Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Nov 17, 2007 14:01 |
 |
Ik heb dus nu het 7de boek van harry potter naast me liggen en op de een of andere manier wil ik het heel erg rustig aan doen, ik heb nu rustig de eerste 4 hoofdstukken gelezen en straks over een paar uurtjes lees ik weer een paar andere hoofdstukken. Beetje vaag van me zelf, terwijl ik de andere delen meteen wilde uit lezen en daarna pas eens weer rustig te herlezen. Och dat houd de spanning in  |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
LETxTHEMxDANCE
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 17, 2007 22:40 |
 |
Ik lees de boeken altijd in volgorde, kweet nie.
Ik graak zo helemaal verdiept in het verhaal, en als je eerst boek 2 en dan boek 5 leest , dan klopt het verhaal niet meer
consider me crazy, mr het is waar ^^
xx. |
_________________ - My hopes are so high your kis might kill me - |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 30, 2007 15:45 |
 |
Ik lees de boeken niet altijd in volgorde. Vaak begin ik bij 4 en dan wel 5 en 6. Pas was ik in 2 bezig en kreeg ik de NL vertaling van 7, die ben ik toen eerst gaan lezen, naderhand ga ik wel weer verder in 2.
Ik merk wel dat ik vaak de eerste 3 of 4 boeken dus oversla en dan wel 5, 6 en 7 achter elkaar lees. Het kan ooit ook zijn dat ik 'zin' heb om HP te lezen en dan pak een boek van de plank die ik dan leuk vind. En daarna kan ik rustig weer verder gaan met andere boeken. Het verschilt dus heel erg bij mij. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Loena-fanaatje
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 12:37 |
 |
Ik lees de boeken altijd in de juiste volgorde. Als ik zin heb om deel 5 te lezen, begin ik bij boek 1. Geen idee waarom ik dat doe eigenlijk, maar dat is wel wat ik altijd heb gedaan. |
|
|
  |
 |
BoneDaddy
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 17:29 |
 |
Ik lees de boeken gewoon in willekeurige volgorde. Ik ben nu voor de tweede keer achter elkaar deel 7 aan het lezen. Maar ik heb me voorgenomen om straks als ik deel 7 uit heb, weer helemaal opnieuw te gaan beginnnen  |
|
|
  |
 |
Arjel
5e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 06, 2007 12:26 |
 |
De boeken die ik al eerder heb gelezen, kan ik best in een verschillende volgorde lezen. Soms heb ik bijvoorbeeld zin om deel 3 te lezen, omdat dat één van mijn favoriete delen is. Maar op momenten dat het boek nog helemaal "vers" is, wil ik het boek zo snel mogelijk uitlezen. Dan lig ik bijvoorbeeld al heel vroeg in bed en kan ik tot na 12 uur doorlezen als het moet, omdat ik dan helemaal in het verhaal zit. |
|
|
  |
 |
Geertjuhh
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 20:53 |
 |
In het begin las ik ze ook in volgorde. Maar sinds een paar weken, doe ik gewoon het boek pakken waar ik zin in heb. En dat is neit altijd een HP boek.
Maar ik zat een keer Gevangene van Azkaban te lezen, en opeens had ik zin om Relieken van de dood te gaan lezen. Dus gelijk gestopt met het boek en deel 7 gaan lezen..  |
_________________ 'Bill eeft verteld dat Fred en George heel amusant zijn,' zei Fleur met een serene glimlach.
'Nou Ik kom niet meer bij!' snauwde Hermelien |
|
  |
 |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 05, 2008 13:33 |
 |
op vakantie allemaal achter elkaar. thuis gewoon afwisselen.
soms heb ik ook wel eens hele periodes dat ik niet lees. |
_________________ "Oh, very good," interrupted Snape, his lip curling. "Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. 'Ghosts are transparent.'" |
|
  |
 |
HPAB
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 20:05 |
 |
Eerste keer lees ik ze allemaal in volgorde en ik laat geen hoofdstukken over. Maar als ik een Hp boek tweede keer lees , lees ik ht niet allemaal |
|
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 22:26 |
 |
Hmm, ik hoofdstukken overslaan doe ik niet echt, en dan bedoel ik van hfdst 4 naar hfdst 6 in ene gaan ofzo. Wel heb ik de neiging om bij een bepaald stuk van het boek te beginnen, dan vandaar het boek helemaal uit te lezen, en dan helemaal opnieuw te beginnen in dat boek x.D
De boeken lees ik gewoon door elkaar. Het ene moment ben ik bezig in PoA, en het andere in HBP, om even een voorbeeld te geven. Op dit moment lees ik ze in omgekeerde volgorde x.D Ben in DH begonnen, en zo naar HBP, OotP, en ben nu bij GoF =D. |
|
|
  |
 |
Severus Sneep
1e jaars

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 20:23 |
 |
Als er een nieuw boek uitkomt lees ik eerst de hele serie overnieuw voor ik aan het nieuwe boek begin. En als ik gewoon de serie lees, doe ik het van voor af aan. |
|
|
  |
 |
DanielS
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 20:24 |
 |
Ik heb de boeken in de volgorde van 1 t/m 7 gelezen. Anders klopt de verhaallijn niet meer. Dan denk je als je na 3 deel 7 leest: Hu, wtf? |
|
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 10:46 |
 |
Ik begin bij 1 en eindig met 7
Daarna:
Ik begin met 1 en eindig met 7.
En ga zo door. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Tyrael
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 11:50 |
 |
Meestal lees ik ze op chronologische volgorde maar het wil wel eens gebeuren dat ik bijvoorbeeld eerst deel 4 lees, en daarna weer begin bij deel 1 en de boel verder afmaak. |
|
|
  |
 |
Tiram
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 20:18 |
 |
Ik sla NOOIT hoofdstukken over, en ik lees altijd gewoon het boek waar ik zin in heb. Geen speciale redenen eigenlijk. |
|
|
  |
 |
|