Auteur |
Bericht |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 8:02 |
|
Dank je wel!
Het tekenen zelf duurt opzich niet zo lang, dat zal ongeveer een halfuurtje zijn ofzo... Maar het inkleuren en bewerken met photoshop, daar gaat meestal wel een middagje inzitten! |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 11:22 |
|
Hee, ik kom hier es reageren ^^
Ten eerste; wow, ik vind dat je echt per tekening heel duidelijk vooruitgang boekt. Dus petje af!
En dan nu over je laatste;
Ik vind m erg mooi gedaan, maar ik heb wel wat puntjes wat photoshop betreft;
-Ik zie dat je standaart brushes hebt gebruikt die bij photoshop zitten; iedereen die photoshop wel es gebruikt weet dat die erbij zitten. Daarom een tip van mij; de tekening ziet er origineler uit als je brushes download van internet, dan dat je brushes gebruikt die er standaart bij zitten.
En je zou het nòg beter kunnen maken door zelf een paar blaadjes te tekenen en die een stuk of 10x te kopieeren, verkleinen/vergroten en draaien.
-Dit is meer persoonlijke smaak, maar ik vind t nooit zo mooi als er een foto wordt gebruikt op de achtergrond van een tekening. Als je geen tijd/zin hebt om een achtergrond te tekenen, kun je de foto misschien bewerken met een aantal photoshop effecten zodat het er niet meer uit ziet als een foto. Dit moet je dan wel zo doen dat de mensen die ook photoshop hebben er niet meer uit kunnen halen welke effecten er zijn gebruikt.
maar, good job! ben benieuwd naar de volgende |
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 17:44 |
|
Dankje Malou ^^ En heel erg bedankt voor de tips ook! Haha, ik wist niet eens dat er zoveel brushes gewoon te downloaden waren! xD Echt super ben al de heletijd brushes aan het uitproberen xD Maar nu heb ik er wel genoeg |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 21, 2008 21:39 |
|
Vakantie!!! Dus nu heb ik weer eens tijd
Nou, hier een nieuwe;
Slytherin Student ofzo
Ik ben er wel redelijk tevreden over ^^ alleen heb ik nog geen achtergrond, njah... komt een andere keer wel
Edit: deze is wel.. apart Maar ik vind hem mooier dan die hier boven ^^ |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
misssnake
2e jaars
Verdiend:
82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn
|
Geplaatst:
Vr Feb 22, 2008 13:25 |
|
WOW! Je tekent steeds maar beter, er zijn (vind ik)nog geen slechte tekeningen tussen gekomen.
stay |
_________________ life is like a plane,
it always can crash into tiny fragments
only the lucky ones an build it up. |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 22, 2008 14:22 |
|
Nice tekening! Ik vind de kleuren echt hip en je bent zowieso echt zo veel beter geworden! Hij is erg mooi ingekleurd, alleen is de nek een beetje weird getekend... Ik weet niet hoe het komt maar het lijkt net alsof ze heel krampachtig haar hoofd naar voren houdt... :\
De handen zijn echt goed joh, dat lijkt me dus zoo moeilijk! Alleen dat uiltje is voor mijn gevoel te klein in verhouding met de rest van de tekening... Dat komt een beetje over alsof t een knuffeluil is. (Of is het dat? ^^)
Ik vind de achtergrond trouwens wel hip gekozen, het doet me een beetje denken aan het stukje in HP2 waarin ze mrs. Norris vinden. XD
In ieder geval: ga zo door! |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 22, 2008 17:29 |
|
Ach ja, niets is perfect.. (gelukkig ) En het is gewoon een klein uiltje.. die bestaan wel hoor ^^ Sowieso, ik vind niet dat een tekening echt realistisch hoeft te zijn. En de handen waren idd best moeilijk. Maar bedankt ^^
@ misssnake; dankje |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 14:11 |
|
Ik heb weer een nieuwe art!
»» Click It ««
Het is dan wel geen HP, maar ik wilde hem toch even laten zien ^^ Het is trouwens mijn tweede echte schilderij, (geen computer bewerkingen at all, behalve het zwarte randje! ) dus ik ben er best wel tevreden over ^^ Ook omdat ik nog nooit een poging heb gedaan om een wolf te tekenen en ik gewoon zo één twee drie besloot om er een te gaan schilderen, haha xD
Hmm... het valt me nu pas op, maar eigenlijk heeft het meer weg van een poolvos xD (maakt niet uit )
Reacties, tips of whatever zijn altijd welkom! |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 15:36 |
|
Opnieuw maak je het weer prachtig! Ik vind het echt geweldig, ga zo door! Alleen hoop ik zelf op Deathly hallows art, .. Hoop snel weer iets van je te zien/horen |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 13:08 |
|
KJRiddle schreef: | Opnieuw maak je het weer prachtig! Ik vind het echt geweldig, ga zo door! Alleen hoop ik zelf op Deathly hallows art, .. Hoop snel weer iets van je te zien/horen |
Dankje De laatste tijd maak ik niet zoveel HP-Art meer, maar als ik weer eens tijd heb, zal ik m'n best doen |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 19:58 |
|
Je Draco´s zijn echt heel erg mooi, net zoals die Scorpius/Rose! |
|
|
|
Miis GrAnger
4e jaars
Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 10:23 |
|
beetje paardenfan?
ik wel namelijk. en ik vind je terzielers en eenhoorn echt geweeeeeldig!
ik ben nu ook met een terzieler bezig, maar zo mooi als die hier staan wordt ie niet:P.
succes verder! |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 20:47 |
|
Bedankt Pumpkinsoup & Miis GrAnger =) Ja, ik ben nogal paardenfan idd x3
Ik heb al een tijd niks meer gepost hier! Maar ik heb een nieuwe =) (oké, het is niet veel bijzonders, maar goed...)
Het is een eenhoorn, even vlug met pen getekend. Maar toen had ik geen zin meer, dus verwacht er vooral niet teveel van
Oh, en deze had ik ook nog;
Het is een schilderij van de pony van een vriendin ^^ Ik heb hem haar op d'r verjaardag gegeven.
(Ze staan op de 1e pagina in het groot!)
xxx,
Miss Slytherin |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 26, 2008 20:50 |
|
Heyy!
Hmm, weer geen reacties maar goed...
Ik heb ook nog geen nieuwe HP-Art, maar wat ik wel heb is deze. En nee, ik heb (nog steeds) geen tekentablet, dus ik heb alles met mijn armzalige muis moeten doen Maar toch ben ik er redelijk tevreden over ^^ Vergeleken met dat andere paard in 'Broken' vind ik deze toch een stuk mooier en realistischer =D
Reacties? =) |
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
|