Auteur |
Bericht |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 18:59 |
 |
My own Fairytale.
Duffie
James is gemeeeen Yente mag niet dood En o wee als je het waagt om haar te vermoorden en te stoppen met dit verhaal! Dan krijg je mij op je dak! Muhahaha! Goed ik ben weer eens te melig. Jouw stijl van schrijven is heel erg leuk en het leest goed weg. Die stukjes als 'Urgh.' of 'Blegh.' of iets in die richting, zijn echt helemaal jouw ding! Schrijf snel verder!
Back in Time : the Treasure of Love
Genner
Je hebt weer een paar goede stukken geschreven en je stijl leest nog steeds als een heerlijk trein weg. Het is een verhaal waar je ingezogen wordt en onmogelijk weer uit komt! Schrijf snel verder! |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:05 |
 |
Genner - Back in time; The treasure of love.
Ook al heb ik het eerste deel van het verhaal niet gelezen; je hebt een zeer fijne schrijfstijl. Ik vind het knap dat je zoveel inspiratie hebt om één verhaal met een vervolg te schrijven. Getuigt toch wel van een knap staaltje schrijfwerk. Ga door  |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:24 |
 |
Lady Voldemort: The story of Severus Snape
Je wilt me vandaag dood laten lezen zeker. ^^
Weer een geweldig hoofdstuk. *Knikt*  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:37 |
 |
En we zaten al weer aan pagina 30, dus jullie krijgen een vers reactietopic ^^ |
 |
|
| |