Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

mogen de acteurs blijven tot film 7? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Mogen Daniel, Rupert, Emma en Tom blijven tot film 7?

ja, als er opeens andere acteurs komen ga ik niet meer kijken
87%
 87%  [ 400 ]
nee, daar worden ze echt te oud voor, veel te ongeloofwaardig!
2%
 2%  [ 10 ]
ja, maar niet alle vier, alleen....
2%
 2%  [ 11 ]
Het maakt mij niets uit, het gaat om het verhaal en niet om de acteurs
7%
 7%  [ 36 ]
Totaal aantal stemmen : 457

Auteur Bericht
Evie Black
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Evie Black is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 17:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dat echt alle acteurs&actrice's moeten blijven het zou zo ongeloofwaardig overkomen als een ineens door een andere acteur of actrice gespeeld zou worden

Profiel bekijkenStuur privébericht
E.Diggory
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

E.Diggory is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 9:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou het ook echt NIET leuk vinden als er nieuwe acteurs kwamen, als ik nou de boeken lees dan zie ik daniel enzo voor me. het zou ook echt een misstap zijn voor jk en de reggiseurs want ik denk dat niemand dan de films nog zo leuk vind. ach we zien het wel, ik denk wel dat ik de films zou kijken maar ik weet zeker dat ik ze dan niet leuk meer vind.

missy_m
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

missy_m is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 19:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

''ja, als er opeens andere acteurs komen ga ik niet meer kijken''
Ik heb die optie gekozen, omdat ik vind dat alle acteurs gewoon moeten blijven, maar als ze dat niet zouden doen, denk ik wel dat ik de films nog wel zou kijken. Alleen lijkt het me dan een stuk minder leuk! Het zou raar zijn, als er ineens andere acteurs in zouden spelen, dat zou gewoon niet kloppen.

Hermelien 4 ever
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Hermelien 4 ever is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 22:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

''ja, als er opeens andere acteurs komen ga ik niet meer kijken''
Ook ik heb voor die optie gekozen.
Ik vind niet dat je in een serie films, opeens andere acteurs kunt doen. Zij hebben die rol ontwikkeld, en ik zal niet blij zijn als ze andere acteurs nemen. Dat is zowizo de grootste fout die je als producent/regisseur/e.d. kan maken, iemand anders in de rol doen. Dan zou je een nieuwe rol moeten schrijven, maar dat zou niet overeen komen met het boek. Dus het is te hopen voor ze dat de acteurs willen blijven, want de kans is groot dat ze nu alleen nog maar worden gezien als hun karakter en niet als serieuze acteur of actrice.

Maar ik vind zowizo de films niet zo leuk, maar ik kijk ze wel, en ik vind de acteurs geweldig. Ze worden hun karakter en ze zetten het prima neer. Gewoon houden zo.

Mrs Riddle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 132 Sikkels

Mrs Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 18, 2007 22:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het belangrijk dat de 3 hoofdpersonages dezelfde acteurs blijven: Harry, Ron en Hermelien. Als Draco Malfidus door iemand anders wordt gespeeld is dat niet zo erg, alhoewel ik een beetje aan het idee zou moeten wennen. Wat ik veel erger vind is dat de 16-jarige Marten Vilijn door iemand anders wordt gespeeld in de 6de film dan Christian Coulson, want ik vind dat hij zijn rol heeel goed vertolkte! We zullen wel zien wat Frank Dillane ervan bakt! Cool

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

prof stronk is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 13:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mrs Riddle schreef:

Ik vind het belangrijk dat de 3 hoofdpersonages dezelfde acteurs blijven: ....................................................Wat ik veel erger vind is dat de 16-jarige Marten Vilijn door iemand anders wordt gespeeld in de 6de film dan Christian Coulson, want ik vind dat hij zijn rol heeel goed vertolkte! We zullen wel zien wat Frank Dillane ervan bakt! Cool

Lieve Mrs Riddle
Your son is played by a very nice boy : frank dillane. Hij zit nl in de kals van mijn dochter in Engeland ! Natuurlijk is acteren voor iedereen een persoonlijke zaak, maar zoals ik hem ken, zal het er goed uitzien. Bedenk wel dat hij slechts een hele kleine rol heeft... het gesprek met prof slakhoorn.

liefs prof stronk

.....je wereld is zoals jij hem schept....

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 132 Sikkels

Mrs Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 23:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mrs Riddle schreef:

Ik vind het belangrijk dat de 3 hoofdpersonages dezelfde acteurs blijven: ....................................................Wat ik veel erger vind is dat de 16-jarige Marten Vilijn door iemand anders wordt gespeeld in de 6de film dan Christian Coulson, want ik vind dat hij zijn rol heeel goed vertolkte! We zullen wel zien wat Frank Dillane ervan bakt!

prof Stronk schreef:
Lieve Mrs Riddle
Your son is played by a very nice boy : frank dillane. Hij zit nl in de kals van mijn dochter in Engeland ! Natuurlijk is acteren voor iedereen een persoonlijke zaak, maar zoals ik hem ken, zal het er goed uitzien. Bedenk wel dat hij slechts een hele kleine rol heeft... het gesprek met prof slakhoorn.

liefs prof stronk

.....je wereld is zoals jij hem schept....

That is awesome! Dat is echt wel cool dat die jongen in je dochters klas zit. Damn, denkt iedereen nu echt dat ik probeer de moeder te zijn van Tom Riddle? Eigenlijk wil ik me gewoon voordoen dat hij mijn man is, maar ok Cool

1e jaars
1e jaars

dylan m is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 16, 2007 14:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het liefst dat alle acteurs blijven, dat ik dan helemaal niet meer ga kijken is een beetje overdreven, maar nu ik erover nadenk... als Daniel, Rupert en Emma niet meer meedoen... denk dat ik dán niet meer ga kijken.
Ik hoorde laatst ook iets dát zijn er ook me zouden ophouden, maar dat ze toch verder gingen ofzoiets. Maarja, zolang ze tot het einde blijven vind ik het best.

hoera voor harry
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

hoera voor harry is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 20:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

ze moetenalleen iemand vervangen als hij/zij dood is, anders denk je van 'wie is dat nou weer??' en dan is het gewoon harry zelf ofso.

kijk maar naar perkamentus, dat vinden de meeste mensen oko geen suc6 die nieuwe.

als ik me niet vergis hebben ze ook een neiuwe banning, daar ben ik pas in de 5e film achtergekomen terwijl hij in film 3 al vervangen was volgens mij

Zorin
Dreuzel
Dreuzel

Zorin is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 23:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het liefs dat alle acteurs blijven, het is echt storend als ze er opeens anders uitzien. Volgens mij is Neville Longbottom al een keer vervangen door een andere acteur of opeens heel erg veranderd in uiterlijk en dat was wel even wennen. Ik heb het liever niet maar ik ga de films toch wel kijken.

Trouwens @ de mensen die de onderste keuze kozen in de Poll; het verhaal en de films lopen toch niet gelijk.

Legendary-Master
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 86 Sikkels

Legendary-Master is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 14:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoop dat ze blijven, anders zou de film nu heel anders zijn.
Andere acteurs hebben hun eigen manier van spelen, we zijn nu een beetje gewend aan de hoofden van Daniel, Rupert en Emma.
Als er opeens hele andere hoofden op het beeld te zien zijn, schrik je tog wel even Wink
Dus ze moeten gewoon blijven! Very Happy

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn

HG is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

gewoon dezelfde acteurs houden is het beste, ben het eens met de post hierboven we zijn nu net gewend aan hun gezichten. dus ze moeten gewoon idd blijven Legendary-Master Laughing

"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Verdiend: 0 Sikkels

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zorin schreef:

Trouwens @ de mensen die de onderste keuze kozen in de Poll; het verhaal en de films lopen toch niet gelijk.

Een extra reden om te gaan kijken dan; is het een verrassing Wink

hoera voor harry schreef:
als ik me niet vergis hebben ze ook een neiuwe banning, daar ben ik pas in de 5e film achtergekomen terwijl hij in film 3 al vervangen was volgens mij

Nee hoor, in alle films wordt Banning gespeeld door Warwick Davis

ontopic: Ikzelf zou denk toch niet meer naar de films gaan, omdat juist de filmpersonages zo zijn zoals ze er nu uitzien. Ik vind Michael Gambom ook nog steeds geen Perkamentus, dat is en blijft toch echt alleen Richard Harris. Ik denk dat nieuwe acteurs echt geen succes gaat worden.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Hill2742
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Hill2742 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Enorm creatief en tegendraads ook ik heb gekozen voor: Rolling Eyes 'ja, als er opeens andere acteurs komen ga ik niet meer kijken'

Ik zou denk ik nog wel de film kijken maar met veel minder plezier en minder inlevingsvermogen. Maarja die optie was er niet... Wink
We kennen de boeken vanaf het begin, leven al vanaf het begin der tijden mee met de personages. Toen de films kwamen kregen we gezamelijk beeld van de personages en leefden we ook met hen mee tot (ik hoop) het bittere eind!
Het is een film-serie net zoals het boek een serie is. Elke producer met zelfs zaagsel in z'n hoofd weet dat kijkcijfers zullen dalen als opeens de (belangrijkste) personage's na een van de laatste delen veranderen. Dan is het ' wij leven mee met..' gevoel weg...

Maurits_14
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

Maurits_14 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 22:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van mij mogen ze blijven, zeker en vast. Het zou een hele aanpassing zijn om naar een Harry Potter film te gaan kijken zonder Emma,Rupert,Daniel,Tom,... Ik weet dan ook niet of ik dan nog wel zou willen gaan kijken...

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp