Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

The Tales Of Beedle the Bard Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
jurrian
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 0:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

witch eva je moet niet altijd het laatste woord hebben en mij proberen de les te lezen. Je bent onuitstaannaar heeft iemand dat je wel eens verteld. JKn heeft de plicht om massaal te schrijven voor een goed doel. Ze is zo rijk dat ze een hele Afrikaanse stam 5 jaar kan onderhouden. Je moet geven wat je kan missen. En daarbij heeft zij de plicht om alles te onthullen over HP.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2008 0:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jurrian: Houden we het wel even gezellig? Dit is een forum, het hele idee is dat je over dingen kunt discussiėren, en je eigen mening kunt geven. Als jouw mening toevallig anders is dan die van Witch_Eva of wie dan ook, dan hoef je niet meteen zo te reageren. Iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
nirphania
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 1:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou het wel leuk vinden als ze het zoals zwerkbal door de eeuwen heen en fabeldieren en waar ze te vinden, doet. Op die manier is het eenamlige maar dan heb je toch de kans om zoiets in bezit te krijgen.

Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

nirphania schreef:
ik zou het wel leuk vinden als ze het zoals zwerkbal door de eeuwen heen en fabeldieren en waar ze te vinden, doet. Op die manier is het eenamlige maar dan heb je toch de kans om zoiets in bezit te krijgen.

Daar ben ik het mee eens. En ik denk ook dat bij de encyclopedie dat ook gebeurd. Ze heeft gezecht dat de encyclopedie, de opbrengst daarvan, naar een goed doel gaat. Dus grote kans dat het net zo wordt als de kleine schoolboekjes.

Ik vind het aan de ene kant jammer dat wij niet de beedle the bard verhaaltjes in handen hebben. maar aan de ander kant ook wel oke. Rowling heeft 17 jaar van haar leven opgeoffert om ons een mooi harry potter verhaal te geven. Ze is een schrijfster, en hoe kun je de belangrijkste mensen om je heen nu het beste bedanken? door te schijven. Dus wat dat betreft vind ik het heel goed dat rowling dit kleinschalig houd. Als een apart kado, als bedankje.

ik vind het in ieder geval wel leuk dat Amazon er reviews op zet. Ongeacht de rede er achter. Of ze dit nu dus doen om ons, de fans, blij te maken, of om er later winst mee uit te halen. Ik ben al blij dat ik een idee heb waar het boek over gaat.

HPF we will miss you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp