Poll :: Molletje Dennis krijgt van mij het volgende cijfer: |
10 (Goed) |
|
34% |
[ 11 ] |
9 |
|
46% |
[ 15 ] |
8 |
|
15% |
[ 5 ] |
7 |
|
3% |
[ 1 ] |
6 |
|
0% |
[ 0 ] |
5 |
|
0% |
[ 0 ] |
4 |
|
0% |
[ 0 ] |
3 |
|
0% |
[ 0 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
1 (Slecht) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 32 |
|
Auteur |
Bericht |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 10:50 |
|
Wie is... de Mol?
Voorjaar 2008 begint de nieuwe serie van het televisieprogramma Wie is...de Mol?. Dit is inmiddels de achtste serie. Ook dit jaar zullen er weer BN'ers meedoen. De presentatie is dit jaar voor het eerst in handen van Pieter-Jan Hagens. Hij nam het stokje over van Karel van de Graaf. Het avontuur zal zich dit jaar afspelen in Mexico! Dit zijn de deelnemers:
Groepsfoto:
v.l.n.r.:
Annette van Trigt (Radio- en tv-presentatrice) (8 )
Coen Swijnenberg (3FM radio-DJ) (6)
Dennis Weening (radio-DJ, MTV-VJ) (Mol)
Edo Brunner (Acteur, tv-presentator) (1)
Georgina Verbaan (Actrice) (7)
Nicolette Kluijver (BNN-presentatrice) (9)
Patrick Martens (Acteur, presentator) (3)
Joris Linssen (Presentator, acteur) (5)
Regina Romeijn (Presentatrice) (2)
Dunya Khayame (Acrice) (4)
Uitleg van het "spelletje":
Citaat: |
Tien bekende Nederlanders stortten zich in het grote avontuur en vertrokken samen met Pieter Jan Hagens naar Mexico.
De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol - een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. Aan het einde van iedere aflevering wordt er een test gemaakt. Twintig vragen met betrekking tot de identiteit van de Mol. Degene die de minste vragen goed beantwoordt, verlaat per direct het programma. De kandidaat die in de laatste aflevering het meeste weet over de identiteit van de Mol, wint de prijzenpot.
Bron (iets bewerkt)
|
Kijk ook eens op www.wieisdemol.nl!
Als de serie is begonnen, zal er na elke uitzending een poll verschijnen met de vraag: Wie is....de Mol? Laat je mening horen en stem!
-----------------------------
Polluitslagen:
Aflevering 1:
Coen Swijnenberg
15% [ 4 ]
Patrick Martens
15% [ 4 ]
Regina Romeijn
15% [ 4 ]
Annette van Trigt
11% [ 3 ]
Dennis Weening
11% [ 3 ]
Edo Brunner
11% [ 3 ]
Georgina Verbaan
11% [ 3 ]
Dunya Khayame
7% [ 2 ]
Joris Linssen
0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 26
---------------------------------
Aflevering 2:
Edo Brunner
42% [ 8 ]
Patrick Martens
36% [ 7 ]
Dunya Khayame
10% [ 2 ]
Regina Romeijn
5% [ 1 ]
Georgina Verbaan
5% [ 1 ]
Coen Swijnenberg
0% [ 0 ]
Dennis Weening
0% [ 0 ]
Joris Linssen
0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 19
-------------------------------
Aflevering 3:
Edo Brunner
32% [ 9 ]
Patrick Martens
32% [ 9 ]
Coen Swijnenberg
10% [ 3 ]
Joris Linssen
10% [ 3 ]
Dunya Khayame
7% [ 2 ]
Dennis Weening
3% [ 1 ]
Regina Romeijn
3% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 28
--------------------------------
Aflevering 4:
Kwijt!
---------------------------------
Aflevering 5:
Patrick Martens
31% [ 6 ]
Dennis Weening
26% [ 5 ]
Edo Brunner
26% [ 5 ]
Joris Linssen
10% [ 2 ]
Dunya Khayame
5% [ 1 ]
Regina Romeijn
0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 19
-----------------------------------
Aflevering 6:
Patrick Martens
50% [ 11 ]
Dennis Weening
22% [ 5 ]
Edo Brunner
22% [ 5 ]
Regina Romeijn
4% [ 1 ]
Dunya Khayame
0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 22
-------------------------------------
Aflevering 7:
Dennis Weening
50% [ 12 ]
Patrick Martens
29% [ 7 ]
Edo Brunner
12% [ 3 ]
Regina Romeijn
8% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 24
Aflevering 8:
Dennis Weening
60% [ 12 ]
Edo Brunner
25% [ 5 ]
Regina Romeijn
15% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen: 20
Aflevering 9:
Dennis Weening
50% [ 15 ]
Edo Brunner
33% [ 10 ]
het is toch Pieter-Jan Hagens!
13% [ 4 ]
Regina Romeijn
3% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 30
------------------------------------ |
Laatst aangepast door Dennis Krauwel op Vr Sep 19, 2008 15:46; in totaal 26 keer bewerkt |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 12:54 |
|
Ja, Wie is de Mol begint weer vanavond. Ik heb er echt weer heel veel zin in, het is een van mijn lievelingsprogramma's.
Ik heb het gevoel dat de mol dit jaar een man is. Het is al heel lang een vrouw geweest. Mijn gevoel neigt nu sterk naar Edo Brunner, geen idee waarom. Mij lijkt het vooral heel leuk dat hij de mol zou zijn. Coen Sweijnenberg zou ik ook een goede mol-keuze vinden. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 13:39 |
|
Ik heb echt heel veel zin in vanavond, ik heb het gemist toen het was afgelopen. Gewoon, de spanning en mysteries die erin zit. En ook de humor.
Ik heb nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Ik heb Die is de Mol niet gekeken, dus misschien heb ik daarme wat achterstand opgelopen, maar ik denk van niet. Het wordt gewoon afwachten.
Het is wel altijd dat mijn favoriet de mol is.. Echt heel erg raar, dat is al 3/4 series achtereen. |
|
|
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 13:58 |
|
Wooei, vanavond is het weer zover! En ik heb er enorm zin in. Ik kijk ieder jaar weer naar WIDM uit. De spanning, het mysterie en het actief meedoen is echt iets voor mij. ^^" je bent een Ravi of je bent het niet hè. Dus bereid je allemaal maar voor op hele lange posts van mij in dit topic, met ingang van morgen. xD
Ik heb nog geen idee wi de Mol is. De meesten kunnen het voor mij wel wezen. Bovendien heb ik liever ook nog geen idee, want dat beïnvloed je veel te veel als je het programma gaat kijken. Het blijft altijd moeilijk om je niet in één potentiële Mol vast te bijten. Als je eenmaal denkt dat iemand de Mol is, kom je er nogal moeilijk weer vanaf. |
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 18:52 |
|
Ik heb net even de laatste aflevering van vorig jaar opnieuw bekeken om er weer helemaal in te komen ^^ Ik heb er echt ook ongeloofelijk veel zin in, en houd jullie ogen open voor de hints natuurlijk.
Ik heb snel even gekeken wie er allemaal meedoen dit jaar en ik moet zeggen dat het me leuke mensen lijken, want ik vond de groep vorig jaar ook heel erg leuk (en dat maakt het spel wel nog wat plezanter). En verwacht, net als van Dennis, ook van mijn kant weer hele theorieeën enzo, al hoewel de mijne waarschijnlijk nergens op zullen slaan ^^' |
|
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 19:03 |
|
Als hele enthousiaste WIDM kijker, volg ik echt alles. Ik heb dan ook ontzettend zin in het nieuwe seizoen. Ik ga weer heel druk zoeken naar aanwijzingen, al zou ik net als veel WIDM fans wel weer eens een serie willen hebben met onbekende Nederlanders, maar de AVRO heeft al laten weten dat dat er niet meer in zit. Deze kandidaten lijken me erg leuk, alleen Edo vind ik wat minder, ik weet niet waarom. De AVRO heeft vrij veel continuïteitsfouten gemaakt in Die is de Mol bij de aflevering Annette en Coen. De AVRO heeft echter laten weten dat er geen hints verstopt zitten in Die is de Mol. Ik hoop het, want ik hioop niet dat Annette de mol is. Ik wil weer eens een keer een man als mol (na de seizoenen van Elise, Yvon, Milouska en Inge). Ik ben benieuwd, vanavond komt het! |
|
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 20:00 |
|
Yeey!! Heb nu al zin in half 9!!
Ik kijk pas sinds afgelopen seizoen WIDM, omdat ze toen in Thailand waren. En aangezien ik zowat verslaafd ben aan Thailand, wilde ik het graag kijken.
Toen ik de eerste aflevering had gezien, dacht ik echt van, OMG!! Dit is echt hét tv programma! Ik vind de sfeer, de spannig, het kijken of je aanwijzingen ziet zo leuk.
De komende tijd zul je van mij veel theorieen gaan krijgen over wie de Mol is, dus bereid je er maar vast op voor..
Tot morgen!
----------------------------
Edit:
Heb net WIDM gekeken, en ik weet zeker dat het aankomende seizoen heel erg gaaf word. Niemand vertrouwd elkaar nu al, en er zijn al heel veel verdenkingen. Ik ga morgen de aflevering nog even opnieuw kijken, en dan wat dingetjes opschrijven. Morgen komt er een verslag! |
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 21:34 |
|
Net WIDM gekeken en na de 1e aflevering is dit mijn mollenverdachtenlijstje:
- Regina (Ze liegt sowieso op het eind over de jokers, daarnaast is ze helemaal niet zenuwachtig op het eind en met de dertig minuten is ook een beetje verdacht)
- Edo (Heeft deze aflevering vooral heel goed zijn best gedaan. Een potentiele mol kan proberen de eerste aflevering zieltjes te winnnen)
- Joris (Die deed vaag over de mol-tune en eigenlijk bleef hij een beetje verwarrend bezig de hele aflevering)
Ik vind het trouwens heel jammer dat Nicolette eruit is. De mooiste vrouw is meteen weg. Daarnaast is ze ook denk ik leuk voor in de groep. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Geertjuhh
3e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 22:46 |
|
Ja ik vond dat er veel mensen vreemd reageerden.
- Patrick ging opeens als een speer fietsen
- Coen pakte geen drankje
- En ik vond Joris ook heel raar doen over de mol - tune
- Het leek of Georgina loog over die armband
Maarja, ik heb bij deze 4 mensen op dit moment mijn twijfels.. |
_________________ 'Bill eeft verteld dat Fred en George heel amusant zijn,' zei Fleur met een serene glimlach.
'Nou Ik kom niet meer bij!' snauwde Hermelien |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 23:08 |
|
Pfff...Wat een aflevering zeg. Ik zeg nog niks met zekerheid, maar ik heb 4 verdachten.
- Coen, daar kan ik echt geen hoogte van krijgen. Het lijkt net alsof hij alles net iets later doet om tijd te rekken en telkens de groep in verwarring wil brengen.
- Joris, die vond ik gewoon de hele tijd raar doen xD Vooral dat hij meteen dat geld bij zich wilde houden.
- Edo, die is lief. Een beetje té lief. Volgens mij is dat echt een sneaky manier van hem xD
- Patrick, die ineens ubersnel ging fietsen en nog wat dingetjes volgens mij waar ik even niet op kan komen.
Allemaal mannen xD |
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 9:46 |
|
Het was een leuke aflevering, voor mij zelf heb ik eigenlijk drie echte verdachten die ik scherp in de gaten gaat houden:
- Georgina: Omdat Annette al haar kansen op haar zette tijdens de test maar er toch niet uitlag.
- Annette: Omdat ze in de test alles op Georgina zette maar er niet uitlag.
- Regina: Omdat iedereen toch wel haar verdenkt tijdens de test.
Ik weet het: de test bepaald niet alles, maar voor in het begin vind ik het een mooie speerpunt. Ook een aantal andere verdenk ik wel een beetje, maar niet zo erg als deze drie. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 9:56 |
|
Ik heb het net gekeken op internet, want ik kon het gisteravond niet kijken. Echt leuk dat er nu weer een nieuw seizoen begonnen is. Ik heb echt zin om dit hele seizoen weer lekker te volgen. Ik vind het ook jammer dat Nicolette er nu uit is. Ze had er van mij wel langer in mogen blijven zitten. Ook omdat ik sowieso van haar zeker wist dat ze de mol niet is.
Mijn verdachten:
>> Georgina. Ook door dat zweetbandje om de pols. Ik vond het ook nogal een gespeelde en domme actie. Alleen ik hoop niet dat zij het is want dan wordt het net zo'n mol als Milouska.
>> Koen. Ik vond hem ergens ook wel verdacht. Ten eerste dat hij niet wou drinken. Daarbij had hij een hele discussie over wie er moet klimmen etc. Ik weet niet ik voel nog heel iets verdachts bij hem. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Savan
Zwadderich Aanvoerder
Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 10:13 |
|
Ik heb het gisteren ook gekeken. Ik vind het ook erg jammer dat Nicolette er uit is, het had me wel leuk geleken als ze er wat langer in was gebleven, maar ik verdacht haar iniedergeval niet. Ik heb ook een paar verdachte nu.
Regina Ze zat met het fietsen heel erg met die 30 minuten, en ze heeft op het einde gelogen over dat ze haar jokers in had gelevert. Ze zei zelfs dat Nicolette het had gezien, maar dat kunnen ze natuurlijk niet controleren.
Joris Ik vind hem heel verdacht doen, maar misschien ook wel té verdacht, want de mol zal de eerste aflevering wel niet heel verdacht gaan doen en dat deed hij wel.
Georgina Ook met dat polsbandje. En verder, ze had drie jokers, en die levert ze gewoon allemaal in, terwijl het heel voor de hand liggend is dat niet iedereen die jokers inlevert. |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 10:42 |
|
Ik heb gisterenavond natuurlijk ook naar Wie is de Mol gekeken. Ik vond het ook erg jammer dat Nicolette er nu al uitligt, het zou veel leuker zijn als ze er langer in kon blijven en de Mol is ze sowiezo niet. Anyway, ik vond het een zeer interessante eerste aflevering, zeker door het feit dat iedereen elkaar al begint te verdenken.
Mijn verdachten:
Joris. Ik vond hem vooral verdacht op het moment dat hij de pot bij zich wou houden en door het feit dat hij niet wou laten zien waar het geld nu is.
Regina. Ze zat met de fietsopdracht heel erg met de tijd en op het einde heeft ze duidelijk gelogen over het inleveren van haar jokers.
Coen. Hij wou ten eerste niet drinken en daarnaast zorgde hij voor een hoop verwarring en discussie tijdens de klimopdracht.
Edit: Stem aflevering 1: Regina |
Laatst aangepast door Kevin. op Vr Jan 04, 2008 12:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Iroh
1e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 11:57 |
|
Harry Potter Rocks schreef: | Joris. Ik vond hem vooral verdacht op het moment dat hij de pot bij zich wou houden en door het feit dat hij niet wou laten zien waar het geld nu is. |
Ik vind Joris meer een fanatieke speler, het feit dat hij het geld verstopt betekend ook dat de mol niet weet waar het is en dus ook de mol het niet kan vinden en er iets mee doen.
Harry Potter Rocks schreef: | Regina. Ze zat met de fietsopdracht heel erg met de tijd en op het einde heeft ze duidelijk gelogen over het inleveren van haar jokers. |
Ik zou ook mijn jokers nooit inleveren en natuurlijk lieg je daar over. De rest heeft geen idee en als je op zo'm moment zegt dat je hebt ingelevert krijg je meteen de 'schuld' dat nicolette naar huis is ( )
Harry Potter Rocks schreef: | Coen. Hij wou ten eerste niet drinken en daarnaast zorgde hij voor een hoop verwarring en discussie tijdens de klimopdracht. |
Ik krijg hier echt geen hoogte van: deze vent zullen we goed in de gaten moeten houden. Voorlopig is hij een van mijn hoofdverdachten |
|
|
|
|
|
|