Auteur |
Bericht |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 25, 2007 15:34 |
|
Ik heb beide boekjes van een voormalig klasgenoot geleend en gelezen. Beide boekjes vond ik erg leuk geschreven en van mijn part mag Rowling meer van zulke boekjes uitbrengen. Maarja, dat zal niet meer gebeuren denk ik aangezien deze beide boekjes vanwege een goed doel zijn uitgebracht. Comic Relief was het goede doel toch bij deze boekjes?
Het lijken inderdaad collector items geworden zijn, aangezien je de boekjes tegenwoordig nog enkel voor vrij forse prijzen kunt bemachtigen. De Nederlandse uitgegeven boekjes dan. |
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 02, 2007 18:15 |
|
Harry, Ron & Hermione schreef: | Ik heb beide boekjes van een voormalig klasgenoot geleend en gelezen. Beide boekjes vond ik erg leuk geschreven en van mijn part mag Rowling meer van zulke boekjes uitbrengen. Maarja, dat zal niet meer gebeuren denk ik aangezien deze beide boekjes vanwege een goed doel zijn uitgebracht. Comic Relief was het goede doel toch bij deze boekjes?
Het lijken inderdaad collector items geworden zijn, aangezien je de boekjes tegenwoordig nog enkel voor vrij forse prijzen kunt bemachtigen. De Nederlandse uitgegeven boekjes dan. |
Ze zijn idd uitgegeven voor comic relief, het lijkt me ook niet uigesloten dat in de toekomst het geld van de encyclopedie hier ook naar toe gaat. De Engelse boekjes zijn wel het orgineel, die kun je gelukkig nog wel overal voor een normale prijs kopen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 12:10 |
|
Tonkss schreef: | ik heb ze ook allebei gelezen en heb de harry potter encyclopedie, dnek je dat er nu deel 7 is geweest weer een nieuwe komt |
HP encyclopedie? Die is nog helemaal niet uitgegeven, althans niet diegene die door Rowling zelf wordt geschreven. Die wordt pas over een paar jaar uitgegeven of zo. Dat duurt nog wel een tijdje. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Star
3e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 19:18 |
|
Ik heb ze pas nog geleend bij de bieb. Dus ik heb ze niet zelf. Ik zag ze staan en ik dacht het is wel weer eens tijd dat ik die boekjes nog een keer lees, nu na boek 7. Ik vind ze echt leuk, want je krijgt lekker veel informatie over Fabeldieren.en Zwerkbal.
Ik heb laatst ook nog ''Een intervieuw met Rowling'' gelezen. Dat is, je raad het al, een intervieuw met Rowling over de de HP-boeken en over haar zelf. Ik weet zo niet wie het heeft geschreven, maar het was wel leuk om dat nog is een keer te lezen ^^ |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
|
|
Skay
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 19:54 |
|
Zijn ze niet meer te koop in het nederlands?
ben ik blij dat ik ze gewoon in de boeken kast heb liggen.
heb fabeldieren gister nog een keer door genomen.
gebruik ze wel eens voor school projecten,
zoals handvaardigheid of als we een vrije opdracht hebben.
ik vind beide boeken (fabeldieren en zwerkbal) echt heel leuk geschreven.
alsof het echt boeken zijn.
zoals aantekeningen in de kantlijn enzo. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
|
|
|
| |