Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Ships - Relaties [3] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Canon of Fanon?

Canon (als in de boeken)
64%
 64%  [ 64 ]
Fanon (bedacht door fans)
35%
 35%  [ 35 ]
Totaal aantal stemmen : 99

Auteur Bericht
miss louise
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 178 Sikkels

miss louise is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ L_Malfoy: Ik VOND de Draco/Ginny ship leuk, maar dat was pas vóórdat Ginny zo'n *censuur* werd. Ik vond de combinatie van de pestkop en het verlegen meisje gewoon zo schattig, maar Ginny is tegenwoordig helemaal niet leuk meer.

Maar goed, ik ben nog steeds een ultieme Draco/Hermelien shipper. Opzich vind ik het wel eens jammer dat Rowling allemaal vanzelfsprekende ships heeft gedaan, want Harry/Ginny en Ron/Hermelien dat is opzich wel erg saai... Er is toch juist in zo'n verhaal heel veel kans dat een goodie verliefd word op een baddie? Maakt niet uit welke ship... Ja, Sneep was natuurlijk verliefd op Lily, maar Sneep is geen slechterik...

Ik heb laatst ook wel een hele ranzige gelezen op een bepaalde site... Omber/Hagrid, jak! Maar het was ook wel weer erg grappig, kan ik je verzekeren Razz. Jammer, want ik heb er laatst nog naar gezocht, maar ik kon het nergens meer vinden. Waarschijnlijk verwijderd door de forumbeheerders van die site.

Verder vind ik Draco/Harry ook wel leuk, hoewel ik persoonlijk niet erg weg ben van slash, ofzo ^^.

xxx,
Louise

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 17:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben de laatste tijd nogal bezig met Harry, Luna & Draco bij elkaar de shippen/slashen. Harry/Draco vond ik altijd nogal weird, maar de laatste tijd is het helemaal omgeslagen :').
Luna/Harry, daar ben ik altijd al min of meer voorstander van geweest. Vooral omdat ik echt contra Ginny/Harry ben ^^. En dan Draco/Luna. Tjaah, ik had 'm zelf nog niet zo bekeken, maar iemand anders maakte er een opmerking over, en na een tijde denken beviel hij me wel =D.
Ook de Hermione/Draco ship vind ik alsmaar leuker worden x.D
Dat vind ik wel de leukste fanon-ships denk ik ^^. Hoewel Bellatrix/Snape of Bellatrix/Tom me ook wel aanstaan.

De leukste canon-ships vind ik wel Hermione & Ron, Snape & Lily, Molly & Arthur en James & Lily =D.
Ginny & Harry absoluut niet ^^. Maar dat wel al duidelijk, geloof ik x.D

Profiel bekijkenStuur privébericht
Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 17:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

pffft
De fics die ik lees hebben meestal een oc erin zitten. Dan ga ik voor Draco/Hermione of de twins. XD
ships? ik ga voor de meest gebruikte. lekker cliché Wink
>Draco/Hermione
>Blaise/Ginny
>George/Hermione
>Fred/Hermione

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
LadyBird
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 4 Sikkels

LadyBird is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 20:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn Favo ship: Hermelien/Draco.
Gewoon omdat het eigenlijk best mogelijk is, maar aan de andere kant ook weer heel ónmogelijk, weet je? (Nee, waarschijnlijk niet, maar whatever... Razz )
Ik vind Draco/Harry ships echt slecht. Ze zijn gewoon niet mogelijk, en daarom ook niet leuk om te lezen. (srry voor iedereen die ze schrijft, hoor...)

Where Ever The Wind Blows...
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 10, 2008 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Draco/Hermelien net zo mogelijk of onmogelijk is als Draco/Harry ^^
Ik ben benieuwd waar volgens jou het verschil in zit. Tenzij je vind dat het onmogelijke in de homoseksuele relatie zit?

Griffmama xD
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 0:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermelien en Draco samen? Oh nee ik heb eens een verhaal van Draco en Hermelien gelezen. En geloof me het verhaal was niet fout, maar die twee samen kan ik gewoon niet voor me zien.
Eigenlijk wel weer eens leuk dat ik weer in dit topic post. Er was een tijd dat ik elke dag wel hier terecht kwam om te posten ( Spam )
Ik stuur Draco liever naar Harry toe Cool

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Lilytje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

Lilytje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 11, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Draco/Hermione op zich niet zo'n leuke ship, maar ik vind hem soms wel leuk om in bepaalde fanfics te lezen (die van miss louise vooral Razz )

Ik ben wel een voorstander van Harry/Ginny. Ik weet niet echt waarom, ik vind ze gewoon leuk bij elkaar passen.

Over Ginny/Draco heb ik een paar leuke fics gelezen en sindsdien vind ik hen ook wel leuk. Maar Ginny/Harry vind ik leuker.

"Does it hurt?"
"Dying? Not at all."
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 11:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ginny en Draco vind ik al veel beter dan Draco en Hermelien. Hermelien mag voor mij wel bij Ron blijven, Al weet ik dat ook niet helemaal zeker Razz . Het leek mij wel grappig en leuk om te lezen dat Ginny ging trouwen met Draco en dat Draco toch een goed persoontje was en een grote vriendschap kreeg tussen de Wemels..Nice..
Maargoed en dan zal ik harry aan Luna koppelen Wink

BellatrixvanDetta
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

BellatrixvanDetta is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2008 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Bella/Rabastan, Narcissa/Malfidus de leukste ships. Ik vind door fans bedachte ships eerlijk gezegd vreselijk. Sommigen kunnen er wel mee door maar anderen zijn echt gaar.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 10:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind die ships wel leuk, zeker Tops/Lupos en Hermelien/Ron, Snape/Lily, echt schattig. Maar ik vind Fanon soms echt zo grappig. Wat ze toch allemaal niet verzinnen!
Ik vind Luna/Harry echt adorable. En natuurlijk Draco/Harry blijft populair. En Sirius/Lupos heeft ook wel iets. Maar zo kan ik blijven doorgaan.
Maar ik heb er dus niet tegen. XD

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn

BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 11:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dark_angel schreef:
Ik vind die ships wel leuk, zeker Tops/Lupos en Hermelien/Ron, Snape/Lily, echt schattig. Maar ik vind Fanon soms echt zo grappig. Wat ze toch allemaal niet verzinnen!
Ik vind Luna/Harry echt adorable. En natuurlijk Draco/Harry blijft populair. En Sirius/Lupos heeft ook wel iets. Maar zo kan ik blijven doorgaan.
Maar ik heb er dus niet tegen. XD

Hahah, pas maar op sommige mensen hier op het forum hebben een hele hoge fantasie als het om Fanon gaat. Op een of andere manier hou ik van echte hele vage en rare koppels, wat echt toetaal nooit zal kunnen uit komen. Zoals Voldemort en Perkamentus. Echt geweldig. Of Hagrid en Omber, die vind ik ook niet echt bepaald een slechte idee. Dobby en pluisje ook heel erg hip^^

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 0:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

zag vandaag op youtube filmpjes over Hermione/Fred, had dat ook nog nooit eerder gezien of over nagedacht. Vind het eigenlijk wel een leuke combo, de rebel en de boekenwurm. Fred heeft lak aan alle regels, waar hermelien op eierschalen loopt als het om de kleinste dingetjes gaat. Al word ze daarin zeker milder in de boeken, daarom vind ik het wel een leuke combo eigenlijk.
Al zou Fred misschien een slechte invloed op haar kunnen hebben Wink

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Elisabeth.
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 271 Sikkels

Elisabeth. is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet welke ik het leukst vind. A little bit of both, denk ik. Harry/Ginny vind ik dus echt geen leuke, maar Remus/Tonks dan weer wel.
Van fanon vind ik Draco/Harry wel leuk en zoveel andere. Dan ga ik toch voor fanon.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 22:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
zag vandaag op youtube filmpjes over Hermione/Fred, had dat ook nog nooit eerder gezien of over nagedacht. Vind het eigenlijk wel een leuke combo, de rebel en de boekenwurm. Fred heeft lak aan alle regels, waar hermelien op eierschalen loopt als het om de kleinste dingetjes gaat. Al word ze daarin zeker milder in de boeken, daarom vind ik het wel een leuke combo eigenlijk.

Grappig! Ik heb daar nog nooit een YT vid van gezien (hoewel ik ook nooit verder kijk dan HD ^^) maar al wel verschillende fic's gelezen met Hermelien/Fred. Ze zijn meestal wel erg komisch, vol grappen en misverstanden.
Sowieso vind ik dat Hermelien wel met elke Wemel geshipt kan worden (uitgezonderd Percy). Met George, Charlie of Bill is ook geen gekke combinatie hoewel ze van mij gewoon bij Ron mag blijven hoor.

Tja, mijn favoriete koppels blijven slash maar dat hoort in een ander topic thuis Wink

Griffmama xD
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 10:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Avana schreef:
Rogue schreef:

Grappig! Ik heb daar nog nooit een YT vid van gezien (hoewel ik ook nooit verder kijk dan HD ^^) maar al wel verschillende fic's gelezen met Hermelien/Fred. Ze zijn meestal wel erg komisch, vol grappen en misverstanden.
Sowieso vind ik dat Hermelien wel met elke Wemel geshipt kan worden (uitgezonderd Percy). Met George, Charlie of Bill is ook geen gekke combinatie hoewel ze van mij gewoon bij Ron mag blijven hoor.

Tja, mijn favoriete koppels blijven slash maar dat hoort in een ander topic thuis Wink

Mwa, ik weet niet hoor, ik vind ze wel bij elkaar passen. Ze zijn alletwee erg gedreven in wat ze doen. Zijn alletwee best wel betweterig en koppig en volgens mij zag je in het 1e boek dat Hermione en Percy het vanaf het begin goed met elkaar konden vinden. Ok, daar kwam later wel verandering in toen hij voor het ministerie ofzo ging werken maar over het algemeen vind ik ze best wel bij elkaar passen.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp