Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2008 17:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hem zonet gezien Very Happy

SPOILERS!
[selecteer]
@ BeeGee Kenobi: ik ben het helemaal niet met je eens, buiten één ding dan. Dat matrozen/Johanna gedoe. Dat vond ik ook zo raar: volledig buiten de verhaallijn en op het einde gebeurt er inderdaad niets meer mee. Dat vond ik wel jammer.

Maar voor de rest: Wat. Een. Film. Serieus. Wow.
Ze acteerden allemaal de sterren van het dak, vond ik. Ik wist dat degene die Pettigrew speelt zó goed kon acteren. Het was echt zo'n dandy xD

Ik heb ook heel de tijd met mijn rug tegen de stoel geplakt, kwestie van een steun te hebben. Dat einde is zó ongeloofelijk spannend en zó onverwacht en zó erg... Ik wist dat dat zijn vrouw was toen ze zei: "Do I know you from somewhere?" En toen hij haar daarna de keel oversneed, moest ik echt bijna gillen uit frustratie xD

Mijn beoordeling is dus heel, héél positief, alleen vind ik het einde zo plots. Maar dat kan de film zeker niet bederven!

[/selecteer]

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga morgen kijken maar KNT (=Kinderen niet toegelaten) is dat vanaf 16 of 18 jaar dat je dan binnen mag in de zaal? Vanaf zestien dan heb ik nog een kleine kans om binnen te raken anders heb ik dikke pech...
Als het 16 is zijn er mensen onder de 16 gaan kijken (dus kunnen binnenraken)? Wink

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kiku
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

Kiku is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Normaal gezien is KNT vanaf 16 jaar. En binnengeraken...dit hangt af in welke cinema je gaat. Ikzelf wilde naar Hostel 2 gaan (Is zware KNT) en toen ik in de UGC (België) wilde gaan kijken, vroegen ze wel mijn pas aan de kassa. Ik ben wel 17, dus voor mij geen probleem om binnen te geraken. Maar als je echt wil, er staan in de UGC ook betaalmachines (zo van die kastjes). Daar kom je dus wel aan je tickets en vragen ze niet om je pas. Als je de zaal binnenwilt controleren ze dus alleen je ticket, niet meer je leeftijd. In de metropolis weet ik het niet. Ik zou niet durven/kunnen antwoorden of je zonder problemen binnengeraakt.

Zelf geraak ik nu dus erg gefrustreerd. Sweeney Todd is een zalige film, maar ik heb te veel schoolwerk en kan dus de eerste twee weken niet gaan kijken. Bugger...Gelukkig kan ik me troosten met de soundtrack.

Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Don't worry, KNT is 16+. Gelukkig maar, anders was ik nu heel erg gefrustreerd geweest.

Ik ben in ieder geval legaal binnengeraakt, maar misschien zijn ze in jouw bios ietsje lakser, who knows Razz

Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Moonslave schreef:
Don't worry, KNT is 16+. Gelukkig maar, anders was ik nu heel erg gefrustreerd geweest.

Ik ben in ieder geval legaal binnengeraakt, maar misschien zijn ze in jouw bios ietsje lakser, who knows Razz

Ik ben vijtien... Maar zo erg controlze er niet op. (Ik ga in de Siniscoop)
Er staat vlak naast de kassa iemand die je ticketjes afscheurt en welke zaal je binnegaat controleren ze meestal niet want voor de zaal staan ze niet, alleen maar naast de kassa.
Ik raak er wel binnen. Razz

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Secretus
2e jaars
2e jaars

Secretus is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ah! Hij draait hier nog steeds niet! Dichtsbijzijnde bioscoop waar hij draait is Enschede, maar om daar nou helemaal heen te gaan voor een film.. Nou volgende week vakantie en hopen dat eindelijk hierzo draait.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Secretus schreef:
Ah! Hij draait hier nog steeds niet! Dichtsbijzijnde bioscoop waar hij draait is Enschede, maar om daar nou helemaal heen te gaan voor een film.. Nou volgende week vakantie en hopen dat eindelijk hierzo draait.

Yay nog iemand die bij mij in de buurt woont! Bij mij draait hij dus ook nergens behalve in Enschede. Maar ik kan echt niet zomaar naar Enschede heen. Voornamelijk niet omdat hij alleen maar 's avonds draait en ik daarom ook niet meer naar huis kan komen. Ik kan hem dus de komende tijd ook niet zien. Ik vind het heel vaag dat hij niet gewoon in elke bioscoop draait. In Zwolle draait hij bijvoorbeeld ook niet. Dat vind ik echt gemeen en niet leuk. [a]

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 19, 2008 21:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga éindelijk naar Sweeney Todd toe! Ik ga aanstaande vrijdag met Machteld in Tilburg naar de bioscoop. ^^'
Dat is dus super ver, voor allebei, want ik kom vanuit Utrecht en Machteld vanuit Zeeland. ^^'
Nouja, we zouden eerst in Roosendaal gaan, want ik was dan toevallig in Antwerpen, maar daar draait ie óók al niet! *frustraties*
Wat is dat nu voor een waardeloze artistieke films mentaliteit! Maar hey, nu ga ik er bijna naartoe, ik heb er zooooo veel zin in!

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 18:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga dus vanmiddag kijken en hoopen dat ik binnenraak hé. ^^
Ik ben echt nieuwschierig naar hoe Alan de rol gaat overbrengen. Van Helena en Johnny in Sweeney Todd heb ik al wat filmpjes op gezien maar van Alan nog niet.
Als ik hem gezien heb zal ik deze namiddag mijn mening in dit bericht editen. ^^

EDIT:
Ik kom net terug van Sweeney Todd!! Hij was zo goed en vooral Alan!
We gingen tickets bestellen en hij vroeg mijn pas. En ja hoor... Ik mocht niet binnen...
Dus we bestelde een ticket voor Jumper, het ticket werd afgescheurt vlak naast de kassa. (Doen ze bijna altijd) Toen gingen we naar zaal 6 waar ze Jumper speelden maar Sweeney Todd speelde ze in zaal 7. Dus we zijn voorbij zaal 6 gelopen en binnengegaan in zaal 7 waar GEEN controle meer stond.
Dus we hebben hem gezien! ^^
En we hadden dan op de kop nog minder moeten betalen omdat Jumper een kortere film was en dus goedkoper. XD

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond het een hele goede film maar sommige dingen leken wel nep. Niet dat ik me eraan stoorde ofzo maar het viel me wel op. bevoorbeeld toen Sweeney de keel oversnijde van bepaalde personen, je zag goed dat het niet echt was maar toch vond ik het geweldig! ^^
Dat moment waarop Miss Lovett opeens aan de zee was enzo (Het gedeelte dat ze wegdroomde) was echt geweldig. Vooral Sweeney, in zijn gestreepte badpak of wat het ook was, was erg sexy! Razz
Miss Lovett had erg mooie kleding aan maar toen ze wegdroomde en opeens een roze/rode jurk aanhad vond ik haar even uit haar rol vallen. Maar toch was het ook weeral mooi. ^^
Het stuk in het gekkenhuis (of wat was dat?) toen al die vrouwen op die man vlogen was zo goed! Very Happy
Het einde toen Sweeney stierf vond ik het raar dat hij nog rechtop zat (Allez, op zijn poep een beetje boorover gebogen) en zijn vrouw nog vashield terwijl hij al dood moest zijn...
Miss Lovett vertelde niet dat het zijn vrouw was uit liefde. Deze vind ik zo mooi, maar minder mooi toen hij haar vermoorde. XD
Kortom, erg goede film!!

[/selecteer]

eilonwy
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

eilonwy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 21, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ah! De film is echt briljant!!
Ik zat een tijd geleden zo van 'aaaah ik wil een film met Johnny Depp EN Helena Bonham Carter!'
En toen kwam Sweeney Todd!

Toen ik hoorde dat het een musical was was ik bang dat ik hem niet leuk zou gaan vinden.
Want ik haat musicals meestal, maaaar hij was van Tim Burton en ach, Nightmare before christmas was ook leuk.

En toen... bleek hij geweldig te zijn!! Zoiezo mn favo acteurs, en echt een geweldige film.. Het duistere is leuk,..
En t is natuurlijk allemaal gruwelijk, maar toch denk van 'Aaaaah ja!! =D geweldig!!'

En nu blijf ik little priest maar zingen.. en dwing mn vriendje om t stuk van sweeney uit zn hoofd te leren. Dan kunnen we t samen zingen. Geweldig ^^

En wat de,.. hoeveel acteurs van HP zitten erin,.. 3? of heb ik er nog een paar gemist ofzo haha

noddi
1e jaars
1e jaars

noddi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 13:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Sweeney Todd een week geleden eindelijk gezien... hij was het wachten wel waard hoor!
Het zingen viel mij alles mee, ik stoorde me er helemaal niet aan. Zeker niet als ze allemaal nog eens zo goed zingen ook.
En OMG, wat was die Judge Turpin een viezerik zeg! Wat een goeie rol van Alan Rickman...
Visueel was het ook gewoon een mooie film om te zien, het bloed zag er nou niet bepaald echt uit, maar dat was ook helemaal de bedoeling niet geloof ik, anders had het wel realistischer gekund. Ik moest er wel steeds aan denken dat dat goedje op de set knal-oranje was...haha. Zal er wel leuk uitgezien hebben.

Don't loose yourself in you fear...
darkshadow
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

darkshadow is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 1:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was en ben nog steeds DOL op de film *knuffels soundtrack to death* echt een mooie geweldige film, met goed gezang.
ach das alles dat ik zegen kan, ik heb gelchen en gehuild en zelfs op t puntje van me stoel gezeten.

Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2008 19:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb lang op de film gewacht, elke keer afgeteld, en toen ik hem eindelijk had gezien.. Wauw. Het was het wachten waard. Ik heb op sommige stukken zitten lachen, soms van spanning met m'n mond open gezeten op het puntje van mijn stoel. Het wisselt zich allemaal af en de cast is gewoon geweldig. Johnny, Alan, Helena, like: perfect?
Ik vond het bloed er niet erg realistisch uitzien, maar eigenlijk stoorde dat niet. De rest van de film, de sfeer, de cast, de omgeving, maakte dat allemaal weer goed. <33 Ik krijg de liedjes trouwens niet uit mijn naam.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Cho.
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 319 Sikkels

Cho. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 19:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Weet iemand wanneer de dvd uitkomt? Ik wilde heel graag naar deze film maar het komt er gewoon telkens niet van.. Daarom dacht ik: nou dan koop ik maar de DVD:D
alvast bedankt;)

Proud to be a Hufflepuff!^^
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 16, 2008 12:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die komt volgens mij op 19 mei uit Wink Nog even wachten dus.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp