Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat is je laatst gekochte film? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Veer
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 15:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

de laatste dvd die ik heb gekocht is ook het tweede seizoen van extras,
De meest geniale britse humor.
ook nog
- Friends seizoen 1
- The princess diaries 1
- The princess diaries 2: Royal engagement.
- Superman Returns

binnenkort ga ik ook nog "Ella Enchanted" op dvd kopen.
Dat gaat over een meisje dat onder een vloek zit waardoor ze altijd moet gehoorzamen op een bevel. Met actrice Anne Hattaway (princess diaries, the devil wears prada) in de hoofdrol.
Very Happy
Xxx

Profiel bekijkenStuur privébericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2008 17:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

De laatste DVD die ik heb gekocht is CSI NY, het tweede deel van seizoen 3. En de laatste film die ik heb gekocht, was volgens mij de Virgin Suicides. Een heel goeie film, trouwens.
Ik wil in de Makro de Johnny Depp Collection kopen, 3 films in een box voor 15euro, maar daar stonden twee films op die ik al had, dus vond ik een beetje zonde van het geld (:

1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

dylan m is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2008 19:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net de eerste drie taxifilms gekocht in een speciale trilogiebox
voor maar 9,99 bij de FRS, of mag ik dat niet zeggen Embarassed

Falzarg
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 39 Sikkels

Falzarg is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2008 14:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jha ene paar films vooral actie films oftewel Disney films.

-Tripple X (met vin diesel!! RazzVery Happy)
-Rattatouile( of hoe je dat spelt Razz)
-Bad boys 2 Razz will smith!!

tripple X zijn er heel stuk grappige stukskes die ik bijna elke dag opnieuw kijk en altijd kapot lig van het lachen. Rattatouile viel mee sommige stukken waren wel grappig, ma het was toch nog ene goeie film. en Bad boys 2 ... Hahahaha XD

Fairy
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Fairy is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2008 22:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm... Dat zal bij mij Der Üntergang wezen denk ik Razz
Niet de leukste film die er is, maar wel een goede Smile

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2008 22:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn laatst gekochte is Die Hard 4.0 mer Bruce Willis.

Image

Geniet van het beste in actie. John McClane (Bruce Willis) is terug in het vierde en overtreffende deel van de Die Hard reeks! Wanneer een groep hackers een poging doet om door middel van een computer-crash de volledige digitale infrastructuur van de Verenigde Staten op zijn kop te zetten, is het hele land in rep en roer. Het meesterbrein achter dit plan heeft met alles rekening gehouden. Behalve met... John McClane: een agent die weet hoe hij met criminelen af moet rekenen. Volgeladen met echte stunts, onvervalste humor en non-stop actie is Die Hard 4.0 de meest explosieve actiefilm van het jaar! Yippee-Ki-Yay!
Bron: Bol

De Die Hards zijn cool, Bruce is cool dus deze film ook Very Happy

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Mrs Jessica Black
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 428 Sikkels
Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in Ãœberhaupts Broeder

Mrs Jessica Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2008 4:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kiss Kiss Bang Bang

Image

Een grappige humor-actie film die ik had gevonden via Angela Lindvall (topmodel). Zij speelt er dus in en het was een behoorlijk grappige film ook, dus heb ik 'm maar voor die mooie MediaMarkt prijs aangeschaft. Het gaat over een gozer, die via een perongelukke auditie perongeluk in ee moord complot word getrokken en zichzelf daar uit moet zien te helpen, door de zaak een beetje uitte zoeken, tijdens het overleven.

Volgende word hopelijk "Requiem For A Dream" of "CQ".

LEIK 0MG SIRIUS MAK3S CROZZWORDZ!

"Peter heeft verschrikkelijke kleine waterige kraaloogjes!!"
Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2008 11:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vorige week heb ik:
Image

Freaky Friday gekocht.

Ik vind deze film echt heel goed.
Het is gewoon verstand op nul en kijken.

Ik denk wel dat iedereen het verhaal kent,
Moeder en dochter die van lichaam wisselen.

Er stonden ook een paar extra dingetjes op de dvd, zoals deleted scenes en bloopers. Maar die heb ik nog niet gekeken.

Ravenklauw!
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2008 17:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er weer 2 (En niet echt tijd om ze te kijken)

Snow Cake en The Langoliers

Vanmiddag met de post gekomen.

Snow Cake

Image

Alex Hughes raakt betrokken bij een auto ongeluk waarbij zijn jonge bijrijdster het leven laat. Op ingetogen wijze vertelt Snow Cake het verhaal over de onorthodoxe relatie van een man die zijn verleden probeert te ontvluchten, een autistische moeder die het verlies van haar dochter moet verwerken en een gepassioneerde buurvrouw. Een prachtig verhaal over leven en overleven met indrukwekkende prestaties van Alan Rickman, Sigourney Weaver en Carrie Ann-Moss.

The Langoliers

Image

Tijdens een binnenlandse nachtvlucht wordt een kleine groep passagiers onderweg wakker om tot een vreselijke ontdekking te komen: ze blijken de laatste mensen op aarde te zijn. Angst gaat over in paniek en wanhoop als ze ontdekken dat ze door een tijdscheur in het universum zijn geglipt waardoor ze in het verleden zijn terecht gekomen. Als ze niet snel een weg terug vinden, zullen ze worden geconfronteerd met een onvoorstelbaar kwaad...en de tijd is bijna op.

The Langoliers had ik al eens gezien en ik vond ´m altijd geweldig en ik ben zeer benieuwd naar Snow Cake. Ik denk dat ik zondag een filmdag heb Wink

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ging vandaag naar de Freerecord Shop om 21 Jumpstreet seizoen 4 te kopen, maar hij was er niet meer =.=
Toen heb ik een film van mijn vader gekregen:

Image

De vijftienjarige Dolf gebruikt een prototype van een tijdmachine en belandt tegen zijn wil in de middeleeuwen. Hij wordt neergeslagen door overvallers, maar wordt gered door de mooie en stoere Jenne. Zij maakt deel uit van een kinderkruistocht: achtduizend kinderen op weg naar Jeruzalem om de stad te bevrijden van de Arabieren. Dolf helpt de kinderen de verschrikkelijke bergen te trotseren, infectieziekten te overwinnen en rovende ridders te bevechten.

Langzaamaan begint Dolf zich te realiseren dat het echte gevaar niet schuilt achter de volgende bergtop,maar dat het gevaar in de kruistocht zelf zit. Dolf verdenkt de charismatische leider van de kruistocht, vader Anselmus, ervan hem in te zetten als een pion in zijn verschrikkelijke plannen...

Ik heb de film in de bios gezien een lange tijd geleden. Slechte verfilming van het boek, maar de film zelf is best leuk.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat zijn er drie: Freedom Writers, The Illusionist en Music and Lyrics. Ik had nog een bon van 25 euro en ik heb dan maar "3 DVD's voor €25" ding gedaan ^^ Het zijn best recente films en ik vind ze ook allemaal mooi.

Freedom Writers:

Image

Pas afgestudeerd en vol idealisme zet lerares Erin Gruwell (Hilary Swank) haar eerste stapjes in de gangen van de middelbare school Wilson High School. Haar klas is echter haar tegenovergestelde : teenagers met verschillende nationaliteiten waaronder Afrikaanse Amerikanen, Latino's, Aziaten en komende uit verschilllende levenshoeken waaronder jeugddeliquenten, bendeleden en onbevoorrechtte studenten uit arme wijken, hopen allemaal enkel het eind van de dag te halen, want het enige wat hen bindt is de dragende haat tegenover elkaar. Ze voelen zich onbegrepen en zien het nut van het onderwijssysteem ook niet in.
Ondanks de koppigheid van de leerlingen die steeds weigeren deel te nemen aan de les, probeert Erin hen via verschillende wegen te bereiken. Totdat een ongelukkige voorval de gettosfeer in de klaslokalen brengt. Een latinobendelid en tevens ook een leerlinge van Erin was getuigen van een schietpartij, waarbij de moordenaar bewust uit rashaat handelde. Erin grijpt haar kans en valt al vlug in de rol van luisterend oor. Ze probeert een dialoog te openen over rassenhaat en de gevolgen. Ze slaagt erin haar leerlingen te overtuigen om een dagboek bij te houden, want zo heeft iedere leerling zijn of haar eigen verhaal te vertellen... Langzaam maar zeer leren de leerlingen meer van én over elkaar en lijkt het leven meer te bieden dan alleen maar het halen van die 18de verjaardag. Freedom Writers is gebaseerd op een inspirerend waargebeurd verhaal over moed, hoop en de overwinning van onverdraagzaamheid.

Music and Lyrics:

Image

Alex Fletcher (HUGH GRANT) is een aan lager wal geraakte popster uit de Eighties die alleen in het derderangs circuit nog iets of wat aan de bak komt. Hij is nochtans een charismatisch en getalenteerd muzikant. Op een dag krijgt hij zijn kans op een comeback als Cora Corman, de topvedette van het moment, hem vraagt om samen een duet op te nemen. Er stelt zich echter een probleem. Alex heeft in geen jaren nog muziek geschreven en een songtekst is al helemaal nooit uit zijn pen gevloeid. En nu zou hij op een paar dagen tijd een hit uit zijn mouw moeten schudden. Maar dan komt de verleidelijke en wispelturige Sophie Fisher (DREW BARRYMORE) op de proppen. De met woorden worstelende songwriter is meteen in de ban haar poëtische aanleg en... van haarzelf. Zij zelf heeft net een scheiding achter de rug en heeft niet veel zin om alweer met iemand samen te werken, laat staan Alex met zijn hechtingsangst. Maar de chemie van de aantrekking doet haar werk, achter en onder de piano. Als Alex en Sophie willen proeven van de liefde en het succes dat ze allebei verdienen, moeten ze hun vrees onder ogen zien en hun muzikale ei gelegd krijgen.

The Illusionist:

Image

Wenen, circa 1900. De arme magiër Eisenheim en gravin Sophie von Teschen zijn verliefd op elkaar. Wanneer kroonprins Leopold tussenbeide komt, zit er voor Eisenheim niets anders op dan de stad te verlaten. Vijftien jaar later keert hij terug met een spectaculaire show, die wordt bijgewoond door Leopold en diens verloofde Sophie, Eisenheims vroegere geliefde. De vete tussen de twee mannen wordt opgerakeld, waarbij Eisenheim dreigt zijn opponent op magische wijze te laten verdwijnen. De kroonprins probeert zijn politieke invloed aan te wenden om Eisenheim aan te pakken en geeft opdracht aan hoofdinspecteur Uhl (Paul Giamatti) de magiër in de gaten te houden. Ondertussen bloeit de liefde tussen Eisenheim en Sophie stiekem weer op.

'Til we meet again, HPF'ers.
Sparkling_Diamond
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

Sparkling_Diamond is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 18:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gister 2 dvd's gekocht, Oliver Twist en 10 things I hate about you.
Oliver Twist gekocht omdat het verhaal wel mooi is van Charles Dickens en eigenlijk ook omdat Elijah Wood erin meespeelt als Dodger xD

10 things I hate about you, naja dit is gewoon zo'n leuke film^^ wilde hem al eerder kopen dus uiteindelijk maar gister gedaan. En ja Heath Ledger speelt erin mee Sad RIP.

Oude Forumnaam: kriegel Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Pieper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 21:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Deze film heb ik vandaag gekocht. Ik vind hem ongelooflijk goed. (Ik heb het allerbegin ook nog nooit gezien, dus dat wordt een verassing)
En hij stond al heel lang op mijn verlanglijstje.

De jonge Trevor krijgt een opmerkelijke nieuwe opdracht van z'n leraar maatschappijleer: bedenk een manier om de wereld te verbeteren. Trevor bedenkt een plan, waarbij iedereen een goede daad moet doen voor drie mensen, die dat op hun beurt ieder weer bij drie anderen moeten doen. Op het eerste gezicht lijkt het idee te mislukken, maar na een tijdje slaat het idee toch aan, wat een geweldige verandering teweeg brengt in de omgeving van Trevor.

Het is met Kevin Spacey, Helen Hunt en Haley Joel Osment.

Wat is dit?

KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

KJRiddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 17:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat zijn King Arthur en King Kong (stond bij de K, dus twee ''King'' films Wink ) Kong is echt heeeeeeeeeeeeeeel goed en Arthur is iets té veel gepraat, maar allebei erg leuk

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

princess-fleur is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

K'heb de dvd "girl interrupted" als laatste gekocht. K'vind da ne keimooie film.

+ Weten jullie mss waar de film Drving lessons te koop is?! Die film waar Rupert Grint in meespeelt!

xxx.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp