Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Make-up Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
lizzie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 57 Sikkels

lizzie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2008 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag nooit make-up! ik vind dat stom en helemaal niet mooi! ik vind een vrouw/meisje veel mooier zonder! het is ook niet gezond voor je huid. wie dat veel gebruikt krijgt sneller rimpels (hebben ze mij wijsgemaakt) ik ben nu bijna 30 en mijn huid is nog mooi gaaf zonder al die make-up rommel! Very Happy

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2008 20:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

lizzie schreef:
Ik draag nooit make-up! ik vind dat stom en helemaal niet mooi! ik vind een vrouw/meisje veel mooier zonder! het is ook niet gezond voor je huid. wie dat veel gebruikt krijgt sneller rimpels (hebben ze mij wijsgemaakt) ik ben nu bijna 30 en mijn huid is nog mooi gaaf zonder al die make-up rommel! Very Happy

Het ligt er maar net aan welke make-up je op doet. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mascara en wat lippenstift echt zoveel uit kan maken. Dat zal zeker weten ook niet zo slecht voor je huid zijn. Sowieso is make-up niet zo heel slecht zolang je je huid maar goed schoonmaakt elke dag.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 420 Sikkels

Rylane is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

lizzie schreef:

Het schijnt inderdaad dat de make-up van vroeger slecht voor je huid was. Maar tegenwoordig hebben ze daar onderzoek naar gedaan en is make-up niet schadelijk voor je huid.
Zelf heb ik bijna altijd een beetje make-up op. Een beetje poeder om m'n voorhoofd wat matter te maken en mascara om mijn ogen te accentueren. Ik haal het er elke avond grondig vanaf, anders is het inderdaad niet goed voor je huid.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mwahh ik draag ook nooit make-up, heb het pas twee keer gedaan en dat was naar het Kerstbal Wink (dit jaar en vorig jaar). Het lijkt mij dat het gewoon te veel werk is (vooral 's ochtends als ik nog niet wakker ben) en bovendien... ik denk niet dat het je echt 'mooier' maakt ofzo, misschien alleen mascara.

Where your treasure is, there will your heart be also.
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2008 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor feestjes en dergelijje maak ik me tegoei op, maar op een gewone schooldag alleen mascara, eyeliner en soms wat oogschaduw.
Teveel make-up is niet mooi, gefaked. Maar een beetje doet soms wonderen.

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2008 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rylane schreef:
Zelf heb ik bijna altijd een beetje make-up op. Een beetje poeder om m'n voorhoofd wat matter te maken en mascara om mijn ogen te accentueren. Ik haal het er elke avond grondig vanaf, anders is het inderdaad niet goed voor je huid.

Ik doe gewoon geen poeder meer op omdat ik het er nooit helemaal af krijg. Hoe hard ik over mijn huid wrijf met die ontschminkingsmelk, de andere dag komt er nog altijd poeder af...
Mascara, een lijntje en oogschaduw wel, die gaan er dan wel weer helemaal af. (Oogschaduw doe ik de laatste tijd trouwens ook minder op)

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Lisette.
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 51 Sikkels

Lisette. is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe niet echt vaak make-up op, als ik tijd heb (dat is ongeveer 1 x in de week of minder xD) doe ik mascara op, en als ik nóg meer tijd heb doe ik ook eyeliner boven m'n ogen, worden m'n ogen 'wakkerder' en groter van. ^^

Op m'n lippen doe ik zelden iets, behalve soms labello.

Aquamaiden
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Aquamaiden is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 16:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou als ik jou was om wakkerder te ogen wel mascara op doen verder kun je het neutraal houden, maar dat is mijn mening. Vroeger had ik alleen make-up op met uitgaan en met feesten. Nu draag ik het bijna niet meer dus bij deze mijn mening.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 17:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

buiten school herkennen ze me bijna nooit, met name omdat ik dan pas make-up draag, hakken, juweeltjes. Op school weet bijna niemand dat ik ene verslaving heb aan oorbellen en ringen kopen. Ik verzamel ze bijna als het ware, terwijl ik altijd dezelfde in doe. Ik hou ook vele van haar kleuren, vooral kleuren die opvallen zoals flashi, rood, roos, blauw, groen,...
Ik kleur mijn haren sinds mijn 13de, maar vanaf mijn zestiende mocht ik zelf kiezen welke kleur ik wou.

Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 19:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag nog steeds iedere dag make-up. Als ik geen tijd heb is het meestal mascara met een klein oogpotlood randje, maar heb ik de tijd dan is het wel wat uitgebreider. Ik vind mezelf gewoon mooier met make-up. Mij zie je dus nooit zonder make-up. Ik draag geen rouge, daar word mijn huid ruw en puisterig van. En daar heb ik geen zin. Lippenstift draag ik alleen op feestjes, en dat is dan meestal een felkleurtje. En op school is het gewoon labella. Lekker neutraal maar wel glanzend ^^

Vroeger deed ik ook ingewikkelde dingen met een tekentje bij mij oog, of wat anders maar daar heb ik nu geen zin meer in. En ik steek mijn tijd liever in zo'n mooie zwartrandje rond je ogen, met een gekleurde erbij<3 Ik heb ook best veel make-up in mijn kamer liggen, vooral veel oogschaduw. Maar dat doe ik bijna nooit op. De meeste is van mijn zusje+moeder, die het in mijn kamer rond laten slingeren ^^"
Make-up vind ik mooi als je het op de manier doet waarop het het beste bij je past. Niet overdreven, want dan lijkt het erg nep. En ook niet als het niet echt bij 'karakter' past.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Schéhérazade schreef:
buiten school herkennen ze me bijna nooit, met name omdat ik dan pas make-up draag, hakken, juweeltjes. Op school weet bijna niemand dat ik ene verslaving heb aan oorbellen en ringen kopen. Ik verzamel ze bijna als het ware, terwijl ik altijd dezelfde in doe. Ik hou ook vele van haar kleuren, vooral kleuren die opvallen zoals flashi, rood, roos, blauw, groen,...
Ik kleur mijn haren sinds mijn 13de, maar vanaf mijn zestiende mocht ik zelf kiezen welke kleur ik wou.

Mag ik dan ook vragen waarom je op school dan geen make up draagt en buiten school dan wel? Voornamelijk omdat dit nogal onlogisch lijkt. Meestal hebben mensen juist op school make-up op en als ze thuis zijn dan doen ze niks op. Ik in ieder geval. Als ik vakantie heb of ik ben thuis dan ga ik echt niet rond lopen met make-up op. Alleen als ik een dag weg ga zoals bijvoorbeeld naar school of als ik langs ga bij iemand dan heb ik make up op. Nu is het van jou niet heel raar, maar je zegt dat het een "verslaving" is dus dan is het raar dat je het op school niet doet.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2008 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het oogpotlood "gevonden"!!!
nu moet ik alleen nog zorgen dat die lijntjes
een beetje netjes blijven.
1 verkeerde beweging en die lijn eindigd in je wenkbrauw ofzo..of je oog.
dat was best pijnlijk. XD

maar de laatse tijd gebruik ik vaak roze oogschaduw met een groene rand en wat mascara. niet overdreven, al is het ook niet echt subtiel te noemen. Cool

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
River
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 259 Sikkels

River is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2008 19:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag meestal mascara, ik vergeet het soms wel is op te doen en dan valt dat op omdat ik blonde wimpers heb. Razz

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 06, 2008 9:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de laatste tijd toch wel een vast make-up-patroon. xD
Ik doe eerst foundation op, dan een dikke laag oogpotlood onder en boven mijn ogen. Dan laat ik dat wat meer overlopen met zwarte oogschaduw met een kwastje, en aan de randjes doe ik dan nog donkerbruine oogschaduw zodat het mooi overloopt. Vlak om mijn ogen doe ik dan nog met een heel donker zwart oogpotlood met glitters een lijntje en tenslotte wat mascara en lippgloss. Dat doe ik al iets van twee maanden zo and I am liking it. (:

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp