Auteur |
Bericht |
Whitelighter
6e jaars
Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 21:52 |
|
Ik zou iedereen aan het lachen willen kunnen brengen door echt leuke grappen. Ik heb niet echt veel humor, dat zeg ik zelf. Het is gewoon zo.
Ook zou ik soms zo de gave kunnen hebben om met iedereen overeen te komen. Ik heb zo'n vriendin echt dat is echt fantastisch hoe die met mensen omgaat. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
|
|
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 22:03 |
|
Ik zou graag echt muziekaal willen zijn =D. Vooral zingen :'). Maar dat kan ik wel een beetje =D. Alleen zo extreem hoog zingen x.D, en dat zijn net altijd van die hippe liedjes :').
Of goed kunnen tekenen.
Nou, ffe alle ego inbegrepen :'), ik kan wel behoorlijk tekenen, zolang ik me maar niet aan regeltjes e.d moet houden =D.
Maar dat moet helaas altijd x.D |
|
|
|
|
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 10, 2008 20:46 |
|
Ik zou best wel wat leniger willen zijn, niet dat ik dat niet ben, tegenover de gemiddelde mens ben ik behoorlijk lenig maar mijn nogal stijve spieren hebben me al vaak dwars gezeten tijdens het turnen
ik ben niet echt muzikaal maar toch zou ik graag wat beter kunne zingen, je hebt heel wat mee als je dat kunt...
voor de rest heb ik eigelijk alles wat ik wil.. maar kan soms wel jaloers zijn als iemand iets goed kan dat ik niet kan (gezond jaloers natuurlijk)
ik hoop ook dat mijn talent in tekenen wat groeit, want het zit er wel in maar het komt er niet altijd even goed uit, als je begrijpt wat ik bedoel |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 10, 2008 21:11 |
|
Vroeger en eigenlijk nu ook nog wel een beetje, zou ik er alles voor gegeven hebben om goed te kunnen zingen.
Ik vind muziek geweldig, maar ik zing zelf zo ontzettend vals |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 10, 2008 21:14 |
|
eva(nna) schreef: | ik hoop ook dat mijn talent in tekenen wat groeit, want het zit er wel in maar het komt er niet altijd even goed uit, als je begrijpt wat ik bedoel |
Ik begrijp het helemaal, ik heb het zelf ook xD Het zit precies in je hoofd, maar het komt er soms echt vreemd uit
M'n moeder kan echt heel goed en mooi tekenen, m'n vader totaal niet, en ik lijk het fifty-fifty geërfd te hebben xD |
|
|
hoofd
Dreuzel
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 16:31 |
|
Misschien niet echt een 'talent', maar ik zou het wel prachtig vinden: alle talen kunnen spreken (of toch minstens zo'n tiental)
Momenteel kan ik zeer goed: nederlands, engels
goed: frans en duits
beginnend: spaans
en de volgende talen die ik wil leren zijn russisch, pools en italiaans |
|
|
|
|
J.J.D.
2e jaars
Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 11:29 |
|
Muziek spelen (doe ik al maar niet goed genoeg)
Ofwel gewoon goed kunnen tekenen en schrijven (doe ik eigenlijk ook al maar ik vind mezelf niet goed genoeg. |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 20:49 |
|
Ik zou dooolgraag willen kunnen zingen. Dat als ik enthousiast midden in de aula in zangen uitbarst (à la Grease, dat lijkt me toch wel zo leuk) ik dan géén boeken naar mijn hoofd krijg. Dat idee.
Niet dat dat nu gebeurd, maar ik hou toch maar mijn zang voor me, just in case, want het klinkt volgens mij echt helemaal nergens naar |
|
|
|
|
Schéhérazade
3e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 12:13 |
|
gewoon zo goed muziek spelen dat ik meteen in het conservatorium toegelaten wordt. Ik hoop eigenlijk eens mee te doen aan de Elisabeth wedstrijd voor viool. |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 22:52 |
|
Ik zou graag goed kunnen dansen/zingen/muziek spelen of goede verhalen schijven.. ik kan niks goed helaas...
Ik weet eigenlijk niet waar ik goed in ben, op dit moment nergens |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 11:51 |
|
Ik wou dat ik echt heel mooi kon zingen. Zoals de mannen van Il divo doen, dat wil ik ook wel eens. Of een professionele schrijfster worden dat lijkt me erg gaaf. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
everton
3e jaars
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 14:45 |
|
Wat ik graag zou willen kunnen is zingen, ik zing heel graag en af en toe gaat eht me goed af maar vaak schreeuwt mijn moeder naar boven of ik gelieve me smoel dicht wil houden.
Tekenen kan ik dan weer wel, maar daar haal ik niet zoveel voldoening uit.
En ik word nooit snel moe, geloof me soms zou je willen dat je dat had, want ik kan altijd door gaan als anderen al kapot zijn. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
|
|
__xSmartie
3e jaars
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 15:49 |
|
Ik zou graag heel mooi kunnen zingen...
Het lijkt me geweldig om een mooi lied te zingen, of in een musical ofzo, en dat mensen echt ontroerd van je raken en voor je gaan staan! Helaas kan ik dus echt niet zingen en ben ik ook veel te bang om voor mensen op te treden. Ohja, dat zou ik dus ook wel willen. Dat ik beter voor mensen durf te spreken enzo. Bijvoorbeeld een spreekbeurt, dat vind ik dus super eng.
Ook zou ik wel goed willen dansen enzo. Op schoolfeesten ofzo zie je gewoon meisjes die echt kunnen dansen en dan ook heel soepel op de muziek bewegen, ik sta daar dan maar een beetje houterig enzo.
Wat kan ik wel goed? Umh... Ik kan goed leren, en ik kan ook wel aardig tekenen en ik heb een hele grote fantasie xD |
_________________ OMG.
8 Maanden later! |
|
|
|
|