Auteur |
Bericht |
006witch600
2e jaars

Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 19:35 |
 |
Egt zo erg
Ik was ooit een keer aan t kijken en kon t maar niet laten om te bellen, toen ik belde was ik opeens 10e beller maar ik schrok me te pletter en heb opgehangen.. xD whaaaaaaaa.. zo Lelijk gewoon..
Maar die meiden hebben volgens mij de school nooit afgemaakt zo dom dat ze zijn.. xD |
_________________ As a dream, that turns out in reality.. ^^ |
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 21:54 |
 |
Ik vind het echt Schandalig dat dat uitgezonden mag worden, dat is toch echt geld verdienen door mensen te lokken en op hen in te spelen, ik vind het echt zooo grof en ik vind het echt niet goed dat het mag. Vaak wordt er een woord gezegt en dan valt heel opeens de verbinding weg ofzo ik vind het echt sleht dan heb ik liever iets anders om geld aan uit te geven dan aan zo een belspel, mijn meter heet ooit eens meegedaan en toen kreeg ze haar telefoon rekening, en die was dubbelzoveel aangerekend dan dat er vermeld stond. Ik vind het een laf spel. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 20:07 |
 |
Goed nieuws voor de belspel haters..
Citaat: | RTL stopt voorlopig met belspellen
HILVERSUM (ANP) - De vier RTL-zenders stoppen met ingang van 1 november met het uitzenden van belspelletjes. Een woordvoerster van RTL Nederland vertelde dinsdag dat dit ,,tot nader order'' gebeurt.
Call-tv ligt onder vuur omdat het fenomeen onderwerp is van een justitieel onderzoek naar de rechtmatigheid van de spellen. |
Veel kranten hadden een iets uitgebreider verhaal, maar dit kon ik even vinden. RTL stopt er dus mee. Dat houd wel in dat je Net5 en SBS6 hebt die nog wel doorgaan. Maar die zenden ook voornamelijk dat "Live tv" uit waar je spullen kan kopen. Veronica doet volgens mij niet aan belspelletjes, of ik moet het mis hebben. Ergens maakt het mij niet uit dat ze stoppen. Ik heb er toch weinig mee, maar sommige mensen zullen hier wel blij mee zijn. Er komt een andere programering nu overdag. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 11, 2007 12:20 |
 |
Ik had het ook a gelezen Eva, en ik was echt wel blij toen ik dit hoorde. Eindelijk kan ik rustig Oprah kijken Maar ik had niet verwacht dat het nep was. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Stefanovic
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 12:18 |
 |
Ik vind het altijd wel grappig om naar belspelletjes te kijken. Het is vooral leuk om te zien hoe dom soms die presentatoren zijn. Ook de antwoorden van de bellers zijn soms niet al te slim (die domme antwoorden zijn vaak bij Jensen en DWDD te zien). |
|
|
  |
 |
Lieselot Potter
1e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 19:55 |
 |
Ik vind het altijd zalig als er iets onverwachts gebeurd. Vandaag was ik aan het kijken en er belde een vrouw en ze mompelde iets, maar de presentatrice verstond het niet en daarna zei de vrouw dat ze het niet wist :') Vraagt de presentatrice: 'Waarom bel je dan?'
:')
Er was ook zo'n vent die iets beledigend zei. Ik heb het niet gehoord wat het juist was maar de presentatrice kon er niet meer lachen. Echt geweldig :') |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 20:00 |
 |
Ik vind deze spelletjes echt waardeloos. Heel irritant, snap niet dat mensen bellen. Zo'n simpele oplossingen en veel geld is natuurlijk wel aanlokkelijk.
Ook de meisjes die het presenteren, tja, ze zijn niet de slimste.
Op youtube staan leuke stukjes over domme uitspraken, zijn wel leuk om te zien! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Manouk
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 19:48 |
 |
Ooh, tussen alle haters kom ik aan hoor. Ik vind belspelletjes echt leuk :') Als je eens niets te doen hebt of een keer een middag in je bed blijft liggen dan is het zo grappig te zien. Ik vind vooral die spellen met dingen als 'Noem een merk' of 'Wat past er achter water?' leuk, met zo'n bord en dan briefjes voor de antwoorden. Dan weet je zeker dat het eerlijk is en er komen heel veel bellers. En dan verzin ik een antwoord en wacht ik net zo lang tot iemand dat noemt om te zien of het goed is, haha.
Ik weet dat het geldklopperij is enzo, maar ik bel nooit, dat vind ik geldverspilling. Maar kijken is al leuk, die presentatoren zijn best grappig en ze kunnen heerlijk over niks kletsen.
En ze zijn echt niet dom hoor, okee, ze maken soms stomme opmerkingen maar volgens mij is het meer een bijbaan. Ze móéten blijven praten, dan zou iedereen zo doen denk ik.
En iedereen maakt wel eens een fout, dat maakt het juist leuker (: |
 |
Evie Black
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 19:07 |
 |
Ik vind belspelletjes echt vreselijk ik snap ook niet dat mensen daarvoor gaan werken ik bedoel die mensen wat daar staan komen echt zo dom over :S |
|
|
  |
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 14, 2007 12:05 |
 |
TE belachelijke rommel, die onzinspelletjes! Net als van die homeshoppingcrap
Maar goed, het levert dan wel weer leuke fragmenten voor de TV draait door op @ DWDD  |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 14, 2007 13:25 |
 |
Ik haat belspelletjes! Waar zijn ze nu goed voor? Entertainment? NEE! spanning? NEE; wie wil er nu heel de voor/namiddag of avond naar een zagende trien zitten kijken. Eerlijkheid? NEE; hoeveel keer is het al niet gebeurt dat mensen bedrogen worden of dat ze het juiste antwoord zeggen en dat de presentatrice ze dan zogezegt 'niet verstaat'...
Dus voor mij belspelletjes, néé bedankt! |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 14, 2007 17:01 |
 |
Ik vind het erg irritant, vooral omdat het nepperij is. Het bedrag waarvan zij zeggen dat je dat wint, is nog geen kansspelbelasting over geheven. Dat moet jij dus betalen wanneer je het bedrag ontvangt. En dat vertellen ze je niet.. Plus het feit, dat vaak is het zo dat als je het goede antwoord hebt gegeven, dat je dan ook nog een soort code moet doorgeven om 'de kluis' te openen. Daar zit dan een nog hoger geldbedrag in. De kans dat je die code in 1 x kraakt, is zo onnoemelijk klein dat het bijna onmogelijk is om dat bedrag te winnen. En bij het volgende woord, moet je een heel andere code 'kraken'. Dus een volgende kandidaat kan niet doorgaan op de voorgaande code.
Ik werk bij de Belastingdienst en ze hebben een tijdje terug een inval gedaan bij een belspel opname. Die ging dus uiteraard niet door... gelukkig! |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 30, 2008 20:48 |
 |
Nou de belspelletjes zijn nu al een tijdje weg, en ik heb ze nog geen een keer gemist. Om heel eerlijk te zijn is het mij niet eens opgevallen dat ze weg zijn. Maar is dit nou alleen in Nederland? Want volgens mij heeft België nou toch nog wel de belspelletjes of niet? |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 30, 2008 20:51 |
 |
Witch_Eva schreef: | Nou de belspelletjes zijn nu al een tijdje weg, en ik heb ze nog geen een keer gemist. Om heel eerlijk te zijn is het mij niet eens opgevallen dat ze weg zijn. Maar is dit nou alleen in Nederland? Want volgens mij heeft België nou toch nog wel de belspelletjes of niet? |
Hier zijn ze nog.
Ik was zo jaloers op Nederland toen ik las dat ze er niet meer werden uitgezonden.
Maar ik kijk ze nooit. In het begin was het nog leuk omte zoeken naar het 'systeem ' dat achter zeventien x twintig te zoeken.
Maar nu is het te absurd voor woorden geworden. |
  |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 0:39 |
 |
Ik kijk ze wel eens als ik me verveel. Maar echt: mensen die bellen en in 10 minuten 7x hetzelfde antwoord!
Maar verder vind ik het wel geldverspilling, want tegen de tijd dat je in de uitzending komt, en meestal heb je het dan ook nog fout. |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
|