Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Sieraden, oorbellen - kettingen. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 03, 2007 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Inmiddels is er toch wat veranderd in de tussentijd toen ik het topic begon. Dus laat ik maar een nieuwe reactie gaan plaatsen. ^-^'

1. Dragen jullie sieraden?
Ik draag geen sieraden, ik heb wel gaatjes in mijn oren maar daar zitten echt never nooit geen oorbellen in.
2. Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Ik draag niks omdat ik weet het niet, of ik raak het kwijt en ik heb er geen behoefte aan. Misschien komt het later allemaal nog wel, maar nu? Nee echt niet!
3. Wat vind je van sieraden?
Ik vind het wel leuk, maar niet voor bij mezelf. Ik ben er niet echt een type voor, als je mij nou eenmaal kent en ik loop met oorbellen of met een ring om dan zou je het ook raar vinden.
4. Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Hms, ligt eraan wat voor een sieraden.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Crissy77
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2007 12:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dragen jullie sieraden: Ja elke dag, ik ben helemaal gek van oorbellen, dus die draag ik zowiezo dagelijks, en altijd ringen, armbandje en ketting en horloge.
Zo ja welke: diverse, veel te veel om op te noemen, maar vooral zilver of met kleurtjes.
Wat vind je van sieraden: Helemaal geweldig!!! Kan er geen genoeg van krijgen.
Zijn sieraden duur of juist goedkoop: Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Ik heb een hele hoop goedkope, maar ook duurdere sieraden. Die ik zelf koop zijn meestal wat goedkoper, maar de cadeautjes weer wat duurder Wink

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2007 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

#1 Dragen jullie sieraden?
Ja
#2 Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Gewoonte en sieraden zijn mooi.
#3 Wat vind je van sieraden?
Mooi, leuk, kunnen je opfleuren Very Happy
#4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Dat ligt eraan. Sommige oorbellen zijn zo €100,= en andere weer €3,95.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik dacht dat ik hier ook een keer een lijstje gepost had, maar ik kan hem niet meer weer vinden.

Dragen jullie sieraden?
Ja ik draag sieraden. Angel
Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Ik heb sowieso altijd ringen om. De ene kan ik nog wel van mijn vinger afhalen, de andere niet meer. Ik heb ze ook heel lang, en ik heb ze ook dag en nacht om. Daarbij heb ik de laatste tijd veel vaker oorbellen in. Ik heb een hele tijd geen oorbellen ingehad, alleen nu vind ik wel leuk om weer wat in te doen. Voor de rest draag ik niet echt sieraden.
Wat vind je van sieraden
Sieraden zijn wel mooi, maar wel met mate. Je moet niet een lopende kerstboom worden. Het is dus mooi als het niet too much is. Gewoon een paar simpele oorbellen, ringen,arbanden dan vind ik het al goed.
Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Ligt er net aan waar je ze haalt. De sieraden die ik koop zijn niet duur. Ik hoef niet perse oorbellen van 50 euro ofzo. Angel

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Strongest Wizard is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Draag jij sieraden?
Heel lang had ik niet echt oog voor sieraden. Ik zag sieraden en bling bling vooral bij die Amerikaanse rappers, en kon me niet voorstellen dat je met een ketting met diamanten loopt van 1 Miljoen Euro, gewoon omdat je niet weet wat je anders moet kopen!
Maar sinds ik in Engeland woon is mijn mening daarover wel veranderd. Er word hier veel goud gedragen, en dan zijn de sieraden ook meestal zo groot en dik mogelijk. Het hoort een beetje bij de cultuur denk ik. Oorbellen zie je hier ook vaak bij mannen, en sinds een paar jaar heb ik er ook één. Ik vind het nu ook mooier om een ketting de dragen, niet te lang maar wel opvallend.

2. Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Een oorbel, een horloge, een ketting, een armband, ringen.

3. Wat vind je van sieraden?
Sieraden kunnen heel mooi zijn. Vooral als ze goed passen bij het soort kleding wat je aanhebt. Niet hele grote koeienbellen, maar een nette ketting of ring kan heel mooi staan.

4. Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
De meeste sieraden zijn duur. Verschil alleen met Nederland is dat ze hier in Engeland veel goud dragen en maken, maar dan van 9 Karaat. Dat ziet er hetzelfde uit als 14k of 18k, alleen het is veel sterker en ook goedkoper. Ik wil niet zeggen dat het nou echt goedkoop is, maar wel iets goedkoper.
Sieraden geven ook een bepaalde status aan, zo zul je hoger opgeleiden vaak zien met Horloges, en andere meer met kettingen en ringen. Zo werkt dat hier wel een beetje. Vooral in de grote stad zie je veel zakenlui met Rolex en Breitling horloges. Toch om hun status aan te geven.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn

misssnake is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 17:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

1
ja ik draag sieraden. ik heb pas gaatjes laten schieten. alleen mogen ze er nog niet uit.
2 zo ja welke.
nou oorbellen dus. Soms een ketting. (ik vergeet het alleen nog al vaak Sad )
3 wat vind je van sieraden.
ik ben echt sieraad-aholic of hoe je het ook maar wil noemen Cool
4 zijn sieraden duur of juist goedkoop
het ligt eraan waar je ze koopt. ze hoeven toch niet van echt goud of silver te zijn Cool

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Draag jij sieraden?
Ja, maar dan is het meestal maar 1 dingetje dat ik draag. Dus de ene keer draag ik een ketting en de andere keer mijn ring ofzo. Of soms beiden, maar dat gebeurd niet veel.

- Zo ja welke, zo nee, waarom niet?
Ik heb sinds kort een mooie halsketting van mijn beste vriendin gekregen plus oorbellen bij, maar ik kan die oorbellen niet dragen aangezien ik geen gaatje meer heb en dat vind ik wel jammer. Dus ik draag die ketting en ik vind ze ook heel mooi. Ik doe ze tegenwoordig niet meer uit, ik ga ermee slapen, douchen, lopen enzovoorts; Het hangt helemaal niet in de weg. En ik ben er wel gehecht aan geraakt. ^^ Vroeger was ik niet zo dol op kettingen en ik vond ze toen ook een beetje irritant, maar ik vind ze nu wel leuk. Ik heb nog een halsketting van POTC en die draag ik ook vaak, maar nu draag ik toch het meest die nieuwe halsketting. ^^
Ik draag in de zomer ook vaak mijn ring uit Schotland. Het is een vlinderring en ik draag ze alleen als het wat warmer weer is omdat ik in de winter mijn handschoenen altijd aanheb en die ring zit dan wel in de weg. Verder heb ik nog wel sieraden liggen, maar die draag ik nooit.

- Wat vind je van sieraden?
Ik vind ze heel mooi, maar ik ben er nu niet zo'n grote fan van. Ze zijn natuurlijk heel mooi en ik draag het wel graag, maar ik heb nu geen hele verzameling liggen ofzo. ^^ Maar je hebt mensen die echt helemaal volhangen van de sieraden, dat vind ik niet zo mooi. Teveel is trop.

- Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Tja, tis te zien waar je die sieraden gaat kopen natuurlijk. Als je naar een juwelier gaat dan zijn ze meestal wel duur. In een gewone winkel zoals het Kruidvat ofzo zijn ze helemaal niet duur. Ik heb liever gewone goedkope sieraden, als je een duur sieraad koopt en die word op een dag gestolen ofzo, dan is dat allemaal weggesmeten geld.
Dus het hangt er vanaf waar je ze precies koopt.

I'll do anything for you.
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 21:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jazeker
Nou, eigenlijk draag ik alleen oorbellen (klavertje4, whaha, want die brengen geluk Wink ), maar voor de rest niet... ringen vind ik lastig en kettingen ook.
Ik vind dat het wel mooi kan staan, maar dan vooral bij chique gelegenheden... iedere dag helemaal beladen met sieraden vind ik een beetje overdreven.
De mijne zijn vaak goedkoop, omdat ik geen zin heb om er veel geld aan uit te geven. Bovendien kunnen goedkope sieraden ook hartstikke mooi zijn Wink

Where your treasure is, there will your heart be also.
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 21:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jup, elke dag x.D

Ehm, ik heb standaart 2 ringen aan (waarvan ik er vandaag 1tje verloren ben *huil*) en een ketting. Ohjah, en kleinere oorbellen in m'n 2de gaatjes ^^. En in m'n 1ste gaatjes wisselen de oorbellen nog al vaak af.

Ik vind ze leuk, ik zou nu niet meer zonder ze kunnen. Ze fleuren je een beetje op. Je hoeft jezelf niet helemaal vol te hangen met tig kettingen, armbanden,... Maar een paar is altijd wel leuk =D

De meeste van mijn oorbellen zijn wel goedkoop. Je weet wel, uit 't kruitvat of de hema ofzo, € 3 per paar. Ik vind die oorbellen veel leuker ^^. Als je duurder gaat, heb je al heel vaak zilveren met steentjes en vaag gevormd enzo ^^. Van die 'goedkopere', daar heb je al vaker wat van die prulletjes in x.D, zoals katjes, paperclip-oorbellen, met knoopjes aan, etc *Ziet die oorbellen niet liggen*
Mijn 'standaart' ketting & ringen zijn 't duurste denk ik. Hoewel 1ring van m'n moeder is x.D, de andere komt van een Keltische beurs ofzo ^^ *Die ben ik net kwijt -.-' *

__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 18:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaa zeker!
Jaa, ik vind sieraden heel leuk en mooi. Ze kunnen je outfit echt leuker maken! Ik draag armbanden, kettingen en horloges, ik dat ook een sieraad? xD
Mooi!
Ligt er natuurlijk aan welke sieraden je koopt en welk merk.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp