Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Leukste personage 'boek 7' Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Iroh
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 38 Sikkels

Iroh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat kan er maar 1 zijn: Marcel. Die vent heeft Zweinstein echt op z'n kop gezet Smile je moet het maar durven, en natuurlijk zijn actie tegen Voldemort en zijn moord op Nagini.. Geweldig!

Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 22:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond Dobby heel leuk in het zevende boek. Op de een of andere manier vond ik hem een stuk minder irritant en veel meer volwassen dan toen we met hem kennis maakten in het tweede boek. Hij hielp ook Harry een keer echt goed, i.p.v. dat hij het Harry vooral moeilijk maakte. Zijn dood was tragisch maar heel mooi en zijn begravenis was een van de meest mooie beschreven momenten van het boek.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 22:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga heel origineel doen xD Maar de twee leukste personages uit Deathly Hallows zijn voor mij Luna en Hermione. Luna, omdat ze nog steeds haar vage, interessante zelf in Deathly Hallows is en we hebben haar kamer gezien. Het eerbetoon aan haar vrienden wat ze in haar kamer had vond ik heel mooi. Hermione door het feit, dat ze op bepaalde momenten fel was en op andere momenten haarzelf was, vooral toen Ron terugkeerde was ze echt fel. Daarnaast bleef ze Harry steunen toen Ron weg was ^^

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 23:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Harry Potter Rocks: Sinds wanneer ben je fan van Hermione? Very Happy

Luna is ook leuk, maar ik vind het jammer dat ze niet meer voorkwam. Het huisbezoek aan de vader van Luna, naam ben ik even vergeten hoe je die nou ook al weer moest spellen, was ook een van de leukere momenten aan het boek. Het boek vind ik nu weer steeds beter worden, ik denk dat het boek met de meeste afwisseling is van de gehele serie.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 23:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

A.Perkamentus schreef:
@Harry Potter Rocks: Sinds wanneer ben je fan van Hermione? Very Happy

Luna is ook leuk, maar ik vind het jammer dat ze niet meer voorkwam. Het huisbezoek aan de vader van Luna, naam ben ik even vergeten hoe je die nou ook al weer moest spellen, was ook een van de leukere momenten aan het boek. Het boek vind ik nu weer steeds beter worden, ik denk dat het boek met de meeste afwisseling is van de gehele serie.

Het is Xenofilius Wink

Ondanks dat ik een enorme fan van Loena ben, vind ik niet echt dat ze te weinig inzat, ze was er gewoon op de juiste momenten erwel. Al had ze wel wat meer naar voren mogen komen tijdens het gevecht op Zweinstein.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
ChoChang121
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

ChoChang121 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 0:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond het hele boek eigenlijk geweldig Very Happy Maar de personages die er nog es extra uit sprongen waren:
- Kreacher : Wauuw.. ik WIST wel dat er iets goeds zat in die elf Wink
- Snape : Snape is eigenlijk (bijna) bestwel oké, en dat had ik niet verwacht.
- Marcel : Marcel is super dapper en hij had de eer om Nagini's kop eraf te hakken Smile
Elk personage heeft wel iets geweldigs eigenlijk.. Ik vond dat kind van Lupin en Tonks ook wel grappig Very Happy met blauw haar, haha... En Harry als peetouder.. wat zielig dat hij z'n ouders zo vroeg verloor.

YouKnowWho
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

YouKnowWho is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2007 17:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Molly: Oooh, zij was echt geweldig, vooral in het uiteindelijke gevecht tegen Voldemort! "NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!"Razz[/quote]

in principe vocht ze tegen Bellatrix Le Strange

LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2007 18:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Luna; Omg. Ze was sowieso al kewl, maar nu zeker! Echt zo ongelofelijk dom om haar te kidnappen *__* (Hoe je kidnappen ook schrijven mag x.D) Ik lieft haar (.L)

Xenophilius; De naam alleen al maakt hem hip :'). Het was smerig om Het Trio te veraden, maar alleen maar voor Cute Luna. Dat vergeeft hem :']

Dobby; Oh god, zeker Dobby. <3. Hij is zo'n schatje, ookal heeft hij Harry in CoS bijna vermoord x].

Knijster; Die HuisElf is strak, hoewel hij Sirius (<3) heeft veraden, we weten nu waarom. En hij changde helemaal erna! Zelfs Hermie mocht 'm aanraken :').

Hagrid; Hagrid rulleerde altijd al, echt zo'n typisch geval van 'Grote vent, Klein hartje' :').

Anderling; De droge opmerkingen die ze heeft :'). Een van de hipste leraren op Zweinstein :').

Hedwig; Ookal gaat ze dood, ze was altijd 1 van Harry's vrienden, en ze was er ook voor Harry (Niet dat je eig. iets totaal anders zou verwachten van een uil. Maar toch, Koe was een totaal ander geval :'])

Tops; Die meid heeft iets stoers, volgens mij is het het feit dat ze een Transformagiër is. Ofwel d'r roze haar Cool

Lupin; God, wat oneerlijk dat hij dood moest! Hij was zo sweet <3. Vooral toen hij Harry peetvader maakte, terwijl ze een tijd ervoor ruzie hadden! Dat vond ik echt een mooi stuk.

Snape; Okay. Hiervoor had ik niet veel met hem, hij was wel hip op zijn eigen manier. Maar nu we de waarheid kennen, is hij gestegen. Hij rockt best wel ='D.

Mevr. Wemel; Hoe vreselijk bemoederend ze ook doet, de "NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!" maakt alles weer goed x.D

Fred & George; Positiviteit overheerst bij hun :').

Percy; Hij is uiteindelijk wel een goede knul. Als je de toverketels wegdenkt.

Voldemort; Ookal is hij de grootste kwal uit de boeken, hij heeft sarcasme. En iemand met Sarcasme is altijd kewl.

Bellatrix; Voldie's Meisje x.D Alleen al het feit dat Mrs Weasly 'Bitch' tegen d'r zei, maakte haar he-le-maal Hot.

Kasper; Heerlijk ventje x.D En dat hij doodging voor/door Harry Ö. Schattig x3.

Sirius, James, Lilly; Alledrie dood, maar toen ze terugkwamen met de Steen van... De Wederkeer ofzoiets x], vond ik het zo prachtig (.L)

Draco, Lucius, Narcissa Malfoy; Ze blijken uiteindelijk toch iets goeds te hebben. Ookal deed Narcissa alleen maar alsof Harry dood is om naar Draco te kunnen gaan, dat zegt toch dat ze genoeg om d'r zoon geeft enzo x.D En Draco is vet hipp.

Marcel; MARCELLLL <3, Sjezus, hij was altijd al sweet, maar nu wordt duidelijk waarom hij in Gryffindor is geplaatst. Hij heeft gewoon de DA/SVP voortgezet, en rebelleert behoorlijk tegen de lerares :').

Ginny; Lievv meisje, schattig meisje, die nog goed is met d'r toverstok ook Cool.

Harry, Ron, Hermelien; Harry, tjaah. Je kan HP moelijk volgens als je hem niet leuk vindt, het hele boek gaat erover x.D, en dan Ron&Hermelien. Zo verschrikkelijk loyaal & stoer wanneer ze meegaan op de zoektocht naar de Gruzielementen. Alleen dom als Ron weggaat x]. Maar hij is wel lievv, vooral wanneer hij zegt dat de andere HuisElfen weg moeten, omdat ze niet dood mogen Ö. En Hermie, ze is gewoon slim x.D En ironie-achtig. Af en toe x].

Wormstaart; Hij was een stuk venijn, maar de aarzeling om Harry te doden, en daarna ongeveer een zelfmoord. Of vermoordt door zijn eigen hand x], maken dat hij geschiedenis schrijft x]

Albus Severus, Lilly, James; Als ze ook maar een beetje de ogen en de moed van hun vader hebben, en het rode haar en toverstokgebruik van hun moeder, moeten ze wel hip zijn :').

Rose & Hugo; En als zij de inteligentie van Hermelien en het sarcasme van Ron hebben, zijn zij ook helemaal af :').

God, een beetje veel personages XD

Laatst aangepast door LieffJ op Ma Dec 24, 2007 17:08; in totaal 2 keer bewerkt
Regulus
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Regulus is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 14:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

LieffJ schreef:
Luna; Omg. Ze was sowieso al kewl, maar nu zeker! Echt zo ongelofelijk dom om haar te kidnappen *__* (Hoe je kidnappen ook schrijven mag x.D) Ik lieft haar (.L)

Xenophilius; De naam alleen al maakt hem hip :'). Het was smerig om Het Trio te veraden, maar alleen maar voor Cute Luna. Dat vergeeft hem :']

Dobby; Oh god, zeker Dobby. <3. Hij is zo'n schatje, ookal heeft hij Harry in CoS bijna vermoord x].

Knijster; Die HuisElf is strak, hoewel hij Sirius (<3) heeft veraden, we weten nu waarom. En hij changde helemaal erna! Zelfs Hermie mocht 'm aanraken :').

Hagrid; Hagrid rulleerde altijd al, echt zo'n typisch geval van 'Grote vent, Klein hartje' :').

Anderling; De droge opmerkingen die ze heeft :'). Een van de hipste leraren op Zweinstein :').

Hedwig; Ookal gaat ze dood, ze was altijd 1 van Harry's vrienden, en ze was er ook voor Harry (Niet dat je eig. iets totaal anders zou verwachten van een uil. Maar toch, Koe was een totaal ander geval :'])

Tops; Die meid heeft iets stoers, volgens mij is het het feit dat ze een Transformagiër is. Ofwel d'r roze haar Cool

Lopus; God, wat oneerlijk dat hij dood moest! Hij was zo sweet <3. Vooral toen hij Harry peervader maakte, terwijl ze een tijd ervoor ruzie hadden! Dat vond ik echt een mooi stuk.

Snape; Okay. Hiervoor had ik niet veel met hem, hij was wel hip op zijn eigen manier. Maar nu we de waarheid kennen, is hij gestegen. Hij rockt best wel ='D.

Mevr. Wemel; Hoe vreselijk bemoederend ze ook doet, de "NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!" maakt alles weer goed x.D

Fred & George; Positiviteit overheerst bij hun :').

Percy; Hij is uiteindelijk wel een goede knul. Als je de toverketels wegdenkt.

Voldemort; Ookal is hij de grootste kwam uit de boeken, hij heeft sarcasme. En iemand met Sarcasme is altijd kewl.

Bellatrix; Voldie's Meisje x.D Alleen al het feit dat Mrs Weasly 'Bitch' tegen d'r zei, maakte haar he-le-maal Hot.

Kasper; Heerlijk ventje x.D En dat hij doodging voor/door Harry Ö. Schattig x3.

Sirius, James, Lilly; Alledrie dood, maar toen ze terugkwamen met de Steen van... De Wederkeer ofzoiets x], vond ik het zo prachtig (.L)

Draco, Lucius, Narcissa Malfoy; Ze blijken uiteindelijk toch iets goeds te hebben. Ookal deed Narcissa alleen maar alsof Harry dood is om naar Draco te kunnen gaan, dat zegt toch dat ze genoeg om d'r zoon geeft enzo x.D En Draco is vet hipp.

Marcel; MARCELLLL <3, Sjezus, hij was altijd al sweet, maar nu wordt duidelijk waarom hij in Gryffindor is geplaatst. Hij heeft gewoon de DA/SVP voortgezet, en rebelleert behoorlijk tegen de lerares :').

Ginny; Lievv meisje, schattig meisje, die nog goed is met d'r toverstok ook Cool.

Harry, Ron, Hermelien; Harry, tjaah. Je kan HP moelijk volgens als je hem niet leuk vindt, het hele boek gaat erover x.D, en dan Ron&Hermelien. Zo verschrikkelijk loyaal & stoer wanneer ze meegaan op de zoektocht naar de Gruzielementen. Alleen dom als Ron weggaat x]. Maar hij is wel lievv, vooral wanneer hij zegt dat de andere HuisElfen weg moeten, omdat ze niet dood mogen Ö. En Hermie, ze is gewoon slim x.D En ironie-achtig. Af en toe x].

Wormstaart; Hij was een stuk venijn, maar de aarzeling om Harry te doden, en daarna ongeveer een zelfmoord. Of vermoordt door zijn eigen hand x], maken dat hij geschiedenis schrijft x]

Albus Severus, Lilly, James; Als ze ook maar een beetje de ogen en de moed van hun vader hebben, en het rode haar en toverstokgebruik van hun moeder, moeten ze wel hip zijn :').

Rose & Hugo; En als zij de inteligentie van Hermelien en het sarcasme van Ron hebben, zijn zij ook helemaal af :').

God, een beetje veel personages XD

zo. hoeveel favo-personages jij hebt zeg.

ik ben het er over het algemeen mee eens.
al denk ik dat je niet echt zoveel de leukste tegelijk kan vinden

ik vond de spannendste personage: die vrouw uit goderics eind
verder vond ik marcel ook erg cool. en molly wemel op het laatst ook,

maar harry was natuurlijk het meest cool (niet te verrassend he)

Door
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Door is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voldemort, omdat ie zo heerlijk Voldy was. Snape, omdat het hele verhaal zo op z'n plek viel en zijn dood zo ongelooflijk zielig was. :'(

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 14:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Iedereen heeft zijn favoriete persoon. Ik vind niet dat er een uitspringt maar persoonlijk vindt ik Hermelien toch wel de geweldigste persoon.
Ze leek me al een geweldige heks die ik de sympathiekste persoon vind. Ze is een lief die veel om andere geeft, maar in deel 7 laat ze ook zien dat ze kan lijden en dat vindt ik echt hardverscheurend. Dat haar wijsheid altijd Harry red en haar skill gebruikt om het goede te doen is geweldig en maakt haar mijn favoriete persoon. Hermelien die gelukkig is maakt mijn hele dag weer goed.

Merlin
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 22 Sikkels

Merlin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 17:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Qua grappen:
George op het moment dat hij zijn oor net kwijt is en er allemaal grappen over maakt.
De grap van Percy tegenover de minister.

Qua personage:
Regulus Zwarts. De familie Zwarts heb ik altijd al leuk gevonden. Regulus vond ik echt leuk. Je weet nu eindelijk wat er gebeurd is met hem.
James Potter. Het kind van Harry dat zn kleine broertje plaagt. Haha. James was grappig.

LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 22:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Regulus schreef:
LieffJ schreef:

*Hele Lijst Personages.*

zo. hoeveel favo-personages jij hebt zeg.

ik ben het er over het algemeen mee eens.
al denk ik dat je niet echt zoveel de leukste tegelijk kan vinden

ik vond de spannendste personage: die vrouw uit goderics eind
verder vond ik marcel ook erg cool. en molly wemel op het laatst ook,

maar harry was natuurlijk het meest cool (niet te verrassend he)

Nou, ik heb ook niet echt een favo personage. (Hoewel Luna, Bella, Marcel, Ron & Snape dicht in de buurt komen =D).
Ik vind gewoon zoveel personages gewoon leuk.
Ik vind bijna iedereen wel hip, in een bepaald perspectief :].

Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 8:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vermits Hagrid niet zoveel te zien was in het boek, al was hij best hilarisch Laughing zou ik op Ron stemmen.

Maar het moet gezegd dat ik Harry voor de eerste keer een beetje wist te appreciëren. Ook Loena is steeds geweldig.

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Geertjuhh
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Geertjuhh is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 12:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermelien: Niet meer de irritante betwetertje, maar een vrouw met verstand.
Marcel: van een welp naar een leeuw, zo gegroeid in de boeken, en in boek 7 krijgt hij zijn moment.
Bellatrix: Zo hysterisch, zo bang voor haar meester, maar ook zo trouw.
Molly: Gewoon omdat ze zo'n lieve moeder is, en alles voor haar kinderen doet.
Loena: Gewoon een te gek kind
Narcissa: Omdat ze niet weet wat ze is en wat ze wilt.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp