Auteur |
Bericht |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 17:18 |
 |
@ Genner: Hier staat het |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 0:03 |
 |
Nu we het over verdwenen fics hebben, weet iemand misschien waar mijn fic zich momenteel bevindt? It's nowhere to be found. Ik heb er al een tijd niet aan geschreven, en als ik op de link in mn onderschrift klik, geeft ie aan dat het onderwerp niet meer bestaat. |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 0:11 |
 |
Fanfics waar langer als een maand niet aan is geschreven worden verwijderd. Je geeft zelf aan er lang niet meer aan geschreven te hebben, dus waarschijnlijk is dat ook met jouw fanfic gebeurd. |
  |
 |
Idril
The First Aid Mod

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 14:23 |
 |
@Princess*//; ik weet dat bibi haar verhalen op heel veel sites zet, maar als ik ze daar weg pluk komt dat eigen op hetzelfde neer als stelen, en dat doe ik liever niet.
@Mrs Charlie Weasley; ik heb dat laatst ook al uitgelegd in Perkies kantoor, toen je dat vroeg. De verhalen worden gewoon beoordeeld, en de besten worden overgezet naar FF. Alle verhalen die nu op HPF staan blijven hier ook gewoon staan. Wij halen niets weg.
@Kirrsten; bedankt voor je aanbod, maar ik heb op het moment geen hulp meer nodig. Het verhaal van bibi en Loony Luna laten we gewoon zitten. We hebben echt al heel veel verhalen die wel worden overgezet!
Als je graag wilt helpen; houd het board de komende tijd een beetje in de gaten. In de komende maanden heb ik zeker weer hulp nodig, maar nu is er even een pauze...
@XilonaX; had jij niet zo'n heel lang en populair verhaal? Er staat me inderdaad bij dat ik dat heb verwijderd, hoewel ik het al langer heb laten staan dan gewoonlijk. Ik vond het zonde om weg te gooien, maar de regels zijn duidelijk. |
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 23:37 |
 |
@Idril: Ja, dat klopt Mja, regels zijn regels, en ik kan begrijpen dat het een onoverzichtelijke boel wordt als men zich er niet aan houdt.
Is het wel toegestaan de fictie opnieuw te posten? |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
|
| |