, denk ik. =] |
|
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 21:32 |
|
@ DragonFly: Emo is mijn bijnaam. En dat vooral omdat ik het absoluut NIET ben.
Laat ik er maar wat verandering in gooien:
Kleding is voor mij trés important. Ik wil opvallen en daar slaag ik meestal ook in. Ik heb een zwak voor Paul Frank & skinny jeans. Ik heb er absoluut geen probleem als mijn kleding wat meer kost want ik heb geen zin om er als een kloon bij te lopen (Wat dus niet wil zeggen dat ik ALLEEN maar dure kleding heb. Ik koop wat mij bevalt. Ik betaal namelijk alles zelf.). In ieder geval heb ik resultaat, want ik heb namelijk nog nooit iemand gezien met dezelfde kleding als ik.
T-shirts koop ik soms ook op Internet op aparte sites. En dan vooral met een leuk printje.
Ook schoenen zijn belangrijk. Ik heb echt ALLES. Van een stel lompe skateschoenen (die een beetje stoffig aan het worden zijn) tot hakken. De ene dag kan je me zien rondhuppelen in All-Stars (Hoog met felle kleurtjes aan de binnenkant) en de volgende dag kan je mij in laarzen zien. Afwisseling is een must.
Sinds ik ook altijd mijn mp3 bij me heb, zie ik mijn witte oordopjes ook als een accesoire. Ook heb ik altijd een paar armbanden om + een zilveren ketting. Gewoon the whole package dus.
Kort samengevat, mijn stijl is... apart. Of zoals een klasgenoot van mij dat ooit eens mooi gezegd heeft: "Ik weet niet waar ik jou nou moet indelen! Je bent niet alto, maar ook niet normaal!" |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Laatst aangepast door Blijerd op Do Nov 22, 2007 23:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 23:13 |
|
Kleding boeit me de laatste tijd niet meer zo. Ben er gewoon niet meer mee bezig want ik heb zo al genoeg aan mijn hoofd, en ik winkel ook niet meer graag. Om de simpele reden dat wat je ook koopt, zeker in winkels als de H&M, en sinds ik geen spoiled rich kid ben kan ik geen unieke boutiqejes kleding kopen, de kans groot is dat iedereen er mee rondloopt, en ik heb een aan mensen die shoppen in de H&M en dan denken dat ze uniek zijn of een eigen stijl hebben.
Sinds we dit jaar bezig zijn met kledingstukken pimpen voor onze GIP, ben ik meer en meer van plan om mijn tshirtjes zélf te printen en te stylen.
Ik draag vrij normale kleding, en ik moet niet persee opvallen. Want bij ons op school wilt iedereen opvallen en uiteindelijk zijn het allemaal wannabe's die er allemaal hetzelfde uitzien. |
|
|
Silly
1e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 09, 2007 15:33 |
|
mijn stijl is volgens mij vooral casuel/chique
ik draag veel zwart omdat ik zwart een mooie kleur vind en het heel makkelijk te combineren
dan draag ik bijvoorbeeld gewoon een zwarte of blauwe spijkberbroek met een donkerblauw/donkerpaars/zwart/bruin/wit truitje boven
I (L) SHOES..
ik heb balerina's en de meeste zijn gewoon in het zwart(A) of zwart wit
pumps in verschillende kleuren.. en verschillende hakken
laarzen voornamelijk zwart en bruin
en drie gympen mijn roze en bruine allstars en die beetje hoge nike's |
_________________ Who says it was love that made me turn around...
who says it was hate that made me hit you and fall down...
who says it were your words that made me cry..
the words that made me leave.. and never come back..
Who says it was because of you...? |
|
|
|
|