Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Moonlight Secrets (3) - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

tijd voor een nieuw topic ^^

Het Verboden Bos bij Zweinstein is het thuis van allerlei mythische en magische wezens, van eenhoorns tot Reuze-Acromantula's. Maar het Verboden Bos is ook de plek waar de wolven thuishoren!

Een aantal leerlingen van Zweinstein hebben ontdekt dat er vlak bij de school een roedel wolven woont. Ze hebben gemerkt dat een paar van deze wolven niet bang zijn voor mensen, en zoeken ze af en toe in het geheim op. Hoewel ze weten dat ze absoluut niet in het Verboden Bos mogen komen, vinden ze toch allerlei manieren om ongezien het kasteel uit te glippen.

Mensen;
Chelsey Heater - Ravenklauw - jilly-ann
Chris Castle - Ravenklauw - MissHermiej
Cornelia Williams - Ravenklauw - Rayatje
Finn Robins - Zwadderich - trijntjuh
Matthew McAllister - Ravenklauw - glamorganagirl (fleur)
Ryan McAllister - Ravenklauw - Savan

Wolven;
Appache - Elpraz
Jade - Machoefeltje
Jukka - Genner
Stern - Nirphania
Tarok - CharlieWemel
Tayaba - Dragongirl Leenz

Dit is de laatste post

Savan schreef:
Image
Ryan McAllister/Ravenclaw

Ryan kijkt naar Matt, zomaar, eigenlijk. Niet echt met een reden. Matt zegt dan dat hij moe is, en liever wil slapen, maar als Ryan per se wil, hij wel mee gaat om te kijken of de andere oké zijn. Onzin, natuurlijk, want Ryan vroeg het alleen maar omdat hij dacht dat Matt graag zou willen zien of- Cornélia oké was. Zelf kon het hem niet echt iets schelen.

'Nee, laat maar, dan..' zegt hij. Hij knijpt even in Matts hand. Ryan wist iniedergeval dat hij niet ging slapen. Hij moest nadenken. En gitaar spelen. Zeker dat laatste. Hij denkt na. Had Matt eigenlijk ooit wel eens gezien dat Ryan gitaar speelde? Vast niet. Beter, waarschijnlijk. Maar hij wilde ook wel bij Matt blijven. Hij kon Matt zelf de keuze geven. 'Ik moet nog wat doen, eigenlijk-' mompeld Ry. 'Als je mee wil, vind ik dat niet erg, maar ik snap het als je graag wil slapen ofzo.'

ooc: Crap post -_-'

Laatst aangepast door jilly-ann op Za Feb 16, 2008 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2008 10:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    you finally find that you and i collide.

Cornelia betrapt Finn erop zijn lach met alle moeite van de wereld in te houden. Had ze dan zoiets grappigs gezegd of had Finn een binnenpretje? Cornelia denkt aan haar woorden en begint dan licht te blozen als ze de dubbelzinnigheid van haar woorden ontdekt. Ze wil zeggen dat Finn een dirty mind heeft, maar houdt zich in. Dan kijkt ze lachend van Finn naar Appache. Aww, hoe cute.
"Pas maar op, ik ben snel, hoor." Cornelia grinnikt. Ze springt recht en begint als een gek achter Appache aan te rennen.

trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 17:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn proest het uit als hij Corny hysterisch achter Apache ziet rennen.
Mentaal gestoord, niet?
Hij schudt zijn hoofd terwijl het tafereel volgt.
'Succes, zou ik zeggen!' Hij smoort zijn lach en vervolgt : ' Wolven zijn nu eenmaal snelle wezens.'
Hij friemelt even aan zijn broek en zet zich beter.
Algauw is hij haast in gedachten verzonken terwijl hij onbewust naar Corny staart.
Wie weet heeft Finn nu wel het idee van vrolijk rond te huppelen in een bebloemde tuin samen met Corny. xD

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
MissHermiej
1e jaars
1e jaars

MissHermiej is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chris helpt Chels weer overeind nadat ze op elkaar gevallen waren. Hmm.. Dat is ook niet de eerste keer, trouwens. Maar daar denkt hij niet meer aan als Chels over licht begint.
Eeeeeer. Licht. Huh? Waar?
Verdwaasd draait Chris om zijn as. Boem. Au. Iets te snel. Een beetje draaierig springt hij weer overeind en kijkt nogmaals - maar dan voorzichtiger - om zich heen. Nee, er is niks te zien. En nu weet hij het zeker. Maar... Wat is er dan met Chels?
"Chels.... Waar zie jij dan ergens licht..?
Hij kijkt naar Chelsey die nogal vaagjes in de verte staat te staren, met een vreemde rode blos op haar gezicht.
"Chelsey, gaat alles wel goed met je?"
Bezorgd loopt Chris naar haar toe en legt hij zijn handen om haar gezicht. Nee hij gaat haar niet zoenen -.-'.
"Chels!", roept hij verschrikt uit. "Je gloeit helemaal, ik verbrand me haast! Je moet naar bed gekkie! Je hebt koorts!"
Chris tilt Chelsey, die nogal wankel staat en er - ondanks dat Chris haar nog steeds het mooiste meisje van de wereld vindt - nogal slecht uit ziet, op en draagt haar als een baby'tje naar het kasteel. Halverwege moet hij haar even neerleggen - zo getraind zijn zijn armspieren nu ook weer niet, en van het Bos naar de ziekenzaal is nog een behoorlijk eind. Terwijl hij zelf, ergens in één van de gangen, even weer op adem komt, kijkt hij naar Chelsey die slapjes tegen een muur aangeleund zit.
"Hé Chels, wel wakker blijven hč... Zonder jou ben ik helemaal zo alleen!"

And so the lion fell in love with the lamb.. <3
Machoefeltje
Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jade

Jade kijkt zwijgend naar Jukka die geen reactie geeft op haar uitleg. Ze tilt haar kop terug op en kijkt om naar Finn, Corny en Apache. Ze loopt terug naar hen toe en legt zich naast Finn.

"Succes, Corny." Grijnst ze als ze haar achter Apache ziet rennen.

Ze legt haar kop op Finns knie en kijkt haast zielig op naar hem met een blik van 'Aai mij.' Ze kan wel een aaitje van Finn gebruiken. Na al de emoties van vandaag. Ze onderdrukt een geeuw. Finns blik staat op oneindig en Jade zucht lichtjes. Ze geeft hem een zachte duw met haar snuit. "Wat ben je aan het denken?" Fluistert ze.

HPF will be in my heart forever <3
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2008 19:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    because i love you, and because you love me.

Cornelia rent nog steeds achter Appache aan, maar ze is te snel. Appache, dan. Als Cornelia weer begingt met rondjes achter Appache aan te rennen, hoort ze Finn.
Met haar handen in haar heupen kijkt ze hem lachend en quasi-verwijtend aan.
"Hoor ik daar twijfels in mijn snelheid, meneer Robins?" zegt Cornelia streng. Voordat ze nog maar verder een uitleg doet, moet ze lachen. Cornelia staat er maar wat als een onozelaar te lachen en dan ziet ze Appache. Helemaal overtuigd van haar snelheid gaat ze terug achter haar aan.
"Kom hier, jij." lacht ze naar haar. Dan hoort Cornelia vaag Jade haar succes wensen en valt ze bijna als ze wilt omkijken. Maar omdat ik lekker sue ben, valt ze net niet. Nah. Cornelia zit verder, lachend, als een idioot met ADHD achter Appache te rennen. Niks tegen ADHD en zéker niks tegen idioten. *vage grin*

trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn grijnst zijn tanden bloot als hij Jade hoort.
'Wil je het wel weten?' antwoord hij enkel.
Hij kijkt haar haast met een veelbetekende blik aan terwijl zijn ogen fonkelen.
Waarom gaat zijn fantasie zo ver.

Hij kijkt op als hij Corny geamuseerd hoort iets tegen hem zeggen.
'Ik? Ik zou niet durven...'
Woeh, de ironie druipt van zijn stembanden.

jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 01, 2008 20:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chelsey voelt haar ogen steeds zwaarder worden als Chris zegt dat ze niet in slaap moet vallen. Ze doet haar best en ze rilt van de kou. Ze kijkt Chris aan, die niet veel verder van haar zit. "Je bent zo lief en knap," zegt ze uitgeput. Ze moet steeds meer moeite doen om haar ogen open te houden. "Ik hou van je," fluistert ze. Ze hoort in de verte voetstappen. Ze wilt naar buiten kijken om te zien of het niet nacht is. Raar, dat ze het niet eens weet.

Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 01, 2008 21:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tarok

Na het heerlijke konijnen maaltje, gat Appache meteen weer terug naar de groep. "Ik kom zo." Roept hij het kleine wolfje nog na, maar die is al verdwenen achter de bosjes.
Als na een paar minuten Appache weer vorbij komt rennen met Corny achter zich aan, grijns Tarok even. "Het is toch een lief wolfje." Denkt hij bij zichzelf en denkt terug aan de tijd dat hij een wolfje was.

Met vermoeide en pijnlijke poten staat hij op en trekt even met zijn kop, die wond in z'n poot doet nog steeds pijn. Hij sluipt de bosjes door en ziet Jade en Finn zitten. "Jade, alles goed?" Vraagt hij an de leiderswolf. "Ik zie Jukka nergens, waar is hij?" Nog altijd had Tarok een soort genegenheid voor de oude, wijze maar toch af en toe chagrijnige wolf.

OoC: In plaats van kopiëren klikte ik op knippen, maar mijn post stond automatisch gekopiëerd ofzo. Yay ^^
OoC2: Ik ga weer actief doen.

Gryffspammer van het jaar!
Machoefeltje
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 18:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jade

Jade zou een wenkbrauw optrekken als ze kon, maar dat kan ze niet dus dat moet je je maar voorstellen. Ze kijkt Finn eventjes zwijgend aan als die veelbetekend naar haar kijkt. "Finn, ga toch gewoon naar haar en zeg het haar? Met Matt is het nu toch niet meer aan vermits hij er vandoor is met Ryan." Reageert ze nogal schamper.

Ze heft haar kop op als ze Tarok ziet terugkomen. Ze glimlacht als hij naast haar komt staan. "Met mij gaat het wel, wat vermoeid, maar verder..." Glimlacht ze. "En Jukka is daar..." Knikt ze naar de oude wolf die een eindje van hen vandaan zit. Nog steeds had Jukka niet gereageerd op haar. Ze zucht lichtjes. "Gaat het wel een beetje met jou? Je trekt een beetje met je poot." Vraagt ze lichtjes bezorgd. Ze gaat rechtzitten en slaat haar staart rond haar poten.

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Jukka gaat nu naar Jade. Hij aarzelt even en schiet dan los: "Er is iets, Jade. Ik mis Daruk. Als Daruk er zou zijn, dan zou alles anders zijn. Ik vind nog steeds dat we wraak moeten nemen op Kreon." Jukka aarzelt even. Hij hoopt dat Jade Daruk nog niet vergeten is. "Met de hulp van de mensen moeten we de roedel van Kreon kunnen verslaan. Kan jij het hen niet vragen?"

'Til we meet again, HPF'ers.

Laatst aangepast door Genner op Wo Mrt 12, 2008 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 21:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
    make a walk to remember.

Als Appache zich niet laat vangen, ploft Cornelia vermoeid neer op de grond. Met haar rug tegen een boom, een paar meter van Finn & Jade & de rest af, komt ze op adem.
Wanneer Cornelia terug genoeg adem in haar longen heeft, springt ze op.
"Vinden jullie het erg als ik terug naar het kasteel ga?" vraagt Cornelia. Ze gaat even verder bij Finn zitten, wachtend op antwoord.
"Anders blijf ik nog wel even...?" Cornelia kijkt van Jade naar Tarok en van Tarok naar Jukka. Bij Jukka blijft haar blik even hangen en dan kijkt ze even naar de grond. Hij was het waarschijnlijk nog niet vergeten van in het kasteel. En geloof me, Cornelia ook niet. Als schuldgevoel kon doden, was Cornelia morsdood. Like- baaaang! Snap je?
Cornelia vind terug haar moed en kijkt op, glimlachend en nog steeds wachtend op antwoord.

trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2008 21:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Finn kijkt zwijgend naar Jade en geeft ze dan een tik.
'Je bent mijn moeder niet.' Antwoord hij al lachend.
Dan onderdrukt hij een zucht. 'Je hebt gelijk..'

Hij laat zijn blik rusten op Cornelia als die naast hem neerploft na de vermoeidende 'laten we Apache vangen' wedstrijd.
Hij glimlacht even als hij de vraag hoort.
'Euhm...' Hij slikt even. 'Eigenlijk zou ik je iets willen vragen.'

Rustig blijven, Finn, niet rood worden...
Diep adem halen en WHAM, afvuren die vraag!

Machoefeltje
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

OOC: Genner, zou je je post kunnen aanpassen? Jade was tegen Tarok bezig en niet tegen Jukka want daar had ze al op gereageerd een paar posten terug Wink

Jade

Jade kijkt ontzet op als ze een tik van Finn krijgt. "Hey!' Reageert ze verontwaardigt. "Ik zal je nog eens raad geven hoor, Robins!" Blaft ze hem na. Ze kijkt hoe hij naar Corny gaat en kijkt dan terug naar haar wolven. Jukka heeft zich er terug bij gevoegd en begint over Daruk en Kreon.

Twijfelend kijkt ze Jukka aan. "Ik mis Daruk ook, Jukka..." Reageert ze zachtjes. "Maar is het niet een beetje fout om tegen Kreons roedel te vechten met de mensen?" Reageert ze realistisch terwijl haar hart compleet het tegenovergestelde zegt. Ook zij was nog steeds razend op Kreon, op wat hij gedaan had. Door hem was Daruk bij hen weggerukt. "Maar ik geef je geen ongelijk dat het misschien tijd is om een rekening te vereffenen." Voegt ze eraan toe.

Ze laat haar blik even naar Tarok glijden en kijkt hem aan. "Wat denk jij, Tarok? Zouden we het doen? We moeten er wel rekening mee houden dat we niet echt met veel wolven zijn..." Ze slaat even met haar staart terwijl ze dat zegt en zucht dan.

OOC: Hoeveel wolven zijn er eigenlijk nog? '.'

CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 21:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

"Het gaat wel, ik heb nog last van mijn poot door die snee." Hij gaat bij Jade en Jukka liggen. "Ook ik mis Daruk, maar we kunnen hem niet zonder slag of stoot terug krijgen."

Hij denkt terug aan het kasteel, en hoe vreselijk het was, ookal was hij maar kort gevangen. Zo ongeveer moet Daruk zich ook voelen. "We moeten het doen." Besluit Tarok. "We moeten tegen Kreon vechten om de andere dieren te wreken." Tarok kreeg een soort licht in zijn ogen, hij wilt vechten. Hij was niet meer de jonge wolf, hij was nu ouder en weet wat hij wilt doen om de andere wolven te 'verlossen.'

Gryffspammer van het jaar!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp