Auteur |
Bericht |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 27, 2008 16:42 |
 |
Ik ben een meisje. En ik ben er trots op. ^^ Hoewel jongens niet zo moeilijk doen over alles, zou ik toch geen jongen willen zijn... Dramatisch doen zit in mijn bloed xD
Ik heb de indruk dat hier op HPF ook meer meisjes zitten.. ^^ hoe zou dat komen? xD |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Aquamaiden
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 18:23 |
 |
Met volle overtuiging kan ik mededelen dat ik een meisje ben ik ben er erg tevreden over tot nu toe. Ik zou never nooit willen ruilen met een jongen. Maar hier valt het niet echt op of hier nou meer jongens dan meisjes zijn, tenslotte delen we allemaal onze Harry Potter obsessie Maar goed oké één dagje ruilen kan ook wel weer spannende dingen opleveren, niet?  |
_________________ blessed be kissykiss me |
|
  |
 |
bateendje
1e jaars

Verdiend:
205 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 18:48 |
 |
Voor iedereen (wat best wel veel is denk ik ^^) die het nog niet wist, ik ben ook een meisje, en ik ben daar blij mee, want ik draag bijna altijd mini-rokjes, winter en zomer, en ik denk dat het nogal vreemd zou over komen als ik een jongen was. Hoewel aan de andere kan zou ik dan nooit die neiging hebben.
Het valt mij wel zeer veel heel fel op dat hier nogal veel meisjes zitten, tenzij geen enkele jongen op het HPF hier komt zijn stem uitbrengen. |
_________________ ice-cream; dancing; music ; oreo |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 20:08 |
 |
Ik ben ook een meisje... ^^ En daar ben ik meestal wel blij mee. Zo één keer in de maand niet, maar goed, het hoort erbij. En ik zou beslist geen jongen willen zijn. Het valt me inderdaad wel op dat er hier meer meisjes zijn, of er komen gewoon geen jongens stemmen zoals bateentje zegt , maar het stoort me niet ofzo. |
 |
hel1
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 16:36 |
 |
Ik ben een meisje en daar ben ik meestal wel blij mee alleen vind ik het soms vervelend dat je als meisje er gewoon altijd "perfect" uit moet zien want als je dus wat dikker bent zou je nooit echt populair worden ofzo ... |
_________________ Op de bergen van mijn ellende ga ik zitten en geniet van het uitzicht. <3
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 16:39 |
 |
hel1 schreef: | Ik ben een meisje en daar ben ik meestal wel blij mee alleen vind ik het soms vervelend dat je als meisje er gewoon altijd "perfect" uit moet zien want als je dus wat dikker bent zou je nooit echt populair worden ofzo ... |
Jups, ik ben ook een meisje. ^^
Inderdaad hel1, ik bedoel, ik heb wat sproeten op mijn gezicht (Zeker in de zomer, van zon krijg ik sproeten xP) en wordt er vaak mee gepest.
Ben overigens geen meisjes-meisje. Ik houd niet van shoppen en van roze. Ik voetbal (Kloetinge MB1 Jeej ^^ ) en draag meestal gewoon leuke trui, spijkerbroek en All Stars. Heb meestal wel wat Make-up op, anders heb ik van die ieniminie-oogjes. ^^ |
|
|
  |
 |
Schéhérazade
3e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 17:56 |
 |
ik ben een meisje. Ik ben er best tevreden over, eigenlijk. Mijn ma vertelde me eens dat ik als ik een jongen was geweest, Davis had geheten. Nu ben ik dus nog eens te meer tevreden over mijn meisje zijn. Ik zou het ook heel raar vinden, moest nu toch blijken dat ik een jongen ben, maar daar hoef ik me (hopelijk ) gene zorgen over te maken.  |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
  |
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 30, 2008 19:57 |
 |
Ik ben al 15 jaar een jongen.
Valt me op dat hierm er meisjes dan jongens op het forum zitten.
Maar vind dat niet erg  |
|
|
  |
 |
simymonna
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 01, 2008 19:03 |
 |
Ben een meisje
En ben der wel gelukkig mee!
Zonder vrouw geen Man toch en kinderen  |
_________________ The World Of Magie! Join my forum! Kom binnen en weet alles over HP, Charmed en Ghostwhisperer! |
|
  |
 |
Lestrange
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 01, 2008 19:05 |
 |
Ik ben een meisje (goh).
En tja, mij maakt het niet zo uit. Het is niet ineens een verschrikkelijke 'meidenboel' ofzo. |
 |
|