Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Angel jolie op weg naar ware liefde? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Bij wie moet CHarlie komen?

Angel Jolie
23%
 23%  [ 3 ]
Patty Park
46%
 46%  [ 6 ]
Hermelien
30%
 30%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht
slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 125 Sikkels

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey mensen, hier is dan hoofdstuk 1 en 2 tzijn hoofdstukken van minimaalm 500 woorden maar ja:p
Het gaat over angel en charlie, z ekomen bij elkaar gaan uit elkaar door een geheim en komen mischien bij elkaar:P
leesplezier en alvast ene goed weekend Very Happy
de eerste 2 hoofdstukken zijn 2 verschillende werelden en vanaf 3 is het over charlie en angel.

kus kus amanda slytherin89

Hallo, ik ben Angel Jolie, ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar van Zweinstein.
Ik ben een heks maar dat zal je vast wel weten om dat ik op Zweinstein zit.
Ik ben een griffoendor en ben er trots op iedereen hier in deze afdeling heeft ruzie met de zwadderaars.
Behalve ik als je dat wil weten moet je maar verder lezen.
In de eerste jaar ontmoette ik ene jongen genaamd Blaise Zabini hij zat in Zwadderich.
We mochten elkaar heel erg, maar ja buiten de tijd om dat we samen spendeerden.
Gaven we elkaar hatelijke opmerkingen aan zodat het niet op viel.
Maar de laatste 2 jaar ben ik helemaal verliefd geworden op Blaise, maar toch heb ik het gevoel dat het zal lukken.
Maar hijs een Zwadderaar en ik een Griffoendor, Hermelien zei me dat ik er over heen moest gaan.
Das voor haar makkelijk gezegd zij heeft geen liefde nooit gekend ook.
Ja viktor kruml maar dat was een soort van snoepjes liefde.
Maar ja even verder gaan ik heb het zoveel malen ge probeert om over hem heen te komen maar het wil gewoon niet.
“Aaarggh”
“Angel wat heb jij nou?”
Ik schudde en keek Hermelien bedroeft aan, en ze sloeg een arm om me heen.
“Ik kan het gewoon niet Hermelien, hijs geweldig, lief, aardig, leuk, lekker lichaam. Alles is zo perfect bij hem, ik kan niet over hem heen komen. Als ik hem zie voel ik me geweldig van binnen, als hij me aanraakt gaat er een energie stoot door mijn lichaam heen. Hij is gewoon de ware ik weet het zeker, maar toch kan het niks worden. Hij is een Zwadderaar ik ene Griffoendor. Maar toch ik weet zeker dat hij de ware is, ik heb het 100 keer geprobeerd maar kan niet stoppen met aan hem denken of kijken of praten of omgaan. Hij is mijn lust en mijn leven.”
Toen ik dat zei zag ik Blaise langs lopen voor de bieb en voelde me alweer in de zevende hemel.
Ik verliet Hermelien met een knuffel en liep sluipend achter hem aan en zag dat hij naar de kamer van hoge nood ging.
Ik stond nu achter hem en kneep in zijn zei en zei keihard “Boe”
Hij keek achter om en geschrokken en verbaasd, en glimlachend.
“Heey Angel, jij hier ook, naja euhm wil je dat nooit meer doen of wil je me van deze Aarde af hebben?”
Hij glimlachte breed en ik ook stapte naar hem toe en gaf hem een kus op zijn lippen.
Gewoon als vrienden en als bewijs dat ik hem hier liever had.
Hij pakte mijn achterkant van mij nek vast en duwde me tegen hem aan.
Na een tijdje hier te hebben gestaan boog hij zich dichter bij en ik naar hem.
Hij sloot zijn ogen en ik ook en onze lippen raakten elkaar aan en op dat moment kwam er iemand langs en het bleek zijn vriendin te zijn.
Ik schrok me kapot toen ik ze voor me neus zag zoenen en rende keihard weg.

Hoofdstuk 2.

Ik kwam aan bij de leerlingen kamer van huffelpuff en vroeg aan de ridder of hij Cedric wou ophalen.
Hij ging uit zijn portret en ik hoorde iemand aan komen lopen naar de schilderij en die vloog open.
“Heey angel wat doe jij nou hier?”
Ik liet mijn gezicht zien en hij liet me binnen en gingen naar zijn eigen kamer.
Zijn geheime kamer die niemand wist te vinden en niemand van af wist.
Ik ging zitten op het bed en liet nog een paar tranen vallen.
Ik legde alles uit aan Cedric en hij keek geschrokt op en omhelsde mij zacht.
“Weet je mensen zijn soms raar maar, toch zijn er welken die van je houden.
Die daardoor niet gedrongen voelen maar het zelf wouden.
En die personen moet je hebben in je leven.
Die gaan niet zo snel bedriegen of verlaten ook niet voor even.
Vrienden zijn speciaal, sommigen asociaal.
Maar toch lieve angel heb je mij, en wees niet getreurd maar blij.
Zie het leven zoals het komt, ben je nu bij gepompt.
Met geluk? Je gaat niet stuk.
Je bent sterk en hebt moed, daar mee houd je anderen zoet.
In ieder geval wat ik wil zeggen wil ik al jaren doen, en dat is te zeggen.
Dat ik euhm, van je hou maar dan meer als vrienden. Ik wil de gene zijn waar mee je samen bent. Ik wil de gene zijn waar voor je naar het altaar loopt. Ik wil de gene zijn die je zoent.
Ik kan het niet verdragen als je bij ene ander bent dan mij. Ik word jaloers en wil die ander van de aarde laten verdwijnen. Ik zou alles voor je doen echt waar.”
Ik keek hem lief aan en kwam dichter naar hem toe en zei wat tegen hem wat luidde als volgt.
“Lieve Cedric je bent geweldig perfect en lief en charmant je weet mijn hart over te halen. Weet je wat jij mag doen voor mij. Dit,,,”
Ik kwam dichter naar hem toe en hij keek me gelukkig aan en kwam ook dichter bij.
Ik gaf hem een kus, ik had eigenlijks nog nooit echt gezoend alleen gekust.
Hij begon me echt te zoenen, ik wist niet of het goed was of wat dan ook.
Ik probeerde het gewoon en na wat leek een half uur brak hij de zoen af met spijt zo te zien.
Hij trok zich gelijk weg en zei dat hij dat niet moest doen ik schudde mijn hoofd en zoende hem weer.
Eerst wat leek dat hij geschrokken was zoende hij toch terug en hij trok me boven op hem.
We hadden niks gedaan alleen samen geslapen, ik had gewoon mijn pyjama aan.
De volgende ochtend werd ik wakker met een arm over Cedric heen en keek hem gelukkig aan.
Hij begon te lachen en zei dat hij niet kon opstaan omdat ik gedeeltelijk op hem lag.
Ik kreeg een rood gezicht en ging direct met mijn arm enz van hem af en wou uit het bed klimmen.
Hij trok me terug en zei dat het een grapje was en zoende me vol passie

Laatst aangepast door slytherin89 op Ma Dec 03, 2007 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 22:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey hier is dan hoofdstuk 3 en 4Very Happy
Laat me wetenw at je er van vind en wat je zelf wil lezen:P
kus kus amanda

Hoofdstuk 3.

We hebben sinds vandaag een nieuwe leraar, en dat is zo’n lekker ding, hij is de broer van Percy en Ron.

Jammer dat dat lekkere ding een leraar is, wacht even, even op de aarde terug komen.

Ik was eigenlijk niets bijzonder aan het doen maar toch voelde het raar, toen ik in de ogen keek van die leraar.

Hij keek me aan en glunderde maar waarom zou hij me leuk vinden? Dat mocht toch niet als leraar.

Ook al was hij maar 23, en ik 17, dat moet toch kunnen?

Prof Perkamentus stelde Prof Wemel aan ons voor en begonnen daarna gelijk te eten.

Iedereen at uiteraard op een nette manier behalve Ron, die zo ranzig zat te eten dat ik mijn eten niet meer wilde op eten.

Na het eten liep de zaal uit, richting het meer. We mochten tot 10 uur buiten blijven dus dat was geen probleem.

Ik zat lekker bij het meer, met mijn voeten er in, tot dat er iemand achter mij kwam staan.

Ik keek achterom en keek in de mooie blauwe ogen van Prof Wemel.

Hij begon te lachen en kwam naast mij zitten. Hij keek me aan en gaf me een hand.

“Hoi, ik ben Charlie Wemel en jij bent?”

Ik begon te glimlachen en stak mijn hand uit, richting naar hem, die hij vastpakte.

“Ik ben Angel Jolie, prof Wemel.”

Hij begon te lachen en keek me raar aan.

“In de gangen en in de les kun je me gewoon prof Wemel noemen maar buiten de lessen om gewoon Charlie.”

Ik knikte maar toch lieten we elkaars hand niet los totdat prof Anderling achter ons stond.

“Prof Wemel, zou u zich even willen melden bij prof Perkamentus?”

Hij knikte, stond op en liep toen weg. Prof Anderling keek mij streng aan en liep daarna zelf ook weg.

Ik keek triest over het meer heen naar het verboden bos en zag daar een eenhoorn staan.

Ze keek me recht, in de ogen, aan, hinnikte en liep het verboden bos weer in.

Ik stond op, droogde mijn voeten af en liep richting het kasteel.

Eenmaal in het kasteel, kwam er een uil met een briefje aangevlogen. Ze landde zodat ik het briefje kon pakken.

Ik las het briefje, keek geschokt maar gelukkig en lachte breed.

Ik huppelde naar de leerlingen kamer van Griffoendor. Toen ik binnen kwam kwamen Hermelien en Ginny direct naar me toe.

“Alles goed?”

Ik knikte en liet hun het briefje lezen. Ze keken me verwonderd aan en gingen zitten.

“Mijn bloed eigen broer wil mijn beste vriendin zien. En hij is nog wel leraar ook dus dat kan niks worden.”

Ik knikte en keek triest want ze wist wat ik me voelde voor Charlie. Dat had ik haar verteld in de grote zaal.

Het was bijna tegen 7en .

Ik dacht:” laat ik eens die kant van het meer op gaan.

Met een blij gezicht liep ik door de gangen, en kwam bij de deuren waar ik even bleef staan.

Ik toverde een grote spiegel te voorschijn en keek er in of ik er goed uitzag.

Tot mijn schrik stond er iemand achter mij te heel breed grijnzen. Hij pakte mij, terwijl hij achter mij stond, vast en sloeg zijn armen om mij heen.

Hoofdstuk 4.

Ik keek hem aan en zag dat hij netjes gekleed was, naja hij had gewoon ene ander gewaad aan getrokken.

In ieder geval ik toverde de spiegel weg en draaide mij om, naar hem toe.

“Dus ja, zullen we dan maar naar het meer gaan? Wat wil je eigenlijk doen?”

Hij zei niks,pakte me hand vast en nam me mee naar de grote eik.

Daar aangekomen gingen we zitten en hadden heel veel lol.
”Dus ja, toen werd ze kwaad,ik en haar pa heel hard lachen. Bleek dus zo te zijn dat haar pa vroeger ook zo was.”

We lagen in een deuk en toen begon Charlie te vertellen over zijn belevenissen.

“Nou, op een dag kwam ik terug van mijn eerste jaar hier op Zweinstein en ik dacht,laat ik eens een grapje met Bill uithalen. Ik kwam thuis en deed net alsof ik onder de crusiatus vloek zat. Bill schrok zich rot en vuurde allerlei spreuken op degene in de tuin af. Bleek het mijn moeder te zijn.”

Ik kon niet bij komen van het lachen dat hij zo erg was geweest.

“Naja, ik zat in groep 7 van de dreuzel school en we gingen op kamp. Het enige wat niemand in de gaten had, was dat ik brood op Thomas had gegooid. De vogels niet kwaad werden niet op mij maar op hem. Ze scheten hem helemaal onder, echt waar we hadden de dikste lol.”

Hij kwam niet meer bij en zei toen iets waarvan ik dacht, ja dat zou wel eens zo kunnen zijn.

“Ik denk dat als wij getrouwd waren geweest en kinderen hadden dat Zweinstein niet veilig zou zijn.”

Ik lach in een deuk van het lachen en keek Charlie blij aan dat hij me op vrolijkte.

Nadat het tijd was om te gaan liep hij mee naar de leerlingenkamer omdat hij daar dicht bij zat.

Hij kwam dichter naar mij toe en iets zei me dat ik het niet moest doen. Daarom zei ik maar wat tegen hem.

“Heey Charlie, het was echt gezellig, heb genoten, maar toch is het beter om leraar - leerling te zijn. Ik wil je dolgraag vaker zien, en een kus geven maar dat is verboden. Daarbij wil ik niet dat jij je baan door mij verliest.”

Hij keek me pre down aan en wilde weg draaien, toen hij zich ineens bedacht.

“Het maakt mij echt niks uit, ik weet dat jij de ware bent maar als je het niet wilt, dan is het goed.”

Ik twijfelde een moment terwijl ik wist dat het verkeerd was maar mijn hart en gevoel zeiden “ja”,mijn verstand zei “Nee”. Toch negeerde ik mijn verstand en trok hem naar mij toe. Ook al was hij langer dan mij, boog hij zich naar mij toe.

Ik kon het niet helpen maar het voelde zo goed in zijn armen te staan, daardoor kwam ik alsnog dichter bij.

Onze lippen raakten elkaar en dit voelde geweldig, het meest geweldige ooit gevoelt, nog sterker als bij mijn vorige liefdes.

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

EN hier is dan 5 en 6 de volgende komen zaterdag of zondag;)
Laat aub weten wat je er van vind krijg geen reacties alleen van bernou
bernou bedankt voor deze betaread en euhm, bedankt voor je reacties.

Hoofdstuk 5.
Ik zat te wachten, in de leerlingenkamer, op Ginny en Hermelien. Ik keek om me heen, er was nog niemand wakker. Ik begon dan maar aan mijn huiswerk, ook al waren de lessen vandaag pas begonnen. Ik liep de trap op naar de slaapkamer van Ginny.
Ik liep naar binnen en liep richting Ginny.
“Ginny wakker worden,”
“Hè wat? Is het al zo laat?”
Ik knikte en liep de kamer uit, naar mijn eigen slaapkamer, om Hermelien wakker te maken.
“Hermelien wakker worden het is tijd,”
“Oh nee. Ik heb me verslapen, ik kom er aan,”
Ik knikte, liep de deur uit, de trap af naar de leerlingen kamer en wachtte op Ginny en Hermelien.
Ze kwamen, na een kwartier, naar beneden en we liepen gezamenlijk, arm in arm, naar de grote zaal.
Ik zag onderweg de leukste jongen/man van heel Zweinstein. Hij glimlachte naar mij en ik glimlachte terug.
Ik liep verder met Ginny en Hermelien en keek nog even snel achter om naar hem.
Hij begon te glimlachen en keek me doordringend aan, alsof hij wist wat ik dacht.
We liepen de grote zaal binnen en namen plaats bij Harry en Ron, die blijkbaar al wakker waren om 6 uur.
“Heey Harry, goed geslapen?”
“Ja viel mee en jij nog last gehad?”
Ik knikte. Ja, Harry en ik hadden een geheim waar niemand van af wist.
Ik zat zover in gedachten dat ik helemaal niet merkte dat prof Perkamentus aan het praten was.
Ik schoot op uit mijn gedachten en luisterde aandachtig naar wat Perkamentus te zeggen had.
“Ik zou graag willen dat jullie prof Cleton welkom heten en hem gaan helpen met het nieuwe project: Liefdes wedstrijden. Het is een wedstrijd en dat gaat voor 4 mensen aan de gang. De 1ste is Harry potter, Hermelien Griffel, Ronald Wemel en Angel Jolie. Die mensen moeten worden gekoppeld op een speciale manier, maar dat legt Prof Cleton uit in de nieuwe les die worden gehouden op vrijdag middag, elke week.”
Ik klapte niet mee en keek Ginny aan, maar die schudde haar hoofd.
“Please Ginny, doe het niet, ik smeek het je.”
Ze schudde alweer haar hoofd, en keek me onwaarschijnlijk, te blij, aan.
Ik keek naar de leraren tafel en zag dat Charlie, ik bedoel Prof Wemel, naar me keek, met een glimlach.
Ik wende mijn blik af van hem en keek naar Ginny de gemeen zat te grijnzen.
“En verder wil ik jullie melden dat er 4 personen zich kunnen aanmelden en we hebben er al 2. Mevr Loena Leeflang en Ginny Wemel.”
Ze applaudisseerden voor hun en Ginny werd wel vrolijker met de keren mee.
De eerste les was van prof Wemel en die was na een 3 kwartier al afgelopen.
Hij vroeg of ik even wilde blijven, maar waar het over ging, wist ik niet.
Hij beval mij te zitten, dat deed ik ook en keek hem aan met een blik, die de vraag stelde; Had ik iets misdaan of zo?
Ik keek hem onschuldig aan en hij keek een beetje kwaad. Was hij kwaad op mij?
“Heb ik wat misdaan prof Wemel?”
Hij begon te glimlachen, schudde nee met zijn hoofd en ging zelf ook zitten.
“Nee hoor, maar het gaat over mijn zusje, die ons wil koppelen denk ik. Het blijkt dus zo te zijn dat ze leerlingen vanaf de 7de jaar ook met mij mogen koppelen. Prof Perkamentus heeft daar toestemming voor gegeven. Waar weet ik nog niet zeker, want dat kon hij mij niet vertellen. Dus Ginny gaat ons koppelen, wat ik al verwacht had natuurlijk,”
“Ik heb daar althans geen problemen mee hoor,” zei ik met een grote glimlach.
“Nou dan ben je niet de enige. Ginny ook niet en ik al helemaal niet.”

Hoofdstuk 6.
Ik was ongeveer een kwartier bij Charlie geweest en keek om me heen in de grote zaal, want we hadden middag pauze.
Vandaag zouden ze beginnen met de lessen, dus had de rest van de school vrij.
Ik liep door de gangen, te denken over wat Charlie had gezegd over ons tweeën, dus ging op bezoek bij prof Perkamentus.
Ik gaf het wachtwoord door aan de adelaar, die vervolgens een trap vormde en ik stapte de trap op, op weg naar prof Perkamentus’ zijn kantoor.
Ik klopte op de deur en liep naar binnen. Ik nam plaats op de stoel en keek prof Perkamentus eens even raar aan.
“Prof euhm, ik had een vraag voor u. Weet wat meer over Charlie en mij en zou u misschien aan mij willen vertellen wat dat is?”
Hij schudde zijn hoofd en vertelde mij dat hij dat niet kon zeggen, omdat dat de toekomst zou verpesten.
Ik schrok van wat hij zei en we praatten nog even over alles en vooral de school.
“Maar ik zou niks kunnen krijgen met Prof Wemel, want hij is een leraar.”
“Dat klopt, maar wat ik weet van jullie toekomst moeten jullie wel bij elkaar zijn. Ik heb met de anderen overlegt dat jullie bij elkaar kunnen zijn, dus daar heb ik voor gezorgd.”
Ik keek hem aan en na een tijdje praten vertrok ik uit zijn kamer.
Ik liep dromend door de gangen heen en kreeg op een gegeven moment een schok.
Ik liep gewoon verder, en kwam Charlie onder weg tegen die ook blijkbaar een schok kreeg.
“Heey, euhm, hoe is het nou met je? Beetje afgekoeld.?”
Hij begon te glimlachen, sloeg een arm om me heen en ik moest blijkbaar mee lopen.
“Stil, niks zeggen. Ze zijn de hele middag al bezig met koppelen.”
Ik liep zwijgzaam met hem mee naar buiten de poort. Hij nam mijn hand vast en verdwijnselde met mij ergens heen.
Blijkbaar naar zijn huis in Roemenië, want ik zag overal draken vliegen.
“Charlie, zijn dat echte draken?”
Hij knikte en deed de deur open. Hij had best wel een groot huis, groter dan die van de Wemels zelf.
Ik liep naar binnen het zag er gezellig en echt na mijn smaak uit, dus dat is toevallig.
Hij trok me naar zich toe en ging met zijn hand door mijn haren heen en met de andere hand ging hij langs mijn lichaam. Ik voelde me geweldig.
Zijn lippen kwam dichter bij de mijne en toen raakten ze elkaar.
Ik twijfelde of dit wel moest. Mijn hart en gevoel zei :”Ja”, maar mijn hoofd zei “nee”.
Toch liet ik me, door mijn hart en mijn gevoel, beïnvloeden, want het hoorde zo te zijn, ik wist het gewoon.
Toen we op hielden keken we elkaar en omhelsde hij mij. Ik keek heel blij voor me uit.
Iedereen wist inmiddels dat ik en Charlie een stel waren en waren dolgelukkig voor ons.
Ook al waren velen er tegen, we bleven toch bij elkaar, ondanks dat hij een leraar was en ik een leerling.
Toch hadden we hun ook verteld dat wij bij elkaar hoorden vanwege iets.
Wat dat was mochten wij niet zeggen, want dat was onze profetie en die van Voldemort.
Zou hij dat weten? Ik weet het niet, niemand weet ook van mij en Harry ons geheim.
Ik vraag het me vaak af of Voldemort van ons weet, en ik hoop dat het niet zo is.

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 7:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey hier is dan hoofdstukken 7 en 8 vanaf vant weekend post ik elke maandag en donderdag of vrijdag.
Dus, wilma en bernou bedankt voor de reacties;) ook al zijn het er maar twee ga ik door schrijven. het word ook gelezen door mensen dus dat is beter dus blijf ik door schrijven. alleen mijn ideeen raken op dus ik weet neit of het ene kort of langer veraal word.Sad
heb je ideeen stuur ze graag door via pb;) anders reageer topic;)
kus kus amanda
p.s. draco heeft bescherming van zweinstein uti geschakeld:O

Hoofdstuk 7.

Ik liep vaak door de gangen met Charlie en in zijn lessen deden we gewoon normaal.
En behandelde mij als elke leerling hij behandelde.
We zijn nu precies vandaag 1 maand bij elkaar, en vieren dat groot met ons 2en.
Ik weet niet wat Charlie heeft gepland maar ach ik laat me wel verassen.
Charlie wist nog steeds niet van het geheim van mij en Harry af.
Harry en ik hoorden het zelf 2 jaar geleden, zelf de Wemels wisten er niets vanaf.
Zelf Hermelien of Ron niet niemand alleen wij en Perkamentus.
Ik zou het toch ooit aan Charlie moeten vertellen en heb besloten dat vandaag te doen.
Ik liep naar de kamer van Charlie en klopte aan op de deur.
“Binnen.”
Ik kwam binnen en Charlie kwam op me af zetten en begon me te zoenen.
“Charlie ik moet je echt even spreken.”
Na een kwartier uit leggen liep hij kwaad de deur uit omdat ik het hem nooit had gezegd en soort van had gelogen.
Ik liet een traan vallen en rende richting de leerlingenkamer en opzoek naar Harry.
“Harry, ik heb het hem verteld en liep hij kwaad weg ik weet niet wat te doen.”
Hij gaf me een knuffel en keek me eens aan en zei dat hij mij niet waard was als hij zo deed.

Ik kon het niet verdragen die pijn in mijn hart omdat ik soort van had gelogen.
“Heey hij is je niet waard, weet je, je bent mijn zus of nou ja zusje, ik ben dan wel eerder geboren.
Maar je moest het wel vertellen anders leefden jullie voor altijd met een leugen. Das toch niet wat hij wilt of jij?”
Ik schudde mijn hoofd en bleef de rest van de tijd praten met Harry, mijn broer.

Ik zoek naar antwoorden,
Die eigenlijk hier hoorden.
In mijn hart en niet in mijn hoofd,
En ik weet het was belooft.

Ik zie jou vaak genoeg,
Maar toch niet te vroeg,
Ik wil bij je zijn,
Omdat het me nu geeft, pijn.

Ik denk er over na,
Dat ik hier nu sta,
Aan een bodemloze put,
Ik heb het niet meer, de fut.

De fut om te blijven hangen,
Ik hoorde die zangen,
Toen ik je zag,
Op je gezicht een mooie lach.

Ik moet het je vertellen,
Je doet me hart versnellen,
Ik zou je graag zeggen,
Maar hoe moet ik het uitleggen.

Ik liep samen met Hermelien en Ginny door de gangen op weg naar de les van Charlie.
Harry en Ron waren op 1 of andere manier verdwenen, waar heen geen idee.
Ik voelde me elke keer ellendig als ik in Charlie zijn les zat en keek niet meer naar hem om.
We kwamen aan bij de les en zagen dat iedereen er al was en gingen naar binnen.
In de les keek ik rond maar zag toen de jongens binnen komen.
Met achter hun Charlie, die me met een glimlach aan keek, wat zou er met hem gebeurt zijn?
Zou hij zich bedacht hebben zouden de jongens met hem gepraat hebben?

Hoofdstuk 8.

Zijn les was zoals gewoonlijk best gaaf, want tja verweer was mijn beste vak en leukste vak.
Wat kon er allemaal mis gaan als ik me best gewoon deed, zoals Ron niet.
“Mevr Jolie zou u even willen blijven?”
Ik knikte en wenste Hermelien en Harry en prettige les toe bij Sneep, want dit kon wel even duren.
Hij vroeg me te zitten en keek me doordringend aan, ik dacht bij mezelf wat heb ik fout gedaan.
“Luister ik ben kwaad op het gene dat je het niet verteld hebt, maar meer omdat je me niet vertrouwde.”
Ik knikte en keek hem schuldig aan.
“Maar toch betekend het niet dat we nog bij elkaar kunnen zijn zeker? Omdat je me niet kunt vertrouwen?”
Hij schudde zijn hoofd sterk en keek me eens doordringend aan.
“Dat is het niet maar ik ben ook leraar en dat verbied het mij zo ie zo, en het is dat het onze leerling leraar relatie te veel aansteken.”
Ik knikte en na dat Charlie mij de deur wees liep ik weg, ik kreeg wat tranen maar ging niet huilen.
Ik wist al langer dat het niks kon worden maar toch had ik er sterke gevoelens bij.
Ik zag Draco Malfidus aan komen lopen en trok aan me pols en nam me mee naar een geheime gang.
“Wat moet je Malfidus?”
“Ik wil jou en dat weet je al jaren, maar je gaat liever met een Bloed verader.”
Het was de laatste dag voor de ongewone vakantie die prof Perkamentus had in gelast.
Malfidus drukte me tegen hem aan en ik voelde en ruk achter mijn navel.
Hij had me mee verdwijnseld, maar waar gingen wij heen?
We kwamen tot een stop, en ik keek rond het was het huis van Malfidus volgens mij.
“Draco laat me los.”
Hij schudde zijn hoofd en nam me mee een kamer in, liep weer weg en deed de deur op slot.
Ik viel neer op het bed en zuchtte diep, ik keek helemaal naar boven waar een raam op een kier stond.
Ik kon er helaas niet bij het was veel te hoog, toen ik mijn toverstok wou pakken.
Merkte ik op dat hij verdwenen was, ik werd kwaad en riep Malfidus.
De deur werd open gedaan en daar stond een vrouw met lang blond haar.
“Wat moet je, hou je koest.”
“Ik hou me niet koest zolang jullie mij vast houden. Breng mij Draco.”
Ze liep weg en deed de deur dicht en op slot.
Even later werd de deur geopend en stond Draco daar grijnzend in de deur post.
“Wat moet je nou weer van mij?”
Zei Draco arrogant en met een arrogant gezicht.
“Wat moet ik hier? Waarom heb je mij hier heen gebracht?”
Hij beveelde mij te gaan zitten en ging naast mij zitten.
“Mijn ouders weten dat jou ouders Ray en Jean Jolie, rijk zijn en volbloed. Ze willen dat ik met jou trouw, zodat wij volbloed kinderen zullen krijgen die de naam Malfidus zullen verder dragen,”
Ik schoot weg, en keek hem kwaad aan en zag dat hij het echt meende.
“Wat, NOU DAAT GAAT ECHT NIET GEBEUREN. Hoor je mij echt niet.”
“Angel doe rustig, speel gewoon het spelletje mee, en dan is er niks aan de hand.”
“EN waarom zit die deur dan elke keer op slot, dat jullie mij niet eens vertrouwen. Malfidus rot op wil je.”
“Angel, doe eens rustig misschien bewijst dit je iets.”
Hij kwam dichter naar mij toe en gaf me een kus, ik dacht na moest dit wel.
Maar toen schoot het mij weer te binnen, jaren geleden hadden wij wat gehad.
Ik kon het niet weerstaan en opende mijn mond zodat hij toestemming kreeg.
Hij had zijn handen in mijn nek, en ik had mijn handen onder zijn gewaad.
En probeerde zijn toverstok te pakken alleen dat wou niet want hij had hem niet bij zich.

reacties welkom(hint hint)
maandag pas weer nieuwe stukje;)

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo, hier is dan voor de lezers, die dit lezen :/ weet neit wie zo ie so bernou.
Maar dan komt het volgende, ik denk dat ik eht tot de grote dagen in deze verhaal doe en dan stop. ik weet neit of voldemort word verslagen in mijn verhaal als ik hem vroegtijdig eindig. want ik heb alleen van bernou reacties dus dnek da tik er binnenkort mee stop.
kus kus amanda
bernou bedankt voor je lieve reacties Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Hoofdstuk 9. gevangen maar niet gebroken.

Ik zit hier al dagen gevangen en heb nog steeds de behoefte om Draco te laten verdwijnen.

Maar aan de andere kant ook niet omdat hij tja ik nog van hem hou.

Dat kon ik niet zomaar weg gooien, maar moest ik doen wat zijn ouders wouden?

Nou ik dacht het dus niet, ik moet zorgen dat ik een bericht stuur naar HET NEST.

Ik sloot mijn ogen en dacht aan het nest, ik hoorde allemaal mensen praten.

Maar de gene met wie ik werd verbonden was Harry.

‘Harry je moet me helpen, ik ben gevangen genomen door Malfidus.’

‘Angel ik zal je vinden, wees kalm en laat niks merken doe gewoon mee.’

Ik verliet zijn hoofd en viel gelijk in slaap, want was zo moe van die verplaatsing.

(in het nest, Harry)

Ze sprak tegen mij via mijn hoofd, hoe kan dat nou zijn gebeurt.

Maar in ieder geval moet ik zorgen dat ze daar weg komt, hoe dan ook.

“Charlie ik moet je spreken, ga je even mee?”

Hij knikte en liep achter mij aan, naar buiten toe.

“Angel is gevangen genomen door Malfidus, we moeten haar helpen.”

“Maar hoe weet jij dat dan?”

“Dat vertelde ze mij net, ze heeft een gave om anderen in hun hoofd te spreken.”

“Weet je waar Malfidus woont dan Harry?”

Zei Charlie rustig maar was toch wel bezorgt, Harry schudde zijn hoofd.

Ze liepen terug naar binnen en iedereen keek hun aan van ‘wat is er aan de hand’

“Iedereen, Angel is ontvoerd door Malfidus, nu hebben we geen idee waar hij is of woont en waar Angel nu is.”

Ze keken geschokt en mevr Wemel werd hysterisch.

(In het huis van Malfidus, Angel)

De deur werd open gedaan en alweer stond daar Draco, met een grijnzend gezicht.

Hij kwam naar mij toe en ging naast mij zitten, terwijl ik nog lag op het bed.

Ik tilde mezelf omhoog en keek recht in het gezicht van Draco.

“Heb je al na gedacht om het spelletje mee te spelen?”

Ik knikte naar hem toe en hij hief zijn hand op en ik schudde zijn hand als deal.

Hij keek me aan en ging met zijn hand langs mijn gezicht, en ik voelde een energie stoot vloeien door mijn lichaam.

Toen ging hij met zijn hand langs mijn lichaam, en plaatste zich boven op mij.

Ik kon me niet weer houden, het was alsof ik werd gedwongen, maar wist wel beter dan dat.

Ik liet me mee gaan in dit scenario, maar dacht toen aan Charlie, maar alsnog we hadden niks.

Hij stopte en keek me aan en vroeg me toen iets waar op ik moest na denken.

(Het nest, Charlie.)

Ik kon het nog steeds niet geloven waarom ze nog steeds geen contact met mij had opgenomen.

Oké misschien was ze kwaad maar alsnog, ik hield van haar. Ook al kende ik haar niet zo goed.

Ik wist niet of ze het zelfde voelde, of dat haar oude gevoelens voor Draco zich weer op deden komen.

Ik kon er niet mee stoppen om er aan te denken, waarom moest mij dit over komen?

Heb ik net de ware voor mij gevonden en dan is ze weer weg, wat is dat klote.

Ik keek om me heen in de hoop een aanwijzing te vinden maar die kwam niet.

Ik ging weer terug naar binnen want het werd steeds donkerder en kouder.

Ik ging binnen naast Harry zitten voor de open haard, die gelukkig aan stond.

Ik zat me te denken of Angel het wel goed had eten kreeg enz.

(Huize Malfidus, Draco.)

Ik keek rond me heen naar het plafond en de muren, alles leek op mij af te komen.

Ik voelde me raar bij Angel, ik wist het ze was de ware, ik wist het al aantal jaren geleden.

Maar nu helemaal zekers, ze moest en zal bij mij blijven.

Mijn vader had besloten ons over 2 jaar te laten trouwen, zodat we nog even tijd samen hadden.

En de tijd hadden om alles goed te organiseren, man wat een gek die vader.

Ik had haar zo ie zo aan het einde van het jaar te vragen om mijn hand te nemen in het huwelijk.

Maar toen kreeg ze wat met die kloten Wezel.

Ik kreeg toen pijn in mijn hart, omdat hij gebroken was, nee dat lieg ik.

Want….

Hoofdstuk 10.

(huize Malfidus, Draco.)3 maanden later.

Want, zij heeft mijn hart bij zich, die draagt ze al tijden.

Ik werd de volgende ochtend gillend en zwetend wakker omdat ik dacht dat Angel dood ging in mijn droom.

Wat zo levens echt leek, ik gilde het uit en rende direct naar haar kamer, waar ze rustig in vrede lag te slapen.

Ze is hier nu al 3 maanden, en ik ben echt hopeloos verliefd geworden op haar, we hebben in deze 3 maanden maar 2 keer gezoend.

En verder ook niks ik zou zo graag willen, dat ze in mijn armen lag.

Oké ik weet dat ik nooit het perfecte persoon ben geweest die zij wou dat ik was.

Maar sinds ik haar terug heb ben ik heel veel veranderd, behalve als mijn pa in de buurt is.

Want mijn pa denkt nog steeds dat ik een volgeling van Voldemort zal worden.

Dat had hij gedacht ik ga er echt niet mee door, ga nog liever dood dan dooddoener worden.

Ik zit dagen en nachten een plan te bedenken hoe ik en Angel hier uit kunnen ontsnappen.

Morgen was de plan dan zover dat we gingen ontsnappen uit dit hartenloze huis en familie.

Ik ga naast Angel liggen en sla een arm om haar heen en val na 5 minuten ongeveer in slaap.

(huize Wemels, Charlie.)

Ik lig te woelen in mijn bed en toen schrok ik wakker, ik zag dat Hermelien vermoord werd.

Gelukkig was het maar een droom, ik was me snel even in de badkamer, en kleed me zelf aan.

Daarna loop ik naar beneden en pak wat te drinken, ik schrik op wanneer ik het licht aan doe en Hermelien zie zitten in de donker.

“Her Hermelien, wat doe je hier in de donker te zitten?”

Ze keek achter om en liep naar me toe en knuffelde mij, ze had een paar tranen op haar gezicht.

“Heey wat is er nou dan?” vroeg ik zacht aan haar en ze keek op.

“Het is, euhm gewoon ik mis Angel zo veel en ik vraag me af wat er met haar is gebeurt.

Of dat alles goed gaat snap je ik had vannacht een droom dat jij werd vermoord net dat ik zo goed met je kan opschieten.”

Het laatste zei ze met een lachje en keek me verliefd aan.

Ik ook naar haar kon ik merken, ik twijfelde en toch gaf ik haar een kus op haar lippen.

En daarna kwamen we dichter bij elkaar, en zoenden vol passie.

Opdat moment hoorden we iemand beneden komen en deden gewoon heel normaal.

Ik ging me ma helpen met tafel dekken en Hermelien ook en we raakten elkaars hand aan.

En werden ook weer eens gelijk rood, ik vooral denk ik maar zo.

(huize Malfidus, Angel.)

Ik keek om me heen ik zat hier nu al 3 maanden en ben nog niet weg.

Draco zei dat hij een plan zou bedenken zodat we konden ontsnappen.

Ik hoop zo snel mogelijk want werd gek van deze donkere kleine ruimte en vooral van zijn moeder.

‘t is in tegen nu al avond en er werd op de deur geklopt en kwam binnen.

Toen ik zag wie het was rende ik er naar toe en omhelsde die gene sterk, en keek hem boos aan.

“Waarom heb je me niet eerder komen halen? Ik werd gek hier.”

“S, Sorry, echt waar maar kunnen we nu gaan straks komen de fam Malfidus nog beneden.”

Ik schudde mijn hoofd en bleef staan en wrong mijn arm uit die van die gene.

“Nee niet zonder Draco, hij moet mee. Anders word het zijn dood.”

De persoon knikte en we gingen onder de onzichtbaarheids mantel naar Draco’s kamer.

Aan gekomen daar schrokken we van wat we zagen.

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey en hier is dan hoofdstukken 11 en 12. hoofdstuk 13 wqord 1000 woorden en post ik maandag, mischien eerder.
bernou en wilma bedankt voor de reacties en desiree:D

Hoofdstuk 11.
(huize Zwarts, Angel.)

Draco was zwaar gemarteld, en namen hem snel mee en verdwijnselde uit het huis, hij had op 1 of andere manier de beveiliging uitgeschakeld.
We kwamen aan op Sirius zijn adres, en legde Draco op het bed neer.
Ik haalde snel madam pleister op en die ging Draco helpen.

Na nachten vol gedraai en gewoel werd ik wakker gemaakt door Harry, die me eens aan keek.
“Gaat alles goed, waarom moesten we in godsnaam hem me nemen?”
“Kan ik nog niet zeggen Harry, het spijt me maar het moest wel.”
“Is al goed, maar wees voorzichtig je weet hoe hij is.”
“Harry, ik weet hoe hij is hij is echt niet zoals hij zich altijd liet zien, ik ken zijn echte ik. Maar ik blijf hier nog even en kom dan even beneden.”

Hij knikte en liep de deur uit, ik hield Draco’s hand vast en liet een paar tranen vallen. Die op zijn hand terecht kwamen en er werd geknepen in mijn hand, ik keek blij op naar Draco.
Ik dacht dat hij wakker werd maar blijkbaar niet, toen ik weg wou lopen werd ik tegen gehouden.
Ik bleef nog een paar uur bij zijn bed zitten, maar helaas geen reactie.
Ik rende de trap af richting de woonkamer waar iedereen in schok naar me keek.
“Hij, hij euhm hij wil niet wakker worden. Je moet hem helpen Remus.”
Ik barstte in het huilen uit en Harry omhelsde mij zacht maar sterk.

Don't give up
It's just the weight of the world
When your heart's heavy
I...I will lift it for you

Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I...I will break it for you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

Don't give up
It's just the hurt that you hide
When you're lost inside
I...I will be there to find you

Don't give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I...I will shine to guide you

Well I can hear you
Don't give up
Because you are loved

You are loved
Don't give up
Don't give up
Every one needs to be heard
You are loved

Het liedje is geschreven door Josh Groban, ik vond het toepasselijk om het te zingen voor hem.
Ik had Charlie gezien en hebben besloten vrienden te blijven en vertelde hij mij over hem en Hermelien.
Ik was blij voor hun echt blij, hij had iemand en ik, nu moest ik alleen regelen dat Harry en Ginny bij elkaar komen.
“Heey broer kan ik je even spreken?”
Hij knikte en liep met me mee naar buiten, en gingen zitten op de schommelstoel die Sirius hier had geplaatst.

We keken elkaar even aan en ik begon me toen te bedenken maar nee niet doen.
“Heey Har, wat vind je van Ginny?”
Hij keek me bedenkelijk aan een wendde toen zijn gezicht en keek naar de lucht.
“Nou eigenlijks vind ik haar helemaal geweldig, ik ben blij haar te hebben als een vriendin maar zou toch meer willen zijn dan alleen vrienden.”
Ik knikte en hij vertelde verder over Ginny, niet wetende dat ik het op een tape recorder zette.

Hoofdstuk 12.
(Huize Zwarts, Angel)

Ik moest zien te regelen dat ze bij elkaar kwamen, ze hoorden gewoon bij elkaar net als mij en Draco, denk ik.
Ik luisterde aandachtig naar Harry en dacht even later zelf aan mij en Draco.
Het was gewoon bizar, wat Harry voelde, voelde ik bij Draco.
Ik voelde me gewoon heel eenzaam en koud zonder Draco, en wat ze ook probeerden ik ging niet weg bij Draco.
Het duurde dagen en weken nog werd Draco niet wakker, ik kon het niet aan allemaal.
Hij moest en zou wakker worden, misschien helpt het als ik hem een kus geef. Zoals in schone slaapster ofzo.
Ik boog me naar Draco terwijl ik zijn hand vast hield gaf ik hem een kus.
Hielp niet.

Misschien als ik,,,, nee helpt allemaal toch niet.
“Draco, kom a.u.b. terug, ik zal het niet kunnen redden zonder jou. Please ik hou van je te veel om je te kunnen verliezen. Ik zou niet zonder je kunnen leven kom a.u.b. terug.”
Alsnog opende hij zijn ogen niet en liet ik weer een paar tranen vallen.
Ik keek naar Draco zijn gezicht en hij probeerde zijn ogen te openen.
Toen hij zijn ogen had keek hij mij met een glimlach aan en ik voelde geweldig weer.
“Harry, Draco is bij gekomen.”
Schreeuwde ik naar beneden, en er werden verschillende voetstappen op de trap gezet.
De deur werd open gegooid, en Harry en Remus stonden in de deuropening.
Ik had Draco’s Hand nog steeds vast en hij kneep er in, om te kijken of het echt was.

(huize Zwarts, Draco.)

Toen ik mijn ogen opende zag ik Angel en was ik weer gelukkig.
Ik kneep even in haar hand om te kijken of het echt was, en ja dus het was echt.
Ik was nu gelukkig zij was bij mij en ik was weer bij haar, ik wil haar nooit meer kwijtraken.
Ik probeerde op te staan en uit eindelijk lukte dat, ik ging recht zitten in het bed.
Ik voelde helemaal geen pijn af wat dan ook meer.
“Euhm, Potter zou je me even alleen kunnen laten ,,, met Angel.”
Hij knikte en ging met prof Lupos weer terug naar beneden.
Ik vroeg aan angel of ze de deur op slot wou doen en dat deed ze.
En ze kwam weer bij mij zitten en veegde de tranen weg en droog en keek me blij aan.
“Angel, ik wil je wat vragen, en wil dat je eerlijk antwoord geeft,,,,,, Zou jij met mij willen trouwen? Ik had de ring al een tijdje maar toen kwam je bij Wezel en kon ik het je niet vragen. Er kwam van alles tussen door en,,”

Ik kon niks verder zeggen ze zegde een vinger op mijn lippen en knikte ja heel hevig.
Nu was ik de happiest man op de aarde.
Ik schoof de ring om haar vinger en boog me naar haar toe.
Maar zij boog zich naar mij toe en duwde mij terug.
Ik trok haar boven op mij en ze begon me te zoenen, heel erg vol passie.
Als of ze me voor de laatste keer zou zien, althans had ik er geen problemen mee hoor.
Ze trok mijn shirt uit en ik haar gewaad.
Toen opende ik mijn ogen en had het mij allemaal verbeeld, stomme droom waarom kom je niet uit?
Ik had het gewoon de lef niet voor om het haar te vragen.

(Huize Zwarts, Harry.)

“Heey Remus, euhm je bent nu familie van Angel en mij. Wat zou jij er van vinden als Draco ooit in onze familie komt?”
Hij keek me eens doorzichtig aan en keek toen bedenkelijk voor zich uit.
“Nou ik heb er geen problemen zolang hij haar maar goed behandeld en zijn echte ik is en niet die popi Draco.
Ik knikte en ging naast Ginny zitten, de me even raar aan keek.
“Ginny zou je even mee willen lopen?”
Ze knikte naar mij en liep met mij mee.

reacties zijn welkom heel erg welkom.Wink

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 18:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey hier is dan spcieaal voor bernou en hermelien griffel(als ik d enama goed heb) de volgende stukje;)
bedankt voor de reactie bernou en hermelien griffel;)
kus kus amanda

Hoofdstuk 13. die Vraag van Harry.

(huize Zwarts, Harry.)

Ik liep met Ginny naar buiten en ik wou vragen wat ik al langer wou vragen.

Ik liet Ginny zitten en ik ging naast haar zitten, ik moest en zou het vragen.

“Euhm, Ginny ik euhm,,, zou, zoujijmetmmijwillentrouwen.”

“Wat zei je nou Harry?”

Ik probeerde het en moest echt sterker worden.

“Oké, Zou jij met mij willen ,, euhm trouwen?”

Ze keek me geschrokken aan en ze knikte heel erg blij.

Ik schoof de ring om haar vinger heel zenuwachtig, en zoende haar vol passie.

Na een tijdje tegen elkaar aan hebben gelegen op de schommel stoel gingen we naar binnen voor het eten.

Toen we binnen kwamen zagen we Draco en mijn zusje staan, blij te kijken naar elkaar.

Ik was wel blij voor haar maar toch, het voelde raar om Draco te zien bij haar.

Ik ging naast Ginny zitten en schepte wat eten op, en we gingen wachten op Draco en op Angel.

Toen ze binnen kwamen schoot Hermelien naar haar toe en omhelsde haar sterk maar zacht.

“Ik ben ook blij jou te zien Hermelien, ga maar zitten hoor ik loop niet weg.”

Toen kwam er iemand binnen die ik niet had verwacht, dus hij leefde nog?

“Oh, Merlijns baard wat doe jij hier?”

Hij glimlachte breed naar mij en ik omhelsde sterk zodat hij niet meer los kwam.

“Sirius hoe kan dit je was verdwenen achter het gordijn.”

Hij knikte en beveelde mij te gaan zitten, ik zag dat Angel blij keek maar toch even af wachtte. Zou hij angel al hebben gezien of vergat hij rond te kijken.

“Nou Perkamentus had mij gered niemand behalve hij wist dat ik nog leefde.

Maar toch moest ik onderduiken en kon jou jullie niets zeggen. Anders kwam Voldemort er achter dat ik nog leefde.”

Ik knikte en keek de kant van Angel op die somber weg liep, en Sirius merkte dat waarschijnlijk niet op.

Sirius had mijn zusje gedeeltelijk opgevoed tot ze 11 was, en toen ging ze wonen bij de familie Jolie.

Ik keek Sirius aan en schudde met mijn hoofd als bewijs dat het niet leuk was.

Hij had iedereen gedag gezegd behalve haar, is echt niet leuk voor haar.

(Huize Zwarts, Angel.)

Ik rende de trap op naar mijn kamer, daar aan gekomen barstte ik in huilen uit en viel op het bed.

Na een tijdje was ik afgekoeld van het huilen en bleef voor de rest van de tijd gewoon op mijn kamer.

Er werd binnen 5 minuten op me deur geklopt en kwam binnen.

“Heey Angel, het spijt me echt waar het was me iets te pijnlijk. Het spijt me echt waar.”

Ik begon weer te huilen en deed mijn handen voor me gezicht.

“Het is al goed Sirius maar het is gewoon alles wat me de laatste tijd over komt.

Met Mijn ouders de echte en jou en Harry en Draco vooral, ik was hem bijna kwijt.”

Hij kwam naar me toe en ging naast me zitten op het bed en opende zijn armen.

Ik voelde me veilig in Sirius zijn armen, en ook in die van Draco. Maar toch was Sirius een soort van vader voor mij.

Na een tijdje vertrok Sirius en toen ik de deur uit wou stappen naar Draco toe.

Stond hij in 1 keer voor mij te glimlachen, ik glimlachte breed terug.

“Draco, ik wou….”

Ik kon niet spreken want hij drukte zijn lippen op de mijne en duwde me door de deur terug.

Ik knoopte zijn shirt los en streelde met mijn handen over zijn borst kas.

Hij had zo’n mooie gespierde lichaam, zo geweldig.

We werden de volgende ochtend naast elkaar wakker, Draco was blijkbaar al een tijdje wakker.

“Heey slaapkop, maar wel een mooie slaapkop.”

Zei Draco met een glimlach en knipoog naar mij toe.

“Draco, ik euhm,,, naja zullen wij voor altijd bij elkaar blijven?”

Hij vertrok wit weg en gaf me een kus op mijn wang.

“Tuurlijk, zelfs als iemand van ons dood zal gaan.”

Ik keek hem glimlachend aan en knikte en ging met mijn hand over zijn buik naar zijn borstkas.

Ik ging boven op Draco liggen, en begon hem te zoenen.

(Huize Zwarts, Charlie.)

Ik liep door de gangen te bedenken of ik het nou moest vragen aan Hermelien maar het was nog te vroeg.

Onderweg botste ik op iemand en viel keihard op de grond, toen ik om me heen keek zag ik Angel.

“Euhm hooi.”

Ik kon niks uit mijn mond krijgen en toen het wel lukte kwam er geen geluid uit.

“Euhm,, ja hooi.”

Ik ging me zelf op laten staan en Angel hielp ik mee om hoog.

“Dus jij en Hermelien leuk man.”

Ik knikte en wou ook nog vragen hoe het ging met haar en Malfidus maar dat wist ik al dat ging heel erg goed.

“Tja, ik wou Hermelien euhm, naja ten huwelijk vragen maar zat me net te bedenken dat het misschien iets te vroeg zou zijn.”

Ze knikte en begon toen te praten over dingen.

“Naja, nooit is niet te vroeg en te vroeg is nooit. Kijk ik ken jou zolangzamer hand wel.

Charlie het is nooit te vroeg om te vragen, als je zeker weet dat je bij haar wil blijven voor altijd dan moet je haar vragen. Maar zo niet doe het dan ook niet en wees blij dat je bij haar bent voor zo lang als het duurt. Ik weet zeker dat Hermelien ja zou zeggen, zou ik wel doen als ik haar was. Je bent geweldig lief en aardig geen verkeerde jongen en je bent zorgzaam. Dus ze maakt geen schijn van kans om nee te zeggen tegen jou. Oké ?”

Ik knikte en schudde haar hand en voelde een energie stoot door me lichaam gieren.

Zoals altijd als ik haar aanraakte of zij mij.

Ik liep verder en zij liep de trap op en ik ging door naar Hermelien.

Ik bleef de hele tijd aan Angel denken en wist dat het fout was maar toch.

Ze deed mijn hart versnellen, en die hartslagen kun je niet tellen.

Zo snel als ze gaan, ze vliegen nog eens uit de baan.

Oké op houden charlie en focus je op Hermelien, je bent blij met haar.

Zei ik tegen me zelf.

volgende week nieuwe stukje;) reacties welkomn(hint hint hint)

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2007 10:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey en hier ben ik dan met een nieuwe stukje.
bedankt voor de reacties van 2personen. Als het slecht is wil je het dan zeggen. of naja gewoon melden of eht goed of neit goed verhaal is. wat beter kan en wat leuker lijk.
p.s. reacties heelheel heel erg welkom.

(huize Zwarts, Draco.)

Ik lag nog steeds naast mijn vriendin Angel, ze was echt geweldig mooi.
Lief aardig en ik wil haar zo graag ten huwelijk vragen maar heb,,, kan het niet uit me krijgen.
Ik ben onderweg naar Harry om hem te vragen hoe ik dit op moet lossen.
En ja ik mag hem dan niet maar hij is wel haar broer.
Ik liep de woonkamer in en kwam Harry tegen en vroeg of hij even wou blijven.
“Ik ,,, euhm ik wil je zusje ten huwelijk vragen maar durf het niet echt.”
Hij keek me een beetje kwaad aan en zei toen iets wat me verbaasde.
“Ik help je wel mee zolang je mij belooft haar geen pijn te doen.”
Ik knikte met mij hoofd en keek potter nog even aan en liep toen weg.
Diezelfde avond hadden ik en Harry alles geregeld samen en alles stond klaar.
Ik had een jurk gekocht voor Angel, en ze vind hem hopelijk mooi.
Ze vroeg aan mij waar die jurk voor was maar ik zei dat ze hem gewoon aan moest doen.
En vanavond om 8 uur beneden moest zijn.
Het was tegen kwart voor 8 aan en we hadden alles al klaar Harry keek me eens aan.
En gaf me zijn hand en schudde die als vrede beleid en keek hem eens aan.
Er was nog 5 minuten de tijd en dan zou ze beneden komen.

(huize Zwarts, Angel)

“Wat zouden de jongens van plan zijn Hermelien?”
Ze schudde haar dat ze het niet wist.
Ik keek Ginny aan die het zelfde deed als Hermelien, ik trok mijn jurk aan.
Ik had nog 5 minuten om klaar te staan bij de woonkamer.
Volgens Hermelien was de woonkamer magisch vergroot meer wist ze niet.
Zij moest ook een jurk aan trekken Ginny ook maar toch 1 voor een speciale gelegenheid.
Hermelien zelf mocht ook niet in de woonkamer komen van Charlie.
“Ik denk dat de jongens wat speciaals voor ons aan het organiseren zijn. Alle drie.”
Ze keken mij verbaasd aan en dachten toen na dat het wel eens zo kon zijn.
Het was 8 uur en we liepen de trappen af, Sirius nam mijn arm vast.
Arthur die van Ginny en Remus die van Hermelien.
En zo liepen we dan richting de woonkamer en toen de deuren open werden geopend.
We zagen Draco Harry en Charlie bij ene soort van altaar staan.
We liepen met de mannen naar het altaar, en ze gaven ons aan de jongens.
Ik keek naar het gezicht van Draco, die helmaal straalde toen hij me aan keek.
Toen kwamen er geesten in de zaal en ik zag daar ene man met zwart warrig haar en een vrouw met rood haar staan.
Ook de vader en moeder van Hermelien, en Perkamentus.
“Prof , wat blij dat ik u zie.”
Zei ik tegen de geest, en die me blij aan keek.
“Mensen we zijn bij een gekomen op deze dag op verzoek van deze 3 jongens.
Ze willen jullie wat vragen dus jongens zet hem op.”
Draco Harry en Charlie, wenden zich tot ons de meiden en vroegen alledrie tegelijk.
“Zou jij met me willen trouwen?”
Ik en de meiden keken elkaar aan blij en gelukkig en knikten toen ja behalve ik.
De vrouw en man met zwart en rood haar keken blij naar Harry.
“Harry zijn dat jou ouders?”
Hij knikte naar mij en keek zijn ouders blij aan, ik keek hun aan en keek toen eens naar
Draco.
“EN de jouwe Angel.”
“Harry wat bedoel je?”
Vroeg de man met zwart warrig haar, en keek mij eens aan en ik voelde op eens een schok.
“Als we daar nou niet eens Angel POTTER en Draco Malfidus hebben.”
“Wat moet je stomme sneveris.”
Ze keken naar mij en die meisje die net binnen stormde.
“Oh gaan we in 1 keer stoer doen omdat je bij Malfidus bent. Je lijkt echt precies op je vader. Maar dit keer gaat het anders af lopen met jou. Pernicieus.”
Schreeuwde ze en ik schreeuwde daarna. “Protégé,”EN gelijk daarna schreeuwde ik
“Aniralita.” Zij knalde keihard tegen de muur aan en iedereen keek geschrokken naar mij toe.
Ik hoorde achter mij zeggen door de vrouw met rood haar.: “Die lijkt werkelijk op James, maar die krachten en spreuken hoort niemand te kennen waarom zij wel James?”
Hij gaf geen antwoord en ik liep de kamer uit richting de tuin.

De vrouw met rood haar kwam me achter na en ik ging me verschuilen onder de planken.
“Ik weet dat je hier onder de planken zit dat was altijd mijn plek als ik me veilig wilde voelen. Kom eens tevoorschijn.”
Ik kwam tevoorschijn en ging naast haar zitten op de schommelstoel.
“Weet je ik herken veel van mij in jou en van je vader ook. Dus jij bent echt de tweeling zus van Harry?”
Ik knikte en legde haar uit wat Perkamentus en Sirius me zeiden.
Toen hadden we het nog even over de school tijd enz.
Ze zei dat ik op mijn vader James leek want die pestte sneep ook altijd en zij was er tegen, net als Draco.
Ze feliciteerde mij nog met Draco en maar vond het jammer dat ik nee zei en na die tijd gingen we naar binnen naar de rest.
Aangekomen daar kwam James naar me toe en omhelsde mij, blijkbaar had Harry hem op de hoogte gesteld.
Daarna kwam Remus en Sirius naar me toe en gaven me een knuffel dat ze het niet erg vonden.
Sirius gaf me een knipoog dat het goed zat, en ging naar James toe en Lily.
Ik ging naar Draco en gaf hem een zoen en trok hem mee naar de gang.
“Draco, ik vind het tijd worden dat ik mij zelf geef aan jou. Ik wou eigenlijk wachten tot dat ik ging trouwen, maar jij bent de ware voor mij. Ik weet het zeker.”
“Jij ook de mijne ik weet het en voel het met heel mijn hart.”
Ik zoende hem vol passie en trok hem mee de trap op, ik wist het was de juiste tijd.
Boven aangekomen, duwde ik hem op het bed en hij vroeg me of het mijn eerste keer was.
En ik knikte maar ergens wist ik dat ik niet moest liegen en vroeg het aan hem en hij knikte ook.
Ik trok zijn shirt open en hij trok mijn shirt uit.

En wij hadden de volgende ochtend een plezier dat we gelukkig wakker werden.
Maar toch had ik besloten het nog niet te doen gister avond.
Omdat ik wist dat er iets niet goed was en ik wist door en door wat het was.
We kleedden ons aan na het douchen, en toen we beneden aan kwamen keek iedereen ons verdacht aan.

reacties(hint hint hint)

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 09, 2007 12:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heye heir is dan 15, hoop dat het nog leuk is. want neimand reageerd behalve bernou:O
maar ja binnekort eindigt dit verhaal.
doej doej kus kus
als je wil dat ik door ga met ene vervolg laat hrt even weten.
ksu ksu amanda

Hoofdstuk 15.
(huize Zwarts, Angel.)

We zaten met ons allen gezellig in de woonkamer te koffie en thee drinken.
Totdat de bel ging, we schrokken ons dood en wisten niet wie het was.
Toen ik naar de deur liep kreeg ik het koud, de deur stond al open.
Ik rende terug naar de woonkamer en waarschuwde iedereen die gereed stonden met hun toverstokken.
“Wow rustig ik ben het maar.”
“PERRRRRRRRRRRRCCCCYYYYYYYYYYYY”
Ik rende als een gek naar hem toe en omhelsde hem.
Hij duwde me gelijk weg want hij kreeg geen lucht, ik begon te lachen.
Hij gaf me een kus op mijn wang en vroeg of hij me even alleen kon spreken.
Ik liep met hem mee naar buiten helemaal achter in de tuin achter de hoge heggen.
Hij kwam tot stilstand en keek me eens aan en begon me te zoenen.
Ik hield hem niet eens tegen en zoende hem terug zonder er bij na te denken.
Ik en Percy hadden ooit eens wat gehad maar dat ging fout doordat we er niet klaar voor waren.
En ik en hij hebben een groot geheim,. Waar alleen wij van weten en Perkamentus.
Ik weet het, het gaat weer als laatst maar ik moest toch even zeggen hier.
Na dat ik me had terug getrokken keek Percy me raar aan en wist het toen gelijk al.
“Je bent nog steeds bij Draco is het niet?”
Ik knikte en vertelde hem over mij en Harry en wat er zich net afspeelde.
Hij keek gelukkig en triest tegelijker tijd.
“Heb je dat besloten om mij en ,,,, of gewoon omdat je nog niet klaar was?”
Ik keek een andere kant op en mompelde zacht de waarheid.
“Wat zei je nou?”
“Nou oké het eerst ok, maar ik kan Draco niet zomaar verlaten.”
Hij keek in 1 keer bedroeft voor zich uit, oké we hadden samen een geheim en dat moest eerst de wereld in komen.
“Ok laten we het zo doen we vertellen straks aan iedereen over je weet het persoontjes.
Maar laat het me op mijn manier doen. Ga je mee dan?”
Hij knikte maar trok me eerst terug en gaf me een kus.
Ik keek hem aan en boog dichter bij naar hem toe, en zoende hem lang en vol passie.
Ik trok me terug en we liepen samen terug naar binnen, iedereen zat in de keuken.
“Euhm, ik moet jullie allemaal wat vertellen.”
Ze knikten en wezen mij een stoel aan.
“Wacht even ik haal even 2 personen op.”
Ik knikte naar Percy dat hij hier kon blijven.”
Ik was net gearriveerd bij de familie Leeflang, Loena haar vader en moeder voedde de 2 kinderen op die ik had geplaatst bij hun. Totdat ik de moed had om het hun te vertellen mijn familie enz.
“Heey Mevr Leeflang, euhm ik kom ze halen ik ga het me familie zeggen samen met Percy.”
Ze knikte en liet me binnen, en de kleintjes sprongen tegen mij aan en noemden mij mama.
Ik kreeg zo’n geweldig gevoel binnen in en pakte mij zoon en dochter op.
Ze hadden allebei rood haar en bruine ogen, en heette Oksana Baiul Lily en James Micheal Percy Wemel.
Ik pakte ze op en nam ze mee op een reisje zei ik tegen hun en ze werden wild.
Gearriveerd in de keuken met de kleintjes van 1 jaar oud kreeg iedereen de schrik van hun leven.
“Maar lieverd wie zijn dit?”
Ik keek naar Percy en knikte naar hem dat hij het beter kon vertellen dan mij.
“Dit zijn Oksana Baiul Lily en James Micheal Percy Wemel. Ma dit zijn onze kinderen vorig jaar zijn ze geboren.
Ze schrokken en Draco liep kwaad weg en mevr Wemel glunderde helemaal.
“Ik wist dat er meer achter zat dat jullie zo geheimzinnig uit elkaar gingen.”
Ik keek Percy zijn kant op en hij knikte naar de deur dat ik achter Draco aan moest.
Ik rende de trap op naar zijn kamer en deed de deur open heel hard.
“Draco Malfidus, waarom ging jij in 1 keer weg wanneer ik ent wil uitleggen?”
“Sorry hoor, maar ik kan het niet verdragen dat jij kinderen hebt met wezel en niet met mij.”
“Het spijt mij Draco maar alsnog, je hebt je er niet mee te bemoeien dat was verleden tijd. En ben van plan die kinderen op te gaan voeden. Rustig maar Oksana is al goed.”
Oksana begon te huilen en ik troostte haar.
“Misschien is het zelfs beter als ik hier weg ga en jou met rust laat.”
“Oh dus je gaat nu vluchten voor dit, lafaard dat je bent. Ik wil je niet meer zien als je zo doet. Het is OVER.”
Ik rende met Oksana de trap af naar de keuken en kwam betraand binnen.
“Angel wat is er?”
“Ach Draco, kan hier niet tegen en wou het uit maken, dus heb ik het uit gemaakt, ik hoef niet met een persoon die deze kinderen er van beschuldigd wat er is gebeurt.”
Harry keek in eens heel blij, en ik liep op hem af.
“Dus jij denkt dat het grappig is, nou rot toch op Harry en laat me doen en laten wat ik wil. Ben merlijns baard oud genoeg om te beslissen met wie ik omga. Begrepen!”
Hij had direct die grimas van zijn gezicht af en liet mij verder met rust.
Mevr Wemel zat met haar klein zoon te spelen, terwijl Oksana bij mij op de armen haar handjes uit stak naar haar vader.
“Hier Percy ik denk dat ze naar jou wil.”
Hij nam haar over en gaf haar een kusje op de wang, ik keek naar mijn ouders die dol gelukkig met James Micheal Percy aan het spelen waren.
Ik liep naar hun toe en De kleine ging te keer en wou bij mij in de armen, en zodoende tilde ik hem op.
“Je hebt hele mooie kinderen Angel lief, en jij ook Percy. Goed werk verricht dus.”
Ik glimlachte naar mijn moeder en keek Percy even aan.
Hij keek mij ook aan en glimlachte en zei toen iets wat ik wel grappig vond.
“Nou ja, dat heb je hea met zo’n mooie meid als Angel.”
Ik glimlachte bescheiden naar hem en kon niet geloven dat hij dat zei.

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 21:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey ik dnek dat ik binnenkort stop emt het vehaal sinds dat ik ben begonnne met het verhaal heb ik maar 3 reacties gehad, en das minder natuurlijk.
maar ja hier de bijna laatste hoofdstuk.

Hoofdstuk 16.
(huize Wemel, Percy.)

Ik kon mijn hoofd niet bij mijn werk houden de laatste 3 weken.
Ik zat als maar aan Angel te denken, ik zie haar wel vaak genoeg maar toch zou ik elke dag bij haar willen zijn. Ik zie haar alleen als zij de kinderen brengt of als we iets gaan doen met de kinderen.
Ik wil heel graag bij haar zijn, maar ze zit nog met Draco.
Die is er 2 weken geleden van door gegaan en vertrokken naar schotland.
Angel is sinds kort werkzaam op Zweinstein, en ze is daar Schoolhoofd, wel een jonge maar Anderling en Perkamentus hadden beslist dat zij assistent schoolhoofd moest worden.
Dus had ze de baan aan genomen en woonde zij met de kinderen daar.
Ik zelf werkte op de ministerie van magie, onder de hoede van mijn vader.
Mijn vader werkte daar bij de afdeling van dreuzel dingen.
En ik zelf werkte als de assistent van de minister, niet met veel plezier maar het verdiende goed.
Ik zat vaak te denken over de tijd met Angel, vaak gelachen lol gemaakt.
Zij had mijn leven compleet veranderd, zij liet me lachen in tijden wanneer het onmogelijk was.
En ga zo maar door, zij was en is nog steeds mijn ware liefde.

(Zweinstein, Angel.)

Ik zit op het moment te werken in mijn kantoor maar kan mijn hoofd er niet bij houden.
Ik zat als maar te denken aan Percy, ik zie hem vaak genoeg maar toch is het anders, ik zou hem graag elke dag willen zien. Naast hem wakker worden, mijn leven met hem delen.
Morgen was dan de huwelijks dag van Ginny en Harry, en er was veel te doen.
Oh ja Perkamentus had mij en Harry en Marcel onze ouders terug gewekt naar het leven.
Nu waren we voor altijd weer een familie, Marcel was super blij en zijn vader en moeder waren trots op hem.
Wat hij had gedaan in zijn 5de jaar en wat een moed hij had, en dat hij nu een geweldig lieve vriendin heeft.
En vooral omdat hij tegen Voldemort heeft gevochten met mij en Harry, nog niet eens 1 maand geleden.
Toen was de val van Voldemort, en werd de tovenaars wereld verbeterd en vrijgemaakt van alle pijn en verliezen.
We waren eindelijk vrij van afgunst en commando’s van schuld en verdriet.
Daarvoor heb ik dit gedicht gemaakt.

Het leven stelt eisen,
Waaraan wij moeten voldoen.
Maar wanneer afgunst komt,
Zullen wij het negeren.

We voeren nu de commando’s uit,
Niet de eiser van het gehele.
Schuld, wordt lachen.
Schuld is verdwenen met de angst.

Verdriet, is geen zorgen meer,
Om het geen wat verloren is gegaan.
Vrijheid, zal geluk brengen,
In dit leven en de volgende.

Vrijheid aan de mensheid,
Geen schuld gevoelens,
Aan de doden die zijn gevallen.

Niemand zal ooit meer ons bevelen,
Om dingen te doen,
Wat wij niet willen.

Vrijheid zal komen,
Bij de mensen die zich eren,
Aan de gelukkigheid.

Verdriet en pijn en zorgen,
Zullen eens worden verborgen,
In het stukje land,
Waar de vrijheid is gekomen.

Wij zijn vrij gelukkig samen met onze vrienden en familie.
Ik mijn familie, de Wemels, Loena en haar vader, en marcel en Hermelien haar familie, vieren dit jaar samen kerst.
Ik Ginny en Hermelien zijn zenuwachtig voor morgen.
De dag zal snel komen, zeg ik tegen Ginny en dan is ze mijn zusje.
We werden met de minuten zenuwachtiger Ginny vooral maar ik ook.
Omdat ik Percy dan zou zien, en omdat Ginny vroeg of ik wou gaan zingen.

De dag van Ginny en Harry was al aan gebroken en het was 9 uur s ochtends en mevr Wemel was druk heen en weer met mijn moeder.
Ik hielp Ginny met haar jurk en Hermelien en ik hadden onze jurken al aan gedaan.
Mevr Wemel en mijn moeder vonden het ons geweldig en mooi staan.

Ik had een mooie elegante witte jurk aan en die had wat roze er bij.
Hermelien had een mooie rode jurk aan met roze er op.
En Ginny had ene ouderwetse jurk aan die bij de borstkas strak om haar heen gebonden zat.
Ze zag er geweldig mooi uit, en het was al tijd om naar beneden te gaan.
Ze hadden de tuin extra vergroot zodat iedereen van Zweinstein er ook bij kon.
De vrienden van Ginny mij en de rest natuurlijk en wat leraren en familie.

We liepen naar beneden en ik zat te denken wie mij naar het altaar zou brengen als Ginny haar getuige.
Toen ik de trap af was stond daar charlie klaar voor Hermelien en Percy klaar voor mij.
Ik haakte mijn arm in die van Percy en eerst ging Hermelien met charlie daarna ik met Percy.
En toen begon de echte muziek te draaien voor Ginny, en kwam ze er heel elegant aanlopen met mijn vader en meneer Wemel aan elke kant van haar.
Mijn moeder ik en Hermelien stonden klaar en Percy en Charlie en Ron ook.
Percy keek mij glimlachend aan en ik glimlachte terug, hij fluisterde zacht dat niemand hoorde de woorden. “Ik hou van je.”
Ik bloosde en zei “Ik ook van jou.”terug zodat niemand het hoorde.

De ceremonie was heel mooi, en Harry had zo’n geweldige speech en Ginny straalde de zaal vol met hoop vrede en liefde.
Toen was het tijd om de taart aan te snijden, en Harry en Ginny hielden elkaars hand vast en sneden de eerste stuk af.
En deelde toen het stukje taart, Ginny lachte bij het gezicht wat Harry trok.
De muziek begon zacht te spelen en er gingen mensen dansen, als eerste stapten.
Ginny en Harry op de dans vloer daarna onze ouders en ik zat aan het tafeltje aan de boterbier.
Naast mij zat Marcel die Loena bekeek, en keek mij eens raar aan.
“Marcel vraag haar gewoon ten dans, al doe je het verkeerd ze zal heus niet van je afwijken.”
Hij knikte en liep naar haar toe en ze keek blij op toen hij haar ten dans vroeg, en hier zat ik dan Angel Potter, zonder iemand.
Er kwam iemand aan lopen en het bleek Percy te zijn die me direct ten dans vroeg.
Ik glimlachte breed en nam zijn hand aan die hij naar mij uit stak.
Ik stond op en liep met hem mee naar de dans vloer, en keek rond.
Ik zag iedereen sierlijk en blij dansen met zijn of haar dans partner.

p.s. reacties heel graag welkom..
Very HappyVery HappyVery Happy
naja anders stop ik er echt mee als nieman dnog reageerd of leest:O

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 20:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey dit is 1 van de laatste hoofdstukken, en dan kap ik ermee.
Als je het geen goed verhaal vind zeg dat dan gewoon :@ en neit zo scheinheilig doen en niks zeggen:PRazzRazz
maar ja ieders eigen,, ik KAP ERMEE seriues,
als je nog reacties wil geven graag, weet ik tenminste dat iemand het nog leest.
groetjes amanda.

Ik voelde mij zenuwachtig worden, en keek eens naar Percy die glimlachte.
Hij sloot zijn ene arm om mij heen en de andere in mijn hand en begon langzaam te bewegen.
Ik legde mijn hoofd in zijn schouder en we dansten nog uren achter elkaar aan.
Toen we pauze namen keek Hermelien me aan en gaf me een seintje naar het podium en liep naar het podium toe.
“Mag ik allen even u aandacht, ik heb een verzoek nummer en wil hem graag zingen.”
Iedereen applaudisseerde voor mij en ik stond daar zenuwachtig op het podium.

Ik zong 1 van Josh Groban mijn favoriete liedje, You Are Loved.

Don't give up
When your heart's heavy
I...I will lift it for you

Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I...I will break it for you

Well I can hear you
Don't give up
Because you are loved

Don't give up
It's just the hurt that you hide
When you're lost inside
I...I will be there to find you

Don't give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I...I will shine to guide you

Well I can hear you
Don't give up
Because you are loved

You are loved
Don't give up
Don't give up
Every one needs to be heard
You are loved

Toen ik klaar was met het liedje keek iedereen me verbaasd aan en applaudisseerde voor mij.
Ik kwam van het podium af en Percy kwam naar mij toen lopen, nam mij vast en gaf me een kus op mijn lippen.
Ik keek hem diep in de ogen aan en hij in die van mij.
Ik boog naar hem toe en hij naar mij, en toen onze lippen elkaar raakten werd er een foto gemaakt.
Na de foto begonnen wij elkaar te zoenen, en na die tijd ging hand met een hand langs mijn gezicht.
Ik voelde mij helemaal geweldig, maar toch voelde ik me nog steeds schuldig tegen over Draco.
Maar ja hij is weggegaan en heeft niet meer contact gezocht met mij, dat bewijst nou hoeveel hij van me hield.

Ik keek Percy eens aan en stopte toen met dansen en liep toen naar Ginny toe.
“Dus hoe was de zoen met Percy?”
Ik stak mijn duim omhoog en ze glimlachte breed en ik knuffelde toen Harry.
“Heey broer goed gedaan, nu heb ik een zusje, en zullen we een foto maken van de hele familie?”
Ze knikten en we zochten iedereen bij elkaar, Percy had James vast en ik Oksana.
We stonden met de fam Wemel en met de fam potter en de kinderen klaar, en de foto werd gemaakt.
Toen kreeg ik de verassing van mijn leven, je raad het nooit wie daar stond.

Ik liep op hem af en trok hem mee de tuin uit en de huis binnen.
“Hoe durf je hier te komen, waar haal je het lef vandaan. Je was weg gegaan zonder iets te laten horen ik wil je hier niet.”
“Dat meen je niet wat ik zie en voel aan je dat je nog steeds van me houd.”
“Weet je wat ik alleen nog maar voel dat is haat, voor jou Draco dus rot op.”
Toen ik weg wou lopen trok hij mij terug en duwde me tegen hem aan.
Hij begon mij te zoenen en ik duwde hem ruw weg ik wou het niet en kon het niet.
“Laat me met rust en rot op uit mijn huis.”
Hij vertrok en ik ging terug naar de tuin met pijn in mijn hart maar toch had ik de juiste keuze gekozen. En die of dat was Percy.
Ik liep naar Percy en legde een hand op zijn schouders, en hij keek me na toen ik verder liep.
Ik keek flirtend achterom en liep toen naar Remus toe die sinds kort met Tops was verloofd.
Binnenkort dus alweer een trouwerij en die van Charlie Hermelien.
En misschien die van mij Percy dan hadden onze kinderen 2 ouders, die bij elkaar waren.

(dag droom)

Oksana liep door de hallen van Zweinstein met haar andere eerste jaars, en ze zag er blij en opgewekt uit.
James aan de andere kant leek op zijn opa, hij haalde allemaal grappen uit onderweg naar de grote zaal.
Oksana ging op het krukje zitten en kreeg de hoed op haar hoofd, die luid schreeuwde “Alweer een Wemel, die gaat naar Griffoendor.”
En het zelfde gebeurde bij James, die ondertussen de hoed belachelijk maakte.
Die toen iets grappigs opmerkte. “Ik zie dat je veel van je opa weg hebt, dat word nog wat. Alweer een pottertje op deze school.”

(einde dag droom)

Ik werd wakker van de droom en zag dat Remus me zo nu en dan even raar aan keek.
“Heey tops, nog gefeliciteerd hea, ik ben echt super blij voor jullie. En ik zie dat jullie een kind verwachten nogmaals gefeliciteerd, Oom en Tante Lupos.”
Zei ik tegen hun met een knipoog.
“Heey hoe is het nou tussen jou en Percy, zag ik jullie net echt zoenen.”
Ik knikte en keek flirterig achterom naar Percy en de hint begreep en naar me toe kwam.
Hij sloeg een arm om mij heen en gaf me ene kus op mijn wang, tops grijnsde breed en Remus ook.
“Ik hoorde trouwens dat je assistent school hoofd bent geworden Angel. Gefeliciteerd.”
“Dank je wel ik kan alleen niet wachten op wie de VTZK leraar wordt.”
Na een tijdje staan kletsen vroeg Remus Tops ten dans en Percy mij.
We dansten de rest van de avond vol, zonder onderbrekingen zo langzamer hand ging iedereen naar bed en de band was weg.
Maar toch dansten wij verder hij vroeg of ik wou zingen dus zodoende dansten wij op mijn stem.
Ik boog me naar hem toe en hij naar mij en we raakten elkaars lippen.
De kinderen waren naar bed gebracht door mevr Wemel bedoel Molly en mijn moeder.
Niks kon ons nu nog scheiden de kus werd een zoen een diep vol tederheid en passie zoen.
Niks kon ons nog breken uit deze zoen, en we vielen op de grond want Percy struikelde en we lagen op de grond te rollen van het lachen.
We hadden een lol, in tijden hadden wij weer lol, al die gevoelens die ik voelde ratelden weer op naar boven.

Ik besloot naar bed te gaan en gaf Percy nog een afscheids zoen en liep toen naar mijn kamer.
Die nacht was zalig ik droomde dat ik en Percy getrouwd waren en nog een kind er bij hadden.
Ik voelde me misselijk worden, en dacht toen aan een nacht samen met Draco, waar niemand van af wist.
Ik kon toch niet zwanger zijn? En vooral al niet van Draco Malfidus.
Naja niet over na denken en gewoon morgen weer terug gaan naar Zweinstein.

slytherin89
Dreuzel
Dreuzel

slytherin89 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2008 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

hoofdstuk 18, en de laatste:O

ben nu bezig emt ene verhaal over draco of lucius &,,,, en Angelica int engels en 1 over draco en esmaralda,,,

stuur maar pb als je hem wilt lezen:OSurprisedSurprised

Die volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door mijn moeder die zei dat het tijd was om naar Zweinstein te gaan.
Ik verdwijnselde naar Zweinstein toen ik had gewassen en aangekleed.
Aangekomen in mijn kantoor stond daar de leraar VTDZK te wachten, ik schrok toen ik zag wie het was.
Het bleek Draco te zijn en die had weer een grijns op zijn gezicht.
Ik keek hem eens streng aan en liet hem zitten, we gingen praten over zijn lessen.
Wat voor ideeën hij had en waar hij mee zou beginnen dat soort dingen.
Na het gesprek begon hij aan de voornemens van de eerste les morgen.
En ik ging verder met de administratie van de school.

Ik keek om me heen ik zat met een probleem ik hou van Draco maar de gevoelens voor Percy wekken ook op.
Ik weet niet wat ik moet doen dus denk ik bij mijzelf, ik zal iets moeten doen om te zien bij wie het zal lukken.
Ik was op weg naar mijn les lokaal vanaf mijn verblijf boven het lokaal, toen ik daar aan kwam 15 minuten te vroeg.
Stond daar iemand te wachten op mij, en die keek me met ene glimlach aan en toverde een bloemen boeket te voorschijn.
“En dit mag betekenen dat jij je excuses aan bied?”
Ik keek hem eens aan en glimlachte toen, dat hij zijn glimlach verloor.

Ik had niet echt lol want ik meende het echt en keerde toen mijn rug naar hem toe.
Ik ging aan mijn bureau zitten en begon met huiswerk opstellen te bedenken.
Ik had de 7de jaars, en dat betekende dat ik Ginny had, in mijn les bij griffoendor en Zwadderich.
Draco ging snel weg, nadat hij weg was, kwam Percy naar mijn kamer toe, en ging op 1 been voor mij zitten.
“En wat mag dit betekenen.”
Zei ik lachend tegen Percy, die me glimlachend aan keek en toen de vraag stelde.
“Liefste angel, moeder van mijn kinderen, zou jij a.u.b. met mij willen trouwen?”
Het leek wel uren voor ik het besefte wat hij mij vroeg, en ik zoende hem vol op zijn mond.
“Dat betekent een ja?”
Ik knikte en zoende hem nog een keer, we spraken af dat over 2 weken de trouwerij was, dat was ook de datum wanneer we bij elkaar waren gekomen.

Ik zat radeloos achter mijn bureau te denken aan Percy, nog 1 dag, alleen vandaag en dan waren wij getrouwd.
Ik zat te kijken het viel me niet eens op dat er iemand achter mij stond.
Hij of zij liet mij schrikken en ik keek in de mooie ogen van Percy.
“Wat doe jij hier het brengt ongeluk wanneer je een dag van te voren elkaar ziet.”
“Dat kan ons nu niet meer over komen, we zijn zo gelukkig.”

Epiloog..

Ik keek door de ramen heen het was nu al 2 jaar later, en de kinderen groeiden als zuurkool.
Ik lachte even en keek in de foto album van de familie kinderen en de bruiloft.
We hadden in middels nog een meisje er bij die nu 1,5 jaar was.
Percy werkte voor de minister en ik werkte zo af en toe op Zweinstein als inval kracht.
We waren echt blij met elkaar, over een paar jaar zouden de kinderen naar Zweinstein gaan.
Ik zou ze dan enorm missen, echt heel veel, maar gelukkig was mijn schoon broer Harry en Kleine James gelukkig met Ginny.
Hermelien en Charlie waren in middels ook getrouwd, en hadden een mooie meisje van 1 jaar oud.
Ze heet Annie Charlise Wemel, onze kleine heet Esmaralda Molly Ginny Hermelien Wemel.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp