Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Irritante telefoontjes Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Helen: Het komt ook niet omdat we in het telefoonboek staan, maar omdat ze mijn moeders achternaam uit het telefoonboek willen halen, en dat wil mijn moeder niet, en ze bellen steeds maar terug ... *sigh*

Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 19:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of het waar is en hoe het werkt maar er is toch zo´n nummer dat je kan bellen zodat je geen telefoontjes meer krijgt van irritante aandringerige verkopers. Je kan zovaak als je wil "nee" zeggen maar ze bellen gewoon terug.

Ik heb trouwens geen last van hijgers ofzo. Die schrikken zo van mij dat zij eerder neerleggen dan ik. Ik hijg gewoon terug, stuur ze naar het ziekenhuis vanwege hun astma ... of ik leg neer.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 26, 2007 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van hijgers heb ik nooit last gehad. Ik heb het welleens gehad dat ik steeds werd gebeld en dat die persoon zonder te spreken na 3 seconden gewoon neerlegde. Toen die weer voor een derde keer belde, heb ik even niets gezegt en daarna gewoon opgehangen. Daarna heeft die niet teruggebelt.

Ik heb deze woensdag nog zo'n rare telefoontjes gehad. Mijn broer word steeds op zijn GSM gebeld door een onbekent nummer. Op een woensdagnamiddag had hij zijn GSM thuisgelaten toen hij naar mijn grootouders was en rinkelde die GSM wel zeker meer dan 10 keer af. Na een tijdje heb ik toch opgenomen en sprak er een Franse vrouw aan de telefoon.
'Tu est René?' Ik wist even niet wat te zeggen. Mijn Frans is niet zo fantastisch. Mijn broer heet inderdaad René maar hij heeft geen contact met Franse mensen.xD Het eerste wat in me opkwam was:
'Sorry, I don't speak French.' en toen haakte ik in. Die persoon heeft toen even niet gebeld maar daarna belde die weer. Ik heb toen niet meer opgenomen. Mijn broer heeft gezegt dat hij al langer die telefoontjes krijgt. Het kan ook zijn dat die mensen naar mijn grootvader proberen te bellen omdat hij ook dezelfde naam heeft als mijn broer. En mijn grootvader heeft wél contact met een aantal Franse mensen.
We hebben ook al een keer gehad dat we belastingsbrieven van auto's kregen die mijn broer zogenaamd niet zou betaald hebben. Mijn broer is nog maar 12! Mijn moeder heeft toen naar de bedrijf gebeld en het bleek een vergissing te zijn. Rolling Eyes

I'll do anything for you.
Stefanovic
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Stefanovic is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 10:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij hebben een tijdje gehad dat er naar onze huistelefoon werd gebeld (meerdere keren in een maand) en dat we dan opnamen en er niemand wat zei. Was een beetje onzin en we hingen dan ook gelijk op, maar was wel irritant.

Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Stefanovic schreef:
Wij hebben een tijdje gehad dat er naar onze huistelefoon werd gebeld (meerdere keren in een maand) en dat we dan opnamen en er niemand wat zei. Was een beetje onzin en we hingen dan ook gelijk op, maar was wel irritant.

Oh ja dat is heel irritant. Heb er op het moment ook last van. Ik roep dan een keer door de telefoon heel hard ''Hallo'' en hang dan op. Maar gebeurd wel minimaal 1x in de week. Das minder dus.
Verder natuurlijk regelmatig verkoop telefoontjes, maar ik zorg meestal dat ik zo weer heb opgehangen.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
SilverUnicorn
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 229 Sikkels

SilverUnicorn is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 18:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haha, ja dat heb ik ook een tijdje gehad. Iemand die niks zei aan de telefoon. Ik heb toen een keer heel hard gefloten in de telefoon, en sindsdien nergens meer last van gehad Razz.

Voor die enquete- verkoopmensen heb ik me een tijdje geleden afgemeld via internet. Alle bedrijven die daar bij zijn aangesloten zullen ons dus voor 5 jaar niet meer bellen. Heerlijk, die mensen zijn zo irritant. Eerst blijf je nog wel vriendelijk, maar na een tijdje heb ik ook geen zin meer om er naar te luisteren, dus kapte ik ze meestal af met een: ik heb geen belang, goedemiddag. Sinds ik me heb afgemeld hebben we nog geen telefoontjes meer gehad, dus het werkt idd Smile.

superharrypotterfan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 161 Sikkels

superharrypotterfan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pff Over irritante telefoontjes gesproken. Nouja iig hebben wij ene nummermelder dat scheelt xD

Meestal gata dat zo ;

Ik :Hallo met Naomi *achternaam*
Man/vrouw : Goedendag met blablabla van dinges. Is Meneer H.M *achternaam* ook aanwezig?
Ik : Ehh.. Jawel
Man/vrouw : Zou ik uw man dan even morgen spreken.
Ik : Nou.. ik wil mij u mijn vader best geven xD

Echt seious.. Die mensen weten dan niet wat ze moeten zeggen .. Of ze beginnen keihard te lachen maar dat komt omdat ik altijd dubbel lig..

Ik vraag me af of mijn stem dan zó oud (en wijs xD) klint. Ik ben namelijk 14 xD

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 127 Sikkels

Dracoliekje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 31, 2007 10:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

[/déjavu]

Ja, ik heb het wel eens aan de hand gehad. Dan word ik 's nachts om 2.00 uur wakkergebeld door een privénummer.

"Hii, met wie spreek ik?"
"Stilte"
"Um. Met wie spreek ik?"
"Giegel"
"OMFG, *naam van een vriend*, ik ga je zo vermoorden!"
"schaterlach"

Tsk tsk. Niet grappig. ^^"

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2007 19:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope nooit last van gehad XD. Heb wel ooit met mijn vriendin gedaan ^^ met een andere vriendin, meer uit verveling Cool
Gewoon van.. ik wil pitza bestellen en zulke flauwekul Razz
Maar wij konden onze lach niet inhouden dus ze had ons al door ^^
Altijd spannend zo iemand opbellen ^^"

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 80 Sikkels

snapes_schatteke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2007 22:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

nou ik heb niet last van hijgers ofzo..

maar wel last van 10x per dag hetzelfde uitzend bureau aan de telefoon of je daar en daar wilt werken terwijl je al 100x gezegd hebt dat je momenteel een contract hebt lopen via ene ander uitzend bureau tot het einde van het jaar 5 dagen in de week

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik word gisteren en vandaag de hele tijd al gebeld door een anoniem nummer. Ik kan niet oppakken, want meestal als hij/zij belt dan heb ik een hoorcollege of ik lig in bed. xD Vanochtend om half 7 ofzo werd ik namelijk wakker gebeld door die persoon. Echt heel irritant, en ik wil eigenlijk wel weten wie het is. Voornamelijk omdat die persoon ook iets van 7 keer over laat gaan, en omdat ik dus niet zie wie het is. De volgende keer dan pak ik gewoon op en dan zal ik wel vragen wie het is. Alleen heeft hij mij sinds vanmiddag 2 uur niet meer gebeld.

Oude Forumnaam: Daniël. Schoolkampioen
Schoolkampioen

Daniël is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva: Vind je het niet leuk dan, als ik bel? Sad (grapje.)

Ik heb bij m'n moeder geen telefoonboekvermelding, dus geen irritante telefoontjes.
Alleen het Parool heeft mijn nummer, en die bellen niet al te vaak, maar als ze bellen hebben ze een leuke aanbieding, en neem ik hem meestal ook aan.

Bij m'n vader worden we er gek van, vooral rond etenstijd.
Opzich wel grappig hoe m'n vader tegen die mensen doet, overdreven enthousiast zodat het sarcasme er vanaf druipt Razz

[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal
Filister
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 64 Sikkels

Filister is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 22:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij krijgen vaak van diie irritante telefoontjes.
Dan word er gebeld, zeg ik: 'Hallo, met Tom Schonenberg' en dan word er opgehangen! Mensen die geld te veel hebben... Ook worden wij vaak gebeld door reclamemakers. Ik heb een keer gewoon opgehangen:
'Hallo, met Veronica Magazine,
Is meneer of mevrouw Schonenberg er ook?'
En dan hang ik op. En 10 seconden later word je weer teruggebeld...

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 23:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van die telefoontjes vind ik ook zo irritant. 'Jah, wij zijn van *dit* bedrijf, en willen er voor zorgen dat *dat* gebeurt'.

Wat ik ook heel vaak heb is dit;
Persoon; "Hallo, spreek ik met de familie *Naam*
Ik; "Ja."
Persoon; "Goedemiddag mevrouw, wij zijn van *hele lange naam en hele lange reden*"
Ik; "Ehh. Kunt u later terugbellen, mijn moeder is er niet."
Persoon; "Dit is toch de familie *Achternaam*"
Ik; "Ja, en behoort de dochter niet tot die familie!?"

En dan vragen ze helemaal in de war wanneer het past dat ze terug bellen O.o Nou, nooit. Ik zeg gewoon 'morgen' ofzo.
En dan neem ik van de hele dag erna de telefoon niet op [a].

Ik heb ook heel vaak dat die persoon gewoon begint te lullen, een heel verhaal van 5 minuten, en dan is het voor mijn ouders die er - natuurlijk - niet zijn. 'Hallo, wij zijn van *5 minuten vol*'
'Mijn ouders zijn er niet, bel morgen maar terug' *haakt in* :').

Echt zooo irritant :').

-harry potter-
6e jaars
6e jaars

-harry potter- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 12:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik alleen thuis ben en m'n ouders zijn er niet krijg ik de hele tijd van die irritantie telefoontjes. Dan neem ik op en de persoon aan de andere kant begint zich voor te stellen en een uitleg te geven van hier tot in China. En dan zeg ik dat m'n ouders niet thuis zijn. En dan zeggen ze dat ik de boodschap moet doorgeven, maar die weet ik dan niet omdat ik niet had opgelet en dan vragen ze om terug te bellen en dan weet ik weer niet wanneer. Irritant!
Maar wat nog erger is.. als er iemand belt en die spreekt Frans ofzo. Ik versta er niets van omdat ze te snel praten en dan zijn ze boos omdat ik niet antwoord! Niet leuk xD

Life has a funny way of sneaking up on you
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp