Auteur |
Bericht |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 20:04 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar Wanneer woorden niet meer nodig zijn
Ik vind dit een heel mooi geschreven verhaal. Knap dat je - ook zonder in te gaan op de personages en de details - er toch in slaagt om de aandacht van de lezer er bij te houden.
En het einde vond ik heel zielig, maar toch ook mooi, met dat franse gedichtje <3
Mijn tweede stem gaat naar Proficiat, het is een hoofddeksel.
Yay, een grappig verhaal. Ik vind het leuk en vlot geschreven, niet te overdreven grappig, maar ik heb het toch met een grijns zitten lezen.
Het verhaal is ook lekker origineel. Vooral de inleiding vond ik leuk gevonden. |
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 26, 2008 22:20 |
 |
Ik wil graag mijn eerste stem geven aan Proficiat, het is een hoofddeksel!
alleen al de titel vond ik erg grappig. Het is erg mooi beschreven.
In die flashbacks zie ik de stichters gewoon zitten, zo duidelijk.
Prachtig hoe je dat hele proces beschrijft over hoe de sorteerhoed ontstaan is. Het zou zo maar zo gegaan kunnen zijn. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 12:18 |
 |
Yeuh, ik kom zoals gebruikelijk ook mijn stem laten horen
Dit is mijn 1e stem: Proficiat, het is een hoofddeksel!
Mening: De titel zelf is gewoon erg grappig en het verhaal is erg mooi beschreven. Daarnaast beschrijf je het proces over hoe de Sorteerhoed is ontstaan heel uitgebreid en vlot. Ja, een dik verdiende stem.
Dit is mijn 2e stem: De Helden van Griffoendor
Mening: Je laat Molly's gevoelens heel duidelijk naar voren komen en dat vind ik echt heel knap. Daarnaast bezorgde jouw verhaal me echt kippenvel en het idee achter dit verhaal is origineel. Aangezien er inderdaad niet veel word geschreven over de broers van Molly.
Dit is mijn 3e stem: Griff - Zwad 1 – 0
Mening: Je laat goed zien hoe Marcel in de loop van het vijfde jaar steeds meer dapperheid krijgt en zelfverzekerer wordt. Daarnaast vond ik de flashback erg goed en de manier waarop de Griffoendor moed wordt getoond ook erg mooi. Mijn laatste stem is dus voor jouw. |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 29, 2008 14:02 |
 |
Uitslag Fanfiction Challenge Februari (Griffoendor)
Het is alweer 29 Februari, het stemmen stopt dus vandaag, en ik heb nu de uitslag voor jullie. Allemaal weer bedankt voor het meedoen en het stemmen, bij deze speciale Griffoendor Challenge!
Dan komt hier de uitslag:
[50 sikkels] 1e Plaats: Proficiat, het is een hoofddeksel! geschreven door Smalofski [5 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: De Helden van Griffoendor geschreven door KJRiddle [3 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats [Gedeelde plaats]: De spin geschreven door Pieper [2 stemmen]
De Drakentemmer geschreven door Avana [2 stemmen]
Griff - Zwad 1 - 0 geschreven door Genner [2 stemmen]
[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:
Wanneer woorden niet meer nodig zijn. geschreven door Linnie* [1 stem]
Heer Voldemorts geheim geschreven door TopazLover <3
Het is niet jouw schuld geschreven door 1991Nicole
Dat was het weer voor de Griffoendormaand, ik ga nu de sikkels doorgeven. De nieuwe Challenge ga ik morgen posten, dan hebben we een speciale challenge voor de Zwadderichmaand!
*slot* |
  |
 |
|
| |