Auteur |
Bericht |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 28, 2007 19:11 |
 |
Ja, ik heb het gemist! Niet zozeer omdat ik Rupert op een bezem wil zien (Hoewel...) Maar gewoon omdat het in OotP een belangrijke rol speelt.
Zwarkbal neemt zowieso in ieder boek al een zekere rol in, dus ik snap niet waarom het hier is uitgelaten. Ze kunnen wel zeggen 'De film duurde nu al te lang'
Het is wel zo (niet dattie te lang duurde, maar wel dat er al veel inzat), maar ik denk niet dat veel mensen het erg gevonden zouden hebben.
Harry wordt de helft van de tijd gestrafd omdat hij geen Zwerkbal mag spelen, door nablijven of schorsing. Het getreiter van Malfoy, het 'gevecht'. Ron's 'zwakke zelfvertrouwen'. Luna's hoed :').
Echt, hartstikke jammer dat het er niks in is voorgekomen.
Ik vind het wel goed dat het wss terug komt in HBP! Harry als aanvoerder, Ron als wachter, Ginny als... Hoe heten die weer xD, niet zoeker. Njaah, als nog iets anders dan een Wachter, Zoeker of Drijver :'). Ik kijk er naar uit <3! |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 11:17 |
 |
Ja, ik zou het érg jammer vinden. Niet zo erg dat de film gelijk niets voorstelt, maar wel zonde. Ik ben zo benieuwd naar Ron op de bezem, het zingen van het lied 'Wemel is onze vrind.'. Het zwerkbal commentaar van Luna (dat is toch in deze film?) |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 12:03 |
 |
Lady Voldermort schreef: | Ja, ik zou het érg jammer vinden. Niet zo erg dat de film gelijk niets voorstelt, maar wel zonde. Ik ben zo benieuwd naar Ron op de bezem, het zingen van het lied 'Wemel is onze vrind.'. Het zwerkbal commentaar van Luna (dat is toch in deze film?) |
Ja het commentaar van Luna is in de 6e film. Maar er komt ook Zwerkbal in de 6e film. Dat is allang bekend gemaakt. Ze hebben namelijk al beelden laten zien van de nieuwe Zwerkbal outfits. Alleen in film 5 zat er geen Zwerkbal. Je krijgt dus nu ook Ron te zien op een bezem, en misschien hoor je het liedje ook wel. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 13:59 |
 |
Oh, gedoe. Ik had de titel verkeerd gelezen. Het gaat over film 5.. Ik dacht dat het al over film 6 ging. Ik vond het al zo raar, want ik had al ergens de bevestiging gelezen dat er zwerkbal zou komen. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 15:42 |
 |
@ Olivander; je moet goed lezen, er komt in film 6 wel zwerkbal... en Rupert is natuurlijk Ron...
Ik ben er blij mee, ik ben gek op zwerkbal, en bovendien verheug ik me erg op Rupert op een bezem!
En Harry als aanvoerder natuurlijk *woei* |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 11:14 |
 |
Na de film te hebben gezien, vond ik het niet zo erg meer. Het was natuurlijk wel jammer dat het liedje en Ron op een bezem er niet in voorkwamen. Maar ik denk niet dat als ze het gedaan hadden, dat de film dan langer zou zijn. Dan hadden ze andere dingen zoals de Omber scenes, SvP, en het Ministry of Magic ingekort, en dat zou ik dan denk ik erger hebben gevonden. Kijk maar naar Snape's ergste herinnering. Die is ook heel duidelijk ingekort, zeker als je bedenkt dat ze Lily wel hadden gecast. |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 13:15 |
 |
Aah!, Ik wil rupert op een bezem en het liedje!
Ik wil Wemel is onze vrind!!
Was net zon leuk aspect in het boek,en het besloeg ook nog een groot aantal bladzijden.
Ja erg jammer. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 14:05 |
 |
Ik vond het eigenlijk niet zo erg. Het was me eigenlijk niet eens opgevallen. Ron op een bezem is toch niet zo spectaculair? Daarbij had het helemaal niet in de film gepast. |
  |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 19:26 |
 |
Het leek mij juist leuk als er zwerkbal in voor kwam. En dan vooral het liedje!
Ik vond het trouwens ook jammer dat het moeras er niet in voor kwam.
Maar in deel 6 komt zeker zwerkbal! (Rupert gaat dan ook spelen xD)
werd verteld in een filmpje op youtube en daar zeiden ze dat ze de kleding wat hadden aangepast en lieten ze dat ook zien! |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 17:13 |
 |
mensen , lees eens?! dit topic ging over film 5!! Er is al bevestigd dat er wel zwerkbal zit in film 6!! En ik persoonlijk ben daar heel blij mee, ik denk dat Ron/Rupert op een bezem heel komisch is! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 11:04 |
 |
In deel 5 beslaat zwerkbal heel wat bladzijdes,en er komt niets van in de film.
Ín deel 6 het tegenovergestelde en het komt wel in de film!!
Ongeloofelijk. |
Proud to be a Huffie
Laatst aangepast door Firminus Niggelus op Di Feb 05, 2008 11:19; in totaal 6 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 11:07 |
 |
Firminus Niggelus schreef: | In deel 5 beslaat zwerkbal heel wat bladzijdes,en er komt niets van in de film.
Ín deel 6 het tegenovergestelde en het komt wel in de film!!
Ongeloofelijk. |
Nou hier ben ik het niet met je eens. In deel 6 dan wordt Harry Quidditch Captain/Aanvoerder. Dan lijkt het mij eerder logisch dan dat je een Zwerkbal wedstrijd hebt dan in boek 5. Het is namelijk leuk om dat te verfilmen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 12:10 |
 |
Daar ben ik het absoluut met je eens.
Ik was alweer vergeten dat Harry in deel 6 aanvoerder wordt van het zwerkbal team.
Dat is inderdaad leuker om te filmen. |
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Maggie Smith
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 15:44 |
 |
In deel 5 is het meer een anti omber film dan wat er in t boek stond.
Hoop dat ze dat in deel 6 meer naar het boek kijken en alles eerlijk verdelen. |
_________________ You, sir, are an idiot. |
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 12:09 |
 |
ik vondt het wel jammer dat er geen zwerkbal in zat, maar ik miste het niet echt heel erg. als je in film 6 zwerbal zou weg laten, mis je het volgens mij wel. want harry zoent ginny na de wedstrijd en wat hier boven ook al stond harry is dan de aanvoeder |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
|