Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Posters van Harry Potter Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Nena
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Nena is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 18, 2008 22:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik had vroeger overla poosters hangen van Daniel Ruperd en Emma, allen werd een beetje kriebelig van dat ze me de heltijd aan keken Razz nu heb ik er alleen nog maar 1 van de film (deel 4) maar haalde ze vroeger altijd uit magazines, vooral als er een nieuw film deel uit is kan je ze overal vinden Wink vooral de hitkrant, die heeft er in die tijd pas veel elke week wel 1 grote Laughing

Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb 1 uit de hitkrant van de globet of fire en van deel 5 van een vriendin van mij. maar ik durf nooit naar de bios of de videotheek of een andere winkel te gaan en er om te vragen. misschien een beet je dom maar ik vind het doodeng

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

lauie is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 01, 2008 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een paar kleintjes uit het posterboek van PoA, die een keer gratis bij de krant zat, een heel mooie van OotP die ik gekocht heb in de kinepolis en nog zoeen maar dan nog mooier en die heb ik besteld op ebay.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 9:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

nautic schreef:
ik heb 1 uit de hitkrant van de globet of fire en van deel 5 van een vriendin van mij. maar ik durf nooit naar de bios of de videotheek of een andere winkel te gaan en er om te vragen. misschien een beet je dom maar ik vind het doodeng

Ik vondt het in het begin ook doodeng om het te vragen maar na 4 jaar raak je er aan gewend, en dan moet je je gewoon over je angst heen zetten en dan heb je wel wat Wink of anders vraag je je moeder of vader of andere personen of ze het willen vragen voor je.

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 22, 2008 9:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zoek wanhopig naar posters etc. van HP..
Ik woon in een niet al te groot stadje, heb alle boekwinkels al gevraagd, (inclusief Intertoys en Blokker Cool ), maar alles is al weg.. heel misschien kan Stumpel nog wat regelen, maar die kans is vrijwel nihil.
Een bioscoop is ook weer drie kwartier rijden hier vandaan, dus zucht..

Ik weet dat je van Marktplaats enzo kunt bestellen, maar het is nog maar de vraag of het van mijn ouders mag. Bovendien kosten sommige posters al weer een euro of tien.

Heeft iemand nog tips?

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 22, 2008 14:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk ben je er dan nu redelijk laat mee. Toen het boek uitkwam kon je voor die tijd beter in de boekwinkels in je omgeving vragen of je de posters en de rest van de merchandise mocht hebben. Nu hebben heel veel boekwinkels het niet meer. Je kan het inderdaad nog proberen, maar ergens zou ik er dan wel bij neerleggen dat je het misschien van Marktplaats moet halen. En zo duur zijn sommige posters niet echt hoor. Je kan ook bij film 6 dan vragen aan de bioscopen of je een poster mag hebben, maar aangezien een bioscoop ook niet zomaar posters weg mag geven heb je daar dus een kleinere kans dat je een poster krijgt.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 274 Sikkels

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 23, 2008 10:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Je kan ook bij film 6 dan vragen aan de bioscopen of je een poster mag hebben, maar aangezien een bioscoop ook niet zomaar posters weg mag geven heb je daar dus een kleinere kans dat je een poster krijgt.

Dat kun je wel vergeten! Al het originele film-promotie-materiaal uit bioscopen wordt na het draaien retour gezonden naar Warner Bros, zijn ze verplicht om terug te geven, tenzij ze het gaan kopen Wink

Ik heb een filmposter van "Harry Potter and the Order of the Phoenix", Harry int midden en de rest eromheen.. en eehm, nog een tweetal kalenders in tekenstyle en een grote poster die op scholen is opgehangen, eentje van de EA game.

Als er op school posters hangen van bijvoorbeeld Harry Potter, dan zou ik bij je concierge gaan vragen of je die mag hebben als ze hem verwijderen, scholen gooien ze meestal gewoon weg.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 34 Sikkels

Wizard>Joey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Anika_x schreef:
Hee.. ik heb helemaal geen posters Rolling Eyes Ik snap niet hoe jullie er aan komen maar ik hoef niet persee posters dus ga ik er ook geen moeite voor doen Wink

xx.

Gewoon goed tijdschriften in de gaten houden Wink Als je posters ziet hangen bij boekhandels, dvd winkels enzovoort moet je die posters gewoon vragen. Die gooien ze meestal toch weg, dus als je op tijd ben, mag je ze hebben. Ook kan je gewoon Harry Potter posters kopen in Movieshops ofzoiets. (denk ook aan Expo) Razz

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 15, 2008 18:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) Ik heb de filmposter van alle 5 de films, ook een posterboekje van de 1ste en de 3de film
2) gekocht
3) de filmposter van de 3de. Die vind ik echt prachtig

xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 17, 2008 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was laatst bij de Expo (in Zwolle op vakantie Razz ) & jawel hoor... daar hing DE Hp poster voor mij Smile Dumbledore's Army, met Luna Marcel Ginny, Ron, Harry en Hermelien.
Kijk ik een paar dagen geleden in m'n muziek boek van de Geheime Kamer (die ik al een paar jaar heb...) blijkt daar ook nog een poster in te zitten. Tadaaaaa, Marit heeft 2 geweldige posters & van vrij groot formaat op dr kamer hangen! Very Happy

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

MissBehavior is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een hele tijd geleden (langer dan een jaar denk'k xD) was er zo'n HP Special van The One (frans magazine) waar er stuk of 6 posters van HP tussen zaten. En dan heb je nog de A4 grote foto's waar er ook veel van waren.
En toen HP4 (de film) was uitgekomen, zijn een vriendin en ik naar de Standaart Boekhandel geweest, en hebben we gevraagd of we al die promoposters mochten hebben xD
Dus ik heb wel een paar mooie posters, maar ze hangen niet allemaal uit xD

yvje94
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

yvje94 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 18:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Arrow Hoeveel posters hebben jullie van Harry Potter? euhhh... een stuk 0f 20, 25 denk ik
Arrow Hoe komen jullie eraan? uit de Hitkrant waar ik een poos op geabboneerd ben geweest
Arrow Wat is je lievelingsposter? die van Harry uit deel 3, dat hij tegen een muur aanstaat... waarom weet ik niet

LonnxLoena
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 5 Sikkels

LonnxLoena is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

-ik heb iets van 11 film posters. en ook nog 10 posters van die mensen gewoon. Verder heb ik ook gewoon van die blaadjes met harry potter teksten en een soort diploma's die je kreeg als je naar een harry potter nacht ging.
- De meeste komen uit tijdschriften en 2 heb ik gekocht & een paar gekregen & die blaadjes gewoon bij harry potter dingen zoals die nachten.
-me lievelingspsoster is een grote van film 5 waar je het trio ziet met een donkere lucht en op de achtergrond het kasteel en voldemords hoofd

juniper
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 21 Sikkels

juniper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 15:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb jammer genoeg geen posters van Harry Potter maar wel iets heel anders dat erg orgineel is. Zou ik het zeggen? Ja, ik zeg het gewoon. Ik heb nog een mat van Harry Potter. Harry zit dan op zijn bezem met bijna de Snaai in zijn handen. Ik wil nog wel een poster en ik ben ook al aan het kijken of ik er 1 kan vinden.

Liefs,
juniper

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 17:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er eentje, van boek 7. Die kreeg ik erbij toen ik het kocht, de eerste dag. Verder wil ik nog wel een film poster, ben alleen nog geen leuke tegen gekomen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp