Auteur |
Bericht |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 13:32 |
 |
Zara schreef: | Alan Rickman! yeah! |
*Jaloers!*
Ik heb ontmoet;
-Alle leden van Within Temptation. Na een concert met ze gepraat, handtekening en met een paar op de foto.
-Hind Zij was bij een optreden van Veldhuis en Kemper. Een foto gemaakt.
-Veldhuis en Kemper Na hun optreden (heb ze állemaal gezien) een foto en handtekeningen.
-After Forever. Ik vond er niets aan, maar ik heb ze wel gezien.
-Chantal Janzen.
-Carlo Boshard.
En voor de rest weet ik het niet meer. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 14:40 |
 |
Was het maar waar!! Helaas heb ik nog never ever een beroemdheid ontmoet. Hoop dat dat er wel eens van gaat komen. Lijkt me namelijk supergaaf. Vooral als je megafan van iemand bent, zoals bij mij Robbie Williams, of natuurlijk een acteur van HP. Ik denk dat ik helemaal gek word.  |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 15:09 |
 |
Ugh... De meeste personen hier hebben nog tamelijk normale mensen gezien/ontmoet! Maar ik - ik heb de grootste huppeltut van dit moment gezien! Paris Hilton, in Amsterdam! Ik had grote behoefte om mijn middelvinger naar haar op te steken... Uiteindelijk maar niet gedaan, want ze had drie van die enorme kleerkasten om zich heen hangen en ik ga liever niet op de vuist met bodyguards. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 15:32 |
 |
@miss louise.. Hahahaha. Het lijkt mij ook niet zo slim om naar Paris Hilton je middelvinger op te steken. Ookal doe ik dat vaak genoeg als ik voor de tv zit.
Ik ehm.. Annet Schaap [die de tekeningen maakt in de Hoe Overleef Ik-boeken] ontmoet/gezien. Ze was bij ons op school, en legde uit hoe dat dan ging, tekeningen maken in boeken enzo. Volgens mij kwam ze daarna ook nog even langs in alle klassen. ^^
En Jacques Vriens heeft een paar verhaaltjes van mij gelezen, maar die heb ik nog nooit gezien. xD
Mijn vader en moeder zeggen ook dat ik vroeger met de kinderen die gast van Willem Wever heb gespeeld of vakantie.. Hoe heet hij nou ook alweer? Niet te geloven dat ik dat ben vergeten xD. Nja, en volgens mij nog iemand, maar die ben ik vergeten.  |
  |
 |
*Tessie*
4e jaars

Verdiend:
196 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 18:43 |
 |
@ miss louise: Haha, ik had ook echt niet mijn middelvinger naar haar opgestoken, alhoewel, waarschijnlijk maakt het niet veel uit, ze zal het niet een,twee,drie begrijpen
En gosh, ik heb wel eens bekende mensen ontmoet, maar ik zou geen idee meer hebben hoe ze heten xD
Het waren in ieder geval allemaal schrijvers/ schrijfsters.
Oh, een naam weet ik wel; Hanna Kraan, ze schrijft boeken voor kleine kinderen over een heks volgens mij^^
Over de rest ga ik nog even nadenken
X |
_________________ Live your life and like your life!^^ |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 18:48 |
 |
Ik heb volgens mij nog nooit echt beroemde mensen ontmoet... niet dat dat me wat uitmaakt maar goed xD Of toch? Want heb heb toch zo'n idee dat ik iets/iemand vergeten ben.. hmm -_-' Ach, what ever... laat ook maar zitten xD |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 21:47 |
 |
Ik heb best veel nogal beroemde mensen ontmoet, alleen kent niet iedereen ze.. Paul de Munnik, bijvoorbeeld (van acda en de munnik)zijn zoontje moest voetballen tegen mijn zoon, was wel grappig.
Verder wat voetballers (die niemand verder kent), de (oud) schaatser Roberto Sighel (die ook niemand meer kent), Herman Brood heb ik ooit in Amsterdam gezien, twee keer trouwens, nu ik er over nadenk...
En volgens mij ben ik er nu heel veel vergeten... |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 23:39 |
 |
Pff, eens ff denken hoor. :'D
Ik heb Stevie Ann gesproken, na haar concert vorig jaar. Die is in het echt heel lief, en toen was ze nog maar net begonnen dus ook nog heel relaxed enzo.
Verder Lange Frans, Baas B en Brutus gesproken. :'D Ja echt waar, ik was naar die show geweest en toen ben ik daarna nog ff naar de artiestenfoyer geweest. Ze waren vet relaxed voor de status die ze hebben, het eerste wat ze deden was me een biertje aanbieden. ^^
Brigitte Kaandorp heb ik gesproken na haar show. Die is dus zo lief in het echt. Ze is super droog en nuchter, en gewoon erg stoer. ^^
Ik ben ongestwijfeld mensen aan het vergeten. :'D
Ik heb in ieder geval best veel actrices en caberetiers gesproken, gewoon na de show als ik nog in het theater was. ^^ Als ik me nog iemand herinner vertel ik het wel. ^^
Edit: daar begint de elende al. ^^ Ik heb Ali B ook een keer gesproken na zijn show. Ik vond m een beetje overkomen alsof ie steeds een act aanhoud, maar goed. En Yes R toen ie me bedankte. ^^' Ik had met twee vriendinnen geholpen meneer van het podium door de gillende massa heen te halen, en dat was gelukt. Logisch, anders had ie geen bedankt gezegd. :') |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 0:44 |
 |
@Laura, Roberto Sighel ken ik wel hoor xD
Anyway, ik heb bijna alle spelers van Feyenoord ontmoet en mee gesproken. Dat is ook wel logisch aangezien ik vlak bij de Kuip woon xD Ook heb ik de meiden van Bad Candy heel eventjes gesproken, die echt super aardig waren.
Voor de rest heb ik niet echt meer met een beroemdheid gesproken. Heb wel onder andere Jim en Bettina Holwerda gezien tijdens een voorstelling van Grease in Rotterdam. |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 11:56 |
 |
Ik heb nog een praatje gemaakt met de bandleden van de Nederlandse band Epica (knappe zangeres, zeker de moeite waard ).
Daarnaast heb ik nog backstage gezeten met de ex-gitarist van Channel Zero.
En ook met de band Yevgueni, ik heb Klaas (de zanger) zijn GSM nummer nog gehad.
En op Dranouter 2007 hebben we Luc Devos van Gorki tegen gekomen (hij was mega dronken ), maarja die kom ik regelmatig nog es tegen in Gent (en ook Flip Kowlier)
Hehe en Ignace Crombé (organisator van Miss Belgium en Miss Belgium Beauty) woont een paar straten van hier, ik heb dus al wat Miss'en zien passeren ook .
Oh ja, en de leden van de band die westtalent gewonnen heeft (Steak Nr 8 ) zijn goede vrienden van me (maarja die zijn niet zo bekend...) |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Phyro
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
492 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 15:28 |
 |
De enige die ik ooit heb ontmomet is Nailpin, dat was gewoon bij een wedstrijd en we wonnen.
Dus kwamen ze optreden op onze school en daarna kwamen ze naar onze klas. |
  |
 |
lizzie
Dreuzel

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 17:08 |
 |
Ik heb ook al een aantal bv's ontmoet!
Urbanus, Balthazar Boma (van de kampioenen), Boysband (weet niet of jullie die nog kennen ) en Betty, steven en Frank van de allereerste Big Brother. Verder ook nog striptekenaars: jef Nys, paul geerts, Jean-paul en Dany.
De laatste twee jaar heb ik Regi, Wouter van idool, Steve Stevaert (telt die mee? ), Kim clijsters en een aantal acteurs en actrices van Wittekerke op de première van hun film ontmoet.
Het kan zijn dat ik er een aantal vergeten ben, mijn man is journalist en dan ontmoet je al eens vaker bv's!  |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 17:43 |
 |
Gisteren weer wat bijgekomen *yeuy*
mss voor sommigen onbekend, maar alla, Anniek Boer (speelt voornamelijk in musicals) Maarten peeters en Margriet Eshuis (zanger en zangeres) Marjolein van 'op zoek naar Evita', Syb vd Ploeg (van de Kast, Nico Outhuyse (ook van de Kast) En nog een stel BNérs van een afstandje, toevallig was ik bij de permiere van Alibi Xd Ik herkende eik alleen die persdinges, Edwin Smulders  |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Perfect Enemy
3e jaars

Verdiend:
250 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 18:33 |
 |
Ehm... Ik ben op de foto geweest met Ruben Nicolai toen ik nog fan was van hem. Verder heb ik nog 'Hoi' gezegd tegen Jamai, omdat hij recht voor mijn neus stond en ik mezelf verplichtte iets te zeggen, ook al mocht ik hem niet. Mijn broertje vroeg zijn handtekening dus ja...
En de jongens van One Bullet Left. Nooit echt mee gesproken. Meer oogcontact en zwaaien en zo. |
|
|
  |
 |
Secretus
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 19:03 |
 |
Eh.. de bassist en drummer van Ash! Dat zijn dus Mark Hamilton en Rick McMurray (ah Irish mate!) We gingen naar een concert van hun in de Melkweg, Amsterdam en gingen van tevoren nog wat eten in een restaurant en raad eens wie daar zaten! |
|
|
  |
 |
|