Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Afreageren Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik proobeer het meestal door te tekenen, , manga dan, je tekent dingen vanwat je niet wist hoe je dat gedaan hebt, maar als ik echt kwaad ben, kan ik mij helemaal afzonderen, midden in een bos en beginnen schreeuwen Rolling Eyes

sweeney todd XD
Profiel bekijkenStuur privébericht
*sachico
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

*sachico is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 21:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik erg kwaad ben en me wil afreageren ( gebeurd niet altijd) dan denk ik gewoon bij mezelf waarom kwaad zijn als het ook anders kan?Je weet nooit wat er kan gebeuren en dan heb je misschien spijt dat je tegen iemand zo hebt gedaan.(Maar ik denk niet dat dat snel zal voorkomen Very Happy)

Merry X-mass iedereen!
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 0:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

TigerWolf schreef:
Sophie Wemel schreef:
Als ik iets van me wil afreageren, dan heb ik meestal zin om heel hard te lopen ofzo. Iets lichaamlijk doen, dat kan ook helpen zoals dansen dus. Als ik LO heb en we moeten lopen en ik voel me niet zo goed, dan ren ik meestal heel hard en dat helpt ook wel. Maar ik kan ook iets afreageren zonder te lopen of iets anders. Gewoon je gevoelens opschrijven of je emoties uiten aan iemand anders, je verhaal eens doen. Dat helpt meestal bij me en dat doe ik ook meestal. En anders kan ik ook gewoon naar harde muziek luisteren ofzo, dat kan ook helpen. ^^

Ik heb hier helemaal niets op toe te voegen, ik heb dit namelijk ook heel erg Cool

Owja, nog iets aan vergeten toe te voegen. Als ik kwaad ben en verdrietig tegelijk, dan kan ik soms ook beginnen huilen. Als ik ruzie maak met een persoon en ik ben er kwaad op dan word ik automatisch ook verdrietig (ik hou niet zo van ruzie maken) en dan begin ik te huilen. Ik ben een beetje gevoelig voor die dingen en ik maak me eigelijk zelden kwaad, maar als het me teveel word, dan kunnen er traantjes komen. Ik ga dan ook niet beginnen schreeuwen want ik kan eigelijk niet schreeuwen. ^^ Met dingen gooien doe ik ook niet want ik heb een goede zelfbeheersing denk ik.

I'll do anything for you.
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 15:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moet zeggen dat ik niet zo lang geleden alles op papier zette, en ik reageerde het ook af op mijn ouders. Nu is dat minder geworden, ik doe nu " zelfexpressie " en ik moet zeggen dat dat aardig lukt [: Ik kan heel snel boos worden, dus vandaar. Nu zeg ik; Ik vind het niet leuk dat je met een reden. En vaak helpt dat ook wel, maar het ligt eraan. Soms ben ik ook boos op mezelf, maar dan schrijf ik het eerder op of nu praat ik vaak met mijn vader..

Iig, ik heb ook zin om te gaan huilen en te slaan :') en te schreeuwen en muziek heel hard te zetten. Best agressief eigenlijk als je het zo leest, maar dat is het eigenlijk niet hoor xp En ik doe het ook niet. En als ik wil slaan doe ik het op me kussen..

Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 17:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik reageer me af als ik heel boos ben dmv gooien en slaan. Ik moet dan moet iets gooien en ik moet ergens op kunnen slaan. Arme kussens. :') Omdat ik niet met deuren kan gooien omdat ik een schuifdeur heb, gaat dat nogal moeilijk. xD Als ik boos ben op iemand en ik kan niet slaan/gooien, ga ik oftewel je negeren oftewel heel kortaf en koeltjes doen. Dat is gewoon mijn manier om duidelijk te maken dat ik boos ben. :'D Kan ik niet aandoen. Ook hangt het echt wel af van de situatie en van met welke persoon ik ruzie heb. ^^

*Tessie*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 196 Sikkels

*Tessie* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het ligt eraan waarom ik boos ben...
Als ik boos ben omdat ik een toets heb verknald of iets dergelijks schrijf ik het op papier, papier is geduldig Smile Maar ik zelf niet xD Als iemand me echt kwaad maakt dan begin ik echt te meppen^^ Je maakt me niet snel kwaad, maar sommige opmerkingen gaan me te ver. En dan ben ik niet een typetje dat dingen rustig gaat uitpraten maar wordt het zwart voor mijn ogen en begin ik te slaan. Niet zo'n goede zelfbeheersing^^
En ik heb wat uurtjes na moeten blijven op school, om die reden Rolling Eyes ...

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 7:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omdat ik soms nogal heftig kan reageren op bepaalde dingen raak ik van ruzie altijd helemaal van slag xD Ik kan er echt niet tegen en als ik ruzie heb dan is mijn eerste reactie gewoon hartstikke hard uithuilen. Het liefst in m'n eentje op m'n kamer in m'n kussen xD

Gelukkig heb ik niet zo vaak ruzie (ik probeer het altijd te voorkomen omdat ik me er altijd zo rot bij voel xD) dus hoef ik me daarvan niet zo vaak af te reageren :') [/kromme zin]

Maar goed.
Als ik echt heel erg kwaad ben dan ga ik zo snel mogelijk naar mijn kamer en zet ik zoals de meesten hier gewoon de hardste muziek op die ik ken en dan op volume 25 ofzo xD Zodat ik niks anders meer hoor. En ik heb laatst een hele mooie koptelefoon gekocht dus als ik echt alleen maar muziek wil horen zet ik gewoon de hardstike muziek op die ik ken en dan op volume 25 op m'n koptelefoon xDDD
*lawl*

Oh en in m'n kussen slaan is ook een grote favoriet van me (hoewel ik op dat moment liever de desbetreffende persoon een mep zou willen verkopen maar daar krijg ik later toch weer spijt van xD).
En met een pen of een stift op leeg papier krassen lucht meestal ook erg op.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 10:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik heb niet echt vaak dat ik heel boos ben. En als ik dat ben dan is dat na een paar minuten ook alweer afgelopen. Meestal moet ik het hele verhaal gewoon hardop zeggen. Of dat nou tegen iemand is, of dat ik het gewoon tegen mezelf doe.

Als het ook nog echt heel heftig is, en er komen veel emoties naar boven. Dan doe ik echt niet mijn best om mijn tranen binnen te houden. Ik vind huilen meestal ook wel heel erg "verfrissend". Ik voel me er altijd een stuk beter door nadat ik gehuild heb. ^^

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 11:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was gisteren wat kwaad. En ik heb voor de eerste keer in mijn leven met iets gesmeten... Rolling Eyes
Ik steur mijn moeder deze morgend een bericht op haar werk van 'Waar is onze draadloze telefoon naartoe?'
En mijn moeder stuurt zo heel droog terug. 'Kapot zeker, er heeft gisteren iemand mee gesmeten.' Rolling Eyes
En ik terug: 'Was die kapot.'
Mama terug zo superdroog: Uhh, ja, zo'n harde smak op de grond. Wat zou je willen om te eten?'
Ik ben echt verbaast dat ze er gisteren niets over zei en vandaag zo kalm blijft, zelfs via sms. Razz

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 12:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik boos ben, doe ik verschillende dingen:

1. Als ik niet echt boos ben, maar meer chagrijnig, ga ik gewoon met mijn armen over elkaar zitten en iedereen heel erg boos aankijken. Maar dat hou ik niet zo lang vol, want als iemand dan een grapje maak moet ik lachen en dan ben ik niet zo chaggie meer. ^^

2. Als ik echt heel boos ben dan schreeuw ik even een tijdje, tegen de mensen (meestal tegen mijn vader, die kan er gelukkig heel goed tegen). Maar dan moet mijn vader lachen, en dan word ik nog bozer, en dan moetie nog meer lachen en dan moet ik meestal toch weer lachen en dan gaat mijn boosheid langzaam weg.

3. Echt heel erg superboos ben ik nog nooit geweest. Maar als ik het ben, dan ben ik heel vervelend. Dan ga ik schreeuwen en huilen en met deuren smijten. Dan ga ik naar mijn kamer en stamp ik tegen mijn matras en huil ik alles uit. Een tijdje later komt mijn vader dan, en dan zeg ik wat me dwars zit en dan gaat het wel weer... ^^

Oja, mijn dagboek. Daar staan ook een paar bozige pagina's in, maar niet zo veel. Razz

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Autumn Symphony
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Autumn Symphony is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 13:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik boos ben, ga ik meestal eerst heel lang in discussie en trek ik me daarna terug. Eigenlijk heb ik nooit de neiging gehad echt met spullen te gooien ofzo.. meer om gewoon heel hard te schreeuwen ofzo. Als ik écht heel boos ben doe ik dat ook wel.. maar in de discussie zelf probeer ik dan rustig te blijven (de ander is dan meestal de oren van m'n hoofd aan het schreeuwen) Wink

JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 15:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ruzie's, wat heb je er aan? xO

Ik raak er door verward en de tranen staan dan achter mijn ogen. Als ik kwaad ben op iets of iemand ren ik naar boven, stampend op de trappen, met deuren slaand etc. Ik gooi dan met mijn kussens, potloden of weetikveelwat. Het moet er gewoon even uit. Meestal vermijd ik ruzie's, want ik wil niet dat ze zien dat ik huil. Schreeuwen doe ik nooit, ik verhef mijn stem nauwelijks. Vroeger ging ik altijd tegen de muren slaan, en de pijn die ik daardoor kreeg verdiende ik dan dacht ik. Maar nu doe ik dat gelukkig niet meer : ) Ik geef mezelf ook weinig meer de schuld van ruzie's.

Als ik ruzie met je heb, merk je daar niets van. Ik doe gewoon aardig tegen je, en praat tegen je. Maar meer dan dat niet. Ik kan niemand negeren, dat lukt niet xD

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 250 Sikkels

Perfect Enemy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 18:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik reageer of gewoon niet, of heel eh... dramatisch of zo. Als ik boos ben dan ben ik ook écht heel erg boos en dan kun je beter zorgen dat je niet in de buurt bent x'D. Ik heb mijn broertje een keer van de trap gegooid omdat hij me in de weg stond =/ Maar als ik zo boos ben dan weet ik nooit wat ik doe, en als ik dan niet meer boos ben weet ik ook niet wat ik heb gedaan.
Met verdriet is dat hetzelfde. Of ik heb geen verdriet en vergeet ik iets niet-leuks al na een minuut, of ik vind het zo erg dat ik uren achter elkaar kan huilen. Dat soort dingen zijn echt heel vervelend want ik heb er zeg maar geen controle over. En als je geen contole hebt, ga je soms hele rare dingen doen...

‘Wie zijn dat allemaal?’ vraag ik snel, nog voordat de Klassenoudste zijn mond heeft opengedaan om iets te zeggen. Hij lijkt zich even opnieuw te moeten oriënteren, maar kijkt dan naar waar mijn vinger naar wijst. - As Evil As She Wants To Be
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Perfect Enemy schreef:
Ik reageer of gewoon niet, of heel eh... dramatisch of zo. Als ik boos ben dan ben ik ook écht heel erg boos en dan kun je beter zorgen dat je niet in de buurt bent x'D. Ik heb mijn broertje een keer van de trap gegooid omdat hij me in de weg stond =/ Maar als ik zo boos ben dan weet ik nooit wat ik doe, en als ik dan niet meer boos ben weet ik ook niet wat ik heb gedaan.
Met verdriet is dat hetzelfde. Of ik heb geen verdriet en vergeet ik iets niet-leuks al na een minuut, of ik vind het zo erg dat ik uren achter elkaar kan huilen. Dat soort dingen zijn echt heel vervelend want ik heb er zeg maar geen controle over. En als je geen contole hebt, ga je soms hele rare dingen doen...

Omg, ik herken mezelf helemaal in jou! O.o
En inderdaad, dat weinige aan controle over jezelf hebben is irritant.
Ik heb nog eens met sinaasappelen achter mijn zus gegooid. Ik was zo pissed, niet normaal. En dan denk je echt niet na : 'van wat ga ik eens doen.' Het enige waar je op geviseerd bent is om die frustratie kwijt te geraken. Als ik echt boos ben, dan mogen ze ook maken dat ze weg zijn bij mij. Maar de meeste van mijn vriendenkring weten al dat als ze merken dat ik serieus boos aan het worden ben dat ze me even met rust moeten laten. Daar ben ik ze zeker dankbaar voor. <3
Doordat er minder uitgelokt wordt, meer vermeden wordt...Heb ik ook minder last van die woedeuitspattingen.

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Perfect Enemy
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 250 Sikkels

Perfect Enemy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 21:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

trijntjuh schreef:
Omg, ik herken mezelf helemaal in jou! O.o
En inderdaad, dat weinige aan controle over jezelf hebben is irritant.
Ik heb nog eens met sinaasappelen achter mijn zus gegooid. Ik was zo pissed, niet normaal. En dan denk je echt niet na : 'van wat ga ik eens doen.' Het enige waar je op geviseerd bent is om die frustratie kwijt te geraken. Als ik echt boos ben, dan mogen ze ook maken dat ze weg zijn bij mij. Maar de meeste van mijn vriendenkring weten al dat als ze merken dat ik serieus boos aan het worden ben dat ze me even met rust moeten laten. Daar ben ik ze zeker dankbaar voor. <3
Doordat er minder uitgelokt wordt, meer vermeden wordt...Heb ik ook minder last van die woedeuitspattingen.

Nja, mijn vrienden weten al hoe ze moeten zorgen dat ik helemaal niet boos hoef te worden x'D Maar als er dan toch een keer is dat ik boos word en zo dan weten m'n vrienden niet wat ze moeten doen. Ze laten me dan ook met rust en zo maar... Soms pakt dat minder goed uit dan andere keren x'D.

‘Wie zijn dat allemaal?’ vraag ik snel, nog voordat de Klassenoudste zijn mond heeft opengedaan om iets te zeggen. Hij lijkt zich even opnieuw te moeten oriënteren, maar kijkt dan naar waar mijn vinger naar wijst. - As Evil As She Wants To Be
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp